Maaltijdopties (halfpension / volpension)

11112141617

Reacties

  • Ze hadden deze gewonnen en er staat als datum op tot 1 februari 2020.
    Lars zei:

    Hoi @tonebe ,

    Naar mijn weten zijn alle maaltijdvouchers gebonden aan het arrangement waaraan ze gekoppeld zijn en niet langer dan die periode geldig. Hoe zijn zij aan deze vouchers gekomen? Was dit ter compensatie voor iets?

    Groetjes,
    Lars

  • tonebe zei:

    Ze hadden deze gewonnen en er staat als datum op tot 1 februari 2020.

    Kijk aan, dan kunnen ze gewoon gebruikt worden en zijn ze niet gekoppeld aan een arrangement want die vouchers zijn alleen tijdens het verblijf zelf geldig.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn van plan 1 overnachting in David Crockett te boeken. Als ik dan maaltijdoptie neem, zijn we dan verplicht ontbijt bij David Crockett te nemen of mag het ook in een ander restaurant? En maakt het uit of we ontbijt en diner op de eerste of tweede dag nemen? Alvast dank voor jullie reactie.
  • Hoi @Marsiaa_31 ,

    De ontbijtvoucher omvat alleen het ontbijtpakket bij een verblijf in Disney's Davy Crockett Ranch. Je kunt dit niet gebruiken voor een ontbijt elders. Het ontbijt is geldig vanaf de eerstvolgende ochtend. De vouchers voor lunch/diner zijn vrij te gebruiken op beide dagen van het verblijf.

    Tip: Maak gebruik van onze handige zoekmachine met alle aanbiedingen voor de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Ik heb nog maaltijdvouchers over van mijn vorige keer. Op de vouchers staat een vervaldatum van 1 juli 2020. Kan ik deze vouchers die ik dus niet heb gebruikt voor deze datum alsnog gebruiken?
  • Hoi @lottebemelen ,

    Als de voucher nog niet is gebruikt en er staat een einddatum op van 1 juli 2020, dan kan deze nog tot die datum worden gebruikt.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hebben geboekt voor in maart met gratis half pension. Nu wilde ik restaurants gaan reserveren maar ik kan letterlijk niets reserveren via de website, of ik nou maart in geef, of de laatst boekbare datum die, zeker bij een buffet-restaurant in het hotel, eigenlijk nog niet vol zou kunnen zijn. Kan slechts een deel van de plaatsen vooraf gereserveerd worden waardoor het daadwerkelijk nu al vol kan zijn, of gaat er ergens iets mis? We zijn met 4 volwassenen en 3 kinderen, mocht dat er invloed op hebben ( maar ook met 2 volwassenen 2 kinderen kon ik niets vinden). We gaan op 16 maart.
  • Hoi @koei ,

    Op dit moment zijn er wat technische problemen met het online reserveren van restaurants. Bel even naar de restaurant reserveringslijn om de restaurants correct te reserveren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @koei ,

    Op dit moment zijn er wat technische problemen met het online reserveren van restaurants. Bel even naar de restaurant reserveringslijn om de restaurants correct te reserveren: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars

    Dankjewel voor je snelle reactie! Dan gaan we even puzzelen wat we willen, en dan bellen wat er nog mogelijk is.
  • Beste Koei en Lars,

    Ook ik had het probleem dat het leek alsof elk restaurant al volgeboekt was en ik ga pas eind april.
    Bij mij werkte het door continu op ‘tijdstip zoeken’ ‘tijdstip zoeken’ te blijven drukken.
    Soms kwam je er dan opeens doorheen en kon je je reservering afmaken.
    Ik heb zo uiteindelijk 4 reserveringen gedaan.
    Het kost even maar dan heb je ook wat :) .

    Renco
  • Is het nu 2 of 3 maand ervoor dat je kan reserveren?

    Want paar dagen geleden kon je nog niet klikken op april.
    Nu wel maar restaurant volzet...

    We zijn er met de 10de verjaardag van mijn zoon en ik wil echt dan nog voor laatste keer naar inventions gaan eten ?
  • Hoi @mieke ,

    Restaurant reserveringen zijn mogelijk vanaf 60 dagen vóór aankomst via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Officieel is het dus 60 dagen maar in de praktijk schommelt het dus (kennelijk) tussen 90 dagen (aan het begin van een maand) en 60 dagen (aan het eind van een maand). Begin februari is heel april opengezet voor (online) reserveringen.
  • Renco zei:

    Officieel is het dus 60 dagen maar in de praktijk schommelt het dus (kennelijk) tussen 90 dagen (aan het begin van een maand) en 60 dagen (aan het eind van een maand). Begin februari is heel april opengezet voor (online) reserveringen.

    Inderdaad kan al 30 april boeken

    Behalve inventions ??

    Is nooit beschikbaar, ook prinsessenrestaurant niet.

    Hoe kan dat? Kan je deze niet online boeken?
  • Lars zei:

    Hoi @lottebemelen ,

    Als de voucher nog niet is gebruikt en er staat een einddatum op van 1 juli 2020, dan kan deze nog tot die datum worden gebruikt.

    Groetjes,
    Lars

    Heel erg bedankt!
  • Gisteren 25 min aan telefoon gehangen om restaurant te reserveren. Opgegeven.
    Wilde dan bellen naar infinity lijn lukte ook niet. Blijkbaar maar tot 19 u bereikbaar.
    Vandaag na 18 min binnen bij infinity reserveringslijn ???

    Heb dus inventions kunnen reserveren voor eind mei. Ben blij want is op verjaardag van mijn zoon. Ik had beloofd om daar te gaan eten ?
  • Hallo,
    Ik wil een Disneyhotel boeken voor maart 2022, maar nu is het niet mogelijk om half of volpension hierbij bij te boeken.
    Is dit later nog los bij te boeken ?
    Groetjes Patrick.
  • Hallo,
    Ik wil een Disneyhotel boeken voor maart 2022, maar nu is het niet mogelijk om half of volpension hierbij bij te boeken.
    Is dit later nog los bij te boeken ?
    Groetjes Patrick.

    Hoi Patrick,

    Ja, dat kan. Maaltijdopties (en andere Magische Extra's) kunnen later worden toegevoegd aan alle arrangementen. Momenteel is dit tijdelijk geblokkeerd omdat Disney de maatregelen voor heropening wilt afwachten inzake capaciteit en inzetbaarheid van restaurants. Boek je verblijf nu met vroegboekvoordeel en gratis annuleren via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/aanbiedingen-paris. Vervolgens voeg je de maaltijden later toe.

    Groetjes,
    Lars
  • juli 2021 aangepast
    Hoi allemaal,

    Maaltijdopties (ontbijt, half- of volpension) kunnen nu worden toegevoegd aan bestaande en nieuwe arrangementen in de Disney hotels van Disneyland Paris voor aankomsten tot april 2022 via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars & andere lezers,

    Hoe zit het precies met de menu's die je kan kiezen? Wij hebben voor ons aankomend bezoek (volgende week, yay!) halpension plus en willen bij Bistrot Chez Remy gaan eten. Hoe weet je dan of je menu Remy of menu Emile mag/kan kiezen? Omdat deze prijzen namelijk verschillen.

    Dankjewel alvast voor je reactie.

    Groetjes,
    Judith
  • Hoi Lars & andere lezers,

    Hoe zit het precies met de menu's die je kan kiezen? Wij hebben voor ons aankomend bezoek (volgende week, yay!) halpension plus en willen bij Bistrot Chez Remy gaan eten. Hoe weet je dan of je menu Remy of menu Emile mag/kan kiezen? Omdat deze prijzen namelijk verschillen.

    Dankjewel alvast voor je reactie.

    Groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,

    Op alle menukaarten van buffetservice en tafelservice restaurants staan icoontjes bij de verschillende menu's met de opties Standard, Plus of Premium. Zo weet je welk je menu je met welke maaltijdoptie kunt nemen. Bekijk en download alle actuele menukaarten hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi Lars & andere lezers,

    Hoe zit het precies met de menu's die je kan kiezen? Wij hebben voor ons aankomend bezoek (volgende week, yay!) halpension plus en willen bij Bistrot Chez Remy gaan eten. Hoe weet je dan of je menu Remy of menu Emile mag/kan kiezen? Omdat deze prijzen namelijk verschillen.

    Dankjewel alvast voor je reactie.

    Groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,

    Op alle menukaarten van buffetservice en tafelservice restaurants staan icoontjes bij de verschillende menu's met de opties Standard, Plus of Premium. Zo weet je welk je menu je met welke maaltijdoptie kunt nemen. Bekijk en download alle actuele menukaarten hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-menus-paris

    Groetjes,
    Lars
    Hi Lars,

    Dat had ik inderdaad gezien via de link naar de menukaartendie je doorstuurt. Maar bij Halpension Plus staan dus beide menu's vermeld:
    Remy Menu a 33.99 EUR
    Emile Menu 41.99 EUR

    Dus blijft alsnog de vraag, hoe weet je welke je dan (zonder bijbetaling) mag kiezen?

    Groetjes,
    Judith
  • Hi Lars,

    Dat had ik inderdaad gezien via de link naar de menukaartendie je doorstuurt. Maar bij Halpension Plus staan dus beide menu's vermeld:
    Remy Menu a 33.99 EUR
    Emile Menu 41.99 EUR

    Dus blijft alsnog de vraag, hoe weet je welke je dan (zonder bijbetaling) mag kiezen?

    Groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,

    Beide menu's vallen onder de Plus variant. Met maaltijdopties heb je namelijk recht op een 3-gangen menu. Er is echter ook de optie om te kiezen voor 2-gangen als je bijvoorbeeld minder wilt eten, maar beide menu's vallen onder Plus zonder bijbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hi Lars,

    Dat had ik inderdaad gezien via de link naar de menukaartendie je doorstuurt. Maar bij Halpension Plus staan dus beide menu's vermeld:
    Remy Menu a 33.99 EUR
    Emile Menu 41.99 EUR

    Dus blijft alsnog de vraag, hoe weet je welke je dan (zonder bijbetaling) mag kiezen?

    Groetjes,
    Judith

    Hoi Judith,

    Beide menu's vallen onder de Plus variant. Met maaltijdopties heb je namelijk recht op een 3-gangen menu. Er is echter ook de optie om te kiezen voor 2-gangen als je bijvoorbeeld minder wilt eten, maar beide menu's vallen onder Plus zonder bijbetaling.

    Groetjes,
    Lars
    Duidelijk, dankjewel!

    En is het standaard dat drank niet is inbegrepen? Ik dacht dat dit in het algemene info overzicht wel stond vermeld dat 1 frisdrank is inbegrepen. Dank alvast!

    Gr,
    Judith

  • Duidelijk, dankjewel!

    En is het standaard dat drank niet is inbegrepen? Ik dacht dat dit in het algemene info overzicht wel stond vermeld dat 1 frisdrank is inbegrepen. Dank alvast!

    Gr,
    Judith

    Graag gedaan! Met een maaltijdoptie is één frisdrank inclusief. De vermelding 'drankjes niet inbegrepen' is alleen van toepassing voor gasten zonder een maaltijdoptie.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:


    Duidelijk, dankjewel!

    En is het standaard dat drank niet is inbegrepen? Ik dacht dat dit in het algemene info overzicht wel stond vermeld dat 1 frisdrank is inbegrepen. Dank alvast!

    Gr,
    Judith

    Graag gedaan! Met een maaltijdoptie is één frisdrank inclusief. De vermelding 'drankjes niet inbegrepen' is alleen van toepassing voor gasten zonder een maaltijdoptie.

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel Lars, helemaal duidelijk!
  • Hallo allemaal, ik zou graag voor begin volgend jaar een aantal dagen Disney willen boeken met half of vol pension, Nu zie ik dat de aanbieding is dat het ontbijt er al bij zit, hoe werkt dit dan met de maaltijdopties? Wordt er dan een korting verrekend of heb je dan nog extra ontbijt vouchers? Alvast bedankt gr. Anouck
  • apriem zei:

    Hallo allemaal, ik zou graag voor begin volgend jaar een aantal dagen Disney willen boeken met half of vol pension, Nu zie ik dat de aanbieding is dat het ontbijt er al bij zit, hoe werkt dit dan met de maaltijdopties? Wordt er dan een korting verrekend of heb je dan nog extra ontbijt vouchers? Alvast bedankt gr. Anouck

    Hoi apriem,

    Als je een half- of volpension maaltijdoptie toevoegde tijdens de tweede fase van de boeking via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris dan ontvang je gratis ontbijt in je hotel voor het gehele verblijf. De ontbijtvouchers worden automatisch toegevoegd aan je Magic Pass.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, bedankt voor je uitleg, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat je als je nu boekt je al ontbijt bij de hotelovernachting krijgt (of dat zie ik bij jullie op de site als aanbieding staan). Hoe werkt het dan met de maaltijdopties? Het zou dan toch dubbel op zijn om nog een keer voor het ontbijt te betalen.
    Groeten, anouck
  • apriem zei:

    Hoi Lars, bedankt voor je uitleg, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat je als je nu boekt je al ontbijt bij de hotelovernachting krijgt (of dat zie ik bij jullie op de site als aanbieding staan). Hoe werkt het dan met de maaltijdopties? Het zou dan toch dubbel op zijn om nog een keer voor het ontbijt te betalen.
    Groeten, anouck

    Graag gedaan, Anouck. Ontbijt is niet inclusief (tegen betaling), behalve als je een Club Level kamer boekt. Voor die kamers is ontbijt altijd inclusief, maar alle overige kamers zijn zonder ontbijt, tenzij een maaltijdoptie wordt toegevoegd. Bij half- en volpension krijg je het ontbijt dan gratis.
Log In of Registreer om te reageren.