Toegang reserveren Disneyland Paris

1356712

Reacties

  • Aanvulling: voor deze week is er op sommige dagen capaciteit / beschikbaarheid toegevoegd voor jaarkaarten.

    Wellicht door annuleringen of omdat Disney zelf schuift.
  • Ter aanvulling op het bericht van @Macamba :

    Net als in Walt Disney World schuift Disney last minute met beschikbaarheid voor toegang als gasten met een bepaald type toegangsbewijs niet allemaal reserveren. Zijn er bijvoorbeeld nog veel plaatsen vrij voor gasten met ongedateerde tickets, dan wordt deze capaciteit overgezet naar bijvoorbeeld jaarkaarthouders (die al aan hun limiet zaten). Het loont dus om frequent het reserveringssysteem in de gaten te houden via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world.

    Groetjes,
    Lars
  • Tip: Best snel bij zijn ‘s morgens want nu is alles weer weg. Het is dus erg veranderlijk.
  • Macamba zei:

    We zijn hier nu een aantal dagen, dus even wat praktijk ervaring delen:

    Als er geen capaciteit meer is volgens de website, kom je het park ook niet in zo blijkt.
    Heb verschillende mensen weggestuurd zien worden na lange discussies.

    Veel personeel en Security aan de ingangen.

    Inderdaad, dat vonden we ook; en nu werd er dagelijks naar de leeftijd van mijn dochtertje gevraagd (wordt 3 in september), wat voorheen niet het geval was. Zaterdag zelfs mensen voor mij met een buggy met een jongen (die nu echt wel dik 4 jaar of ouder was volgens mij) gevraagd naar nationaliteit en gezien ze van Nederland waren ook paspoort van het kind. Lag zogezegd in de hotelkamer... nou die werden ook mooi terug naar het hotel gestuurd om paspoort te halen want ze moesten leeftijd van het kind kunnen aantonen. Dat heb ik ook nog nooit in disney meegemaakt.

  • Het is bizar. Als je via Safari op iPhone probeert te reserveren krijg je totaal andere data dan in Chrome.

    Via twee verschillende browsers heb ik verschillende dagen kunnen reserveren die in de beschikbaarheidskalender ‘grijs’ stonden.
  • Lars zei:

    Hoi @Samantha1994 ,

    Deze vraag wordt ons vaker gesteld en daardoor hebben we onze contactpersoon gevraagd om hier naar te kijken. We hopen volgende week antwoord te krijgen.

    Groetjes,
    Lars

    Heb je al een antwoord van je contactpersoon ?
  • Hoi @Samantha1994 ,

    Excuses. We hebben inderdaad bericht gehad dat ze erkennen dat dit niet ideaal is, maar er op dit moment geen wijzigingen in het beleid zullen plaatsvinden. Met andere woorden: met een E-voucher kun je één dag toegang reserveren en pas als je deze inwisselt voor de definitieve jaarkaart kunnen er voor meerdere dagen reserveringen worden gemaakt. De voucher wordt namelijk gezien als 'dagkaart'. Helaas geen beter nieuws!

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb zelf de eerste dag ook moeten regelen om ons zoontje de tweede dag mee te moeten nemen. Bij het BPA zeggen ze probeer via de website, er zijn altijd annuleringen. Echter, bij City Hall hebben ze dit snel en zonder vragen voor mij geregeld en ook voor de persoon achter ons. Mijn advies, direct naar City Hall gaan en het daar regelen.
  • Lars zei:

    Hoi @Samantha1994 ,

    Excuses. We hebben inderdaad bericht gehad dat ze erkennen dat dit niet ideaal is, maar er op dit moment geen wijzigingen in het beleid zullen plaatsvinden. Met andere woorden: met een E-voucher kun je één dag toegang reserveren en pas als je deze inwisselt voor de definitieve jaarkaart kunnen er voor meerdere dagen reserveringen worden gemaakt. De voucher wordt namelijk gezien als 'dagkaart'. Helaas geen beter nieuws!

    Groetjes,
    Lars

    Is dit, een jaar na schrijven, nog steeds zo? Anders is het momenteel toch alleen maar ontmoedigend om een jaarpas aan te schaffen? Voor mijn gevoel speel je dan Russisch roulette als je afreist naar Parijs...
  • Het was nog zo toen we 2 weken geleden gingen, van zodra we de jaarkaarten hadden direct kijken voor de volgende dag, en we hadden geluk. Maar als je pech hebt kan je een dag in het shoppingcenter doorbrengen ??
  • Ja, dit is nog steeds zo.

    Lars zei:

    Hoi @Samantha1994 ,

    Excuses. We hebben inderdaad bericht gehad dat ze erkennen dat dit niet ideaal is, maar er op dit moment geen wijzigingen in het beleid zullen plaatsvinden. Met andere woorden: met een E-voucher kun je één dag toegang reserveren en pas als je deze inwisselt voor de definitieve jaarkaart kunnen er voor meerdere dagen reserveringen worden gemaakt. De voucher wordt namelijk gezien als 'dagkaart'. Helaas geen beter nieuws!

    Groetjes,
    Lars

    Is dit, een jaar na schrijven, nog steeds zo? Anders is het momenteel toch alleen maar ontmoedigend om een jaarpas aan te schaffen? Voor mijn gevoel speel je dan Russisch roulette als je afreist naar Parijs...

    Lars zei:

    Hoi @Samantha1994 ,

    Excuses. We hebben inderdaad bericht gehad dat ze erkennen dat dit niet ideaal is, maar er op dit moment geen wijzigingen in het beleid zullen plaatsvinden. Met andere woorden: met een E-voucher kun je één dag toegang reserveren en pas als je deze inwisselt voor de definitieve jaarkaart kunnen er voor meerdere dagen reserveringen worden gemaakt. De voucher wordt namelijk gezien als 'dagkaart'. Helaas geen beter nieuws!

    Groetjes,
    Lars

    Is dit, een jaar na schrijven, nog steeds zo? Anders is het momenteel toch alleen maar ontmoedigend om een jaarpas aan te schaffen? Voor mijn gevoel speel je dan Russisch roulette als je afreist naar Parijs...
  • Bedankt voor de reacties!
  • augustus 2021 aangepast
    Goedemorgen,

    Grrrrr, begin boos te worden , oktober nog steeds niet mogelijk om te reserveren....waar zijn ze bang voor.
    Harry
  • Ik heb een beetje hetzelfde.. Vind het niet erg om te moeten reserveren, maar het zou dan wel fijn zijn als ze het opengooien zodat je kúnt reserveren! Had op Facebook al een berichtje gestuurd met de vraag 'wanneer', maar zoals verwacht wisten ze het daar ook niet.
  • Hoi allemaal,

    Volgens bronnen in Parijs gaan park en restaurant reserveringen voor oktober komende week open.

    Groetjes,
    Lars
  • Dat zou super zijn! Dankjewel voor het doorgeven!
  • Lars , thanks , zit er helemaal klaar voor.
  • augustus 2021 aangepast
    Veth65 zei:

    Goedemorgen,

    Grrrrr, begin boos te worden , oktober nog steeds niet mogelijk om te reserveren....waar zijn ze bang voor.
    Harry

    September, Oktober en November is open om te reserveren.
  • Woohh! Tickets voor mij en privilege tickets voor mijn moeder zijn gereserveerd! Op naar een topverjaardag!
  • Helemaal geweldig, oktober is gelukt, nu wil ik nog in november , maar ik kom daar niet meer bij om de dagen in te vullen op de agenda.
    En nu ?
  • Hoeveel dagen heb je in oktober gereserveerd? Zit je al aan je maximum aantal van 3 misschien?
  • Hallo Hugo, ik een magic plus jaarkaart , heb mezelf gereserveerd en 4 priveliges tickets gereserveerd.
  • Betreft inderdaad , drie dagen , 21 , 22 en 23 oktober.
  • Veth65 zei:

    Betreft inderdaad , drie dagen , 21 , 22 en 23 oktober.

    Je kunt pas een volgende reservering maken als je eerste van de huidige 3 is geweest. Dus vanaf 22 oktober weer een nieuwe reservering enz.

    Groetjes,
    Lars
  • Goedendag Lars , ik heb nu donderdag 21oktober laten vervallen en in november geboekt, dat is allemaal gelukt. Maar meerdere dagen in november kan pas na 22oktober ?
    Harry
  • Veth65 zei:

    Goedendag Lars , ik heb nu donderdag 21oktober laten vervallen en in november geboekt, dat is allemaal gelukt. Maar meerdere dagen in november kan pas na 22oktober ?
    Harry

    Dat is correct. Je mag maximaal 3 reserveringen tegelijk hebben. Pas als ééntje is verlopen (of geannuleerd), kan een nieuwe gemaakt worden.
  • Lars zei:

    Veth65 zei:

    Goedendag Lars , ik heb nu donderdag 21oktober laten vervallen en in november geboekt, dat is allemaal gelukt. Maar meerdere dagen in november kan pas na 22oktober ?
    Harry

    Dat is correct. Je mag maximaal 3 reserveringen tegelijk hebben. Pas als ééntje is verlopen (of geannuleerd), kan een nieuwe gemaakt worden.
    Vele dank , Lars
  • hallo,
    Ik lees hier dat je maar 3 dagen achter elkaar kan boeken.
    Heb gisteren via mijn Infinity abonnement 4 vrienden tickets geboekt voor 6,7,8 en 9 september zonder problemen ook de 4 dagen ontvangen in mail.
    Vraagje zijn deze dagen voor mijn vriend nu inorde of moet ik nog ergens apart deze dagen registreren?

    ALVAST BEDANKT
  • Hoi,

    je mag per week vijf vriendentickets kopen, dus dat is in jouw geval geen probleem. Maar zelf kun je maar drie reserveringen op je eigen Infinity-kaart hebben. Dus als jij die vier dagen met je vriend mee wil, kun je nu de eerste drie van die vier dagen reserveren en hopen dat na de eerste dag, je de vierde dag ook nog kunt reserveren.
  • Je kan nu reserveren tm februari
    Aan de ene kant heel goed dat je niet meer onbeperkt dagen kan “vast leggen” met de jaarpassen.
    Maar ik vind het nu wel echt mega irritant eigenlijk!!
    Wij willen in de herfstvakantie en kerstvakantie. Maar je kan niet beide vast leggen nu ivm die Max 3 dagen
    En omdat ik nog liever met kerst wil, heb ik nu dat geboekt en kan ik dus niet in de herfstvakantie. En dat terwijl ik voor 365 dagen (infinity) betaal.
    Dat klopt toch eigenlijk niet dan???
Log In of Registreer om te reageren.