Jaarkaarten (algemene vragen)

1235782

Reacties


  • Heb een vraagje, wij gaan met 7 personen waaronder 4 kinderen van de leeftijd van 12 tot 18 vanaf 23 dec. 2013 naar disney.
    Hotel hebben we apart geregeld nu is mijn vraag:
    Als 1 persoon een jaarkaart koopt, krijg je dan bij aanschaf van entreekaarten 3 voor 2 dagen wat nu kost 139 euro is actie, de extra korting nog die geld voor jaarkaart? Dus over die 139 euro nog 20% korting?
    Groetjes Juliette

    Hoi Juliette,
    Nee, de korting met een jaarkaart is alleen geldig op dagkaarten aan de kassa, niet op meerdaagse tickets en niet op aanbiedingen die online worden aangeboden. De 3=2 actie voor toegangstickets is alleen online te reserveren.
    Groetjes,
    Lars
  • TimW zei:


    Hey,
    Ik ben van plan om binnenkort samen met mijn vrienden naar Disneyland te gaan. Als ik de franstalige site mag geloven kunnen we best de "Passeport Annuel étudiant" kopen voor 79 euro. Echter kan je de eerste 2 dagen na aankoop het park niet in. Ik las dat je de jaarkaarten daarom best per post kan bestellen? Kan iemand me zeggen hoe ik dit juist moet doen, wat ik niet mag vergeten etc.? Kan dit trwns ook voor studenten uit België?
    Alvast bedankt,
    Tim

    Hoi Tim,
    Jaarkaarten kunnen ook per post worden besteld, maar de digitale formulieren hiervoor zijn nog niet beschikbaar. Zodra Disney deze online zet, zal DiscoverTheMagic.nl deze plaatsen op de Jaarkaarten pagina. Het stappenplan om een jaarkaart per post te bestellen, staat op de Jaarkaarten pagina: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/. Alle studenten met een geldige studentenkaart komen in aanmerking voor deze jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • chichi zei:


    Hallo Lars,
    nu is het inmidels al de 16de november...is er al iets bekend over deze blockdagen.
    Wij willen graag de 27ste. december 4 x Fantasy jaarkaarten kopen en tot de 30ste. 2 parken in.
    Is er mischien iemand aanwezig die dan 4 x stempels wil, voor ons 10% korting voor hun stempels !!Wink
    Lars bedankt voor deze Forum Laugh

    Hoi chichi,
    Helaas heeft Disney de blockdagen voor de periode vanaf 8 november 2013 nog niet online staan. Zodra ik deze informatie van Disney krijg, plaats ik deze op de Jaarkaarten pagina. Hou onze Facebook en Twitter accounts in de gaten voor de laatste informatie. Oproepen voor het vragen voor korting op nieuwe jaarkaarten kunnen in het volgende topic worden geplaatst: http://www.discoverthemagic.nl/forum/jaarkaarten/korting-op-jaarkaarten/.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars
    Eerst de complimente voor je site toch altijd makkelijk als je iets wilt weten maar ik heb een vraagje
    Mijn man heeft Fantasy pas ik dreampas kan hij hem nu opgraden naar een deream betaald hij dan het verachil.
    Kan ik hem ook 10 % korting geven daarop! En kan dit bij de kassa voor het park want hij mag 8 dec niet binnen ivm blockdagen.
    BVD Sophia
  • Hoi Lars hier ben ik weer deFantasy pas is gekocht op 28/04/2013
    Maar kan de blockdagen hiervan nergens vinden op de Franse site weet jij dat misschien of hij 8 dec.gratis binnen mag zo niet krijgt hij dan 30%
    Korting? Grutjes Sophia

  • Hallo Lars
    Eerst de complimente voor je site toch altijd makkelijk als je iets wilt weten maar ik heb een vraagje
    Mijn man heeft Fantasy pas ik dreampas kan hij hem nu opgraden naar een deream betaald hij dan het verachil.
    Kan ik hem ook 10 % korting geven daarop! En kan dit bij de kassa voor het park want hij mag 8 dec niet binnen ivm blockdagen.
    BVD Sophia

    Hoi Sophia,
    Bedankt voor de complimenten!
    Een jaarkaart kan altijd worden ge-upgrade naar een hogere variant door het verschil te betalen tussen de huidige jaarkaart (exacte prijs staat vermeld op de jaarkaart) en de volle prijs van de nieuwe jaarkaart. Hier is geen korting op mogelijk. De upgrade kan ook geregeld worden bij de kassa. Vervolgens ga je met een tijdelijk toegangsbewijs naar binnen en zul je dit bewijs moeten inwisselen voor de definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel.
    Groetjes,
    Lars

  • Hoi Lars hier ben ik weer deFantasy pas is gekocht op 28/04/2013
    Maar kan de blockdagen hiervan nergens vinden op de Franse site weet jij dat misschien of hij 8 dec.gratis binnen mag zo niet krijgt hij dan 30%
    Korting? Grutjes Sophia

    Hoi Sophia,
    De blockdagen staan vermeld op het kleine boekje dat je ontvangen hebt bij de aanschaf van de jaarkaart. Op onze website (en de Franse PA website van Disney) staan alleen actuele blockdagen vermeld van jaarkaarten die op dit moment aangekocht kunnen worden. Ik heb helaas geen overzicht van de blockdagen voor oudere jaarkaarten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo,
    Onze jaarkaarten zijn geldig tot en met 28 december. We hebben geboekt voor 30-12 t/m 4 januari.
    Ik verwacht dus dat ik de jaarkaarten moet verlengen uiterlijk de 28ste. Dat is geen probleem. Echter; moeten alle jaarkaarthouders in persoon erbij zijn? Op en neer rijden is geen probleem maar niet iedereen kan dus ik wil alleen rijden en verlengen voor 4 personen.
    Kan dit?

  • Hallo,
    Onze jaarkaarten zijn geldig tot en met 28 december. We hebben geboekt voor 30-12 t/m 4 januari.
    Ik verwacht dus dat ik de jaarkaarten moet verlengen uiterlijk de 28ste. Dat is geen probleem. Echter; moeten alle jaarkaarthouders in persoon erbij zijn? Op en neer rijden is geen probleem maar niet iedereen kan dus ik wil alleen rijden en verlengen voor 4 personen.
    Kan dit?

    Hoi makadali,
    Disney zal heus niet moeilijk doen over die 2 dagen. Als jullie de jaarkaarten gewoon op 30 december verlengen, is dat geen probleem. Voor jaarkaarten die door Franse bezoekers online zijn aangeschaft, mogen zelfs tot 1 maand NA de vervaldatum nog verlengd worden met de 6 maanden extra gratis actie. Geen zorgen dus, op 30 december kunnen jullie gewoon gezanmelijk verlengen. Alle meerderjarige jaarkaarthouders dienen persoonlijk aanwezig te zijn bij een aanvraag of verlenging.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Wij hebben een vraagje .
    De jaar kaart van onze dochter is in gegaan op 10-04-2013 en loopt tot 09-04-2013.
    Wij willen deze graag op 09-03-2014 verlengen zou dat kunnen.?Smile
    Af gelopen weekend zijn we ook geweest ,wat een mooie lieve Kerstman .
    En het park was ook mooi in gericht niet erg druk maar gezellig .
    Groetjes Patricia

  • Hoi Lars,
    Wij hebben een vraagje .
    De jaar kaart van onze dochter is in gegaan op 10-04-2013 en loopt tot 09-04-2013.
    Wij willen deze graag op 09-03-2014 verlengen zou dat kunnen.?Smile
    Af gelopen weekend zijn we ook geweest ,wat een mooie lieve Kerstman .
    En het park was ook mooi in gericht niet erg druk maar gezellig .
    Groetjes Patricia

    Hoi Patricia,
    Als de jaarkaart vervalt en je wilt deze verlengen, dan is dat mogelijk in de gehele maand vóór en de gehele maand ná de vervaldatum. Verlenging is mogelijk via de post of door naar Bureau Passeport Annuel te gaan in Disneyland zelf.
    Fijn om te horen dat jullie een leuke tijd hebben gehad! Veel plezier nog met de jaarkaart!
    Groetjes,
    Lars
  • hoi lars,
    wij zijn een gezin van 4 ,en hebben nog maar voor 1 iemand stempels nodig.
    nu wil ik wel graag 10 mensen korting geven op een nieuw abonnement. kan dit?
    zonder stempels ook?
    groetjes marjan
  • marjanl zei:


    hoi lars,
    wij zijn een gezin van 4 ,en hebben nog maar voor 1 iemand stempels nodig.
    nu wil ik wel graag 10 mensen korting geven op een nieuw abonnement. kan dit?
    zonder stempels ook?
    groetjes marjan

    Hoi Marjan,
    Dat is helaas niet mogelijk. Iedere jaarkaarthouder mag aan maximaal 3 personen korting geven naar gelang het aantal stempels op het parrainage formulier.
    Groetjes,
    Lars
  • afhankelijk van waneer het is kunnen we wellicht combineren, ik heb nog max 9x beschikbaar.

  • afhankelijk van waneer het is kunnen we wellicht combineren, ik heb nog max 9x beschikbaar.

    dank je wel voor je aanbod.
    maar heb al andere vrienden met abonnement gevraagd.
    die zijn er ook dezelfde datum, en blij mee
  • Hallo!
    Heb even een vraagje : ik heb iemand die ik via parrainage korting kan geven en die vroeg zich iets af.
    Als je aan de kassa gewoon tickets zou kopen en dan in bpa je jaarpas dan wordt het bedrag van de ticketten hier toch afgetrokken? Maar op wat krijg je dan de 10% nog ? Het volledige bedrag of dan het bedrag van de jaarkaartten - ticketten. Want als het he tweede zou zijn is het dus goedkoper om aan de kassas al te betalen voor je jaarpassen..?
    Met vriendelijke groeten,
    Dorien

  • Hallo!
    Heb even een vraagje : ik heb iemand die ik via parrainage korting kan geven en die vroeg zich iets af.
    Als je aan de kassa gewoon tickets zou kopen en dan in bpa je jaarpas dan wordt het bedrag van de ticketten hier toch afgetrokken? Maar op wat krijg je dan de 10% nog ? Het volledige bedrag of dan het bedrag van de jaarkaartten - ticketten. Want als het he tweede zou zijn is het dus goedkoper om aan de kassas al te betalen voor je jaarpassen..?
    Met vriendelijke groeten,
    Dorien

    Hoi Dorien,
    De 10% parrainagekorting wordt altijd van het totaalbedrag van de jaarkaart afgetrokken. Of je nu eerst een dagkaart koopt, of de jaarkaart direct volledig bij de kassa betaald, de 10% korting gaat van het totaalbedrag van de jaarkaart af. Er is dus geen verschil in prijs/korting bij beide methodes om de jaarkaart aan te schaffen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi misschien een gekke vraag ik heb mijn abonnement in july gratis verlengd Door de stempels.
    Mag ik nu opnieuw stempels sparen voor een gratis verlenging of mag je na een gratis verlenging niet nogmaals gratis verlengen ?
  • tha_dj zei:


    Hoi misschien een gekke vraag ik heb mijn abonnement in july gratis verlengd Door de stempels.
    Mag ik nu opnieuw stempels sparen voor een gratis verlenging of mag je na een gratis verlenging niet nogmaals gratis verlengen ?

    Hoi tha_dj,
    Nee, dat is niet mogelijk. Na een gratis verlenging volgt altijd een betaalde verlenging zonder korting. Sparen voor stempels is met een gratis jaarkaart niet mogelijk. Je krijgt hier wel 6 maanden extra gratis bij (18 maanden voor de prijs van 12 maanden).
    Groetjes,
    Lars
  • hoi,
    wij wilden op en neer rijden om onze abonnementen te verlengen maar moet ons zoontje er dan persoonlijk bij aanwezig zijn om de kaart van ons zoontje te kunnen verleggen of kunnen wij dat ook doen?
    groetjes rebecca

  • hoi,
    wij wilden op en neer rijden om onze abonnementen te verlengen maar moet ons zoontje er dan persoonlijk bij aanwezig zijn om de kaart van ons zoontje te kunnen verleggen of kunnen wij dat ook doen?
    groetjes rebecca

    Hoi Rebecca,
    Minderjarige kinderen hoeven niet aanwezig te zijn voor een verlenging. Jullie kunnen dat als ouders ook zelf doen. Geen probleem!
    Groetjes,
    Lars
  • Tot hoe laat zijn de kassa's van disneyland open, ik begrijp dat bpa tot 20.00 uur open is. De planning is 11 april richting daar te rijden kan ik dan zeg maar tussen 17 en 18.00 uur nog een dreampas kopen aan kassa en om laten zetten bij bpa?. Zal minder druk zijn einde middag dan zaterdagmorgen denk ik. Aangezien het blijkbaar paasvakantie is
  • ik neem aan dat mijn ex gewoon voor de jongens volgende maand dreampassen kan kopen ook al wonen ze bij mij, dan geld de familiekorting niet maar het maakt verder toch niet uit als hij zonder korting kaarten koopt voor wie hij ze koopt, hoef ik toch geen toestemming mee te geven, of dat hij moet bewijzen dat hij hun vader is, ze hebben dezelfde naam, ik niet en daar vroegen ze paar jaar terug ook niet om.
    maar nu lees ik op mouseearsforum dat ze daar moeilijk over doen , of zou dat alleen om de familiekorting gaan

  • ik neem aan dat mijn ex gewoon voor de jongens volgende maand dreampassen kan kopen ook al wonen ze bij mij, dan geld de familiekorting niet maar het maakt verder toch niet uit als hij zonder korting kaarten koopt voor wie hij ze koopt, hoef ik toch geen toestemming mee te geven, of dat hij moet bewijzen dat hij hun vader is, ze hebben dezelfde naam, ik niet en daar vroegen ze paar jaar terug ook niet om.
    maar nu lees ik op mouseearsforum dat ze daar moeilijk over doen , of zou dat alleen om de familiekorting gaan

    Hoi Renata,
    Dat is geen probleem. Alleen bij de familiekorting kunnen ze moeilijk doen en dient iedere jaarkaarthouder aanwezig te zijn. Als je ex de vader is van jullie kinderen, dan kan hij gewoon jaarkaarten voor zichzelf en de kinderen aanschaffen. Er is dan geen toestemming van jou nodig, alleen als die persoon niet een van de ouders is.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi!
    Wij gaan 29 maart naar Disneyland om een jaarkaart aan te schaffen. Dit is toevallig een blockdag voor de Fantasypas, mede daarom wilden we een dreampas aanvragen. Echter, na verschillende dingen over de blockdagen gelezen te hebben, vroeg ik me toch het volgende af: als je op een blockdag van de Fantasypas die pas wil aanvragen, betekent dit dan dat je de pas wel kan aanvragen, maar de prijs van een dagticket niet in mindering gebracht wordt? Of mag je hem toch gewoon aanvragen op dezelfde manier, en geldt die specifieke blockdag dan niet voor jou? Dit soort "uitzonderingen" meende ik op te maken uit andere teksten.
    En stel je neemt toch de Dreampas, en het jaar erna wil je liever terug naar de Fantasypas.. mag je dan wel gewoon verlengen met dat half jaar gratis, of mag dat alleen als je weer de Dreampas pakt?
    Groetjes, Veerle
  • Veerle zei:


    Hoi!
    Wij gaan 29 maart naar Disneyland om een jaarkaart aan te schaffen. Dit is toevallig een blockdag voor de Fantasypas, mede daarom wilden we een dreampas aanvragen. Echter, na verschillende dingen over de blockdagen gelezen te hebben, vroeg ik me toch het volgende af: als je op een blockdag van de Fantasypas die pas wil aanvragen, betekent dit dan dat je de pas wel kan aanvragen, maar de prijs van een dagticket niet in mindering gebracht wordt? Of mag je hem toch gewoon aanvragen op dezelfde manier, en geldt die specifieke blockdag dan niet voor jou? Dit soort "uitzonderingen" meende ik op te maken uit andere teksten.
    En stel je neemt toch de Dreampas, en het jaar erna wil je liever terug naar de Fantasypas.. mag je dan wel gewoon verlengen met dat half jaar gratis, of mag dat alleen als je weer de Dreampas pakt?
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    Een jaarkaart kan op iedere dag van het jaar aangeschaft worden, ook als dit een blockdag betreft voor de gekozen jaarkaart. De prijs van een dagkaart wordt vervolgens gewoon van de totale prijs afgetrokken bij Bureau Passeport Annuel. Op de dag van aanschaf vervalt een eventuele blockdag dus en mag je er direct gebruik van maken in beide parken. Let er wel op dat er geen andere blockdagen tijdens de rest van jullie verblijf zijn. Die gelden namelijk wel, alleen op de dag van aanschaf heb je toegang.
    Bij een 'downgrade' van een Dream naar een Fantasy krijg je die 6 maanden gratis niet. Alleen bij een verlenging van dezelfde jaarkaart ontvang je 18 maanden toegang voor de prijs van 12 maanden.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi!
    Dankjewel voor de info! Als je met iemand afspreekt voor de korting op de jaarkaart, kun je dan ook al bij de kassa van het park de jaarkaart met korting aanvragen, zodat je al eerder het park in kan? Ik neem aan dat je daarna alsnog even samen naar het passport annuel moet gaan voor de stempels en afhandeling? Hoelaat zijn de kassa's en het passport annuel 's ochtends open?
    Groetjes, Veerle
  • Veerle zei:


    Hoi!
    Dankjewel voor de info! Als je met iemand afspreekt voor de korting op de jaarkaart, kun je dan ook al bij de kassa van het park de jaarkaart met korting aanvragen, zodat je al eerder het park in kan? Ik neem aan dat je daarna alsnog even samen naar het passport annuel moet gaan voor de stempels en afhandeling? Hoelaat zijn de kassa's en het passport annuel 's ochtends open?
    Groetjes, Veerle

    Hoi Veerle,
    Je kunt wel in de ochtend de jaarkaarten met korting aanvragen bij de kassa, maar je ontvangt dan een tijdelijk toegangsbewijs dat omgezet moet worden bij Bureau Passeport Annuel. Ook hier moet de bestaande jaarkaarthouder bij aanwezig zijn. Dit toegangsbewijs geeft echter geen recht op de Extra Magic Hours. Je mag dus pas vanaf het openingsuur voor reguliere gasten naar binnen. De kassa's zijn 1 uur vóór reguliere opening geopend en Bureau Passeport Annuel gelijktijdig met de reguliere opening van het Disneyland Park (meestal vanaf 10:00 uur).
    Groetjes,
    Lars
  • Wederom bedankt! Ik schaam me dood maar ik heb nóg een vraagje, haha. Sorry! Embarassed Het is ook allemaal zo nieuw voor me.. Ik vroeg me af of mensen ook maar max. 3 personen korting kunnen geven op een jaarkaart? Of kun je maar max 3 stempels verzamelen, maar daarna wel nog gewoon korting geven aan anderen? Dan weet ik of ik bijv als ik dat zelf ga doen op een dag met meer personen kan afspreken dan ik stempels nodig heb, voor de zekerheid in geval dat iemand afzegt, en dan gewoon als toch iedereen komt ik ook iedereen die korting kan geven.
  • Veerle zei:


    Wederom bedankt! Ik schaam me dood maar ik heb nóg een vraagje, haha. Sorry! Embarassed Het is ook allemaal zo nieuw voor me.. Ik vroeg me af of mensen ook maar max. 3 personen korting kunnen geven op een jaarkaart? Of kun je maar max 3 stempels verzamelen, maar daarna wel nog gewoon korting geven aan anderen? Dan weet ik of ik bijv als ik dat zelf ga doen op een dag met meer personen kan afspreken dan ik stempels nodig heb, voor de zekerheid in geval dat iemand afzegt, en dan gewoon als toch iedereen komt ik ook iedereen die korting kan geven.

    Hoi Veerle,
    Daar hoef je je echt niet voor te schamen, hoor! DiscoverTheMagic.nl is er juist om al je vragen te beantwoorden, dus laat ze maar komen :)
    Een jaarkaarthouder mag binnen de termijn van het parrainage formulier aan maximaal 3 personen korting geven. Het is niet toegestaan om aan meer mensen korting te geven, dan het aantal stempels op het formulier. Spreek dus niet met te veel mensen af. Alleen leden van de Shareholders Club mogen naast de drie stempels, ook nog aan meerdere personen korting geven via de Shareholders Club Card (maximaal 5 personen per jaar).
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.