Welk hotel nemen

augustus 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste Lezers,
Wij gaan volgend jaar naar Disney toe.
met 6 personen waarvan 2 kids. ik ben al in diverse hotels geweest Santa Fe, Cheyenne, Sequoia Lodge, Newport Bay Club,
welk Hotel raden jullie aan.
en wat zijn jullie ervaringen met Davy Crockett Ranch.
alvast bedankt,
Gr, Dennis

Reacties


  • Beste Lezers,
    Wij gaan volgend jaar naar Disney toe.
    met 6 personen waarvan 2 kids. ik ben al in diverse hotels geweest Santa Fe, Cheyenne, Sequoia Lodge, Newport Bay Club,
    welk Hotel raden jullie aan.
    en wat zijn jullie ervaringen met Davy Crockett Ranch.
    alvast bedankt,
    Gr, Dennis

    Hoi Dennis,
    De keuze voor een bepaald hotel is vrij persoonlijk en hangt ook af van jullie budget. Met 6 personen is een blokhut van Disney's Davy Crockett Ranch ook zeer aan te bevelen. Het enigste waar je op moet letten, is dat het ontbijt hier niet is inbegrepen en er eigen vervoer nodig is om van de ranch naar de parken te komen en visa versa.
    Santa Fe en Sequoia Lodge hebben recentelijk een flinke upgrade ondergaan, of zitten daar momenteel nog midden in. Santa Fe krijgt een Cars thema en Sequoia Lodge een subtiel Bambi thema. Ook Newport Bay Club krijgt een flinke upgrade naar een meer Disney Cruise Line look & feel vanaf volgend jaar. Ik ben zelf fan van Sequoia Lodge en Newport Bay Club, maar dat is persoonlijk. Het gaat vooral om wat jullie een leuk thema vinden, welke services en diensten belangrijk zijn en welk budget er beschikbaar is.
    Succes! Groetjes, Lars.
  • Een vraagje
    Wij gaan elk jaar naar disney voor enkele dagen en dit doen we toch al sinds de opening van het park. Nog nooit hebben wij geslapen in het Disneyhotel, de laatste jaren verblijven wij altijd in new york. Nu willen wij voor de eerste week van de paasvakantie volgend jaar onze zoon zijn eerste communie vieren in Disney ipv een groot feest thuis. Wij hebben wat geïnformeerd naar de prijzen en het is toch echt niet goedkoop hier. Zowel bij D-reizen als Oad krijg ik de volgende prijs 1520 EUR voor 5d/4n voor een standaardkamer, het prijsverschil voor new york is 620,00 EUR!!!!!
    Deze prijs is een actieprijs 5 dagen gaan en 3 dagen betalen. Is het echt de moeite om dit bedrag te betalen voor disneyhotel? Is het aan te raden om nog wat te wachten voor betere prijzen? Het is wel zo wij boeken via Nederland want daar hebben ze geen paasvakantie en zijn de prijzen veel goedkoper dan via Belgie.
  • Homer80 zei:


    Een vraagje
    Wij gaan elk jaar naar disney voor enkele dagen en dit doen we toch al sinds de opening van het park. Nog nooit hebben wij geslapen in het Disneyhotel, de laatste jaren verblijven wij altijd in new york. Nu willen wij voor de eerste week van de paasvakantie volgend jaar onze zoon zijn eerste communie vieren in Disney ipv een groot feest thuis. Wij hebben wat geïnformeerd naar de prijzen en het is toch echt niet goedkoop hier. Zowel bij D-reizen als Oad krijg ik de volgende prijs 1520 EUR voor 5d/4n voor een standaardkamer, het prijsverschil voor new york is 620,00 EUR!!!!!
    Deze prijs is een actieprijs 5 dagen gaan en 3 dagen betalen. Is het echt de moeite om dit bedrag te betalen voor disneyhotel? Is het aan te raden om nog wat te wachten voor betere prijzen? Het is wel zo wij boeken via Nederland want daar hebben ze geen paasvakantie en zijn de prijzen veel goedkoper dan via Belgie.

    Hoi Carlo,
    Het Disneyland Hotel heeft 5 sterren, tegenover de 4 sterren van Disney's Hotel New York. Voor die extra ster betaal je inderdaad veel geld. Qua service ontlopen beide hotels zich niet zoveel. Het gaat vooral om de sfeer, de entourage en het idee dat je echt boven de ingang van het Disneyland Park zit. Enkele kamers hebben tevens uitzicht op Main Street of Fantasia Gardens. Als echte Disney fan is het zeker waard om in het Disneyland Hotel te verblijven. Dit hotel heeft de hoogste bezettingsgraad, wat betekend dat er heel veel mensen zijn die bereid zijn deze bedragen te betalen voor het vlaggenschip van Disneyland Parijs en dat zegt toch wat. Het zal voor jullie veelal een persoonlijke overweging zijn rekening houdend met het budget. Een optie is wellicht om één nacht in het Disneyland Hotel te boeken en de overige 3 nachten in New York. Zo heb je toch de speciale boeking voor jullie zoon, maar bespaar je verder door een hotel 'lager' te nemen.
    De prijs is gebaseerd op de 2+2 GRATIS vroegboekactie die momenteel loopt. Zeker als jullie 5 dagen willen gaan, is dit een hele goede aanbieding. Uiteraard komen er nog meer aanbiedingen, maar met xx % korting al kortlopende acties voor een beperkt aantal aankomstdata. De huidige vroegboekactie heeft veel aankomstmogelijkheden en is daardoor een geschiktere actie.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lezers,
    Ik eb al eerder wat topics voor informtie gevraagd maar ik weet het niet meer Embarassed is er iemand die mij advies kan geven en kan helpen? Ik ben zelf al regelmatig geweest met ervaring in hotel cheyenne. newport by club en voornamelijk davy crockett ranch. Nu wil ik in de herfstvakantie met mijn viend en stiefzoontjevan 5 mijn 30e verjaardag vieren. Mijn vriend is 1 keer eerder in newport bay geweest lang geleden en mijn stiefzoontje nog nooit. Nu twijfel ik enorm tussen de ranch en het hotel. k wil het voor de keine vooral zo leuk mogelijk maken. Beide hotels hebben zijn voor en nadelen en ik vind het allebei super. Qua prijs ben ik op de ranch vor 4 dagen bijna net zoveel kwijt als voor newport bay 3 dagen. Maar is het voor zo'n jochie van bijna 5 wel leuk 4 dagen? k ben een echte disneyfan dus ik kan er dagen rond lopen. Kan iemand mij advies geven die met kinderen in beide zijn geweest en wat hun ervaringen is? Is het ontbijt vel veranderd in de ranch ten opzichte van toen het nog in het arrangement zat? Ik wil nu toch wel eens gaan boeken maar kom er niet uit Laugh help Laugh
  • Shireen zei:


    Beste Lezers,
    Ik eb al eerder wat topics voor informtie gevraagd maar ik weet het niet meer Embarassed is er iemand die mij advies kan geven en kan helpen? Ik ben zelf al regelmatig geweest met ervaring in hotel cheyenne. newport by club en voornamelijk davy crockett ranch. Nu wil ik in de herfstvakantie met mijn viend en stiefzoontjevan 5 mijn 30e verjaardag vieren. Mijn vriend is 1 keer eerder in newport bay geweest lang geleden en mijn stiefzoontje nog nooit. Nu twijfel ik enorm tussen de ranch en het hotel. k wil het voor de keine vooral zo leuk mogelijk maken. Beide hotels hebben zijn voor en nadelen en ik vind het allebei super. Qua prijs ben ik op de ranch vor 4 dagen bijna net zoveel kwijt als voor newport bay 3 dagen. Maar is het voor zo'n jochie van bijna 5 wel leuk 4 dagen? k ben een echte disneyfan dus ik kan er dagen rond lopen. Kan iemand mij advies geven die met kinderen in beide zijn geweest en wat hun ervaringen is? Is het ontbijt vel veranderd in de ranch ten opzichte van toen het nog in het arrangement zat? Ik wil nu toch wel eens gaan boeken maar kom er niet uit Laugh help Laugh

    Hoi Shireen,
    Op dit moment zou ik sowieso kiezen voor Disney's Davy Crockett Ranch. Disney's Newport Bay Club is namelijk in groot onderhoud, waarbij hele delen van het hotel zijn afgesloten en enkele diensten (zoals het zwembad) niet beschikbaar zijn. Dit omvangrijke project gaat twee jaar duren. Voor je stiefzoon zullen de blokhutten in de avontuurlijke omgeving van Davy Crockett hem waarschijnlijk meer aanspreken dan Newport.
    Het ontbijt bij Davy Crockett kan ter plaatse worden besteld of bijgeboekt voor iedere dag van het verblijf. Het ontbijt zelf is niet veranderd, alleen zit het nu niet meer standaard bij een arrangement.
    Wellicht dat andere forumleden met kinderen ervaring hebben met beide hotels om je van nog meer informatie te voorzien.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal het zeker in de overweging meenemen. Wij gaan in oktober en d medewerkers van disney vertelden dat alles dan klaar is en het zwembad ook open is. Mocht dat inderdaad zo zijn dat het nog niet af is is de keuze voor de ranch misschien toch makkelijker. Maar in ieder geval bedankt voor je advies en snelle reactie.
    Groetjes Shireen
  • Shireen zei:


    Hallo Lars,
    Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal het zeker in de overweging meenemen. Wij gaan in oktober en d medewerkers van disney vertelden dat alles dan klaar is en het zwembad ook open is. Mocht dat inderdaad zo zijn dat het nog niet af is is de keuze voor de ranch misschien toch makkelijker. Maar in ieder geval bedankt voor je advies en snelle reactie.
    Groetjes Shireen

    Graag gedaan, Shireen! Eind september zal de eerste fase worden afgerond. Vanaf oktober gaat een ander gedeelte van het hotel dicht voor onderhoud, dus je zal toch met enige overlast geconfronteerd worden. Houdt hier rekening mee in je keuze. Succes!
    Groetjes,
    Lars
  • Beste lars,
    Bedankt voor je adviezen.. We hebben net geboekt voor de herstvakantie 4 dagen op de Davy Crockett Ranch.. Het staat vast kan niet wachten :D duurt alleen nog zo lang.. in ieder eval bedankt en ik blijf je forum/site volgen!
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Beste lars,
    Bedankt voor je adviezen.. We hebben net geboekt voor de herstvakantie 4 dagen op de Davy Crockett Ranch.. Het staat vast kan niet wachten :D duurt alleen nog zo lang.. in ieder eval bedankt en ik blijf je forum/site volgen!
    Groetjes shireen

    Graag gedaan, Shireen! Het aftellen kan beginnen. Veel plezier met de voorpret en straks het verblijf in de magie!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.