Voorbereiding bezoek Walt Disney World

15354565859118

Reacties

  • Net nog wel een goede vraag gelezen waar ik zeker wel benieuwd ben naar het antwoord van Disney. Namelijk, wij hebben allen geboekt met de 'ultimate tickets' erbij. In de kleine letters van deze tickets staat dat je toegang krijgt tot het fastpass systeem. Dit systeem gaat nu dus weg en dus veranderd Disney eenzijdig de inhoud van het door hun aangegane contract van wat zij zullen leveren. Ik ben benieuwd of dit voor bestaande reserveringen van deze tickets gaat betekenen dat deze voorzien gaan worden van het genie+ systeem zonder meerprijs. Ik ga op zijn minst die vraag stellen bij disney. Ik heb zojuist de kleine letters van die tickets die op mijn invoice staan nog even nagelezen en het staat er echt...
  • Dave077 zei:

    Net nog wel een goede vraag gelezen waar ik zeker wel benieuwd ben naar het antwoord van Disney. Namelijk, wij hebben allen geboekt met de 'ultimate tickets' erbij. In de kleine letters van deze tickets staat dat je toegang krijgt tot het fastpass systeem. Dit systeem gaat nu dus weg en dus veranderd Disney eenzijdig de inhoud van het door hun aangegane contract van wat zij zullen leveren. Ik ben benieuwd of dit voor bestaande reserveringen van deze tickets gaat betekenen dat deze voorzien gaan worden van het genie+ systeem zonder meerprijs. Ik ga op zijn minst die vraag stellen bij disney. Ik heb zojuist de kleine letters van die tickets die op mijn invoice staan nog even nagelezen en het staat er echt...

    Dit is zeker interessant. Ben ook gaan zoeken naar deze kleine lettertjes, maar kan ze tot op heden nergens vinden. Waar heb jij dit kunnen vinden? Heb wel een invoice van mijn boeking maar daar staat nergens iets over fastpasses op.
    Erg benieuwd hoe Disney gaat reageren, al verwacht ik er niet te veel van...
  • Op zich valt 15 $ per dag dan nog mee. Betaalden we vorig jaar ook in Anaheim, en werkte prima.
    Wij hebben zoiets van we kunnen het even aankijken, en hebben we niet alles kunnen doen, kunnen we altijd nog voor elk park voor 1 dag een betaalde fp halen.
  • Als je bijvoorbeeld ziet hoe moeilijk het is om zn boarding group voor Rise te krijgen, zou ik het alleen voor die attractie misschien wel over hebben om daar los toegang voor te betalen. Als het echt niet zou lukken om een boarding group te krijgen.
  • 15€ per dag per ticket is veel als je voor elke dag dat je daar bent een FP zou aanschaffen, maar inderdaad aanschaffen als je niet alles hebt kunnen doen op de eerdere dagen zou ik ook doen.
    En voor Rise zou ik het zeker overhebben om extra te betalen aangezien we niet elk jaar naar daar gaan en het spijtig zou vinden als we die niet hebben kunnen doen omdat de boarding groups vol zitten (volgens diverse bronnen is dat een kwestie van seconden/minuten). Het zorgt er wel voor dat er weer extra kosten bij kunnen komen voor een al dure vakantie, dus hoop dat er voor Europese gasten eventueel wat voordelen komen. (zoals ze nu hebben voor tickets, 7 dagen betalen voor 14 dagen toegang, ...).
  • Dave077 zei:

    Ik ben op zich best enthousiast over de Genie app echter de rijen zullen er zeker niet sneller door gaan lopen. Immers wat eerst de rijen ophield volgens disney waren de fastpass gebruikers. Deze worden nu alleen vervangen door de genie+ lightning lane gebruikers. Het 'probleem' voor de stand-by lane gebruikers is er dus nog steeds en dat kun je alleen ontwijken door zelf ook van dat probleem deel uit te gaan maken (tegen betaling dan wel nu...) door ook in de lightning lane te gaan geraken...

    Het klopt inderdaad dat in het oude systeem met FastPass+ de reguliere Standby rij flink werd opgehouden. Voor iedere 10 gezelschappen werden er 8 uit de FP+ rij gehaald en 2 uit de Standby lijn. Met het nieuwe systeem wordt de capaciteit van de Lightning Lane echter beperkt (niet de aantallen voorheen via FP+) en de ratio aangepast. Omdat er minder mensen in die rij kunnen staan, kan de ratio beter verdeeld worden. Nog altijd in het voordeel van Lightning Lane gasten, maar wel zo dat óók de Standby rij beter doorloopt. Uiteraard kunnen we hier pas de gevolgen van zien als het systeem daadwerkelijk live is.
  • Lars zei:

    Dave077 zei:

    Ik ben op zich best enthousiast over de Genie app echter de rijen zullen er zeker niet sneller door gaan lopen. Immers wat eerst de rijen ophield volgens disney waren de fastpass gebruikers. Deze worden nu alleen vervangen door de genie+ lightning lane gebruikers. Het 'probleem' voor de stand-by lane gebruikers is er dus nog steeds en dat kun je alleen ontwijken door zelf ook van dat probleem deel uit te gaan maken (tegen betaling dan wel nu...) door ook in de lightning lane te gaan geraken...

    Het klopt inderdaad dat in het oude systeem met FastPass+ de reguliere Standby rij flink werd opgehouden. Voor iedere 10 gezelschappen werden er 8 uit de FP+ rij gehaald en 2 uit de Standby lijn. Met het nieuwe systeem wordt de capaciteit van de Lightning Lane echter beperkt (niet de aantallen voorheen via FP+) en de ratio aangepast. Omdat er minder mensen in die rij kunnen staan, kan de ratio beter verdeeld worden. Nog altijd in het voordeel van Lightning Lane gasten, maar wel zo dat óók de Standby rij beter doorloopt. Uiteraard kunnen we hier pas de gevolgen van zien als het systeem daadwerkelijk live is.
    Laten we inderdaad hopen dat ze daar goed genoeg van geleerd hebben en dat ze zich niet (nog meer) door geld (wat ze kunnen verdienen aan de lightning lane) laten leiden. Als het een goed effect heeft in het totaal op de stand by lanes kan het allemaal voor ons nog best goed uitpakken aangezien wij natuurlijk wel langer daar zijn als de meeste gasten.
  • tink35 zei:

    Als je bijvoorbeeld ziet hoe moeilijk het is om zn boarding group voor Rise te krijgen, zou ik het alleen voor die attractie misschien wel over hebben om daar los toegang voor te betalen. Als het echt niet zou lukken om een boarding group te krijgen.

    Zo dacht ik ook, voor Rise of FOP.
  • Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....
  • Dave077 zei:

    Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....

    Spannend Dave077, ik ga hard voor jullie duimen dat het kan doorgaan! 1800 euro klinkt erg mooi volgens mij hoor.
    Je wil niet weten wat wij in de zomervakantie kwijt zijn voor een retour, je bent zo ruim 4000 euro kwijt met zn 4en.
  • tink35 zei:

    Dave077 zei:

    Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....

    Spannend Dave077, ik ga hard voor jullie duimen dat het kan doorgaan! 1800 euro klinkt erg mooi volgens mij hoor.
    Je wil niet weten wat wij in de zomervakantie kwijt zijn voor een retour, je bent zo ruim 4000 euro kwijt met zn 4en.
    1800 euro klinkt zeker niet verkeerd. Wij hebben 2 maanden geleden geboekt, ook in de meivakantie 2022, bij United. Waren met zijn vieren 2200 euro kwijt voor retour incl koffers.
    Beginnen hem zo langzamerhand wel een beetje te knijpen of Amerika open gaat voor die tijd, gezien de herfst en dus virusseizoen nog moet komen. We duimen maar heel hard :)
  • tink35 zei:

    Dave077 zei:

    Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....

    Spannend Dave077, ik ga hard voor jullie duimen dat het kan doorgaan! 1800 euro klinkt erg mooi volgens mij hoor.
    Je wil niet weten wat wij in de zomervakantie kwijt zijn voor een retour, je bent zo ruim 4000 euro kwijt met zn 4en.
    1800 euro klinkt zeker niet verkeerd. Wij hebben 2 maanden geleden geboekt, ook in de meivakantie 2022, bij United. Waren met zijn vieren 2200 euro kwijt voor retour incl koffers.
    Beginnen hem zo langzamerhand wel een beetje te knijpen of Amerika open gaat voor die tijd, gezien de herfst en dus virusseizoen nog moet komen. We duimen maar heel hard :)
    Waar ik me zorgen over maak is of Disney wel aan refunds gaat doen mochten we ineens tzt Amerika (nog steeds) niet in mogen als Europeanen. De vorige keer werd niet moeilijk gedaan omdat Disney zelf ook dicht was een dus ook om die reden moest cancelen, maar Disney zou best eens moeilijk kunnen doen wanneer de parken gewoon open zijn en het niet hun probleem is dat wij het land niet in mogen...
  • Dave077 zei:

    tink35 zei:

    Dave077 zei:

    Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....

    Spannend Dave077, ik ga hard voor jullie duimen dat het kan doorgaan! 1800 euro klinkt erg mooi volgens mij hoor.
    Je wil niet weten wat wij in de zomervakantie kwijt zijn voor een retour, je bent zo ruim 4000 euro kwijt met zn 4en.
    1800 euro klinkt zeker niet verkeerd. Wij hebben 2 maanden geleden geboekt, ook in de meivakantie 2022, bij United. Waren met zijn vieren 2200 euro kwijt voor retour incl koffers.
    Beginnen hem zo langzamerhand wel een beetje te knijpen of Amerika open gaat voor die tijd, gezien de herfst en dus virusseizoen nog moet komen. We duimen maar heel hard :)
    Waar ik me zorgen over maak is of Disney wel aan refunds gaat doen mochten we ineens tzt Amerika (nog steeds) niet in mogen als Europeanen. De vorige keer werd niet moeilijk gedaan omdat Disney zelf ook dicht was een dus ook om die reden moest cancelen, maar Disney zou best eens moeilijk kunnen doen wanneer de parken gewoon open zijn en het niet hun probleem is dat wij het land niet in mogen...
    Dat zullen ze toch niet gaan doen
  • Dave077 zei:

    tink35 zei:

    Dave077 zei:

    Zo, vandaag (tegen misschien wel beter weten in) de vluchten geboekt voor de mei vakantie van 2022. Met 1800 euro voor 4 personen retour met KLM (zonder ruimbagage) is volgens mij niet heel duur. Ik ben eigenlijk nieuwsgierig waar anderen op uitkomen. Ik mag volgens mij nog gratis Mijn tickets wijzigen dus mocht KLM nog met een betere aanbieding komen of met betere vluchttijden voor dezelfde prijs kan ik dat nog wijzigen volgens mij. Nu nog hopen dat Disney toch nog met een betere aanbieding komt zodat we ook dat nog naartoe kunnen switchen en dan kan ondertussen de voorpret weer beginnen, alhoewel ik niet echt meer iets kan plannen zonder Fastpass+....

    Spannend Dave077, ik ga hard voor jullie duimen dat het kan doorgaan! 1800 euro klinkt erg mooi volgens mij hoor.
    Je wil niet weten wat wij in de zomervakantie kwijt zijn voor een retour, je bent zo ruim 4000 euro kwijt met zn 4en.
    1800 euro klinkt zeker niet verkeerd. Wij hebben 2 maanden geleden geboekt, ook in de meivakantie 2022, bij United. Waren met zijn vieren 2200 euro kwijt voor retour incl koffers.
    Beginnen hem zo langzamerhand wel een beetje te knijpen of Amerika open gaat voor die tijd, gezien de herfst en dus virusseizoen nog moet komen. We duimen maar heel hard :)
    Waar ik me zorgen over maak is of Disney wel aan refunds gaat doen mochten we ineens tzt Amerika (nog steeds) niet in mogen als Europeanen. De vorige keer werd niet moeilijk gedaan omdat Disney zelf ook dicht was een dus ook om die reden moest cancelen, maar Disney zou best eens moeilijk kunnen doen wanneer de parken gewoon open zijn en het niet hun probleem is dat wij het land niet in mogen...
    Dat zullen ze toch niet gaan doen
    Ik heb geen idee maar met de huidige houding van Disney (it's all about the magic...euh money) zou het me niet echt verbazen.
  • Hoi @Dave077 en @thomastol ,

    Via de flexibele boekingsvoorwaarden kan gratis worden gewijzigd, dus mochten de grenzen volgend jaar nog dicht zijn (wat niet de verwachting is, aangezien Canada de grenzen reeds heeft geopend en de VS waarschijnlijk in het najaar volgt), dan kan het verblijf altijd verplaatst worden zonder kosten. En volgens mij is in dit topic al eerder aangegeven dat ook vluchtmaatschappijen (KLM/Delta) niet moeilijk doen als er nog altijd geen mogelijkheden zijn om toegang tot de VS te krijgen en je het ticket kunt verplaatsen of annuleren met terugbetaling.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Dave077 en @thomastol ,

    Via de flexibele boekingsvoorwaarden kan gratis worden gewijzigd, dus mochten de grenzen volgend jaar nog dicht zijn (wat niet de verwachting is, aangezien Canada de grenzen reeds heeft geopend en de VS waarschijnlijk in het najaar volgt), dan kan het verblijf altijd verplaatst worden zonder kosten. En volgens mij is in dit topic al eerder aangegeven dat ook vluchtmaatschappijen (KLM/Delta) niet moeilijk doen als er nog altijd geen mogelijkheden zijn om toegang tot de VS te krijgen en je het ticket kunt verplaatsen of annuleren met terugbetaling.

    Groetjes,
    Lars

    Hoi @Lars , zoals je weet is alle beleid momenteel gebaseerd op dagkoersen. En zeker Amerika is daar gevoelig voor. Ik weet dat ik gratis kan verschuiven bij Disney volgens de voorwaarden, echter gerust ben ik daar nog niet op gezien de snelheid en rücksichtslos-heid waarmee Disney momenteel aan het veranderen is.

    Bij KLM moet ik even kijken aangezien de mei vakantie na 31 maart ligt en veel tickets daar een scheiding hebben in het beleid wat gehanteerd wordt indien er moet worden geannuleerd of verschoven. Ik heb wel bewust daarom bij KLM geboekt daar zij de meest flexibele opties op dat gebied boden. Al met al onzekere tijden en dat maakt het boeken allemaal wat 'spannender' dan normaal.
  • Hoi @Dave077 ,

    De boekingsvoorwaarden zijn bindend, dus Disney kan die voor bestaande boekingen niet in de tussentijd wijzigen zonder de mogelijkheid te bieden om te annuleren zonder extra kosten. Zie ook de wijzigingen voor jaarkaarthouders in DLP waardoor er nu een optie is om de jaarkaart te annuleren. De services die in de parken veranderen (zoals Genie+ in plaats van FastPass+ in WDW) kunnen ieder moment worden gewijzigd. Maar je hebt gelijk dat het in bepaalde opzichten onzekere tijden zijn, al zijn geboekte voorwaarden bindend.

    Groetjes,
    Lars
  • BREAKING: Amerika opent vanaf november 2021 de grenzen voor volledig gevaccineerde personen uit de EU. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/verenigde-staten-amerika-openen-grenzen-europa-disney
  • Gevaccineerd geld dit dan ook voor kinderen tot 13 jaar.
    Ik weet niet hoe ze daar in Amerika over denken
  • Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?
  • september 2021 aangepast
    stefaan zei:

    Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?

    Dat lijkt me erg veel zelfs! Ik zou voor 3 personen op niet meer dan 2000 euro rekenen voor retour inclusief bagage. Dat moet echt makkelijk haalbaar zijn. En ik heb die prijzen ook gemakkelijk gevonden vanaf Brussel trouwens. Ik zou nog maandje of twee wachten voor die periode. Ik ga in april/mei en krijg op dit moment de mooiste prijzen en tijden aangeboden.
  • Ik wil al heel graag vliegtickets kopen voor april 2022 na nieuws dat we terug naar de US mogen. Maar wat als je gevaccineerd bent met Astra Zeneca? Hoop dat er snel duidelijkheid komt rond welke vaccins aanvaard worden en of kinderen <12 jaar ook moeten gevaccineerd zijn?
    Misschien toch nog even wachten (alleen wat bezorgd dat er een wedloop komt op vliegtickets)
  • Hoi @stefaan ,

    Dat is inderdaad wel erg prijzig. Waarom zou je via een reisbureau je vluchten boeken? Online heb je de keuze uit zoveel meer aanbiedingen en vluchten. Doorgaans hebben reisbureaus afspraken met bepaalde vliegmaatschappijen voor een hogere commissie op (meestal) duurdere vluchten. Bekijk de prijzen online via alle luchthavens en maatschappijen via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/vervoer-routebeschrijving-florida

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi @TiggerSA ,

    Op dit moment worden kinderen onder de 12 jaar (nog) niet gevaccineerd omdat geen enkel vaccin hiervoor goedkeuring heeft. De verwachting is dat dit wel in de toekomst zal gaan gebeuren, maar voorlopig geldt de vaccinatie voor 12 jaar en ouder. Alleen Amerikaanse staatsburgers die niet gevaccineerd zijn mogen naar de VS vliegen onder strikte voorwaarden (3 testen; de reguliere test 3 dagen vóór vertrek, een tweede test 1 dag vóór vertrek en een test bij aankomst). Niet-gevaccineerde Europeanen kunnen sowieso niet naar de VS vliegen.

    Wat betreft Astra Zeneca: Er wordt aan goedkeuring van dit vaccin vanuit de VS gewerkt. Momenteel zijn alleen Pfyzer, Moderna en Janssen goedgekeurd.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @TiggerSA ,

    Op dit moment worden kinderen onder de 12 jaar (nog) niet gevaccineerd omdat geen enkel vaccin hiervoor goedkeuring heeft. De verwachting is dat dit wel in de toekomst zal gaan gebeuren, maar voorlopig geldt de vaccinatie voor 12 jaar en ouder. Alleen Amerikaanse staatsburgers die niet gevaccineerd zijn mogen naar de VS vliegen onder strikte voorwaarden (3 testen; de reguliere test 3 dagen vóór vertrek, een tweede test 1 dag vóór vertrek en een test bij aankomst). Niet-gevaccineerde Europeanen kunnen sowieso niet naar de VS vliegen.

    Wat betreft Astra Zeneca: Er wordt aan goedkeuring van dit vaccin vanuit de VS gewerkt. Momenteel zijn alleen Pfyzer, Moderna en Janssen goedgekeurd.

    Groetjes,
    Lars

    Dankjewel Lars. Blijft toch spannend om dan nu al die vliegtickets te boeken. Hier 2 volwassenen (1 moderna en 1 astra zeneca) en 1 jongere > 12 jaar (zal in november gevaccineerd worden met moderna of pfizer als ze 12 wordt) en 1 kind < 12 jaar.
    Ik ben geneigd toch te boeken omdat ik ook niet wil blijven uitstellen gezien verblijf Disney onsite en offsite al lang geboekt is. Enkel nog vliegtickets dus.

  • Dankjewel Lars. Blijft toch spannend om dan nu al die vliegtickets te boeken. Hier 2 volwassenen (1 moderna en 1 astra zeneca) en 1 jongere > 12 jaar (zal in november gevaccineerd worden met moderna of pfizer als ze 12 wordt) en 1 kind < 12 jaar.
    Ik ben geneigd toch te boeken omdat ik ook niet wil blijven uitstellen gezien verblijf Disney onsite en offsite al lang geboekt is. Enkel nog vliegtickets dus.

    Absoluut! Kwestie van eerst even goed kijken naar de boekingsvoorwaarden van de desbetreffende vliegmaatschappij waarmee je wilt vliegen in geval van annulering of wijziging.
  • Hoi, ik heb een vraag i.v.m. de wijziging van een reeds gemaakte boeking. Zou het kunnen dat deze wijziging tijdelijk gratis kan gebeuren? Is het slechts eenmalig dat je kunt wijzigen? Welk telefoonnummer kan ik hier het best voor gebruiken want ik zie hier verschillende nummers verschijnen. Is er eventueel een gratis nummer waar je bij terecht kunt? Want de wachttijden aan de telefoon lopen wel op, alvast bedankt!
  • Hoi @Yana ,

    Ja, onder de huidige boekingsvoorwaarden kan er gratis gewijzigd worden (onbeperkt). Bel hiervoor naar +44 20 3666 9911. Zij kunnen dit voor je regelen. Dit is een 'gratis' nummer (los van de kosten voor internationaal bellen).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @Yana ,

    Ja, onder de huidige boekingsvoorwaarden kan er gratis gewijzigd worden (onbeperkt). Bel hiervoor naar +44 20 3666 9911. Zij kunnen dit voor je regelen. Dit is een 'gratis' nummer (los van de kosten voor internationaal bellen).

    Groetjes,
    Lars

    Super dankjewel @Lars! Ik heb zonet gebeld en mijn boeking probleemloos kunnen wijzigen. Via dit nummer had ik ook meteen iemand aan de lijn.

  • Goed om te horen, @Yana ! De voorpret kan beginnen.
Log In of Registreer om te reageren.