Empire State Club - Disney's Hotel New York

januari 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Ik heb eigenlijk een snelle vraag maar krijg op de website(s) geen duidelijkheid erover.
Zijn er bij de empire state club in hotel New York ook (gewone) kamers of zijn het echt alleen maar suites?
Alvast bedankt voor de moeite.Wink

Reacties


  • Ik heb eigenlijk een snelle vraag maar krijg op de website(s) geen duidelijkheid erover.
    Zijn er bij de empire state club in hotel New York ook (gewone) kamers of zijn het echt alleen maar suites?
    Alvast bedankt voor de moeite.Wink

    Hoi Theetijd,
    Er zijn 23 'normale' kamers + 11 suites in de Empire State Club. Informatie op de hotelpagina van Disney's Hotel New York was inderdaad niet geheel duidelijk. Ik heb het direct aangepast.
    Groetjes,
    Lars
  • Dank je voor het snelle antwoord.Laugh
  • Klopt het ook dat ik deze kamers niet online kan boeken maar dat ik daar voor moet bellen ?
    Ik zou graag een prijs willen weten omdat we twijfelen tussen hotel New York ( empire state ) en sequoia lodge ( golden forest .)
    De golden forest kamers kan ik wel online boeken en daar weet ik de prijzen al van .
    GroetjesSmile

  • Klopt het ook dat ik deze kamers niet online kan boeken maar dat ik daar voor moet bellen ?
    Ik zou graag een prijs willen weten omdat we twijfelen tussen hotel New York ( empire state ) en sequoia lodge ( golden forest .)
    De golden forest kamers kan ik wel online boeken en daar weet ik de prijzen al van .
    GroetjesSmile

    Dat klopt. Empire State Club (Disney's Hotel New York) en Castle Club (Disneyland Hotel) kamers kunnen alleen via de Disney reserveringslijn worden geboekt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.