Voorbereiding bezoek Walt Disney World

15455575960118

Reacties

  • De voorwaarden voor reizen vanuit Europa naar de US en terug zijn nog niet gekend. Ik was uit nieuwsgierigheid al even aan het kijken hoeveel een PCR test kost voor terugreis vanuit de US naar Europa. Want ik heb zo'n vermoeden dat dat toch nog steeds zal nodig zijn. Viel ik even omver van de prijzen van een PCR test in de US?! Makkelijk 200 dollar. Reken dat even voor een gezin van 4....ben je zomaar even 800 dollar kwijt!
    Doet me toch nog even wachten met het boeken van de vluchten. En dan ben ik ook geneigd om eerder vanuit Brussel te vertrekken gezien je voor België je maar moet laten testen na terugkomst (als US luchtvaartmaatschappijen daar natuurlijk genoegen mee nemen)
    Ik hoop dat alle voorwaarden omtrent het reizen snel gekend zijn!
  • Lars zei:

    Hoi @TiggerSA ,

    Op dit moment worden kinderen onder de 12 jaar (no

    De voorwaarden voor reizen vanuit Europa naar de US en terug zijn nog niet gekend. Ik was uit nieuwsgierigheid al even aan het kijken hoeveel een PCR test kost voor terugreis vanuit de US naar Europa. Want ik heb zo'n vermoeden dat dat toch nog steeds zal nodig zijn. Viel ik even omver van de prijzen van een PCR test in de US?! Makkelijk 200 dollar. Reken dat even voor een gezin van 4....ben je zomaar even 800 dollar kwijt!
    Doet me toch nog even wachten met het boeken van de vluchten. En dan ben ik ook geneigd om eerder vanuit Brussel te vertrekken gezien je voor België je maar moet laten testen na terugkomst (als US luchtvaartmaatschappijen daar natuurlijk genoegen mee nemen)
    Ik hoop dat alle voorwaarden omtrent het reizen snel gekend zijn!

    Sow, dat heb ik even niet gezien dan!!! Dat zou wel heel cru zijn. Hopen dat het tegen die tijd niet meer hoeft of dat de vluchtmaatschappijen daar iets voor inrichten.
  • Wij vertrekken in augustus 2022 naar Disneyworld voor de eerste keer.

    Nu is onze vraag:
    Wat is de gemakkelijkste manier om geld te spenderen daar?
    - We dachten Giftcards te kopen, maar dit kan blijkbaar niet vanuit België.
    - Moeten we dan gewoon veel geld op een bankrekening zetten en daar ter plekke het geld overzetten op onze magic bands? (deze kunnen we blijkbaar ook niet in België laten leveren)
    - Best alles via Visa regelen?

    Bedankt alvast om ons een beetje verder te helpen.
  • Hoi @Nastjenka ,

    Wat leuk dat jullie voor het eerst naar Walt Disney World gaan. De voorpret kan beginnen! Wat betreft je vraag is dat eigenlijk heel simpel: creditcard. Die worden overal in de VS geaccepteerd én kun je (met pincode) koppelen aan je MagicBand of Key to the World Card zodat je het pasje in het kluisje van je hotelkamer kunt laten liggen. Doen wij ook altijd als we daar zijn. Simpel en makkelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • De voorwaarden voor reizen vanuit Europa naar de US en terug zijn nog niet gekend. Ik was uit nieuwsgierigheid al even aan het kijken hoeveel een PCR test kost voor terugreis vanuit de US naar Europa. Want ik heb zo'n vermoeden dat dat toch nog steeds zal nodig zijn. Viel ik even omver van de prijzen van een PCR test in de US?! Makkelijk 200 dollar. Reken dat even voor een gezin van 4....ben je zomaar even 800 dollar kwijt!
    Doet me toch nog even wachten met het boeken van de vluchten. En dan ben ik ook geneigd om eerder vanuit Brussel te vertrekken gezien je voor België je maar moet laten testen na terugkomst (als US luchtvaartmaatschappijen daar natuurlijk genoegen mee nemen)
    Ik hoop dat alle voorwaarden omtrent het reizen snel gekend zijn!

    Dat is handig om te weten dat je via Belgie niet moet testen. Brussel is nog dichterbij voor ons. Maar ja we gaan pas nov. 2022, wie weet hoe het dan weer allemaal is. Zeker nu ze al weer bezig zijn om eventieel in 2022 weer 3 vaccinaties te moeten nemen. En moet je voor USA dan ook weer 3de of 4de prik.
  • Wij vertrekken in augustus 2022 naar Disneyworld voor de eerste keer.

    Nu is onze vraag:
    Wat is de gemakkelijkste manier om geld te spenderen daar?
    - We dachten Giftcards te kopen, maar dit kan blijkbaar niet vanuit België.
    - Moeten we dan gewoon veel geld op een bankrekening zetten en daar ter plekke het geld overzetten op onze magic bands? (deze kunnen we blijkbaar ook niet in België laten leveren)
    - Best alles via Visa regelen?

    Bedankt alvast om ons een beetje verder te helpen.

    Ik vind een credit card het handigste. En je kan je gewone bankpas op wereld zetten ipv Europa.
  • Hoi allemaal,

    Ik ben aan het kijken om te boeken voor zomer 2022. Weet iemand toevallig of er nog een goede aanbieding komt voor deze periode (dining plan o.i.d)?

    Groetjes,

    Demy
  • Dave077 zei:

    stefaan zei:

    Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?

    Dat lijkt me erg veel zelfs! Ik zou voor 3 personen op niet meer dan 2000 euro rekenen voor retour inclusief bagage. Dat moet echt makkelijk haalbaar zijn. En ik heb die prijzen ook gemakkelijk gevonden vanaf Brussel trouwens. Ik zou nog maandje of twee wachten voor die periode. Ik ga in april/mei en krijg op dit moment de mooiste prijzen en tijden aangeboden.
    Ondertussen ben ik verder aan het kijken en vind ik de volgende vlucht terug voor dezelfde periode:

    Heen en terug vanuit Brussel naar Orlando inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 2139 euro.

    Dit lijken mij normale prijzen. Wat mij opvalt is dat de terugvlucht vroeg gepland staat kort na de middag om 13h52, waardoor je eigenlijk een dag verliest. Zijn dat normale vlieguren?
  • stefaan zei:

    Dave077 zei:

    stefaan zei:

    Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?

    Dat lijkt me erg veel zelfs! Ik zou voor 3 personen op niet meer dan 2000 euro rekenen voor retour inclusief bagage. Dat moet echt makkelijk haalbaar zijn. En ik heb die prijzen ook gemakkelijk gevonden vanaf Brussel trouwens. Ik zou nog maandje of twee wachten voor die periode. Ik ga in april/mei en krijg op dit moment de mooiste prijzen en tijden aangeboden.
    Ondertussen ben ik verder aan het kijken en vind ik de volgende vlucht terug voor dezelfde periode:

    Heen en terug vanuit Brussel naar Orlando inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 2139 euro.

    Dit lijken mij normale prijzen. Wat mij opvalt is dat de terugvlucht vroeg gepland staat kort na de middag om 13h52, waardoor je eigenlijk een dag verliest. Zijn dat normale vlieguren?
    Ik heb bij KLM geboekt. Dit waren in eerste instantie niet zo heel goede vluchttijden (zoals je ook aangeeft). Echter omdat ik bij KLM kosteloos kan wijzigen heb ik dit zodra er iets beters beschikbaar kwam al aangepast naar betere tijden voor dezelfde prijs. Al met al ben ik nu omstreeks 18.30 lokale tijd daar en vertrek ik om 18.10 weer uit Orlando. En ik heb goede hoop dat ik dat nog met twee uur kan verbeteren op de heen en terugreis. Dat zouden dan mijn inziens ook de normale vluchttijden zijn die ik met eerdere reizen ook altijd heb gehad..
  • Hoi allemaal,

    Ik ben aan het kijken om te boeken voor zomer 2022. Weet iemand toevallig of er nog een goede aanbieding komt voor deze periode (dining plan o.i.d)?

    Groetjes,

    Demy

    Hoi Demy,

    De Free Dining aanbieding voor aankomsten in 2022 (met gratis Disney Dining Credits, 14 dagen Ultimate Ticket voor de prijs van 7 dagen, $100 Disney Giftcard en gratis Memory Maker t.w.v. $199) is online beschikbaar via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

    Groetjes,
    Lars
  • Maar kinderen moet die dus ook gevaccineerd worden
  • Maar kinderen moet die dus ook gevaccineerd worden

    Ja, vanaf 12 jaar waar de vaccins momenteel ook voor goedgekeurd zijn. Er volgt nog een traject voor goedkeuring vanaf 5 jaar (momenteel Pfyzer en Moderna), maar voor nu vanaf 12 jaar.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Maar kinderen moet die dus ook gevaccineerd worden

    Ja, vanaf 12 jaar waar de vaccins momenteel ook voor goedgekeurd zijn. Er volgt nog een traject voor goedkeuring vanaf 5 jaar (momenteel Pfyzer en Moderna), maar voor nu vanaf 12 jaar.

    Groetjes,
    Lars
    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?
  • Dave077 zei:

    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?

    Ze gaan dat pas als eis instellen (áls dat al een vereiste wordt; niet zeker, maar mogelijk) als vaccins ook bij ons beschikbaar zijn voor die leeftijden. Momenteel kan iedereen in Europa vanaf 12 jaar een vaccin halen, dus is dat nu de grens. Het moet voor hen ook werkbaar zijn, want ze hebben nood aan toeristen in de VS.
  • Lars zei:

    Dave077 zei:

    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?

    Ze gaan dat pas als eis instellen (áls dat al een vereiste wordt; niet zeker, maar mogelijk) als vaccins ook bij ons beschikbaar zijn voor die leeftijden. Momenteel kan iedereen in Europa vanaf 12 jaar een vaccin halen, dus is dat nu de grens. Het moet voor hen ook werkbaar zijn, want ze hebben nood aan toeristen in de VS.
    Check, laten we het hopen. Het wordt anders wel een bijna onhaalbaar verhaal om überhaupt nog te gaan...
  • Ik blijf hier volgen omdat we zeker nog naar wdw willen. Nog steeds droevig dat onze trip van 2020 geannuleerd werd.

    Maar zolang Corona er is durf ik niet boeken...
    Ik lees bijna dagelijks verhalen van mensen die op reis vertrekken en daar in quarantaine moeten omdat ze op bestemming test moeten doen en positief blijken. Zelf gevaccineerden.

    Daarvoor is een reis naar Amerika mij beetje te duur voor.

    Maar ik hoop dat al diegenen die geboekt hebben pracht reis hebben en hier dan hun avonturen en tips geven.
  • mieke zei:

    Ik blijf hier volgen omdat we zeker nog naar wdw willen. Nog steeds droevig dat onze trip van 2020 geannuleerd werd.

    Maar zolang Corona er is durf ik niet boeken...
    Ik lees bijna dagelijks verhalen van mensen die op reis vertrekken en daar in quarantaine moeten omdat ze op bestemming test moeten doen en positief blijken. Zelf gevaccineerden.

    Daarvoor is een reis naar Amerika mij beetje te duur voor.

    Maar ik hoop dat al diegenen die geboekt hebben pracht reis hebben en hier dan hun avonturen en tips geven.

    Je moet een test doen voor vertrek, ook gevaccineerden. als je vliegtuig instapt ben je nagatief, anders mag je niet vertrekken
  • mieke zei:

    Ik blijf hier volgen omdat we zeker nog naar wdw willen. Nog steeds droevig dat onze trip van 2020 geannuleerd werd.

    Maar zolang Corona er is durf ik niet boeken...
    Ik lees bijna dagelijks verhalen van mensen die op reis vertrekken en daar in quarantaine moeten omdat ze op bestemming test moeten doen en positief blijken. Zelf gevaccineerden.

    Daarvoor is een reis naar Amerika mij beetje te duur voor.

    Maar ik hoop dat al diegenen die geboekt hebben pracht reis hebben en hier dan hun avonturen en tips geven.

    Je moet een test doen voor vertrek, ook gevaccineerden. als je vliegtuig instapt ben je nagatief, anders mag je niet vertrekken
    Dat wist ik niet. Maar dan is dit ook terug een hoge kostprijs.
    Hier in België kost het al minstens 55 euro per persoon om een pcr-test te laten afnemen.
  • mieke zei:

    mieke zei:

    Ik blijf hier volgen omdat we zeker nog naar wdw willen. Nog steeds droevig dat onze trip van 2020 geannuleerd werd.

    Maar zolang Corona er is durf ik niet boeken...
    Ik lees bijna dagelijks verhalen van mensen die op reis vertrekken en daar in quarantaine moeten omdat ze op bestemming test moeten doen en positief blijken. Zelf gevaccineerden.

    Daarvoor is een reis naar Amerika mij beetje te duur voor.

    Maar ik hoop dat al diegenen die geboekt hebben pracht reis hebben en hier dan hun avonturen en tips geven.

    Je moet een test doen voor vertrek, ook gevaccineerden. als je vliegtuig instapt ben je nagatief, anders mag je niet vertrekken
    Dat wist ik niet. Maar dan is dit ook terug een hoge kostprijs.
    Hier in België kost het al minstens 55 euro per persoon om een pcr-test te laten afnemen.
    Terug bepaalt de overheid van het land waar je naar toe wil vliegen of een test vereist is. Simpel gezegd als Nederland Amerika als hoog risico land bestempeld zal dit noodzakelijk zijn, anders wellicht niet. Amerika eist dit van inreizenden vanuit Europa. Of dit straks allemaal nog steeds vereist is is maar zeer de vraag...
  • Dave077 zei:

    Lars zei:

    Dave077 zei:

    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?

    Ze gaan dat pas als eis instellen (áls dat al een vereiste wordt; niet zeker, maar mogelijk) als vaccins ook bij ons beschikbaar zijn voor die leeftijden. Momenteel kan iedereen in Europa vanaf 12 jaar een vaccin halen, dus is dat nu de grens. Het moet voor hen ook werkbaar zijn, want ze hebben nood aan toeristen in de VS.
    Check, laten we het hopen. Het wordt anders wel een bijna onhaalbaar verhaal om überhaupt nog te gaan...
    Ik hoop dat ze binnenkort ook onder de 12 jaar de keuze voor vaccinatie gaan aanbieden. Wij zitten met het probleem dat een week voor vertrek de 12de verjaardag is. Dan ben je een paar weken verder voordat je volledig gevaccineerd bent.
  • Dave077 zei:

    Lars zei:

    Dave077 zei:

    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?

    Ze gaan dat pas als eis instellen (áls dat al een vereiste wordt; niet zeker, maar mogelijk) als vaccins ook bij ons beschikbaar zijn voor die leeftijden. Momenteel kan iedereen in Europa vanaf 12 jaar een vaccin halen, dus is dat nu de grens. Het moet voor hen ook werkbaar zijn, want ze hebben nood aan toeristen in de VS.
    Check, laten we het hopen. Het wordt anders wel een bijna onhaalbaar verhaal om überhaupt nog te gaan...
    Ik hoop dat ze binnenkort ook onder de 12 jaar de keuze voor vaccinatie gaan aanbieden. Wij zitten met het probleem dat een week voor vertrek de 12de verjaardag is. Dan ben je een paar weken verder voordat je volledig gevaccineerd bent.
    Ja dat is pas echt lastig. Al gesproken met de GGD of daar iets aan gedaan kan worden? Bijvoorbeeld twee vaccinaties snel achter elkaar of paar weken voor de 12e verjaardag de eerste prik al krijgen? Zou echt niet weten hoe je dat anders gefixt moet gaan krijgen....
  • Ik vind dit wel echt een domper op de feestvreugde worden.

    Las net wel dat er een medicijn voor Corona van phizer eind van het jaar op de markt komt wellicht dat dat wat meer versoepelingen bied.
    Maar weer een jaar uitstel van de reis, dan is de lol er wel van af
  • Dave077 zei:

    Dave077 zei:

    Lars zei:

    Dave077 zei:

    Vanaf 5 jaar? In de US bedoel je denk ik? Dat zou nog wel eens problematisch kunnen zijn als dat er daar doorkomt. Ik kan mijn dochtertje van 11 hier niet eens laten vaccineren al zou ik het willen. Als dat dadelijk een mogelijke eis gaat worden voor de US kan dat nog wel een dingetje worden wellicht?

    Ze gaan dat pas als eis instellen (áls dat al een vereiste wordt; niet zeker, maar mogelijk) als vaccins ook bij ons beschikbaar zijn voor die leeftijden. Momenteel kan iedereen in Europa vanaf 12 jaar een vaccin halen, dus is dat nu de grens. Het moet voor hen ook werkbaar zijn, want ze hebben nood aan toeristen in de VS.
    Check, laten we het hopen. Het wordt anders wel een bijna onhaalbaar verhaal om überhaupt nog te gaan...
    Ik hoop dat ze binnenkort ook onder de 12 jaar de keuze voor vaccinatie gaan aanbieden. Wij zitten met het probleem dat een week voor vertrek de 12de verjaardag is. Dan ben je een paar weken verder voordat je volledig gevaccineerd bent.
    Ja dat is pas echt lastig. Al gesproken met de GGD of daar iets aan gedaan kan worden? Bijvoorbeeld twee vaccinaties snel achter elkaar of paar weken voor de 12e verjaardag de eerste prik al krijgen? Zou echt niet weten hoe je dat anders gefixt moet gaan krijgen....
    De regels zijn dat je pas de eerste prik op je 12de verjaardag kan krijgen. Ik hoorde op het Belgische nieuws dat zij verwachten eind dit jaar de kinderen tussen 5 en 11 te gaan vaccineren.
    Als alternatief zouden we kunnen omboeken naar de zomervakantie en hopen dat de dining credits actie dan meegaat.
  • stefaan zei:

    Dave077 zei:

    stefaan zei:

    Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?

    Dat lijkt me erg veel zelfs! Ik zou voor 3 personen op niet meer dan 2000 euro rekenen voor retour inclusief bagage. Dat moet echt makkelijk haalbaar zijn. En ik heb die prijzen ook gemakkelijk gevonden vanaf Brussel trouwens. Ik zou nog maandje of twee wachten voor die periode. Ik ga in april/mei en krijg op dit moment de mooiste prijzen en tijden aangeboden.
    Ondertussen ben ik verder aan het kijken en vind ik de volgende vlucht terug voor dezelfde periode:

    Heen en terug vanuit Brussel naar Orlando inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 2139 euro.

    Dit lijken mij normale prijzen. Wat mij opvalt is dat de terugvlucht vroeg gepland staat kort na de middag om 13h52, waardoor je eigenlijk een dag verliest. Zijn dat normale vlieguren?
    Dat lijken mij inderdaad normale prijzen. Via welke site zoek jij naar vluchten? Want ik weet niet goed waar ik de beste prijzen kan terugvinden.

  • Yana zei:


    stefaan zei:

    Dave077 zei:

    stefaan zei:

    Eventjes jullie raad vragen.

    Ik kreeg vandaag het volgende aanbod van Connections (reisorganisatie in België)

    Heen en terug, vanuit Brussel naar Orlando (met United Airlines) inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 3.189 euro.

    Dat lijkt mij toch een beetje aan de hoge kant of heb ik het verkeerd voor?

    Dat lijkt me erg veel zelfs! Ik zou voor 3 personen op niet meer dan 2000 euro rekenen voor retour inclusief bagage. Dat moet echt makkelijk haalbaar zijn. En ik heb die prijzen ook gemakkelijk gevonden vanaf Brussel trouwens. Ik zou nog maandje of twee wachten voor die periode. Ik ga in april/mei en krijg op dit moment de mooiste prijzen en tijden aangeboden.
    Ondertussen ben ik verder aan het kijken en vind ik de volgende vlucht terug voor dezelfde periode:

    Heen en terug vanuit Brussel naar Orlando inclusief bagage in de periode juli-augustus.
    Prijs voor 3 personen: 2139 euro.

    Dit lijken mij normale prijzen. Wat mij opvalt is dat de terugvlucht vroeg gepland staat kort na de middag om 13h52, waardoor je eigenlijk een dag verliest. Zijn dat normale vlieguren?
    Dat lijken mij inderdaad normale prijzen. Via welke site zoek jij naar vluchten? Want ik weet niet goed waar ik de beste prijzen kan terugvinden.

    Via de website discoverthemagic.nl kom je bij een aanbieder (via reclame banner) welke gewoon goed is en goede prijzen hanteert. Daarnaast kun je ook altijd Skyscanner even raadplegen. Let er wel op dat je bij een betrouwbare ticket verkoper boekt zodat je zeker in deze tijden ergens verhaal kunt halen indien nodig. Die van de website hier heb ik eerder gebruikt en zij deden daar in zijn geheel niet moeilijk over toen vorig jaar ineens de pandamie toesloeg en ik mijn geld terug moest hebben. Zelf heb ik dit keer rechtstreeks bij KLM geboekt om de gelijke redenen, omdat stel dat Amerika ineens niet toegankelijk is ik makkelijk mijn reis kan verplaatsen aangezien geld terug of vouchers voor reizen vanaf midden 2022 eigenlijk (voor zover ik heb gevonden) nergens meer wordt gedaan.
  • Gisteren hier in Volendam even bij Reisburo langs geweest.
    Deze zijn gespecialiseerd in Amerika reizen.
    Maar zij adviseerde mij nog even te wachten met het boeken van vliegtickets.
    Zij vinden het allemaal nog er vaag en wachten liever nog even.

  • Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar heeft iemand er ervaring mee om alleen naar WDW te gaan met twee kinderen? Mijn man kan waarschijnlijk niet mee (vanwege de verplichte vaccinatie) en ik vind het nog best wel een ding om zo'n reis alleen te maken... (wij zijn nooit buiten Europa geweest). Moet dus een keuze maken om alleen te gaan of iemand anders mee te vragen. Wellicht is het goed te doen, maar ben dus benieuwd naar andere ervaringen.
  • Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar heeft iemand er ervaring mee om alleen naar WDW te gaan met twee kinderen? Mijn man kan waarschijnlijk niet mee (vanwege de verplichte vaccinatie) en ik vind het nog best wel een ding om zo'n reis alleen te maken... (wij zijn nooit buiten Europa geweest). Moet dus een keuze maken om alleen te gaan of iemand anders mee te vragen. Wellicht is het goed te doen, maar ben dus benieuwd naar andere ervaringen.

    Ervaring, nee. Echter ik plan bij ons de gehele reis alleen..mijn vrouw vrind dat vooral helemaal prima:-)
    Een goede planning maakt het zeker wel mogelijk. Echter dat gezegd hebbende is het nu wel iets minder makkelijk geworden doordat oa de gratis en vanzelf geplande magic express er niet meer is. Je moet dus het vervoer van het vliegveld naar het hotel even zelf erbij regelen...
    op locatie is het allemaal gesneden koek. Je kunt eigenlijk niets verkeerd doen of vergeten aangezien het allemaal geregeld is in Disneyworld door Disney zoals vervoer, eetgelegenheden, etc.
  • Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar heeft iemand er ervaring mee om alleen naar WDW te gaan met twee kinderen? Mijn man kan waarschijnlijk niet mee (vanwege de verplichte vaccinatie) en ik vind het nog best wel een ding om zo'n reis alleen te maken... (wij zijn nooit buiten Europa geweest). Moet dus een keuze maken om alleen te gaan of iemand anders mee te vragen. Wellicht is het goed te doen, maar ben dus benieuwd naar andere ervaringen.

    Ja hoor, al 3 x. Jongste was 9 jaar geloof ik de eerste x.
    Ging allemaal goed.
  • Dave077 zei:

    Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar heeft iemand er ervaring mee om alleen naar WDW te gaan met twee kinderen? Mijn man kan waarschijnlijk niet mee (vanwege de verplichte vaccinatie) en ik vind het nog best wel een ding om zo'n reis alleen te maken... (wij zijn nooit buiten Europa geweest). Moet dus een keuze maken om alleen te gaan of iemand anders mee te vragen. Wellicht is het goed te doen, maar ben dus benieuwd naar andere ervaringen.

    Ervaring, nee. Echter ik plan bij ons de gehele reis alleen..mijn vrouw vrind dat vooral helemaal prima:-)
    Een goede planning maakt het zeker wel mogelijk. Echter dat gezegd hebbende is het nu wel iets minder makkelijk geworden doordat oa de gratis en vanzelf geplande magic express er niet meer is. Je moet dus het vervoer van het vliegveld naar het hotel even zelf erbij regelen...
    op locatie is het allemaal gesneden koek. Je kunt eigenlijk niets verkeerd doen of vergeten aangezien het allemaal geregeld is in Disneyworld door Disney zoals vervoer, eetgelegenheden, etc.
    Vervoer is ook prima te doen nu. Het is alleen niet meer gratis. Mears connect heeft een shuttleservice naar alle disneyhotels. Gemakkelijk te reserveren via hun website.
Log In of Registreer om te reageren.