Aankomst

januari 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo,
Ten eerste proficiat met deze site, is echt een schat aan informatie voor de disneypark-leken onder ons
Ik heb mijn vriendin verrast op 3 dagen Disneyland Parijs met 2 overnachtingen in het disneyland hotel over een kleine 2 weken
Nu was mijn vraag. Als wij s'morgens aankomen aan het disneyland hotel,moeten we dan inchecken en mogen we dan onze koffers
In het hotel achterlaten terwijl Wij al naar het park gaan(ik ga met de auto) en kunnen wij dan al genieten van de magische uren ? Of moeten
Wij wachten tot dat het park algemeen opengaat?
Groeten sam

Reacties

  • Hallo Sam
    Wat een ontzettend leuke verrassing. Ik ben zelf al regelmatig geweest en ik weet zodra je ingecheckt hebt mag je ook gelijk het park in. Wij zijn alleen zelf nog nooit zo vroeg aangekomen dat we gebruik maakten vande magische uren op de incheck dag. Laatste keer dat wij gingen in maart kwamen wij om half 9 aan maar mochten gelijk de kamer al op dus wij hebben eerst rutig onze koffers uitgepakt en gingen rond half 10 richting park op ons gemak vanuit newportbay. Hoop dat je hier iets aan hebt en veel plezier
  • sampe zei:


    Hallo,
    Ten eerste proficiat met deze site, is echt een schat aan informatie voor de disneypark-leken onder ons
    Ik heb mijn vriendin verrast op 3 dagen Disneyland Parijs met 2 overnachtingen in het disneyland hotel over een kleine 2 weken
    Nu was mijn vraag. Als wij s'morgens aankomen aan het disneyland hotel,moeten we dan inchecken en mogen we dan onze koffers
    In het hotel achterlaten terwijl Wij al naar het park gaan(ik ga met de auto) en kunnen wij dan al genieten van de magische uren ? Of moeten
    Wij wachten tot dat het park algemeen opengaat?
    Groeten sam

    Hoi Sam,
    Bedankt voor de complimenten! Tijdens iedere dag van jullie verblijf mag je gebruik maken van de Extra Magic Hours, dus ook op de aankomstdag. Als de kamer nog niet gereed is (meestal pas vanaf 15:00 uur; afhankelijk van de bezettingsgraad en drukte), kun je inderdaad de koffers achterlaten bij het inchecken. De koffers worden dan naar je kamer gebracht.
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • beste lars,
    Ik heb vandaag geboekt in het newport bay club hotel maar zit nog met een paar vragen.
    kan ik mijn auto achterlaten op de parking van het newport bay club hotel voor het incheken ?
    En kan ik dan vanaf de parking gemakkelijk naar de disney parken wandelen ?
    ik heb ook ergens gelezen dat ik mijn souvenirs kon laten afleveren in mijn hotel klopt dit ?
    En ik zou willen gebruik maken van de magische uren in de 2de dag van
    mijn verblijf maar van waneer kan ik al onbijten ? ik zou graag rond 9 uur al in de parken willen zijn.
    alvast bedankt Smile
  • laurens zei:


    beste lars,
    Ik heb vandaag geboekt in het newport bay club hotel maar zit nog met een paar vragen.
    kan ik mijn auto achterlaten op de parking van het newport bay club hotel voor het incheken ?
    En kan ik dan vanaf de parking gemakkelijk naar de disney parken wandelen ?
    ik heb ook ergens gelezen dat ik mijn souvenirs kon laten afleveren in mijn hotel klopt dit ?
    En ik zou willen gebruik maken van de magische uren in de 2de dag van
    mijn verblijf maar van waneer kan ik al onbijten ? ik zou graag rond 9 uur al in de parken willen zijn.
    alvast bedankt Smile

    Hoi Laurens,
    - Alle gasten van Disney's Newport Bay Club hebben vanaf de aankomstdag toegang tot de parkeerplaats van het hotel, ook als je nog niet ingecheckt bent. Bij aankomst laat je de medewerker bij de slagbomen de reserveringspapieren zien en mag je de parkeerplaats oprijden.
    - Vanuit Disney's Newport Bay Club wandel je langs Lake Disney en via Disney Village in 10 minuten naar de parken.
    - De Disney Shopping Service is beschikbaar voor aankopen in de winkels van de parken tot 15:00 uur. Vraag hiernaar bij de kassa tijdens het afrekenen. De gekochte artikelen worden vervolgens naar de Disney winkel in het hotel gebracht. Afhalen is mogelijk vanaf 20:00 uur.
    - Ontbijt in de Disney hotels is mogelijk vanaf 07:00 uur. De Extra Magic Hours in het Disneyland Park beginnen om 08:00 uur. Toegang tot het park tijdens deze uren op vertoon van de Disney Hotel Easy Pass en een geldig toegangsbewijs.
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.