Selfie Spots met Disney figuren

Hoi allemaal,

Disneyland Paris introduceert vanaf 15 juli 2020 nieuwe 'selfie spots' met Disney figuren in beide parken waarbij je selfies kunt maken met meerdere (zeldzame) Disney figuren, zoals Mickey en z'n vriendjes, de figuren uit Mickey and the Magician, de Marvel superhelden en Star Wars figuren. Bekijk ze allemaal: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/selfie-spots-disney-figuren-ontmoetingen-disneyland-paris.

Groetjes,
Lars

Reacties

  • Ik begrijp het niet helemaal... maak je in dat geval foto's op een paar meter afstand tussen jou en de disney figuren en maak je foto's met je eigen camera?
  • steef zei:

    Ik begrijp het niet helemaal... maak je in dat geval foto's op een paar meter afstand tussen jou en de disney figuren en maak je foto's met je eigen camera?

    Idd, een selfie, of je maakt foto's van elkaar met op de achtergrond de characters.
  • Gisteren gedaan, is erg leuk, vooral de Marvel figuren zijn erg grappig, leuke interactie met hen, maar wel natuurlijk op gepaste afstand
  • Vind dat het personeel zich heel leuk gedraagt tijdens de selfies. Ze hebben echt een leuke interactie met jouw. Reageren perfect op je als je fotos gaat maken. Ik heb ook echt serieus nog nooit zoveel
    Disney figuren zien in het park.
    Gisteren was zelfs jack sparrow er.
  • Ik weet dat selfiesticks normaal gesproken verboden zijn, maar zijn ze nu, omdat je selfies moet maken wel toegestaan?
    En worden er ondanks dat je afstand moet bewaren handtekeningen uitgedeeld? Of is dat ook tijdelijk stop gezet?
  • Hoi @tess81 ,

    Selfiesticks zijn niet toegestaan in de parken. Fotografen van PhotoPass zijn beschikbaar om (professionele) foto's te maken als je zelf geen foto's wilt maken. Er is geen contact met figuren, dus geen knuffels of handtekeningen.

    Groetjes,
    Lars
  • Dank je wel Lars! Dacht ik al wel, maar ik dacht ik vraag het toch even voor de zekerheid :)
  • Geen probleem, @tess81 . Disney hoopt dat er vanaf het najaar weer meer mogelijk is qua entertainment / reguliere ontmoetingen met Disney figuren, maar dit is afhankelijk van de situatie en maatregelen in Frankrijk.
  • Hopelijk kan dat allemaal door gaan, dan wordt ons verblijf in februari helemaal onvergetelijk :)
  • tess81 zei:

    Hopelijk kan dat allemaal door gaan, dan wordt ons verblijf in februari helemaal onvergetelijk :)

    Nou precies, hopelijk gaat het snel weer als vanouds ?
  • Worden er, na het afschaffen van de mondkapjesplicht bij de selfiespots, ook weer handtekeningen gezet door de disney figuren of wordt dat nog steeds niet gedaan?
  • Dat is momenteel onbekend, @Paul . De Franse overheid wat er gebeurt met de maatregelen. Disney zou alles vandaag weer terug naar normaal willen, maar dat is nu (nog) niet mogelijk. Het is afwachten wat de Fransen zeggen.
  • Op het moment mag je buiten op selfie spots je mondkapje al af doen, maar binnen nog niet. Handtekeningen worden nog niet gezet.
Log In of Registreer om te reageren.