Ik heb zojuist gelezen dat wanneer je een boeking hebt staan met de 'UK ultimate tickets' deze voor 2 november volledig betaald moeten zijn anders worden ze omgezet naar de nieuwe Magic tickets. Vwb inhoud zou er niets veranderen echter de ultimate tickets kennen geen vaste startdatum. Oftewel stel dat je de reis moet uitstellen kan dat. De Magic tickets moeten voorzien worden van een startdatum. Parkreserveringen zijn in beide gevallen noodzakelijk. Even opletten dus dat je de tickets op tijd volledig betaald. Alleen de aanbetaling is dus niet voldoende, en dan wijzigt Disney je tickets eenzijdig....
Misschien een beetje rare vraag voor hier, maar heeft iemand er ervaring mee om alleen naar WDW te gaan met twee kinderen? Mijn man kan waarschijnlijk niet mee (vanwege de verplichte vaccinatie) en ik vind het nog best wel een ding om zo'n reis alleen te maken... (wij zijn nooit buiten Europa geweest). Moet dus een keuze maken om alleen te gaan of iemand anders mee te vragen. Wellicht is het goed te doen, maar ben dus benieuwd naar andere ervaringen.
Ervaring, nee. Echter ik plan bij ons de gehele reis alleen..mijn vrouw vrind dat vooral helemaal prima:-) Een goede planning maakt het zeker wel mogelijk. Echter dat gezegd hebbende is het nu wel iets minder makkelijk geworden doordat oa de gratis en vanzelf geplande magic express er niet meer is. Je moet dus het vervoer van het vliegveld naar het hotel even zelf erbij regelen... op locatie is het allemaal gesneden koek. Je kunt eigenlijk niets verkeerd doen of vergeten aangezien het allemaal geregeld is in Disneyworld door Disney zoals vervoer, eetgelegenheden, etc.
Vervoer is ook prima te doen nu. Het is alleen niet meer gratis. Mears connect heeft een shuttleservice naar alle disneyhotels. Gemakkelijk te reserveren via hun website.
Ik heb zojuist gelezen dat wanneer je een boeking hebt staan met de 'UK ultimate tickets' deze voor 2 november volledig betaald moeten zijn anders worden ze omgezet naar de nieuwe Magic tickets. Vwb inhoud zou er niets veranderen echter de ultimate tickets kennen geen vaste startdatum. Oftewel stel dat je de reis moet uitstellen kan dat. De Magic tickets moeten voorzien worden van een startdatum. Parkreserveringen zijn in beide gevallen noodzakelijk. Even opletten dus dat je de tickets op tijd volledig betaald. Alleen de aanbetaling is dus niet voldoende, en dan wijzigt Disney je tickets eenzijdig....
Maar hoe werkt dat dan? Wanneer moet je dan een start datum opgeven? Heb je een link? Want je kan je tickets toch niet apart betalen, ze zitten toch vast in het totaal bedrag van je arrangement?
Maar hoe werkt dat dan? Wanneer moet je dan een start datum opgeven? Heb je een link? Want je kan je tickets toch niet apart betalen, ze zitten toch vast in het totaal bedrag van je arrangement?
Ik denk dat @Lars wellicht de details beter weet. Als je onsite verblijft gingen en gaan de tickets sowieso lopen op de dag van inchecken. Als je echter de losse tickets hebt besteld geld dit verhaal.
Ik denk dat @Lars wellicht de details beter weet. Als je onsite verblijft gingen en gaan de tickets sowieso lopen op de dag van inchecken. Als je echter de losse tickets hebt besteld geld dit verhaal.
Ik dacht dat ik toen hier had gelezen dat de tickets pas gingen lopen vanaf het moment dat je ze als eerst gebruikte.
Ik heb hier nog niets officieels over gehoord, maar ik heb contact opgenomen met mijn contactpersoon en verwacht komende week antwoord. Waar had je dat gelezen, Dave? Zodra ik officieel bericht krijg, deel ik het hier.
Ik heb hier nog niets officieels over gehoord, maar ik heb contact opgenomen met mijn contactpersoon en verwacht komende week antwoord. Waar had je dat gelezen, Dave? Zodra ik officieel bericht krijg, deel ik het hier.
Thanks! Dit zou inderdaad alleen van toepassing zijn op aanschaf van losse tickets (met verblijf buiten het resort), niet op complete verblijven in de Disney hotels. Interessant om te zien wat er dan met Memory Maker gaat gebeuren. Blijft dit inclusief? Dat zie ik nergens staan. Hopelijk krijg ik snel meer officiële informatie van Disney.
Thanks! Dit zou inderdaad alleen van toepassing zijn op aanschaf van losse tickets (met verblijf buiten het resort), niet op complete verblijven in de Disney hotels. Interessant om te zien wat er dan met Memory Maker gaat gebeuren. Blijft dit inclusief? Dat zie ik nergens staan. Hopelijk krijg ik snel meer officiële informatie van Disney.
Ik maak uit het artikel op dat de inhoud van de tickets gelijk blijft, dus memory maker, minigolf, park hopper, etc zoals het was. Enige verschil wat ik lees zijn die datums vastleggen voor off site gasten.
Ik maak uit het artikel op dat de inhoud van de tickets gelijk blijft, dus memory maker, minigolf, park hopper, etc zoals het was. Enige verschil wat ik lees zijn die datums vastleggen voor off site gasten.
Ja dat zag ik ook, maar er wordt niet expliciet vermeld dat MemoryMaker inclusief zal zijn. Het is even afwachten op officiële informatie om te zien wat nu echt de verschillen (of niet) zijn.
Ik heb inmiddels meer informatie gekregen over de losse Ultimate Tickets die vanaf 3 november 2021 worden vervangen door Magic Tickets. De tickets zijn qua inhoud exact hetzelfde, dus:
1) Toegang tot alle themaparken (Magic Kingdom, Disney's Hollywood Studios, Disney's Animal Kingdom en Epcot) & waterparken (Disney's Typhoon Lagoon en Disney's Blizzard Beach) 2) Toegang tot ESPN Wide World of Sports en de (mini)golfbanen 3) Onbeperkt park hoppen 4) Gratis MemoryMaker (t.w.v. $199) voor onbeperkt digitale foto downloads
Wat wel gaat veranderen is de geldigheid: De nieuwe Magic Tickets tickets hebben een vaste startdatum en zullen beschikbaar zijn in 7-dagen en 14-dagen varianten waarbij het 7-dagen ticket gebruikt kan worden binnen een periode van 15 dagen en het 14-dagen ticket binnen 18 dagen vanaf het eerste gebruik.
Reeds aangeschafte Ultimate Tickets (vóór 3 november 2021) blijven geldig onder de originele voorwaarden, dus variabele startdatum.
Ik heb inmiddels meer informatie gekregen over de losse Ultimate Tickets die vanaf 3 november 2021 worden vervangen door Magic Tickets. De tickets zijn qua inhoud exact hetzelfde, dus:
1) Toegang tot alle themaparken (Magic Kingdom, Disney's Hollywood Studios, Disney's Animal Kingdom en Epcot) & waterparken (Disney's Typhoon Lagoon en Disney's Blizzard Beach) 2) Toegang tot ESPN Wide World of Sports en de (mini)golfbanen 3) Onbeperkt park hoppen 4) Gratis MemoryMaker (t.w.v. $199) voor onbeperkt digitale foto downloads
Wat wel gaat veranderen is de geldigheid: De nieuwe Magic Tickets tickets hebben een vaste startdatum en zullen beschikbaar zijn in 7-dagen en 14-dagen varianten waarbij het 7-dagen ticket gebruikt kan worden binnen een periode van 15 dagen en het 14-dagen ticket binnen 18 dagen vanaf het eerste gebruik.
Reeds aangeschafte Ultimate Tickets (vóór 3 november 2021) blijven geldig onder de originele voorwaarden, dus variabele startdatum.
Groetjes, Lars
Dus ik begrijp goed dat er niets veranderd aan ons compleet geboekte verblijf van 3 t/m 17 mei 2022? Op onze aankomst-dag 3 mei zullen wij niet al naar een van de parken kunnen gaan, maar vanaf de dag erna. Kunnen we dan wel t/m onze laatste dag 17 mei de tickets gebruiken?
Dus ik begrijp goed dat er niets veranderd aan ons compleet geboekte verblijf van 3 t/m 17 mei 2022? Op onze aankomst-dag 3 mei zullen wij niet al naar een van de parken kunnen gaan, maar vanaf de dag erna. Kunnen we dan wel t/m onze laatste dag 17 mei de tickets gebruiken?
Dat is correct. Bestaande Ultimate Tickets die vóór 3 november zijn (of worden) aangeschaft, hebben nog de flexibele startdatum.
Dat is correct. Bestaande Ultimate Tickets die vóór 3 november zijn (of worden) aangeschaft, hebben nog de flexibele startdatum.
En @Lars , had dat nou ook nog gevolgen wat je aanbetaald had of volledig had betaald voor 3 november? Ik heb zelf bijvoorbeeld wel geboekt maar nog niet volledig betaald, slechts nog aanbetaald op dit moment.
@Dave077 : Daar wordt met geen woord over gerept in de officiële informatie die ik heb gekregen. Dit is wat Disney aangeeft:
Q - I have a Disney Ultimate Ticket, is it still valid?
Yes, 2021 and 2022 Disney’s Ultimate Tickets purchased from Disney on or before 2 November 2021 continue to be valid.
In principe ook logisch want een aanbetaling is óók een geldige aankoop, alleen nog niet volledig. Het zou vreemd zijn als, nadat je het product hebt gekocht, de voorwaarden tussentijds veranderen.
@Dave077 : Daar wordt met geen woord over gerept in de officiële informatie die ik heb gekregen. Dit is wat Disney aangeeft:
Yes, 2021 and 2022 Disney’s Ultimate Tickets purchased from Disney on or before 2 November 2021 continue to be valid.
In principe ook logisch want een aanbetaling is óók een geldige aankoop, alleen nog niet volledig. Het zou vreemd zijn als, nadat je het product hebt gekocht, de voorwaarden tussentijds veranderen.
Klinkt zeker logisch inderdaad, laten we daar maar van uit gaan dan. Echter ik lees het inmiddels links en rechts dat mensen van Disney te horen zouden hebben gekregen dat het volledig betaalde tickets moeten zijn, en niet slechts aanbetaald. Ik ga er van uit dat indien Disney dit van plan is de mensen op wie dit betrekking heeft informeert alvorens bestaande boekingen eenzijdig worden aangepast.
Groetjes, Lars
Ik neem aan dat mensen die geboekt hebben daar dan toch een email over zouden moeten krijgen.
Na talloze tripjes naar DLP is de planning om van aankomende zomer met het gezin naar Disney World te gaan. De voorpret is altijd leuk dus ik ben mij suf aan het lezen op dit forum, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Tips zijn dus van harte welkom. Ons gezin bestaat uit 4 volwassenen waarvan 1 gebruik maakt van een rolstoel.
- Verblijf vanaf 2 augustus in All Star Music Resort (op basis van Dining Credits). Is dit de beste optie of zijn er betere alternatieven? - Auto huren of gebruik maken van Mears vanaf het vliegveld en daarna van het gratis transport tussen de parken? - Hoe zit het met de toegankelijkheid van de parken wanneer je in een rolstoel zit (wachtrijen)? Dit werkt volgens mij iets anders dan in DLP?
Wat leuk dat jullie naar Walt Disney World willen gaan. Zeker in vergelijking met DLP kan het wat overweldigend overkomen, dat is zeker waar. Wat betreft je vragen:
Als het gaat om 'accessibility', dan zou ik de All-Star Resorts niet aanraden. Deze hotels zijn namelijk erg groot en daarnaast hebben ze kleine kamers, wat het manoeuvreren wat lastiger maakt. Vervoer van en naar de parken is bij All-Star Resorts alleen per bus en die zitten vanwege de vele stops per resort vaak vol. Per bus kunnen maximaal 2 personen met rolstoel of ECV mee. Zijn deze reeds bezet, dan zal je moeten wachten op de volgende.
In de Value categorie zou je wel kunnen kijken naar Pop Century of Art of Animation. Beiden hebben grotere kamers én zitten aangesloten op de Disney Skyliner (toegankelijk met rolstoelen) voor Hollywood Studios en Epcot. In de Moderate categorie is Port Orleans - French Quarter (niet Riverside) aan te bevelen en in de Deluxe categorie Beach Club, het nieuwe Riviera Resort of twee resorts verbonden met de monorail (Grand Floridian en Polynesian). Deze resorts zijn goed toegankelijk en bieden diverse transportopties aan.
Voor de beste kwaliteit-prijsverhouding zou je moeten kijken naar Pop Century of Port Orleans - French Quarter.
Als je in Disney World zelf blijft is het huren van een auto overbodig. Er zijn genoeg gratis Disney transportmogelijkheden voor handen en er is altijd nog Uber of Lyft. Die optie is er ook vanuit de luchthaven, al zal je specifiek moeten kijken naar auto's waar ook rolstoelen in vervoerd kunnen worden. Mears is dan eveneens een prima optie.
Alle parken en Disney Springs zijn zeer goed toegankelijk voor mindervalide personen in rolstoelen of ECV's. Via het DAS systeem krijg je een return time per attractie om snel toegang te krijgen of via een aparte ingang, vergelijkbaar met de Easy Access Card in DLP.
@Lars Vraagje, vanaf hoelaat kan ik bellen om mijn reservering te wijzigen? ik wil toch switchen naar een ander hotel. want als het goed is kon ik mijn extra's meenemen toch?
De klantenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur. Bestaande arrangementen kunnen kosteloos worden gewijzigd tot 7 dagen vóór aankomst.
Pffff ook lekker dan. Boek je bij KLM wijzigen ze zonder enig bericht ineens al je vluchten naar echt volledig waardeloze alternatieven. Verlies gewoon een volle dag vakantie en ben veel langer onderweg. En KLM op geen enkele manier te bereiken... Denk je voor de professional te kiezen in plaats van een budget airline krijg je dit. Waardeloos
Dat is erg verevelend, @Dave077 . Benieuwd wat ze zeggen als je ze aan de lijn hebt gekregen. Als zij eenzijdig de vluchten wijzigen, dan moeten ze je wel vergelijkbare alternatieven aanbieden.
We hebben bij de vorige actie via Discoverthemagic een boeking gedaan voor WDW, voor augustus 2022. Nu zouden we onze data moeten veranderen. We weten dat de vorige actie niet meer van toepassing is dus willen we de nieuwe actie boeken. Kan iemand helpen hoe we onze bestaande boeking omboeken naar een andere datum + de huidige actie die jullie nu aanbieden? Disney Dining Credit + 7 dagen gratis entree + $100 giftcard + gratis Memory.
Ik vind dit niet direct terug via MyDisney Expierence...
Is het nu ook de bedoeling dat je dat nieuwe genie + vooraf moet reserveren op je al bestaande reservering.
Dat kan, maar hoeft niet. De Genie+ service kan ook on demand gekocht worden op bijvoorbeeld alleen drukke dagen van je verblijf.
Zo gaan wij het volgend jaar doen. We gaan 12 dagen, eerste week zoveel mogelijk proberen te doen. En daarna kijken of we nog voor een park de genie + of L.L. nodig hebben. En dan aankopen.
Reacties
Groetjes,
Lars
https://mickeyfromthe.uk/news/disney-replaces-uk-ultimate-ticket-with-magic-tickets.html
1) Toegang tot alle themaparken (Magic Kingdom, Disney's Hollywood Studios, Disney's Animal Kingdom en Epcot) & waterparken (Disney's Typhoon Lagoon en Disney's Blizzard Beach)
2) Toegang tot ESPN Wide World of Sports en de (mini)golfbanen
3) Onbeperkt park hoppen
4) Gratis MemoryMaker (t.w.v. $199) voor onbeperkt digitale foto downloads
Groetjes,
Lars
Op onze aankomst-dag 3 mei zullen wij niet al naar een van de parken kunnen gaan, maar vanaf de dag erna. Kunnen we dan wel t/m onze laatste dag 17 mei de tickets gebruiken?
Na talloze tripjes naar DLP is de planning om van aankomende zomer met het gezin naar Disney World te gaan. De voorpret is altijd leuk dus ik ben mij suf aan het lezen op dit forum, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Tips zijn dus van harte welkom. Ons gezin bestaat uit 4 volwassenen waarvan 1 gebruik maakt van een rolstoel.
- Verblijf vanaf 2 augustus in All Star Music Resort (op basis van Dining Credits).
Is dit de beste optie of zijn er betere alternatieven?
- Auto huren of gebruik maken van Mears vanaf het vliegveld en daarna van het gratis transport tussen de parken?
- Hoe zit het met de toegankelijkheid van de parken wanneer je in een rolstoel zit (wachtrijen)?
Dit werkt volgens mij iets anders dan in DLP?
Groetjes,
Demy
Wat leuk dat jullie naar Walt Disney World willen gaan. Zeker in vergelijking met DLP kan het wat overweldigend overkomen, dat is zeker waar. Wat betreft je vragen:
Als het gaat om 'accessibility', dan zou ik de All-Star Resorts niet aanraden. Deze hotels zijn namelijk erg groot en daarnaast hebben ze kleine kamers, wat het manoeuvreren wat lastiger maakt. Vervoer van en naar de parken is bij All-Star Resorts alleen per bus en die zitten vanwege de vele stops per resort vaak vol. Per bus kunnen maximaal 2 personen met rolstoel of ECV mee. Zijn deze reeds bezet, dan zal je moeten wachten op de volgende.
In de Value categorie zou je wel kunnen kijken naar Pop Century of Art of Animation. Beiden hebben grotere kamers én zitten aangesloten op de Disney Skyliner (toegankelijk met rolstoelen) voor Hollywood Studios en Epcot. In de Moderate categorie is Port Orleans - French Quarter (niet Riverside) aan te bevelen en in de Deluxe categorie Beach Club, het nieuwe Riviera Resort of twee resorts verbonden met de monorail (Grand Floridian en Polynesian). Deze resorts zijn goed toegankelijk en bieden diverse transportopties aan.
Voor de beste kwaliteit-prijsverhouding zou je moeten kijken naar Pop Century of Port Orleans - French Quarter.
Als je in Disney World zelf blijft is het huren van een auto overbodig. Er zijn genoeg gratis Disney transportmogelijkheden voor handen en er is altijd nog Uber of Lyft. Die optie is er ook vanuit de luchthaven, al zal je specifiek moeten kijken naar auto's waar ook rolstoelen in vervoerd kunnen worden. Mears is dan eveneens een prima optie.
Alle parken en Disney Springs zijn zeer goed toegankelijk voor mindervalide personen in rolstoelen of ECV's. Via het DAS systeem krijg je een return time per attractie om snel toegang te krijgen of via een aparte ingang, vergelijkbaar met de Easy Access Card in DLP.
Profiteer nog tot 3 november 2021 van de Free Dining aanbieding in Walt Disney World met gratis Dining Credits, tot 7 dagen gratis entree, $100 Disney Giftcard en gratis MemoryMaker (t.w.v. $199) voor aankomsten in 2022 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
Groetjes,
Lars
alvast bedankt,
groetjes Denise
De klantenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur. Bestaande arrangementen kunnen kosteloos worden gewijzigd tot 7 dagen vóór aankomst.
Groetjes,
Lars
(indien het hier niet hoort, alvast mijn excuses)
We hebben bij de vorige actie via Discoverthemagic een boeking gedaan voor WDW, voor augustus 2022.
Nu zouden we onze data moeten veranderen. We weten dat de vorige actie niet meer van toepassing is dus willen we de nieuwe actie boeken.
Kan iemand helpen hoe we onze bestaande boeking omboeken naar een andere datum + de huidige actie die jullie nu aanbieden? Disney Dining Credit + 7 dagen gratis entree + $100 giftcard + gratis Memory.
Ik vind dit niet direct terug via MyDisney Expierence...
Alvast bedankt lieve Disney vriendjes!
En daarna kijken of we nog voor een park de genie + of L.L. nodig hebben. En dan aankopen.