Ik vroeg me af of jullie altijd een pass kopen voor heet hele gezin? Als ik en mijn dochtertje een jaarkaart kopen zou het goedkoper zijn om voor mijn man privilegetickets te kopen aangezien hij niet altijd mee gaat.
Dat hangt natuurlijk af van hoe vaak ieder gezinslid meegaat, inderdaad. En of je bijvoorbeeld allemaal gebruik wilt maken van extra's die per persoon zijn (bijv. vip-vak voor parade en vuurwerk bij Infinity). Maar het kan ook voordeliger zijn om inderdaad niet voor iedereen (of niet voor iedereen hetzelfde type) een jaarkaart aan te schaffen.
Mijn Infinity verloopt op 10 november, helaas vrijwel geen mogelijkheden meer om te reserveren, aangezien ik aan de weekenden gebonden zit. Nu heb ik wel 7 november nog kunnen reserveren. Ik wil dan 6 november vast die kant op gaan, een overnachting doen en de 7e het park in. Ik kan toch al op de 6e bij de kassa mijn kaart verlengen? Is er een kans dat ik dan ter plekke ook nog het park in kan?
Je kunt inderdaad de 6e je jaarkaart al verlengen. Of je dan ook naar binnen mag weet ik niet. Ik lees tweets dat mensen zonder reservering met jaarkaart naar binnen mogen als er nog capaciteit is (lees: als niet alle dagkaarten zijn verkocht), maar of dat beleid is weet ik niet. Ik denk zelf eerder toeval of geluk.
Je kunt inderdaad de 6e je jaarkaart al verlengen. Of je dan ook naar binnen mag weet ik niet. Ik lees tweets dat mensen zonder reservering met jaarkaart naar binnen mogen als er nog capaciteit is (lees: als niet alle dagkaarten zijn verkocht), maar of dat beleid is weet ik niet. Ik denk zelf eerder toeval of geluk.
Dit geldt dus alleen voor verlenging en niet het omwisselen van tijdelijk naar definitief? De reactie op mijn vraag zegt dat dat niet mogelijk is
Dit geldt dus alleen voor verlenging en niet het omwisselen van tijdelijk naar definitief? De reactie op mijn vraag zegt dat dat niet mogelijk is
Klopt, verlenging is op ieder moment mogelijk vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum. Het omzetten van een E-voucher naar een nieuwe jaarkaart kan alleen op de dag van reservering voor toegang.
Goedemiddag, Ik heb een jaarpas gekocht en die wil ik nu omzetten voor een definitieve. Ik ben volgende week zondag in de buurt en zou mijn jaarpas dan definitief willen maken maar via het reserveringssysteem is de dag niet beschikbaar. Ik wil hem alleen omzetten en niet de parken in. Zou dat kunnen aangezien het omzetten bij de desks buiten het studios park zijn toch? Alvast bedankt.
Goedemiddag, Ik heb een jaarpas gekocht en die wil ik nu omzetten voor een definitieve. Ik ben volgende week zondag in de buurt en zou mijn jaarpas dan definitief willen maken maar via het reserveringssysteem is de dag niet beschikbaar. Ik wil hem alleen omzetten en niet de parken in. Zou dat kunnen aangezien het omzetten bij de desks buiten het studios park zijn toch? Alvast bedankt.
In principe is dat niet mogelijk. Er moet een reservering voor toegang worden gemaakt met de voucher. De loketten van BPA zijn momenteel tijdelijk buiten de parken in verband met de renovatie van het hoofdkantoor in het Disneyland Park. Ik zou Disney even een privébericht sturen via hun officiële social media kanalen en deze situatie voorleggen om te kijken wat er mogelijk is.
Voor de zekerheid: zijn de kassa’s de hele dag open? Of sluiten ze eerder dan het park?
Voor de zekerheid: zijn de kassa’s de hele dag open? Of sluiten ze eerder dan het park?
Voor zover ik weet sluiten de kassa's pas laat maar wel vóór de officiële sluiting van het desbetreffende park. Hoe dat zit met de loketten voor jaarkaarthouders is mij niet bekend. Exacte tijden weet ik dus niet, dus wacht er niet te lang mee om te verlengen of de vouchers om te wisselen.
Hoi! Ik heb een Disney hotel pakket (Cheyenne) geboekt van 8-11 november voor mezelf en mijn partner. Hierna ben ik de jaarpassen beginnen bekijken. Ik zou misschien de Magic Plus jaarkaart willen kopen. Deze AP zou ik dan willen gebruiken voor een trip in 2022 van 14-16 maart. Ik zou dan een hotel buiten het park boeken en met de AP toegang voor mezelf + privilege tickets voor mijn partner willen boeken.
Wanneer zou/kan ik deze jaarpas best kopen? Ik las ergens dat als je een jaarpas online koopt, je enkel een e-voucher krijgt die je dan nog moet omruilen in het park voor de eigenlijke kaart. Betekent dat dat ik best deze jaarpas koop tijdens mijn trip in november? Kan ik dan ook die jaarpas gebruiken om toegang tot het park voor 3 (maart 2022) dagen voor mezelf te reserveren + privilege tickets aanvragen + voor privilege toegang reserveren? Of gaat meerdere dagen reserveren dan nog steeds niet?
Ik las dat je met die e-voucher namelijk maar voor 1 dag toegang tot het park kan reserveren, dus daarom dacht ik dat het beter zou zijn om tijdens mijn trip in november dus de jaarpas aan te kopen in de hoop dat ik het meteen kan omwisselen naar de echte kaart, en dan later wanneer de reserveringen voor toegang voor maart beschikbaar zijn, de toegang van 14-16/03 te reserveren voor mezelf en mijn partner.
Ik ben helemaal in de war en het is me de afgelopen dagen nog niet gelukt om binnen te geraken bij de helpdesk telefoonlijn...
@peekza Ik heb mijn jaarpas online gekocht en toegestuurd gekregen. Ik vond het met die voucher inwisselen te ingewikkeld, haha! Of dat makkelijker is voor je weet ik niet, maar ik dacht ik benoem de optie even!
ik heb een vraag wij hebben in dec 2019 een jaarkaart aangeschaft ( een e- ticket) met idee deze maart 2020 te activeren helaas sloot het park toen.. toen zouden we in mei 2020 gaan maar toen was het niet mogelijk Frankrijk in te komen toen zouden we november 2020 gaan was het park weer dicht weer verzet naar mei 2021 park nog steeds dicht (hoeveel pech kun je hebben ) nu hebben wij gepland staan nov 2021 maar nu lees ik op de site dat de verlopen e-tickets voor 30 sept. geactiveerd moesten worden.. maar vanaf de opening juni tot sept dat zou betekenen dat je maar 3 maanden na opening de tijd heb om ke verlopen e-ticket in te wisselen dat lijkt mij vrij kort? heeft er iemand ervaring met hoe coulant ze zijn met oplossingen? anders hebben we 1100 euro aan ongeactiveerde jaarkaarten die we weg kunnen gooien
De E-voucher voor een jaarkaart is 2 maanden geldig en binnen die 2 maanden zal je naar Disney moeten om deze om te laten zetten naar een definitieve jaarkaart. De geldigheid gaat dan pas in, zodat je maximaal kunt profiteren van de jaarkaart. Als je voor maart 2022 een jaarkaart wilt gebruiken, dan zal je die in januari of februari moeten aanschaffen.
Met de E-voucher kan voor één dag toegang worden gereserveerd. Privilege tickets kunnen pas worden aangeschaft als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt. Nadat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen, kun je voor maximaal 3 dagen toegang reserveren (naar gelang beschikbaarheid).
Je kunt de jaarkaart ter plaatse aanschaffen tijdens je verblijf in november, maar dat is in principe zonde, want de geldigheid gaat dan al direct vanaf november in, terwijl je er pas in maart 2022 voor de eerste keer echt gebruik van gaat maken. Dan gooi je in feite 4 maanden geldigheid weg. Aan de andere kant kun je dan wél voor 3 dagen toegang reserveren voor maart 2022 (direct wanneer reserveringen voor deze maand open gaan) + het aanschaffen van Privilege tickets, dus je moet even voor jezelf afwegen wat de beste optie is.
@CarmenV : De optie om de jaarkaart naar je thuisadres te laten sturen is niet meer beschikbaar voor internationale gasten, althans zo staat het in de officiële Disney informatie. Wanneer heb je de jaarkaart aangeschaft?
ik heb een vraag wij hebben in dec 2019 een jaarkaart aangeschaft ( een e- ticket) met idee deze maart 2020 te activeren helaas sloot het park toen.. toen zouden we in mei 2020 gaan maar toen was het niet mogelijk Frankrijk in te komen toen zouden we november 2020 gaan was het park weer dicht weer verzet naar mei 2021 park nog steeds dicht (hoeveel pech kun je hebben ) nu hebben wij gepland staan nov 2021 maar nu lees ik op de site dat de verlopen e-tickets voor 30 sept. geactiveerd moesten worden.. maar vanaf de opening juni tot sept dat zou betekenen dat je maar 3 maanden na opening de tijd heb om ke verlopen e-ticket in te wisselen dat lijkt mij vrij kort? heeft er iemand ervaring met hoe coulant ze zijn met oplossingen? anders hebben we 1100 euro aan ongeactiveerde jaarkaarten die we weg kunnen gooien
alvast bedankt Stephanie
Hoi Stephanie,
Dat is correct. E-vouchers die verliepen tijdens een gesloten periode werden verlengd t/m 30 september 2021. In dit geval zou ik even contact opnemen met de Disney reserveringslijn (of stuur Disney een privébericht via hun social media kanalen voor een snellere reactie) om de situatie uit te leggen. Zij kunnen dan aangeven wat de opties zijn.
@CarmenV : De optie om de jaarkaart naar je thuisadres te laten sturen is niet meer beschikbaar voor internationale gasten, althans zo staat het in de officiële Disney informatie. Wanneer heb je de jaarkaart aangeschaft?
16 juli 2021, zodra ze weer in de verkoop gingen! (de 15e was er een storing, haha!)
De E-voucher voor een jaarkaart is 2 maanden geldig en binnen die 2 maanden zal je naar Disney moeten om deze om te laten zetten naar een definitieve jaarkaart. De geldigheid gaat dan pas in, zodat je maximaal kunt profiteren van de jaarkaart. Als je voor maart 2022 een jaarkaart wilt gebruiken, dan zal je die in januari of februari moeten aanschaffen.
Met de E-voucher kan voor één dag toegang worden gereserveerd. Privilege tickets kunnen pas worden aangeschaft als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt. Nadat je de definitieve jaarkaart hebt ontvangen, kun je voor maximaal 3 dagen toegang reserveren (naar gelang beschikbaarheid).
Je kunt de jaarkaart ter plaatse aanschaffen tijdens je verblijf in november, maar dat is in principe zonde, want de geldigheid gaat dan al direct vanaf november in, terwijl je er pas in maart 2022 voor de eerste keer echt gebruik van gaat maken. Dan gooi je in feite 4 maanden geldigheid weg. Aan de andere kant kun je dan wél voor 3 dagen toegang reserveren voor maart 2022 (direct wanneer reserveringen voor deze maand open gaan) + het aanschaffen van Privilege tickets, dus je moet even voor jezelf afwegen wat de beste optie is.
Groetjes, Lars
Dag @Lars, bedankt voor je uitleg! Ik ga miss toch al vroeger: 21-22/12. Als ik mijn e-voucher koop, kan ik dan met die e-voucher 22/12 reserveren + een gewoon dagticket met datum kopen voor 21/12, en op 21/12 mijn e-voucher inwisselen voor de fysieke pas en het dagticket van die dag terugbetaald krijgen? Of werkt dat zo niet? Ik dacht het zo te doen zodat ik zeker toegang heb tot het park die 2 dagen Als ik met E-voucher reserveer op 21/12 kan ik die dag zelf na het inwisselen pas voor de dag erna toegang reserveren en misschien is die dag dan al volzet.
Graag gedaan, @peekza . Nee, zo werkt dat niet. Met een E-voucher koop je al direct de volledige jaarkaart en kan er daarna geen dagkaart meer worden afgetrokken van de prijs. De optie om een dagkaart te 'upgraden' is voornamelijk voor bezoekers die ter plaatse besluiten hun dagkaart om te zetten naar een jaarkaart.
Graag gedaan, @peekza . Nee, zo werkt dat niet. Met een E-voucher koop je al direct de volledige jaarkaart en kan er daarna geen dagkaart meer worden afgetrokken van de prijs. De optie om een dagkaart te 'upgraden' is voornamelijk voor bezoekers die ter plaatse besluiten hun dagkaart om te zetten naar een jaarkaart.
@Lars spijtig! Denk je dat ik dan bv. op 25/10 mijn e-voucher kan kopen + toegang reserveren op 21/12 en online een gedateerd dagticket voor 22/12 kan kopen? Of denk je dat 21/12 al vol zal zitten voor reserveringen met jaarpassen?
Ideal zou zijn als ik gewoon 21/12 kan reserveren en de dag zelf nog na omzetten van jaarpas reserveren voor de dag erna. Dan hoef ik geen apart dagticket te kopen en een extra €89 uit te geven...
Ben gewoon zo zenuwachtig/bang dat reserveringen voor 21 of 22/12 meteen vol zullen zitten
Die data staan nu nog open in de kalender, al zijn alle weekenden wel al vol, dus het kan snel gaan, @peekza. Je zit dus altijd met het feit dat je één van de twee dagen pas tijdens het verblijf zelf kunt vastleggen, tenzij je inderdaad een extra los ticket met toegang aanschaft, maar dat is natuurlijk zonde.
Wat wel mogelijk is om een 'room only' verblijf van 1 nacht / 2 dagen te boeken in één van de Disney hotels. Dan heb je sowieso toegang met je jaarkaart, aangezien reserveren voor toegang dan niet nodig is. Probleem is dat je pas jaarkaartkorting op overnachtingen krijgt als je de definitieve jaarkaart hebt gekregen.
Ik zou de Disney reserveringslijn eens bellen en vragen naar de opties die mogelijk zijn zodat je zeker bent van toegang.
Ik wilde voor 20 november een privilege ticket reserveren, maar dit is helaas niet meer beschikbaar. Nu wil ik graag een ticket aanschaffen met korting vanuit de jaarkaart. Hoe werkt dit? Kan dit alleen via de kassa of ook online/telefonisch?
Ik wilde voor 20 november een privilege ticket reserveren, maar dit is helaas niet meer beschikbaar. Nu wil ik graag een ticket aanschaffen met korting vanuit de jaarkaart. Hoe werkt dit? Kan dit alleen via de kassa of ook online/telefonisch?
Groetjes,
Demy
Hoi Demy,
Dat kan telefonisch of ter plaatse, maar op 20 november zijn er ook voordeeltickets beschikbaar met korting die je gewoon online (met gegarandeerde toegang én gratis annuleren) kunt aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De korting op dagkaarten voor jaarkaarthouders (20%) is namelijk gebaseerd op de kassaprijs en die is momenteel €119. Online schaf je een voordeelticket aan vanaf €89.
bedankt allemaal voor de informatie mbt het reserveren icm jaarpassen.
Ondanks dat het niet de meest voordelige oplossing is, hebben wij besloten op safe te spelen. we hadden al een partner hotel geboekt voor ons gewenst weekend in december (incl. ontbijt).
Na lang nadenken en overleggen, hebben we besloten 3 gedateerde tickets pp te bestellen. dag 1: disney park dag 2: hopper ticket dag 3: disney park.
een van deze dagen gaan we de dagpas omzetten naar abonnement.
In het kader van durf te vragen: is het nog steeds mogelijk om met mij jaarkaart iemand korting te geven op een nieuwe jaarkaart na 2 jaar geen jaarkaart gehad te hebben?
In het kader van durf te vragen: is het nog steeds mogelijk om met mij jaarkaart iemand korting te geven op een nieuwe jaarkaart na 2 jaar geen jaarkaart gehad te hebben?
Nee, korting geven/krijgen is niet meer mogelijk, behalve de 15% korting als je je eigen jaarkaart verlengt.
Nee, korting geven/krijgen is niet meer mogelijk, behalve de 15% korting als je je eigen jaarkaart verlengt.
Vandaag aangekomen. Had reservering voor morgen, zodat ik dan kon omwisselen. Vandaag zonder problemen mijn tijdelijke pas om kunnen zetten, zonder reservering. Ze hebben ter plaatse voor morgen en donderdag gereserveerd. Superfijn en gastvrij!
Reacties
Of je dan ook naar binnen mag weet ik niet. Ik lees tweets dat mensen zonder reservering met jaarkaart naar binnen mogen als er nog capaciteit is (lees: als niet alle dagkaarten zijn verkocht), maar of dat beleid is weet ik niet. Ik denk zelf eerder toeval of geluk.
Ik wil hem alleen omzetten en niet de parken in. Zou dat kunnen aangezien het omzetten bij de desks buiten het studios park zijn toch?
Alvast bedankt.
Ik heb een Disney hotel pakket (Cheyenne) geboekt van 8-11 november voor mezelf en mijn partner. Hierna ben ik de jaarpassen beginnen bekijken. Ik zou misschien de Magic Plus jaarkaart willen kopen. Deze AP zou ik dan willen gebruiken voor een trip in 2022 van 14-16 maart. Ik zou dan een hotel buiten het park boeken en met de AP toegang voor mezelf + privilege tickets voor mijn partner willen boeken.
Wanneer zou/kan ik deze jaarpas best kopen? Ik las ergens dat als je een jaarpas online koopt, je enkel een e-voucher krijgt die je dan nog moet omruilen in het park voor de eigenlijke kaart. Betekent dat dat ik best deze jaarpas koop tijdens mijn trip in november? Kan ik dan ook die jaarpas gebruiken om toegang tot het park voor 3 (maart 2022) dagen voor mezelf te reserveren + privilege tickets aanvragen + voor privilege toegang reserveren? Of gaat meerdere dagen reserveren dan nog steeds niet?
Ik las dat je met die e-voucher namelijk maar voor 1 dag toegang tot het park kan reserveren, dus daarom dacht ik dat het beter zou zijn om tijdens mijn trip in november dus de jaarpas aan te kopen in de hoop dat ik het meteen kan omwisselen naar de echte kaart, en dan later wanneer de reserveringen voor toegang voor maart beschikbaar zijn, de toegang van 14-16/03 te reserveren voor mezelf en mijn partner.
Ik ben helemaal in de war en het is me de afgelopen dagen nog niet gelukt om binnen te geraken bij de helpdesk telefoonlijn...
Bedankt!
ik heb een vraag
wij hebben in dec 2019 een jaarkaart aangeschaft ( een e- ticket) met idee deze maart 2020 te activeren helaas sloot het park toen.. toen zouden we in mei 2020 gaan maar toen was het niet mogelijk Frankrijk in te komen toen zouden we november 2020 gaan was het park weer dicht weer verzet naar mei 2021 park nog steeds dicht (hoeveel pech kun je hebben ) nu hebben wij gepland staan nov 2021 maar nu lees ik op de site dat de verlopen e-tickets voor 30 sept. geactiveerd moesten worden.. maar vanaf de opening juni tot sept dat zou betekenen dat je maar 3 maanden na opening de tijd heb om ke verlopen e-ticket in te wisselen dat lijkt mij vrij kort?
heeft er iemand ervaring met hoe coulant ze zijn met oplossingen? anders hebben we 1100 euro aan ongeactiveerde jaarkaarten die we weg kunnen gooien
alvast bedankt
Stephanie
Groetjes,
Lars
Dat is correct. E-vouchers die verliepen tijdens een gesloten periode werden verlengd t/m 30 september 2021. In dit geval zou ik even contact opnemen met de Disney reserveringslijn (of stuur Disney een privébericht via hun social media kanalen voor een snellere reactie) om de situatie uit te leggen. Zij kunnen dan aangeven wat de opties zijn.
Groetjes,
Lars
Ideal zou zijn als ik gewoon 21/12 kan reserveren en de dag zelf nog na omzetten van jaarpas reserveren voor de dag erna. Dan hoef ik geen apart dagticket te kopen en een extra €89 uit te geven...
Ben gewoon zo zenuwachtig/bang dat reserveringen voor 21 of 22/12 meteen vol zullen zitten
Wat wel mogelijk is om een 'room only' verblijf van 1 nacht / 2 dagen te boeken in één van de Disney hotels. Dan heb je sowieso toegang met je jaarkaart, aangezien reserveren voor toegang dan niet nodig is. Probleem is dat je pas jaarkaartkorting op overnachtingen krijgt als je de definitieve jaarkaart hebt gekregen.
Ik zou de Disney reserveringslijn eens bellen en vragen naar de opties die mogelijk zijn zodat je zeker bent van toegang.
Groetjes,
Lars
Groetjes,
Demy
Dat kan telefonisch of ter plaatse, maar op 20 november zijn er ook voordeeltickets beschikbaar met korting die je gewoon online (met gegarandeerde toegang én gratis annuleren) kunt aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. De korting op dagkaarten voor jaarkaarthouders (20%) is namelijk gebaseerd op de kassaprijs en die is momenteel €119. Online schaf je een voordeelticket aan vanaf €89.
Groetjes,
Lars
Ondanks dat het niet de meest voordelige oplossing is, hebben wij besloten op safe te spelen.
we hadden al een partner hotel geboekt voor ons gewenst weekend in december (incl. ontbijt).
Na lang nadenken en overleggen, hebben we besloten 3 gedateerde tickets pp te bestellen.
dag 1: disney park
dag 2: hopper ticket
dag 3: disney park.
een van deze dagen gaan we de dagpas omzetten naar abonnement.