Opening winkels

juni 2013 aangepast in Disneyland Park
Hallo,
Ik kreeg vandaag te horen dat over een tijdje alle winkels pas om 13.00 open gaan.
Weet iemand hier iets meer over??

Reacties


  • Hallo,
    Ik kreeg vandaag te horen dat over een tijdje alle winkels pas om 13.00 open gaan.
    Weet iemand hier iets meer over??

    Hoi flounder,
    Deze informatie is mij niet bekend. Over welke winkels zou het gaan dan? Het enigste wat ik me kan voorstellen is dat de winkels in Disney Village afwijkende openingstijden hebben/krijgen, maar de winkels in de parken zijn gewoon normaal geopend. Disney werkt echter met fasering bij het openen van zowel winkels als restaurants in de parken. Bij opening zijn niet alle winkels en restaurants direct open. Als voorbeeld worden de restaurants gefaseerd geopend naar gelang verwachte drukte. Wellicht dat je dat bedoelt?
    Groetjes,
    Lars
  • bedankt voor je antwoord.
    In village gaan de meeste winkels later open, maar iemand had gehoord van een medewerker in het park dat de winkels in het park zelf pas om 13.00 open zullen gaan.
    Ik heb zelf ook het idee dat daat niet klopt.
  • 2 weken geleden waren de winkels gewoon open toen het park open ging, om 10h.
    Sommige in The Village waren al open zelfs.
    Behalve Disney Store, hangt ook aan de venster, die heeft altijd andere uren.
    In februari ging die pas open om 14h, en 2 weken terug pas om 16h (tot middernacht).
  • Beste Lars
    Ik heb zonet een filmpje gezien van dinsey art on demand gezien.
    En het heeft mij kunnen overtuigen om daar ook iets te kopen.
    ik had gehoord in het filmpje dat ze het schilderij naar je huis verzenden.
    Maar zijn er verzendingskosten of is het gratis ?
  • laurens zei:


    Beste Lars
    Ik heb zonet een filmpje gezien van dinsey art on demand gezien.
    En het heeft mij kunnen overtuigen om daar ook iets te kopen.
    ik had gehoord in het filmpje dat ze het schilderij naar je huis verzenden.
    Maar zijn er verzendingskosten of is het gratis ?

    Hoi Laurens,
    Er worden verzendkosten berekend op basis van naar welk land het artikel gestuurd moet worden. Deze kosten worden door het systeem zelf berekend als je het verzendadres invult. Ik ben echter niet op de hoogte wat de verzendkosten naar Nederland zijn.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.