Ontbijt in de Disney hotels

augustus 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
hoihoi,
weet iemand misschien hoe laat het chuck wagon cafe opengaat met het onbijt?
en dan ook de eerste shift?
groetjes JudithLaugh
«13456

Reacties


  • hoihoi,
    weet iemand misschien hoe laat het chuck wagon cafe opengaat met het onbijt?
    en dan ook de eerste shift?
    groetjes JudithLaugh

    Hoi Judith,
    Het ontbijt in alle Disney hotels begint vanaf 07:00 uur, dus ook in het Chuck Wagon Cafe van Disney's Hotel Cheyenne.
    Groetjes,
    Lars
    // EDIT: Heb de titel van het topic aangepast naar een meer algemeen onderwerp
  • Hallo
    Wij waren afgelopen weekend in hotel santa fe, waar overigens de renovatie nog steeds aan de gang is. Maar toen we 's ochtends wilden ontbijten, we waren niet vroeg, om 10.15u, waren ze het ontbijt al behoorlijk aan het opruimen. De koffie en sapautomaten werden niet meer bijgevuld maar schoongemaakt.
    Wat ons ook tegenviel was dat er weinig warm was bij het ontbijt. bijvoorbeeld een gebakken ei.
    Nu gaan we binnenkort naar hotel cheyenne, onze vraag is of het ontbijt daar ook zo matig is, anders boek ik liever om waar het wel goed is. Vorige keer zaten we in Magic Circus, daar was het echt helemaal top. Nu wilden we voor de kinderen bij Disney in het hotel, maar voor ons viel dat dus tegen, zeker voor het geld wat het kost.
    groetjes Caroline
  • cheyenne heeft hetzelfde ontbijt als santa fe, bij sequoia logde is het al wat luxer, daar word je ook daar personeel naar je tafel gebracht ipv dat je zelf moet rondlopen in de hoop op een plekje, de tafels zijn daar ook al gedekt met bestek en kopjes enz.

  • Hallo
    Wij waren afgelopen weekend in hotel santa fe, waar overigens de renovatie nog steeds aan de gang is. Maar toen we 's ochtends wilden ontbijten, we waren niet vroeg, om 10.15u, waren ze het ontbijt al behoorlijk aan het opruimen. De koffie en sapautomaten werden niet meer bijgevuld maar schoongemaakt.
    Wat ons ook tegenviel was dat er weinig warm was bij het ontbijt. bijvoorbeeld een gebakken ei.
    Nu gaan we binnenkort naar hotel cheyenne, onze vraag is of het ontbijt daar ook zo matig is, anders boek ik liever om waar het wel goed is. Vorige keer zaten we in Magic Circus, daar was het echt helemaal top. Nu wilden we voor de kinderen bij Disney in het hotel, maar voor ons viel dat dus tegen, zeker voor het geld wat het kost.
    groetjes Caroline

    Hoi Caroline,
    Zoals Renata hierboven al aangeeft is het ontbijt van de 2-sleutel Disney hotels (Santa Fe en Cheyenne) het minst uitgebreid van alle hotels. Bij de 3-sleutel hotels (Sequoia Lodge en Newport Bay Club) is het ontbijt uitgebreider en wordt je naar een tafel begeleid. Bij New York en Disneyland Hotel krijg je het meest uitgebreide ontbijt met warme gerechten en veel keuze.
    De partner hotels bieden over het algemeen een luxer ontbijt dan de goedkoopste Disney hotels, dus die constatering is juist. Het ligt aan je persoonlijke voorkeur welk hotel het meest is geschikt. De meeste mensen kiezen voor een Disney hotel vanwege de korte afstand naar de parken, de aanwezigheid van Disney figuren, toegang tot de Extra Magic Hours, ontbijt in het Disneyland Park (naar gelang beschikbaarheid), etc.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Hallo
    Wij waren afgelopen weekend in hotel santa fe, waar overigens de renovatie nog steeds aan de gang is. Maar toen we 's ochtends wilden ontbijten, we waren niet vroeg, om 10.15u, waren ze het ontbijt al behoorlijk aan het opruimen. De koffie en sapautomaten werden niet meer bijgevuld maar schoongemaakt.
    Wat ons ook tegenviel was dat er weinig warm was bij het ontbijt. bijvoorbeeld een gebakken ei.
    Nu gaan we binnenkort naar hotel cheyenne, onze vraag is of het ontbijt daar ook zo matig is, anders boek ik liever om waar het wel goed is. Vorige keer zaten we in Magic Circus, daar was het echt helemaal top. Nu wilden we voor de kinderen bij Disney in het hotel, maar voor ons viel dat dus tegen, zeker voor het geld wat het kost.
    groetjes Caroline

    Hoi Caroline,
    Zoals Renata hierboven al aangeeft is het ontbijt van de 2-sleutel Disney hotels (Santa Fe en Cheyenne) het minst uitgebreid van alle hotels. Bij de 3-sleutel hotels (Sequoia Lodge en Newport Bay Club) is het ontbijt uitgebreider en wordt je naar een tafel begeleid. Bij New York en Disneyland Hotel krijg je het meest uitgebreide ontbijt met warme gerechten en veel keuze.
    De partner hotels bieden over het algemeen een luxer ontbijt dan de goedkoopste Disney hotels, dus die constatering is juist. Het ligt aan je persoonlijke voorkeur welk hotel het meest is geschikt. De meeste mensen kiezen voor een Disney hotel vanwege de korte afstand naar de parken, de aanwezigheid van Disney figuren, toegang tot de Extra Magic Hours, ontbijt in het Disneyland Park (naar gelang beschikbaarheid), etc.
    Groetjes,
    Lars
    Hallo,
    bedankt voor jullie reactie. Wil dan toch maar proberen of ik kan omboeken naar een hotel met meer sterren, een goed ontbijt hoort er wel bij vinden we.
    Inderdaad wilden wij een keer dicht bij de parken zitten en ook de Disney figuren willen we natuurlijk een keer ontmoeten.
    Groetjes, Caroline
  • Beste,
    ik wist niet waar ik mijn onderwerp kon starten, sorry daarvoor ;-)
    In augustus zouden we graag gaan dineren / lunchen bij inventions..
    Weet er iemand de prijzen hiervan? Ik kan die namelijk niet vinden..
    Is er een verschil tussen de lunch en diner (avond)?
    Dan nog een klein vraagje..
    Weet er iemand hoeveel het ontbijt in het DL hotel kost en is die noodzakelijk om die ook bij te reserveren? Of kan je gewoon in de ochtend er naartoe?
    Alvast bedankt voor het antwoord,
    Kenneth

  • Beste,
    ik wist niet waar ik mijn onderwerp kon starten, sorry daarvoor ;-)
    In augustus zouden we graag gaan dineren / lunchen bij inventions..
    Weet er iemand de prijzen hiervan? Ik kan die namelijk niet vinden..
    Is er een verschil tussen de lunch en diner (avond)?
    Dan nog een klein vraagje..
    Weet er iemand hoeveel het ontbijt in het DL hotel kost en is die noodzakelijk om die ook bij te reserveren? Of kan je gewoon in de ochtend er naartoe?
    Alvast bedankt voor het antwoord,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    Lunch en Diner bij Inventions hebben allebei hetzelfde all-you-can-eat buffet. De actuele prijzen zijn mij niet bekend, maar voorheen (2011) waren ze €34,30 / €17,10 (volwassene / kind) voor Lunch zonder Disney figuren en €53,50 / €29,50 (volwasene / kind) voor Diner mét de Disney figuren. Verwacht prijzen rond deze bedragen.
    Het ontbijt in het Disneyland Hotel kost €15,- per persoon voor niet-gasten. Hiervoor hoeft niet gereserveerd te worden. Bij de ingang van één van de restaurants kan betaald worden en wordt je naar je plaats gewezen.
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Ik heb van iemand gehoord dat je vroeger je ontbijt ook in het park kon krijgen i.p.v. in een Disney Hotel. Ik bedoel niet een los ontbijt in een restaurant bestellen. Kan dat nog steeds?
    Alvast bedankt en nog complimenten voor je site!
    Groeten Mich
  • Mich zei:


    Beste Lars,
    Ik heb van iemand gehoord dat je vroeger je ontbijt ook in het park kon krijgen i.p.v. in een Disney Hotel. Ik bedoel niet een los ontbijt in een restaurant bestellen. Kan dat nog steeds?
    Alvast bedankt en nog complimenten voor je site!
    Groeten Mich

    Hoi Mitch,
    Dank voor de complimenten!
    Dat kan nog steeds, maar alleen op basis van beschikbaarheid. Deze service heet 'Disney Morning' (voorheen 'Good morning Fantasyland') en de vouchers hiervoor worden door Cast Members tijdens het inchecken uitgedeeld naar gelang het bezettingspercentage van de Disney hotels. Meestal wordt Plaza Gardens (Main Street, U.S.A.) of Au Chalet de la Marionnette (Fantasyland) hiervoor gebruikt als ontbijtlocatie. Het buffet is vergelijkbaar met Santa Fe en Cheyenne.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Beste,
    ik wist niet waar ik mijn onderwerp kon starten, sorry daarvoor ;-)
    In augustus zouden we graag gaan dineren / lunchen bij inventions..
    Weet er iemand de prijzen hiervan? Ik kan die namelijk niet vinden..
    Is er een verschil tussen de lunch en diner (avond)?
    Dan nog een klein vraagje..
    Weet er iemand hoeveel het ontbijt in het DL hotel kost en is die noodzakelijk om die ook bij te reserveren? Of kan je gewoon in de ochtend er naartoe?
    Alvast bedankt voor het antwoord,
    Kenneth

    Hoi Kenneth,
    Lunch en Diner bij Inventions hebben allebei hetzelfde all-you-can-eat buffet. De actuele prijzen zijn mij niet bekend, maar voorheen (2011) waren ze €34,30 / €17,10 (volwassene / kind) voor Lunch zonder Disney figuren en €53,50 / €29,50 (volwasene / kind) voor Diner mét de Disney figuren. Verwacht prijzen rond deze bedragen.
    Het ontbijt in het Disneyland Hotel kost €15,- per persoon voor niet-gasten. Hiervoor hoeft niet gereserveerd te worden. Bij de ingang van één van de restaurants kan betaald worden en wordt je naar je plaats gewezen.
    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor de tips!!
    Helpt me heel wat verder voor de volgende trip.
    Is het het beste dat je reserveert voor Inventions?

  • Bedankt voor de tips!!
    Helpt me heel wat verder voor de volgende trip.
    Is het het beste dat je reserveert voor Inventions?

    Graag gedaan, Kenneth! Inventions is een populair restaurant, dus ik zou willen aanraden om zeker te reserveren (voor lunch en diner).
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo
    Wij gaan over 3 weken naar davy crocket ranch. Nu is het ontbijt er niet meer bij ingegrepen. Hoe duur is het ontbijt per persoon als je het ter plekke bij boekt? En stelt het ontbijt ook nog wel wat voor, in het verleden was het echt heel ruim en kon je zelf aangeven of je chocolademelk erbij wilde of wat extra brood.
    zit er trouwens in de gewone bokhutten ook een oven of het alleen een magneron?
    groeten van Rebecca
  • Rebecca zei:


    Hallo
    Wij gaan over 3 weken naar davy crocket ranch. Nu is het ontbijt er niet meer bij ingegrepen. Hoe duur is het ontbijt per persoon als je het ter plekke bij boekt? En stelt het ontbijt ook nog wel wat voor, in het verleden was het echt heel ruim en kon je zelf aangeven of je chocolademelk erbij wilde of wat extra brood.
    zit er trouwens in de gewone bokhutten ook een oven of het alleen een magneron?
    groeten van Rebecca

    Hoi Rebecca,
    Het ontbijt is niet meer inbegrepen bij een arrangement in Disney's Davy Crockett Ranch. Het ontbijtpakket kan bij aankomst worden bijgeboekt. Wat de precieze kosten zijn weet ik niet. Ik heb navraag gedaan en zodra ik antwoord krijg, laat ik je dat weten.
    In de volledig ingerichte keuken zit een magnetron, geen oven. Daarnaast is er een vaatwasser aanwezig.
    Groetjes,
    Lars
  • Rebecca zei:


    Hallo
    Wij gaan over 3 weken naar davy crocket ranch. Nu is het ontbijt er niet meer bij ingegrepen. Hoe duur is het ontbijt per persoon als je het ter plekke bij boekt? En stelt het ontbijt ook nog wel wat voor, in het verleden was het echt heel ruim en kon je zelf aangeven of je chocolademelk erbij wilde of wat extra brood.
    zit er trouwens in de gewone bokhutten ook een oven of het alleen een magneron?
    groeten van Rebecca

    Hoi Rebecca,
    Inmiddels hebben wij informatie gekregen van onze collega's uit Parijs. Het ontbijtpakket in Disney's Davy Crockett Ranch kost €8,- per persoon, per dag. Je kunt het ontbijt bijboeken tijdens het inchecken. Kies je voor een half- of volpension maaltijdoptie, dan zit het ontbijt er al standaard bij inbegrepen. Meer informatie, prijzen en voorwaarden van de maaltijdopties: http://bit.ly/1mXerAk.
    Het ontbijtpakket is vergelijkbaar met de buffetten van Disney's Hotel Santa Fe en Disney's Hotel Cheyenne (onder andere jus d'orange, koffie, broodjes, beleg en koeken).
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,
    Ik had toch nog wat vragen over het ontbijt op de Davy Crockett Ranch.. wij gaan in okt 4 dagen 3 nachte met 4 volwassenen en 1 kind. Is het ook mogelijk om voor bijvoorbeeld maar voor 1 of 2 dagen ontbijt te boeken? Of moet je dan echt voor alle dagen dat je er bent ontbijt boeken? Weet iemand ook wat de prijzen in de supermakt ongeveer zijn voor croissantjes en stokbrood? Misschien dat we dan kunnen combineren met supernarkt en omtbijt boeken bijvoorbeeld want dan ben je 120,- voor drie dagen omtbijt kwijt... Nou is het eventueel niet een heel groot probleem maar als ik het zou kunnen combineren bijvoorbeeld kan ik t geld weer in t park uitgeven :D :D
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Goedemiddag,
    Ik had toch nog wat vragen over het ontbijt op de Davy Crockett Ranch.. wij gaan in okt 4 dagen 3 nachte met 4 volwassenen en 1 kind. Is het ook mogelijk om voor bijvoorbeeld maar voor 1 of 2 dagen ontbijt te boeken? Of moet je dan echt voor alle dagen dat je er bent ontbijt boeken? Weet iemand ook wat de prijzen in de supermakt ongeveer zijn voor croissantjes en stokbrood? Misschien dat we dan kunnen combineren met supernarkt en omtbijt boeken bijvoorbeeld want dan ben je 120,- voor drie dagen omtbijt kwijt... Nou is het eventueel niet een heel groot probleem maar als ik het zou kunnen combineren bijvoorbeeld kan ik t geld weer in t park uitgeven :D :D
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Het ontbijtpakket kan per dag worden aangeschaft. Wellicht een tip om halfpension bij te boeken. Het ontbijtpakket zit hierbij inbegrepen + lunch of diner voor iedere dag van het verblijf vanaf €26,- per volwassene en €13,- per kind. Tel hier die €8,- euro voor het ontbijtpakket vanaf en je hebt lunch of diner voor slechts €18,- per volwassene en €5,- per kind. Meer informatie over de diverse maaltijdopties: http://www.discoverthemagic.nl/magische-extras/maaltijdopties/
    Groetjes,
    Lars
  • Shireen zei:


    Goedemiddag,
    Ik had toch nog wat vragen over het ontbijt op de Davy Crockett Ranch.. wij gaan in okt 4 dagen 3 nachte met 4 volwassenen en 1 kind. Is het ook mogelijk om voor bijvoorbeeld maar voor 1 of 2 dagen ontbijt te boeken? Of moet je dan echt voor alle dagen dat je er bent ontbijt boeken? Weet iemand ook wat de prijzen in de supermakt ongeveer zijn voor croissantjes en stokbrood? Misschien dat we dan kunnen combineren met supernarkt en omtbijt boeken bijvoorbeeld want dan ben je 120,- voor drie dagen omtbijt kwijt... Nou is het eventueel niet een heel groot probleem maar als ik het zou kunnen combineren bijvoorbeeld kan ik t geld weer in t park uitgeven :D :D
    Groetjes shireen

    Goedendag
    Wij zijn al een paar keer geweest en wat wij doen is op de aan komst dag naar het grote winkel centrum rijden .
    Daar zit een grote supermarkt en daar kopen wij onze spullen .Daar zit ook een bakker.
    En het is ook gezellig daar, veel winkel s en kleine restaurantjes .
    En het belangrijkste goedkoper dan bij Disney .
    Bij de receptie hebben ze een roeten omschrijving.
    Veel plezier .
    Groetjes Patricia Aerts
  • Het ontbijt bij davy crockett is niet echt super, een half stobrood (was behoorlijk hard), 1 croissant, 250ml melk (ongekoeld), 1 kuipje jam, 2x boter, 1 kuipje nutella, 1 mini blikje (minute-maid) jus d'orange of appelsap, 1 bakje appelmoes, keuze uit zakje thee/koffie/chocolademelk.
    Het is voldoende en makkelijk omdat je niets hoeft mee te slepen, maar ik denk dat je in de hotels meer waar voor je geld krijgt
  • Hallo,
    Bedankt voor de reactie. We hebben het er even over gehad en halen waarschijnlijk dan de broodjes s'ochtends in de supermarkt en nemen andere ontbijt dingetjes van thuis mee. Bedankt voor de tip
    Groetjes shireen
  • Hallo Lars,
    Is het nog steeds mogelijk om voor 15 euro te gan ontbijten in het Disneyland Hotel?

  • Hallo Lars,
    Is het nog steeds mogelijk om voor 15 euro te gan ontbijten in het Disneyland Hotel?

    Hoi Sandra,
    Het is nog steeds mogelijk om als niet-gast van het Disneyland Hotel te ontbijten in Inventions, maar de prijs is fors verhoogd naar €35,- per persoon. Disney wilt dat de ontbijtervaring zo veel mogelijk exclusief houden voor hotelgasten. De afgelopen periode kwamen er steeds meer niet-gasten naar het ontbijt in het Disneyland Hotel en daar willen ze nu grotendeels een einde aan maken.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Hoe zit het met de andere hotels? Is de prijs daar ook verhoogd?
    Je kon vroeger gaan eten in sequoia en NY hotel voor ongeveer 12€..
  • op dit moment staat er nog 14,99 voor ontbijt in disneylandhotel
  • Liam dw zei:


    Hallo Lars,
    Hoe zit het met de andere hotels? Is de prijs daar ook verhoogd?
    Je kon vroeger gaan eten in sequoia en NY hotel voor ongeveer 12€..

    Hoi Liam,
    Vooralsnog is de prijsverhoging niet doorgevoerd bij het Disneyland Hotel. Bij de overige Disney hotels blijven de prijzen gelijk. Het gaat om juist om het ontbijt met de Disney figuren en die zijn er niet bij de overige hotels (voor reguliere gasten).
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemiddag,
    Nog even een vraag over het ontbijten. Wij gaan naar Davy crockett ranch en zouden graag bijvoorbeeld in hotel New York of het Disney hotel ontbijten. Heb gelezen dat je daar ook gewoon kan ontbijten en dat daar ook Disney figuren rond lopen in New York en Disney hotel. Klopt dit? En klopt het dat de prijzen rond de 16,- p.p liggen voor het ontbijt in die hotels?
    Alvast bedankt
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Goedemiddag,
    Nog even een vraag over het ontbijten. Wij gaan naar Davy crockett ranch en zouden graag bijvoorbeeld in hotel New York of het Disney hotel ontbijten. Heb gelezen dat je daar ook gewoon kan ontbijten en dat daar ook Disney figuren rond lopen in New York en Disney hotel. Klopt dit? En klopt het dat de prijzen rond de 16,- p.p liggen voor het ontbijt in die hotels?
    Alvast bedankt
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Alleen in het Disneyland Hotel zijn er op bepaalde tijden Disney figuren aanwezig tijdens het ontbijt. In Disney's Hotel New York zijn geen Disney figuren bij het eten, alleen voor gasten van de Empire State Club (niet toegankelijk voor niet-gasten). De prijzen voor ontbijt in de Disney hotels is onderhevig aan wijzigingen. De exacte prijzen zijn mij niet bekend, maar rond de €16,- is een goede schatting.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Ik had nog een vraagje. Wij zitten op de admiral's floor en nu las ik ergens dat je een ontbijt op de kamer bij kunt boeken. (Tegen betaling) Mij leek dit wel heel leuk om als verrassing te doen voor mijn vriend. Kan ik dit ook van te voren boeken? (Zodat ik het niet tijdens het verblijf zelf moet doen. Want dan zou de verassing natuurlijk al eraf zijn.) En hoeveel kost dit? En maakt het iets uit op welke dag van mijn verblijf dat dan is?
    Alvast bedankt :)
    Groetjes neeltje.

  • Hoi lars,
    Ik had nog een vraagje. Wij zitten op de admiral's floor en nu las ik ergens dat je een ontbijt op de kamer bij kunt boeken. (Tegen betaling) Mij leek dit wel heel leuk om als verrassing te doen voor mijn vriend. Kan ik dit ook van te voren boeken? (Zodat ik het niet tijdens het verblijf zelf moet doen. Want dan zou de verassing natuurlijk al eraf zijn.) En hoeveel kost dit? En maakt het iets uit op welke dag van mijn verblijf dat dan is?
    Alvast bedankt :)
    Groetjes neeltje.

    Hoi Neeltje,
    De optie om het ontbijt naar de kamer te laten brengen is mij niet bekend. Ik neem aan dat dit onder room service valt en als dat zo is, dan kun je dat op ieder moment van de dag aanvragen. Ik ga navraag doen en laat je weten wat hier de mogelijkheden en kosten van zijn zodra ik bericht krijg.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi lars,
    Bedankt voor het snelle antwoord. Ik had het op deze site zien staan onder het kopje admiral's floor: www.magischenachten.nl/disneyland-parijs-euro-disney/disney-hotels/newport-bay-club.html
    Het staat beschreven als continentaal ontbijt op de kamer..
    Groetjes neeltje

  • Hoi lars,
    Bedankt voor het snelle antwoord. Ik had het op deze site zien staan onder het kopje admiral's floor: www.magischenachten.nl/disneyland-parijs-euro-disney/disney-hotels/newport-bay-club.html
    Het staat beschreven als continentaal ontbijt op de kamer..
    Groetjes neeltje

    Hoi Neeltje,
    Excuses voor de latere reactie, maar het koste mij even meer tijd om deze informatie te achterhalen. Ontbijt op de kamer in Disney's Newport Bay Club is mogelijk voor alle kamers (niet alleen de Admiral's Floor kamers) voor een meerprijs van €6,-. Je krijgt hier dan hetzelfde te eten als in de restaurants tijdens de ontbijturen. Deze service kan bij het inchecken worden bijgeboekt.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.