Disney hotel boeken met jaarkaart

12346»

Reacties

• Ik wil graag wat extra uitleg over jaarkaarthouders in een disneyhotel.
    Ik reserveer een kamer in magic circus hotel, zonder entreekaarten. Krijg ik dan een magic pass? En kan ik dan naar binnen samen met mijn magic pass en infinity jaarkaart zonder te reserveren op het platform
  • Volgens mij is Magic circus een partnerhotel en geen echt disney hotel en heb je dus geen Magic pass en moet je verplicht reserveren. Maar ik kan me vergissen 🙈
  • Het antwoord van tinkebel klopt. Alleen als je verblijft in één van de "echte" DLP-hotels (Disneyland Hotel, Disney's Hotel New York - The Art of Marvel, Disney's Newport Bay Club, Disney's Sequoia Lodge, Disney's Hotel Cheyenne, Disney's Hotel Santa Fe, Disney's Davy Crockett Ranch) krijg je een Magic Pass.
    Met die Magic Pass en je jaarkaart kun je inderdaad zonder te reserveren de parken in.
  • Dat is balen.
    Ik dacht dat Magic Circus er ook bij hoorde.

• Mijn vader heeft een Magic Plus en ik heb een Infinity jaarkaart. Nu willen we volgend jaar in de zomer met het hele gezin (vader, moeder, broer met kids en ik met mijn zoontje) naar Disneyland. Met het huidige reserveringssysteem is dat wel een lastige situatie.
    We zaten nu te bedenken om voor mijn broer met zijn kids een arrangement te boeken, zodat toegang zeker is. Is het nu ook zo dat ik, naast eventuele reserveringen voor het park, een Disneyhotel kan boeken met mijn jaarkaart en dat we dan ook zeker toegang hebben? Als dat zo is, zouden we in ieder geval dat tripje vast kunnen boeken en kan ik in de tussentijd ook gewoon nog dagtripjes maken waar ik voor moet reserveren.
  • Mijn vader heeft een Magic Plus en ik heb een Infinity jaarkaart. Nu willen we volgend jaar in de zomer met het hele gezin (vader, moeder, broer met kids en ik met mijn zoontje) naar Disneyland. Met het huidige reserveringssysteem is dat wel een lastige situatie.
    We zaten nu te bedenken om voor mijn broer met zijn kids een arrangement te boeken, zodat toegang zeker is. Is het nu ook zo dat ik, naast eventuele reserveringen voor het park, een Disneyhotel kan boeken met mijn jaarkaart en dat we dan ook zeker toegang hebben? Als dat zo is, zouden we in ieder geval dat tripje vast kunnen boeken en kan ik in de tussentijd ook gewoon nog dagtripjes maken waar ik voor moet reserveren.

Ja, dat is correct. Jaarkaarthouders die verblijven in een Disney hotel hebben gegarandeerd toegang en hoeven geen extra reserveringen te maken. Voor je broer en de kids zou ik inderdaad een regulier arrangement boeken via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Voor jullie als jaarkaarthouders moet je dan bellen met de Disney reserveringslijn voor een room only verblijf.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.