Favoriete hotel

mei 2012 aangepast in Hotels & Accommodatie
beste mede disneyfans,
Ik heb op sequa lodge na alle hotels gehad. Ik zelf vind de admirals floor van newport bay tot nu beste ervaring. Goede roomservice, ontbijt op de kamer mogelijk en geweldig uitzicht over lake disney. In september gaan we castle club. Ben benieuwd hoe dat is. Wat heeft jullie voorkeur? En waarom?
Groet,
Patrick

Reacties

  • Ik heb enkel Disneyhotel & Davy crockett nog niet gedaan, maar mijn favoriet is toch New York hotel.
    Daar zijn wij hier echt zot van, leuke shop, zeer lekker en uitgebreid ontbijt & vriendelijk personeel ( dat is meestal in elk hotel :p).
    Maar de sfeer die daar hangt is zeer tof.
    Als we dan een goedkoper hotel zoeken is het meestal Sequoia Lodge.. Die is perfect qua prijs/kwaliteit.
    Disneyhotel staat wel op een to do list :-)
    Groeten,
    Kenneth
  • beste kennethdp,
    Sequoia staat hoog op de lijst van mijn partner. Montana kamer dan echt meerwaarde of valt dat welvmee?
    Verder is ny zeker een goed hotel. De geruchten in parijs gaan wel dat dit hotel zal verdwijnen voor een ander thema hotel. Misschien dat lars hier meer van weet?

  • beste kennethdp,
    Sequoia staat hoog op de lijst van mijn partner. Montana kamer dan echt meerwaarde of valt dat welvmee?
    Verder is ny zeker een goed hotel. De geruchten in parijs gaan wel dat dit hotel zal verdwijnen voor een ander thema hotel. Misschien dat lars hier meer van weet?

    Disney's Hotel New York zal gewoon blijven bestaan, maar de komende jaren is een groot onderhoudsprogramma opgezet voor alle Disney hotels waarbij er een themawijziging zal worden doorgevoerd. Het beste voorbeeld is de huidige upgrade en onderhoudsbeurt van Disney's Hotel Santa Fe, dat een nieuw Cars-thema gaat krijgen. Disney's Sequoia Lodge heeft ook een nieuw Bambi-thema gekregen, maar dat is vrij subtiel uitgevoerd. De geruchten gaan dat New York een Ratatouille-thema krijgt, maar verwacht ook hier geen grote veranderingen. Voornamelijk de kamers zelf zullen referenties krijgen naar de film.
    Dit is echter allemaal nog niet bevestigd (op Santa Fe en Sequoia Lodge na), dus hecht er voorlopig niet te veel waarde aan. Na de onderhoudsbeurt van Santa Fe is Newport Bay Club aan de beurt, vervolgens New York en daarna het Disneyland Hotel. Dit gaat nog wel enkele jaren duren.
  • Helder verhaal. Wel mooi als hotel een ander thema krigt. Vind persoonlijk het thema niet echt een disney thema. Neemt niet weg dat het wel een heel mooi hotel is. Mijn voorkeur heeft new port bay.
  • we zijn alleen nog niet in het disneylandhotel geweest, staat wel op onze to do list natuurlijk.
    2 weken terug voor het eerst in hotel new york.
    is wel een heel mooi hotel, lekker ontbijt,
    zelf de kids waren onder de indruk.
Log In of Registreer om te reageren.