Jaarkaarten (algemene vragen)

1596061626365»

Reacties

• Vandaag aangekomen. Had reservering voor morgen, zodat ik dan kon omwisselen. Vandaag zonder problemen mijn tijdelijke pas om kunnen zetten, zonder reservering. Ze hebben ter plaatse voor morgen en donderdag gereserveerd. Superfijn en gastvrij!

Kijk aan, heel fijn! Veel plezier in de magie!
  • Goedemorgen,

Aangezien de parades en illuminations er weer aan komen, is er al iets bekend over het reserveren van de vip plaatsen voor de Infinity jaarpassen? Want ik mag toch hopen dat dat ook weer terug komt?
    Groetjes Martine
  • Goedemorgen,

Aangezien de parades en illuminations er weer aan komen, is er al iets bekend over het reserveren van de vip plaatsen voor de Infinity jaarpassen? Want ik mag toch hopen dat dat ook weer terug komt?
    Groetjes Martine

Dat is momenteel nog niet bekend. De verwachting is dat dit gelijktijdig met Illuminations en Stars on Parade beschikbaar zal zijn.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

Goedemorgen,

Groetjes Martine

Dat is momenteel nog niet bekend. De verwachting is dat dit gelijktijdig met Illuminations en Stars on Parade beschikbaar zal zijn.

Groetjes,
    Lars
    Oké dat lijkt mij ook een goed plan ;-).

Er gaan ook best veel verhalen rond over veranderingen rondom de jaarkaarten (flinke prijsverhoging etc)
    Heb jij enig idee wat er van waar is of wat er wel gaat gebeuren?
    Groetjes Martine

• Oké dat lijkt mij ook een goed plan ;-).

Er gaan ook best veel verhalen rond over veranderingen rondom de jaarkaarten (flinke prijsverhoging etc)
    Heb jij enig idee wat er van waar is of wat er wel gaat gebeuren?
    Groetjes Martine

Voor nu gaan de geruchten dat Disneyland Paris begin 2022 nieuwe jaarkaarten, prijzen en voorwaarden bekend gaat maken. Dit in verband met de 30e verjaardag en de opening van Avengers Campus. Er is echter nog niets officieel, dus het kan ook al vanaf de eerst volgende datum (begin november) gebeuren, al zouden we dan al iets gehoord moeten hebben denk ik. Afwachten!
  • Goedenavond,
    Ik heb een vraag over het verlengen van de jaarkaart. Mijn jaarkaart vervalt 23 december en ik zou dus nu kunnen verlengen, echter heb ik nog geen mail gehad. Weet iemand hoe ik nu online kan verlengen? Alvast bedankt
  • Online verlengen kan voor zover ik weet op dit moment niet. Alleen ter plekke, bij de kassa’s bij het Walt Disney Studios Park.
  • Hallo Lars,

Vandaag een jaarkaart gekocht voor ons zoontje dat eind oktober drie is geworden. Wij hadden dus ook het probleem dat wij voor hem geen toegang konden reserveren. Nu waren wij wel op de hoogte van het feit dat als je in een Disney hotel verbleef je een Magic Pass krijgt. Maar blijkbaar volstaat een boeking bij een partner hotel ook. Die blijken het aantal gasten door te geven aan Disneyland en die reserveren die plaatsen voor deze gasten. Volgens het BPA (bevestigd door een medewerker en een supervisor) volstaat het laten zien van de boeking van het partner hotel.
    @Lars, is er een mogelijkheid om dit extra te checken? Wij verblijven namelijk altijd in partner hotels en dit zou het ons wel een stuk gemakkelijker maken.

Alvast bedankt,

Saskia
  • Ben hier in disney in Dream castle en ben het gaan vragen en reservatie is nog steeds verplicht vr partner hotels. Ze gaan dit in de toekomst wss wijzigen waarbij gedateerde tickets van partner hotels ook vrij zijn v reservatie mr enkel die omdat ze de datum kunnen doorgeven. Van jaarkaarten weten ze dat niet dus die gaan moeten blijven reserveren
  • Dat is vreemd, @saskia_d , omdat wij juist informatie van Disney krijgen dat dit niet mogelijk is. Alleen als je in een Disney hotel verblijft hoeft er niet gereserveerd te worden. Althans zo zijn de regels nu. Wellicht dat dit in de toekomst gaat veranderen, maar dit is wat wij als informatie krijgen.
  • Goedemorgen,

Groetjes Martine

Hoi Martine en de rest,

Goed nieuws! De VIP plekken voor Infinity jaarkaarthouders keren vanaf 13 november 2021 terug bij parades en shows. Eerst bij Mickey's Dazzling Christmas Parade (vanaf 13 november 2021) en daarna ook bij Disney Illuminations (vanaf 21 december 2021). Reserveren kan binnenkort via het bekende online jaarkaarten platform. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stars-on-parade-illuminations-in-disneyland-paris

Groetjes,
    Lars
  • Ik kwam via een facebookgroep nieuwe tarieven tegen van de jaarkaarten. Aangezien ik komend weekend die kant op ga om te verlengen, ben ik wel benieuwd of de informatie klopt en wat de nieuwe voorwaarden zijn. Geen idee of dit al bevestigd is of dat diegene het maar lukraak in de groep hebben gegooid. Ik heb nu infinity en ben aan het twijfelen of ik ga verlengen als infinity of dat ik naar magic plus ga. Dit zal afhankelijk zijn van de voorwaarden die eraan zitten.
  • 4 november aangepast
    Lars zei:

Hoi Martine en de rest,

Goed nieuws! De VIP plekken voor Infinity jaarkaarthouders keren vanaf 13 november 2021 terug bij parades en shows. Eerst bij Mickey's Dazzling Christmas Parade (vanaf 13 november 2021) en daarna ook bij Disney Illuminations (vanaf 21 december 2021). Reserveren kan binnenkort via het bekende online jaarkaarten platform. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stars-on-parade-illuminations-in-disneyland-paris

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars,

Kijk dat is nieuws om blij van te worden!! Dank je wel voor het delen!!!
    Aangezien het alweer even geleden is… kon je dan 2 weken van te voren die plekken reserveren? Of was het een maand? Ik ben er echt even helemaal uit.
    Groetjes Martine

• De VIP plekken zijn echt alleen voor kaarthouders, toch? Ik en mijn zusje hebben er allebei één, maar mijn ouders niet, dus die zouden dan niet bij ons kunnen staan, als ik het goed heb?
  • CarmenV zei:

De VIP plekken zijn echt alleen voor kaarthouders, toch? Ik en mijn zusje hebben er allebei één, maar mijn ouders niet, dus die zouden dan niet bij ons kunnen staan, als ik het goed heb?

Klopt enkel de pashouder kan zo'n plek reserveren.

• Hoi Lars,

Aangezien het alweer even geleden is… kon je dan 2 weken van te voren die plekken reserveren? Of was het een maand? Ik ben er echt even helemaal uit.
    Groetjes Martine

Goede vraag. Geen ervaring mee eerlijk gezegd. De reserveringen gaan binnenkort open en dan kunnen we pas zien tot wanneer het mogelijk is. Aangezien ze de kerstparade (vanaf 13 november) en Disney Illuminations (vanaf 21 december) vermelden, denk ik in ieder geval tot het einde van het jaar.
  • Lars zei:

Hoi Lars,

Groetjes Martine

Goede vraag. Geen ervaring mee eerlijk gezegd. De reserveringen gaan binnenkort open en dan kunnen we pas zien tot wanneer het mogelijk is. Aangezien ze de kerstparade (vanaf 13 november) en Disney Illuminations (vanaf 21 december) vermelden, denk ik in ieder geval tot het einde van het jaar.
    Oké we gaan het afwachten en in de gaten houden! Dank je wel!
    Groetjes Martine
  • Lars zei:

Dat is vreemd, @saskia_d , omdat wij juist informatie van Disney krijgen dat dit niet mogelijk is. Alleen als je in een Disney hotel verblijft hoeft er niet gereserveerd te worden. Althans zo zijn de regels nu. Wellicht dat dit in de toekomst gaat veranderen, maar dit is wat wij als informatie krijgen.

Bedankt voor de info Lars. Voor de zekerheid uiteraard maar reserveringen gemaakt voor ons zoontje. Sowieso is het sneller om een pasje te scannen, dan om een boeking te laten zien.
  • Hoi allemaal,

Vanaf nu zijn de jaarkaarten voor Disneyland Paris weer online verkrijgbaar met nieuwe prijzen. Meer informatie & bestellen: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-prijzen-jaarkaarten-2021-disneyland-paris

Groetjes,
    Lars
  • Hoi,

Even een vraagje over het verlengen van de jaarkaarten. Wij willen onze kaart verlengen, maar vragen ons af met welke duur het wordt verlengd. De laatste keer dat we hebben verlengd (was voor corona) was de duur dan 1 jaar en 4 maanden volgens mij. Is dat nog steeds zo?

Groetjes, Anne
  • Hoi,

Even een vraagje over het verlengen van de jaarkaarten. Wij willen onze kaart verlengen, maar vragen ons af met welke duur het wordt verlengd. De laatste keer dat we hebben verlengd (was voor corona) was de duur dan 1 jaar en 4 maanden volgens mij. Is dat nog steeds zo?

Groetjes, Anne

Hoj Anne,

De 'gratis maanden' zijn komen te vervallen. Daarvoor in de plaats ontvang je nu 15% korting op de reguliere prijs bij een verlenging. Deze aanbieding is mogelijk vanaf 2 maanden vóór de vervaldatum.

Groetjes,
    Lars
  • Weet iemand hoe ik een jaarpas kan koppelen aan mijn app? Elke keer dat ik op 'My Annual Pass' klik krijg ik een error en moet ik de app afsluiten. (ik heb een iPhone)
  • Goedemorgen.
    Weet iemand of de VIP plaatsen voor de parade (met je infinity jaarpas) alleen voor de middag zijn? Of kan ik ze ook voor de avond versie gebruiken?
    Groetjes Martine
  • Die zijn voor de eerste opvoering van de dag, zo las ik op Twitter (DLPhelp).
  • Hugo zei:

Die zijn voor de eerste opvoering van de dag, zo las ik op Twitter (DLPhelp).

Zoiets dacht ik al, maar fijn om het zeker te weten. Dank je wel Hugo!
  • CarmenV zei:

Weet iemand hoe ik een jaarpas kan koppelen aan mijn app? Elke keer dat ik op 'My Annual Pass' klik krijg ik een error en moet ik de app afsluiten. (ik heb een iPhone)

Die optie is niet heel spannend hoor. Je hoeft alleen het type jaarkaart te selecteren, dus niet een persoonlijk nummer ofzo. Vervolgens zie je alleen de 'voordelen' van de jaarkaart. Het heeft verder geen functie.

Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

CarmenV zei:

Weet iemand hoe ik een jaarpas kan koppelen aan mijn app? Elke keer dat ik op 'My Annual Pass' klik krijg ik een error en moet ik de app afsluiten. (ik heb een iPhone)

Die optie is niet heel spannend hoor. Je hoeft alleen het type jaarkaart te selecteren, dus niet een persoonlijk nummer ofzo. Vervolgens zie je alleen de 'voordelen' van de jaarkaart. Het heeft verder geen functie.

Groetjes,
    Lars
    Nee dat snap ik, maar ik zag dat je met korting tickets kon boeken voor de Lion King show bijvoorbeeld, dacht dat dat misschien daarmee ging. Maar bij mij doet ie helemaal niks, haha! Fijn om te weten dat het dus niet veel uitmaakt!
  • CarmenV zei:

Lars zei:

CarmenV zei:

Groetjes,
    Lars
    Nee dat snap ik, maar ik zag dat je met korting tickets kon boeken voor de Lion King show bijvoorbeeld, dacht dat dat misschien daarmee ging. Maar bij mij doet ie helemaal niks, haha! Fijn om te weten dat het dus niet veel uitmaakt!
    Kan je die met korting boeken dan? Dacht dat die show gewoon €15 op kost?
  • CarmenV zei:

Lars zei:

CarmenV zei:

Groetjes,
    Lars
    Kan je die met korting boeken dan? Dacht dat die show gewoon €15 op kost?
    Ik geloof dat het met pas 12,75 is? Maar ik weet het niet helemaal zeker. Was niet overdreven de moeite waard (en je kon maar twee tickets per pas boeken) maar ik dacht dat zulke dingen misschien via de app gingen! Hoe het allemaal zou werken durf ik niet te zeggen, heb het ook maar gelezen ergens!
  • CarmenV zei:

Ik geloof dat het met pas 12,75 is? Maar ik weet het niet helemaal zeker. Was niet overdreven de moeite waard (en je kon maar twee tickets per pas boeken) maar ik dacht dat zulke dingen misschien via de app gingen! Hoe het allemaal zou werken durf ik niet te zeggen, heb het ook maar gelezen ergens!

Mij is ook niet bekend dat hier jaarkaart korting op van toepassing is, maar mocht dat inderdaad zo zijn, dan kan dat alleen worden geregeld door op voorhand de Disney reserveringslijn te bellen of ter plaatse bij een loket van Guest Relations. Online of via de app is helaas (nog?) niet mogelijk.

Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.