Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11516182021105

Reacties

  • Wie o wie kan ons 3 x 10% korting geven?
    Wij willen 4 maart 3 Fantasy jaarpassen gaan aanvragen en zou toch wel heel erg leuk zijn om ook die korting te krijgen.
    Een berichtje in de pm of op manon@vanminderhout.com zou leuk zijn
    Alvast bedankt.
  • Nonje zei:


    Wie o wie kan ons 3 x 10% korting geven?
    Wij willen 4 maart 3 Fantasy jaarpassen gaan aanvragen en zou toch wel heel erg leuk zijn om ook die korting te krijgen.
    Een berichtje in de pm of op manon@vanminderhout.com zou leuk zijn
    Alvast bedankt.

    Ik heb je even een pm gestuurd!
  • Hallo,
    In de periode van 13 t/m 18 maart (2014) zijn wij in Disneyland Parijs.
    We kunnen nog 4 mensen korting geven!
    Bij interesse, mail naar: banaantje@netfield.nl
    Groetjes,
    Danielle
  • Hallo allemaal,
    Op woensdag 26 februari, donderdag 27 en vrijdag 28 februari 2014 zijn wij in Disneyland Parijs.
    Wij kunnen dan ook 10% korting geven op de jaarkaarten. We zijn erg blij met de stempels.
    Voor de nieuwkomers hier wat info:
    Er zijn 3 soorten jaarkaarten,
    Francilien, Fantasy en Dream; Elk met hun eigen voor en nadelen, zie: http://www.discoverthemagic.nl/jaarkaarten/
    normale prijs:
    119 - 159 - 199 euro
    10% eraf:
    107,10 - 143,10 - 179,10
    Als jullie eerst gewoon entree betalen bij binnenkomst op het park
    wordt de entreeprijs in mindering gebracht bij aankoop van een jaarkaart.
    Interesse?
    Mail ons even op apj.ouwehand@gmail.com
    Weten jullie 't nu nog niet zeker maar wil je m'n mobiele nummer voor 't geval dat;
    Mail dan ook, geen probleem.
  • Hallo ,
    Wij zijn op Donderdag 6 Maart -Vrijdag 7 Maart - Zaterdag 8 Maart -Zondag 9 Maart .
    In Euro Disney .
    Wij kunnen dan nog 9 mensen korting geven .
    Heb je interesses stuur dan even een email naar pieke_22@hotmail.com Smile
    Groetjes Patricia Aerts
  • Hoi,
    op deze data kunnen we 10%korting geven:8 en 9 februari;1 en 2 maart;5 tem 7 april.Smile
    laat maar iets weten via mail: didier.devoet@telenet.be
    we hebben nog 9 plekken
  • Hoi :-)
    Wij zijn 23 feb t/m 28 februari in DLP en willen heel graag de 10% korting aan 3 mensen geven. Als we elkaar kunt helpen, zou dat fijn zijnCool
    mail gewoon addverbaan@gmail.com
    Groetjes, Amanda

  • Hoi Disneyfans,
    Wij gaan het weekend van 29 en 30 maart naar Disneyland toe.
    Wie heeft er interesse in 10% korting op een jaarkaart?
    Wij zijn blij met de stempels die we dan krijgen...Laugh
    Groet,
    Sandy
    sandyderooij@quicknet.nl
    06 50278688

  • Iemand op woensdag 12 februari in Disney?
    Wij willen dan 2 jaarkaarten gaan aanschaffen en 10% korting is voor ons heel welkom!
    Wie kunnen we blij maken met 2 stempels?
  • Wij zijn 12 februari in Disney en hebben nog 2 stempels nodig. Mocht je interesse hebben kun je mij bereiken via mail mvanwijngaarden@home.nl
  • Hallo Smile
    Op 3-4-5- maart zullen we in Disney zijn.
    Graag geven wij jullie korting Laugh
    j.freudenberg@xs4all.nl
    Tot ziens,
    Chichi
  • nala zei:


    Wij zijn 12 februari in Disney en hebben nog 2 stempels nodig. Mocht je interesse hebben kun je mij bereiken via mail mvanwijngaarden@home.nl

    Helemaal top dat we ze van jullie kunnen krijgen.
    Voor anderen: het is geregeld! wij zijn voorzien
  • hallo wij zouden op woensdag 12 feb naar Disneyland willen gaan en 1 jaarkaart kopen wie kan er ons voor die 10% zorgen.Wink
  • Hallo,
    Wij zijn op 15 en 16 maart in Disneyland en kunnen aan 12 personen 10% korting geven !
    Stuur een mailtje naar veerle.santens@telenet.be als je geïnteresseerd bent.
    Groetjes,
  • Wie wil er op woensdag 19 februari, donderdag 20 of vrijdag 21 februari ('smorgens) 2014 zijn jaarkaarten aanschaffen? Jullie 10% korting en wij een stempeltje. Mailen kan naar info@cakekoningin.nl of bellen naar 06-40723152Wink Evt is er ook een leuke actie voor dagkaarten door de "Bring a fiend"actie.
  • Wie gaat er met Pasen op zaterdag 19 april, zondag 20 of maandag 21 april 2014 zijn jaarkaarten aanschaffen? Jullie 10% korting en wij een stempeltje, zo helpen we elkaar mooi. Mailen kan naar info@cakekoningin.nl of bellen/sms naar 06-40723152 Wink
  • Wij gaan op 5,6 en 7 maart naar disneyland. We zouden in totaal 14 mensen korting kunnen geven. Laat maar weten of er iemand gebruik van wilt maken.
    Groetje Karin
  • wij zijn op 18-19-20-21 april in Disney en wij zouden 9 mensen 10% korting kunnen geven... en wij zijn dan weer blij met de stempeltjes
    dus heb je interesse laat het even weten ...0620543579 of micks-kleertjes@hotmail.com groetjes veronica
  • Hallo disney fanaten!!
    18/19 februari zijn wij in disney en kunnen jullie 10% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart!!!
    Wij krijgen dan een stempel waarmee we onze huidige pas gratis kunnen verlengen!! Na 1 mnd kunnen jullie ook korting geven en stempels sparen voor het verlengen van je jaarkaart!!
    Dus wil jij dit ook mail ons dan
    Groet marian
  • hoi,
    van 2 t/m 5 maart zijn wij weer in Disney en kunnen nog 9 mensen 10 procent korting
    geven op jaarkaarten.
    hoop dat we elkaar kunnen helpen.
    voor meer informatie mail naar kleertjesd@live.nl
    of stuur een bericht,app of bel naar dit nummer. 0643208092.
    mvg
  • Hallo ,
    Wie kan onze dochter blij maken .
    Haar jaarkaart moeten wij op 9Maart verlengen ,alleen heeft zij nog geen stempels kunnen sparen.
    Wij zijn vanaf Donderdag 6 Maart tot 9 Maart in Disney .
    In totaal kunnen wij 9 mensen blij maken omdat onze twee andere kinderen ook een jaarkaart hebben .
    Laugh Wij geven jullie dan 10% korting en na 1 maand kunnen jullie ook deze korting aan andere geven en daarmee stempels sparen .
    Bij drie stempels kun je gratis verlengen en een jaar later kan je weer betaald verlengen en dan is je jaarkaart ander half jaar geldig.
    Dus wie o wie Wil onze dochter blij maken
    Ons email is pieke_22@hotmail.com of aertsolien@planet .nl
    Groetjes Patricia Aerts en onze dochter Vivianne
  • Hallo!
    Wij zijn dit jaar van zondag 27 april tot en met vrijdag 2 mei in EuroDisney. Mocht je in die periode een jaarkaart willen aanschaffen, dan helpen wij je met heel veel plezier aan 10% korting, zodat wij nog de gelegenheid hebben onze kaarten te verlengen (deze lopen af op 5 mei, dus dat is dan net op de valreep)! Al kunnen we maar 1 kaart verlengen, dan zijn we al heel blij! We kunnen nog 9 personen korting geven Laugh!
    Mail naar bumi@hetnet.nl en dan kunnen we via de mail het een en ander verder afspreken!
    Groetjes,
    Jolanda
  • Hallo iedereen,
    Wie wil peterschap verlenen aan 2 personen voor een jaarkaart?
    Afhankelijk van treinen zullen we ofwel dinsdag 25 februari 2014 omstreeks 17u aankomen,
    ofwel 's ochtends vroeg op 26 februari 2014 en dit tot 27 februari 2014.
    Wie wil ons korting bezorgen? Wink
    Graag berichtje in PM en dan kunnen we zo verder afspreken!
    Groetjes,
    Johan

  • Hallo iedereen,
    Wie wil peterschap verlenen aan 2 personen voor een jaarkaart?
    Afhankelijk van treinen zullen we ofwel dinsdag 25 februari 2014 omstreeks 17u aankomen,
    ofwel 's ochtends vroeg op 26 februari 2014 en dit tot 27 februari 2014.
    Wie wil ons korting bezorgen? Wink
    Graag berichtje in PM en dan kunnen we zo verder afspreken!
    Groetjes,
    Johan

    pm gestuurd Laugh
  • Op dit moment zijn wij ons aan het verdiepen om een jaarkaart te nemen op disney (4stuks).
    Nu begreep ik dat ik via "andere" 10% korting per kaart kan krijgen, dat klopt?
    Voor nu is het plan om maandag 21 april bij aankomst 4 kaarten aan te schaffen (moet dit ook voor de kinderen?, hebben er 1 van 5 en 1 van 7).
    So wie helpt ons?
  • hoi
    je hebt er idd voor je beide kinderen ook een nodig
    wij zijn op 21 april nog in Disney en kunnen je evt helpen aan de 10 % korting per kaart
    dus als je interesse hebt dan hoor ik het wel
    stuur dan ff een mailtje naar micks-kleertjes@hotmail.com
    groetjes veronica 0620543579
  • Hallo Linda,
    Wij zijn op 21 april ook in Disney en kunnen jullie aan 10% korting helpen. e hebt voor de kinderen inderdaad ook een kaart nodig.
    Als je interesse hebt mag je mij bellen 06-50248113 of mailen leonie.flohr@gmail.com dan kunnen we iets afspreken.
    Ik hoor graag van je.
    Smile
  • Hallo
    Ik ben van 24 t/m 28 februari in Disney en kan nog 9 mensen 10% korting geven op jaarkaarten.
    Heb je interesse stuur mij dan een mailtje wendy.verhoek@gmail.com
    Groetjes,
    Wendy
  • Super!!
    Heb jullie gegevens opgeschreven!!!
    Enorm bedankt vast.
    Zojuist hebben we geboekt bij een appartement vanaf 21 april!
    We kunnen dan meteen met de kaart erin of moeten we een dag wachten?
    We gaan voor de fantasy kaarten en tja dan dus 4 stuks :-) Wat fijn dat parkeren bij de kaart zit. Ik had dit echt eerder moeten weten allemaal.
    Hahaha sorry voel me nu heel nieuw hierin
  • het handigst is als je eerst kaarten koopt bij de ingang dat geld word dan totaal verrekend bij de aanschaf van de jaarkaart in bureau
    pasporte annuelle in het park
    dan daar afspreken met iemand die je de korting kan geven alleen het parkeergeld van de eerste dag krijg je helaas niet vergoed ja dat zeiden wij idd ook....
Log In of Registreer om te reageren.