Privilege tickets

1234568»

Reacties

• Is er al enig nieuws wanneer December opengezet wordt? Duurt nu wel heel erg lang.
  • CarmenV zei:

Is er al enig nieuws wanneer December opengezet wordt? Duurt nu wel heel erg lang.

Helaas nog geen nieuws.
  • Misschien is de vraag hier al gesteld maar ik vind ze niet. We gaan zondag 5-6-7 december (dus dan zijn de nieuwe regels net van kracht). Hotel, trein enz is al geboekt én ik had de toegang al gereserveerd voor mijn jaarpas. Met de nieuwe regels moet nu ook mijn echtgenoot (begeleider) tickets hebben én registreren. Maar, de privelege tickets (die ter plekke aan de kassa moeten gekocht worden) kunnen nog niet geregistreerd worden terwijl mijn jaarpas wel. Ik zie ook dat alle weekends al volzet zijn in november dus nu vrees ik een beetje voor onze komende trip. Misschien weet Lars hier een oplossing voor? Alvast bedankt
  • Misschien is de vraag hier al gesteld maar ik vind ze niet. We gaan zondag 5-6-7 december (dus dan zijn de nieuwe regels net van kracht). Hotel, trein enz is al geboekt én ik had de toegang al gereserveerd voor mijn jaarpas. Met de nieuwe regels moet nu ook mijn echtgenoot (begeleider) tickets hebben én registreren. Maar, de privelege tickets (die ter plekke aan de kassa moeten gekocht worden) kunnen nog niet geregistreerd worden terwijl mijn jaarpas wel. Ik zie ook dat alle weekends al volzet zijn in november dus nu vrees ik een beetje voor onze komende trip. Misschien weet Lars hier een oplossing voor? Alvast bedankt

Hoi marianne,

Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Daar is helaas geen oplossing voor. Iedereen wacht momenteel op de opening van de reserveringen voor Privilege tickets in november. Zodra Disney deze maand open zet, publiceren wij dat via onze social media kanalen en via dit topic.

Groetjes,
    Lars
  • CarmenV zei:

Is er al enig nieuws wanneer December opengezet wordt? Duurt nu wel heel erg lang.

Privilege Tickets” for AP Holders are now available to book for December 2021 and until January 18, 2022.
  • Hoi allemaal,

Privilege Tickets zijn nu online beschikbaar t/m 18 januari 2022 via: https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl. Wees er snel bij, want op=op!

Groetjes,
    Lars
  • Thanks guys!

Tickets zijn in de pocket! Zometeen maar gelijk uitprinten voordat de afbeelding straks weer weg is, haha!
  • Weet iemand hoe de dagen 21 29 en 30 dec er voor staan met beschikbaarheid van privilege tickets. Want ik kan met me jaarpas die 4/11 in gaat wel me eigen dagen reserveren maar kan nog niet de privileges tickets boeken omdat me jaarpas nog niet geldig is. Wat ik raar vind dat het ene wel kan en het andere nog niet
  • William zei:

Weet iemand hoe de dagen 21 29 en 30 dec er voor staan met beschikbaarheid van privilege tickets. Want ik kan met me jaarpas die 4/11 in gaat wel me eigen dagen reserveren maar kan nog niet de privileges tickets boeken omdat me jaarpas nog niet geldig is. Wat ik raar vind dat het ene wel kan en het andere nog niet

Vooralsnog allemaal beschikbaar!
  • CarmenV zei:

William zei:

Weet iemand hoe de dagen 21 29 en 30 dec er voor staan met beschikbaarheid van privilege tickets. Want ik kan met me jaarpas die 4/11 in gaat wel me eigen dagen reserveren maar kan nog niet de privileges tickets boeken omdat me jaarpas nog niet geldig is. Wat ik raar vind dat het ene wel kan en het andere nog niet

Vooralsnog allemaal beschikbaar!
    Even check zijn de dagen nu nog beschikbaar want mag morgen eindelijk weer in het systeem omdat me nieuwe pas ingaat
  • @William Yepp! Allemaal nog open! Alleen 4 & 5, 11 & 12, 18 & 19 december zijn momenteel vol!

• Hoi hoi!
    Weet iemand wanneer het hoogseizoen is en wanneer laagseizoen ? Ik heb een magic plus kaart en ivm de privileged ticket ben ik daar benieuwd naar.
    Alvast bedankt
  • Privileged tickets prices from June 17, 2021 to November 3, 2021 included:
    - Infinity : Low season 37€ / High season 52€.
    - Magic Plus: Low season 42€ / High season 57€.

High season dates: July 24 to August 28, 2021 included; September 4, 11, 18, 25; October 2, 3, 9, 10, 16, 17; and October 23 to November 3, 2021 included.

zo staat het in me reservering bevestiging wie ik van disney zelf gekregen heb
Log In of Registreer om te reageren.