Loopbanden

Heeft iemand informatie over de fabrikant, bouwjaar, onderhoud, en uiteindelijk weekoverzicht etc van de moving sidewalks van de parking naar disney village? Ik heb dit nodig voor een persoonlijk onderzoek naar het incident op 23 maart 2019

Reacties

  • Heeft iemand informatie over de fabrikant, bouwjaar, onderhoud, en uiteindelijk weekoverzicht etc van de moving sidewalks van de parking naar disney village? Ik heb dit nodig voor een persoonlijk onderzoek naar het incident op 23 maart 2019

    Daarvoor zul je bij Disney zelf moeten zijn. Wij hebben daar geen informatie over.
  • Lars zei:

    Heeft iemand informatie over de fabrikant, bouwjaar, onderhoud, en uiteindelijk weekoverzicht etc van de moving sidewalks van de parking naar disney village? Ik heb dit nodig voor een persoonlijk onderzoek naar het incident op 23 maart 2019

    Daarvoor zul je bij Disney zelf moeten zijn. Wij hebben daar geen informatie over.
    disney wil daar zelf niet veel over vrijgeven, daarom ben ik nu het internet aan het afzoeken haha
Log In of Registreer om te reageren.