Algemeen

april 2012 aangepast in Algemeen
Hallo Lars,
mooie nieuwe kleurrijke site ! Moet er echter wel nog aan wennen en het zal wel even duren voor ik alles bekeken heb en precies weet waar wat te vinden!
Hoop dat deze site net zo succesvol is en wordt als je vorige. En dat wij als lezers en gebruikers er goed gebruik van kunnen blijven maken vwb. informatie zoeken en geven, met elkaar het forum gebruiken ed.
Gefeliciteerd !!
Esther.

Reacties

  • Hoi Esther,
    Bedankt voor je compliment! Het zal zeker even wennen zijn na DLRP Fan Blog, maar ik heb m'n best gedaan om alles overzichtelijk aan jullie te presenteren en met deze site kan ik zóveel meer dan met m'n oude blog. Zo kan ik jullie nóg beter van dienst zijn. Veel plezier en als je vragen hebt, dan hoor ik ze graag!
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    Weet niet of ik hier goed zit, maar mijn vraag is wanneer we kunnen boeken voor kerst.
    Is dat na de zomer of tijdens de zomer?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Marcel.

  • Hoi,
    Weet niet of ik hier goed zit, maar mijn vraag is wanneer we kunnen boeken voor kerst.
    Is dat na de zomer of tijdens de zomer?
    Ik hoor het graag.
    Groetjes Marcel.

    Hoi Marcel,
    Boekingen voor het kerstseizoen (met aankomsten vanaf 8 november 2012) kunnen vanaf deze zomer worden geboekt. Acties en aanbiedingen voor deze periode kun je in augustus/september verwachten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    ik heb zag dat ze als je niet de nederlandse versie van disneyland parijs site hebt maar je land verandert in dat van belgië, dat ze daar wel andere aanbiedingen hebben, bijv. de 3 daagse "dichtbij ticket" die aanzienlijk goedkoper is dan een normale 3 daags ticket (voor 2 volwassen en 2 kinderen scheelt het ruim 100 euro) Mijn vraag is kan ik daar dan mijn tickets bestellen?
    groetjes, Caroline

  • Hoi,
    ik heb zag dat ze als je niet de nederlandse versie van disneyland parijs site hebt maar je land verandert in dat van belgië, dat ze daar wel andere aanbiedingen hebben, bijv. de 3 daagse "dichtbij ticket" die aanzienlijk goedkoper is dan een normale 3 daags ticket (voor 2 volwassen en 2 kinderen scheelt het ruim 100 euro) Mijn vraag is kan ik daar dan mijn tickets bestellen?
    groetjes, Caroline

    Hoi Caroline,
    Dat is helaas niet mogelijk. Ieder land heeft een aparte structuur voor kortingen. België heeft bijvoorbeeld de actie 'tot 450,- euro korting op toegang en verblijf' niet beschikbaar die nu wel voor Nederland geldig is. Zij hebben momenteel alleen de '1 dag en 1 nacht extra gratis' als actie.
    Op het gebied van toegangstickets zijn de volgende kortingen voor Nederland beschikbaar: 4 voor de prijs van 3, 5 voor de prijs van 4, 20% Celebration ticket en het Disneyland Paris Express ticket met de combinatie Parijs.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.