Misschien is de vraag hier al gesteld maar ik vind ze niet. We gaan zondag 5-6-7 december (dus dan zijn de nieuwe regels net van kracht). Hotel, trein enz is al geboekt én ik had de toegang al gereserveerd voor mijn jaarpas. Met de nieuwe regels moet nu ook mijn echtgenoot (begeleider) tickets hebben én registreren. Maar, de privelege tickets (die ter plekke aan de kassa moeten gekocht worden) kunnen nog niet geregistreerd worden terwijl mijn jaarpas wel. Ik zie ook dat alle weekends al volzet zijn in november dus nu vrees ik een beetje voor onze komende trip. Misschien weet Lars hier een oplossing voor? Alvast bedankt
Misschien is de vraag hier al gesteld maar ik vind ze niet. We gaan zondag 5-6-7 december (dus dan zijn de nieuwe regels net van kracht). Hotel, trein enz is al geboekt én ik had de toegang al gereserveerd voor mijn jaarpas. Met de nieuwe regels moet nu ook mijn echtgenoot (begeleider) tickets hebben én registreren. Maar, de privelege tickets (die ter plekke aan de kassa moeten gekocht worden) kunnen nog niet geregistreerd worden terwijl mijn jaarpas wel. Ik zie ook dat alle weekends al volzet zijn in november dus nu vrees ik een beetje voor onze komende trip. Misschien weet Lars hier een oplossing voor? Alvast bedankt
Hoi marianne,
Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Daar is helaas geen oplossing voor. Iedereen wacht momenteel op de opening van de reserveringen voor Privilege tickets in november. Zodra Disney deze maand open zet, publiceren wij dat via onze social media kanalen en via dit topic.
Weet iemand hoe de dagen 21 29 en 30 dec er voor staan met beschikbaarheid van privilege tickets. Want ik kan met me jaarpas die 4/11 in gaat wel me eigen dagen reserveren maar kan nog niet de privileges tickets boeken omdat me jaarpas nog niet geldig is. Wat ik raar vind dat het ene wel kan en het andere nog niet
Weet iemand hoe de dagen 21 29 en 30 dec er voor staan met beschikbaarheid van privilege tickets. Want ik kan met me jaarpas die 4/11 in gaat wel me eigen dagen reserveren maar kan nog niet de privileges tickets boeken omdat me jaarpas nog niet geldig is. Wat ik raar vind dat het ene wel kan en het andere nog niet
Vooralsnog allemaal beschikbaar!
Even check zijn de dagen nu nog beschikbaar want mag morgen eindelijk weer in het systeem omdat me nieuwe pas ingaat
Hoi hoi! Weet iemand wanneer het hoogseizoen is en wanneer laagseizoen ? Ik heb een magic plus kaart en ivm de privileged ticket ben ik daar benieuwd naar. Alvast bedankt
Privileged tickets prices from June 17, 2021 to November 3, 2021 included: - Infinity : Low season 37€ / High season 52€. - Magic Plus: Low season 42€ / High season 57€.
High season dates: July 24 to August 28, 2021 included; September 4, 11, 18, 25; October 2, 3, 9, 10, 16, 17; and October 23 to November 3, 2021 included.
zo staat het in me reservering bevestiging wie ik van disney zelf gekregen heb
Tickets zijn in de pocket! Zometeen maar gelijk uitprinten voordat de afbeelding straks weer weg is, haha!
Damn, ik heb dat inderdaad voor! Wat doe je in het geval de afbeelding weg is ?
Ik had toen het geluk dat ik nieuwe privilege tickets kon reserveren (omdat die dagen last minute weer vrij kwamen), maar ze scannen de barcode niet, dus in theorie zouden ze het met de overige informatie moeten kunnen vinden!
Even een vraagje over de privileged tickets. Is de kassa bij studios in de ochtend al open om je ticket op te halen? En mag degene die van mijn jaarkaart een privileged ticket heeft, ook gebruik maken samen met mij van de magic hours?
Even een vraagje over de privileged tickets. Is de kassa bij studios in de ochtend al open om je ticket op te halen? En mag degene die van mijn jaarkaart een privileged ticket heeft, ook gebruik maken samen met mij van de magic hours?
Ja en ja. De kassa's voor het afhalen van Privilege Tickets zijn direct in de ochtend open. Het gaat om de meest rechter kassa's. Dit staat aangegeven. De persoon met het Privilege Ticket mag, mits samen met de jaarkaarthouder, ook al vroeger naar binnen tijdens Extra Magic Time.
Ja en ja. De kassa's voor het afhalen van Privilege Tickets zijn direct in de ochtend open. Het gaat om de meest rechter kassa's. Dit staat aangegeven. De persoon met het Privilege Ticket mag, mits samen met de jaarkaarthouder, ook al vroeger naar binnen tijdens Extra Magic Time.
Ik heb zonet privilege tickets gekocht, zou blijkbaar wel “hoog seizoen” tarief zijn. In de reservatie mail staat deze periode er nochtans niet bij?
Groeten, Cedric
Misschien heb je ze gereserveerd voor 3 november. Bij mij staan ook alleen maar de data erin tot aan 3 november, maar ging er wel sowieso vanuit dat de weken rondom kerst onder hoogseizoen zouden vallen! (Zeker ook omdat de normale tickets onder hoogseizoen vallen)
Omdat mijn dochter een autipas heeft moeten we haar jaarkaart vervangen vanwege de nieuwe regelingen en prioriteiten pass enz. Maar nu kan mijn man niet meer mee op een gratis caretakers ticket. We willen nu voor hem ook een jaarpas kopen met de 25% korting. Moet ik voor hem nu eerst reserveren? Zo ja, hoe doe ik dat? Of kunnen we deze gewoon aan de kassa kopen wanneer we de pas van mijn dochter ook vernieuwen? En kan mijn man dan meteen ook het park in?
Omdat mijn dochter een autipas heeft moeten we haar jaarkaart vervangen vanwege de nieuwe regelingen en prioriteiten pass enz. Maar nu kan mijn man niet meer mee op een gratis caretakers ticket. We willen nu voor hem ook een jaarpas kopen met de 25% korting. Moet ik voor hem nu eerst reserveren? Zo ja, hoe doe ik dat? Of kunnen we deze gewoon aan de kassa kopen wanneer we de pas van mijn dochter ook vernieuwen? En kan mijn man dan meteen ook het park in?
Groetjes Lin
Hoi Lin,
Voor zover bekend is het niet duidelijk of de 25% korting ook geldig is voor jaarkaarten. De officiële informatie van Disney heeft het namelijk alleen over 'tickets'. Toegangsbewijzen voor begeleiders zijn alleen ter plaatse te koop bij één van de kassa's of loketten van Guest Relations.
Voor jaarkaarten met korting bestel je eerst een gedateerd dagkaart via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Hier zit reservering voor toegang al in verwerkt, dus een extra reservatie is niet nodig. Vervolgens ga je naar de kassa's om dit ticket te upgraden naar een jaarkaart waarbij de prijs van de dagkaart wordt afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart. De toegang is voor die dag dan gegarandeerd. Voor andere dagen moeten weer reservering voor toegang worden gemaakt.
Groetjes Lin
Dag Lin,
Ik heb dezelfde situatie gehad. Voor mijn man heb ik een abonnement afgesloten met 25% korting. Normaliter mijn begeleider. Ik had voor hem op mijn jaar pas reserveringen gemaakt voor privilege tickets. Deze hebben ze bij de aanmaak van zijn jaarpas omgezet naar reserveringen voor zijn jaarpas. Je ruilt in principe de ene reservering in voor de ander dus lijkt me sowieso geen probleem. Omdat je vervolgens geen privilege tickets koopt voor je man ben je ze verder ook niet kwijt of zo. Je kunt wel maar een max aantal privilege tickets vooraf reserveren. Ik heb eerst bij de speciale desk mijn groene kaart om laten zetten en daarna bij de andere jaarpas kassa (beide bij studio’s) de jaarpas op laten maken. Het was toen 16:45 dus wij zijn niet meer het park in gegaan maar ik weet vrij zeker dat dit geen punt was!
Ik heb een privilege ticket gereserveerd met mijn oude abonnement. Uiteraard heb ik mijn abonnement verlengd.
Kan ik nog steeds de privilege ticket afhalen?
Als ik het goed heb kun je Privilege tickets alleen aanschaffen voor de periode dat je jaarkaart geldig is. De bijbehorende jaarkaart moet hierbij getoond worden. Heb je met de 'oude' jaarkaart een Privliege ticket kunnen reserveren voor de periode na de vervaldatum?
Ik heb een privilege ticket gereserveerd met mijn oude abonnement. Uiteraard heb ik mijn abonnement verlengd.
Als ik het goed heb kun je Privilege tickets alleen aanschaffen voor de periode dat je jaarkaart geldig is. De bijbehorende jaarkaart moet hierbij getoond worden. Heb je met de 'oude' jaarkaart een Privliege ticket kunnen reserveren voor de periode na de vervaldatum?
Dat is apart. Als u inlogt op het online jaarkaarten platform (waar u de Privilege Tickets heeft gereserveerd), staan de tickets hier dan vermeld? Zo ja, dan kunt u ze ook met de nieuwe jaarkaart afhalen.
Weet iemand wanneer de privilege tickets voor maart worden geopend? Ik ga in het weekend van 26/27 maart naar Disneyland met mijn zus voor haar 40e verjaardag (we gaan niet voor de AP avond op de 25e). Ben bang dat de kaarten heel hard gaan zodra ze beschikbaar zijn vanwege de AP avond.
Reacties
Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste topic. Daar is helaas geen oplossing voor. Iedereen wacht momenteel op de opening van de reserveringen voor Privilege tickets in november. Zodra Disney deze maand open zet, publiceren wij dat via onze social media kanalen en via dit topic.
Groetjes,
Lars
Privilege Tickets zijn nu online beschikbaar t/m 18 januari 2022 via: https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl. Wees er snel bij, want op=op!
Groetjes,
Lars
Tickets zijn in de pocket! Zometeen maar gelijk uitprinten voordat de afbeelding straks weer weg is, haha!
Weet iemand wanneer het hoogseizoen is en wanneer laagseizoen ? Ik heb een magic plus kaart en ivm de privileged ticket ben ik daar benieuwd naar.
Alvast bedankt
- Infinity : Low season 37€ / High season 52€.
- Magic Plus: Low season 42€ / High season 57€.
High season dates: July 24 to August 28, 2021 included; September 4, 11, 18, 25; October 2, 3, 9, 10, 16, 17; and October 23 to November 3, 2021 included.
zo staat het in me reservering bevestiging wie ik van disney zelf gekregen heb
Groetjes,
Lars
Ik heb zonet privilege tickets gekocht, zou blijkbaar wel “hoog seizoen” tarief zijn. In de reservatie mail staat deze periode er nochtans niet bij?
Groeten,
Cedric
De data voor hoogseizoen prijzen betreffende de Privilege Tickets kun je hier bekijken: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/nieuwe-prijzen-jaarkaarten-2021-disneyland-paris
Groetjes,
Lars
Groetjes
Lin
Voor zover bekend is het niet duidelijk of de 25% korting ook geldig is voor jaarkaarten. De officiële informatie van Disney heeft het namelijk alleen over 'tickets'. Toegangsbewijzen voor begeleiders zijn alleen ter plaatse te koop bij één van de kassa's of loketten van Guest Relations.
Voor jaarkaarten met korting bestel je eerst een gedateerd dagkaart via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Hier zit reservering voor toegang al in verwerkt, dus een extra reservatie is niet nodig. Vervolgens ga je naar de kassa's om dit ticket te upgraden naar een jaarkaart waarbij de prijs van de dagkaart wordt afgetrokken van de prijs van de gekozen jaarkaart. De toegang is voor die dag dan gegarandeerd. Voor andere dagen moeten weer reservering voor toegang worden gemaakt.
Groetjes,
Lars
Ik heb dezelfde situatie gehad. Voor mijn man heb ik een abonnement afgesloten met 25% korting. Normaliter mijn begeleider.
Ik had voor hem op mijn jaar pas reserveringen gemaakt voor privilege tickets. Deze hebben ze bij de aanmaak van zijn jaarpas omgezet naar reserveringen voor zijn jaarpas. Je ruilt in principe de ene reservering in voor de ander dus lijkt me sowieso geen probleem. Omdat je vervolgens geen privilege tickets koopt voor je man ben je ze verder ook niet kwijt of zo. Je kunt wel maar een max aantal privilege tickets vooraf reserveren.
Ik heb eerst bij de speciale desk mijn groene kaart om laten zetten en daarna bij de andere jaarpas kassa (beide bij studio’s) de jaarpas op laten maken. Het was toen 16:45 dus wij zijn niet meer het park in gegaan maar ik weet vrij zeker dat dit geen punt was!
Groetjes,
Lars
Ik ga in het weekend van 26/27 maart naar Disneyland met mijn zus voor haar 40e verjaardag (we gaan niet voor de AP avond op de 25e). Ben bang dat de kaarten heel hard gaan zodra ze beschikbaar zijn vanwege de AP avond.
groetjes Naomie