Coronavirus en een reis naar Disneyland Paris

11314151719

Reacties

  • Hoi allemaal,

    Frankrijk gaat de regels voor toegang tot plekken met het coronapaspoort ergens deze week wijzigen naar een vaccinatiepaspoort. Nog niet alle details zijn bekend, maar ik heb een overzicht gemaakt van alles wat we nu weten in dit overzicht: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vaccinatiepaspoort-vereist-in-disneyland-paris-hoe-werkt-het.

    Ik hoop snel meer definitieve informatie te krijgen vanuit de Franse overheid, maar dit is alvast wat er is 'uitgelekt'. Ik pas het artikel direct aan als er aanvullende info beschikbaar komt.

    Groetjes,
    Lars
  • Voor zover ik weet gaat het vanaf 20 januari in!
  • CarmenV zei:

    Voor zover ik weet gaat het vanaf 20 januari in! Dit zie ik in ieder geval op meerdere groepen voorbij komen.

  • Update: Frankrijk heeft zojuist bevestigd dat het vaccinatiepaspoort vanaf 24 januari 2022 in gaat en geldt voor alle personen vanaf 16 jaar. Voor kinderen van 12 t/m 15 jaar blijft het reguliere coronapaspoort gelden. Kinderen t/m 11 jaar hebben geen enkel paspoort nodig. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/vaccinatiepaspoort-vereist-in-disneyland-paris-hoe-werkt-het
  • januari 2022 aangepast
    Ben benieuwd of we volgende week binnen gaan komen met Janssen + Booster..

    Voor gasten gevaccineerd met het Janssen vaccin gelden in Frankrijk de volgende regels voor toegang met het coronabewijs (pass sanitaire):
    • Gasten die met Janssen zijn gevaccineerd, dienen vanaf 4 weken na vaccinatie een aanvullende prik te hebben gehad, gevolgd door een boosterprik vanaf 3 maanden na deze aanvullende prik. Een enkele prik met een enkele booster is dus niet voldoende.
  • Lijkt erop van niet ... ben blij dat spap in maart niet mee gaat, al gaat hij in Maart wel zijn derde prik halen (heeft de tweede in Duitsland gehaald voor onze trip in December dus gaat op de Nederlandse uitnodiging zijn derde halen). Maar wat een zooitje zeg, voel echt voor de mensen die Janssen gehad hebben en nu door de Nederlandse regering niet geholpen worden.
  • Hoi allemaal,

    Vanaf vandaag gaat het vaccinatiepaspoort in voor een bezoek aan Disneyland Paris. De booster verplichting geldt in eerste instantie alleen voor volwassenen vanaf 18 jaar. Kinderen van 16 en 17 jaar hebben deze vooralsnog niet nodig (wel de volledige reguliere vaccinatie). Dit is goed nieuws voor Nederlanders waar een booster voor kinderen nog niet vrij beschikbaar is. Meer informatie: https://www.gouvernement.fr/le-pass-vaccinal-mode-d-emploi

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal, in de voorjaarsvakantie willen wij naar Disneyland. Nu is het alleen zo dat ik de 2 gewone vaccinaties heb gehad, maar de booster nog niet. Dit omdat ik begin december Corona heb gehad. De booster zou ik dus ook pas begin maart mogen hebben. Zou dit een probleem zijn voor de vaccinatie pas? Of gelden de 2 vaccinaties en een besmetting ook als volledig gevaccineerd? Ik hoop dat iemand van jullie dit weet.
    Groet mir
  • Besmetting telt ook, zou ook in je app te zien moeten zijn, dus zou geen probleem moeten zijn!
  • UPDATE: Het herstelbewijs voor gasten die corona hebben gehad blijft 6 maanden geldig zonder extra vaccinatie, aldus Disney en de Franse overheid. Daarna is vanaf 7 maanden een boosterprik nodig (vanaf 15 februari 2022 wordt dat vanaf 4 maanden na infectie).

    Tip: Wil je controleren of je vaccinatie of herstelbewijs goed is? Download dan de TousAntiCovid app en importeer je QR-code via: https://bonjour.tousanticovid.gouv.fr/en/
  • januari 2022 aangepast
    Sorry dubbel...
  • Lars zei:

    UPDATE: Het herstelbewijs voor gasten die corona hebben gehad blijft 6 maanden geldig zonder extra vaccinatie, aldus Disney en de Franse overheid. Daarna is vanaf 7 maanden een boosterprik nodig (vanaf 15 februari 2022 wordt dat vanaf 4 maanden na infectie).

    Tip: Wil je controleren of je vaccinatie of herstelbewijs goed is? Download dan de TousAntiCovid app en importeer je QR-code via: https://bonjour.tousanticovid.gouv.fr/en/



    Ik ben even helemaal verward, Ik heb janssen vaccinatie gehad in juni 2021 en januari 2022 de boosterprik. Nu begrijp ik dat dit dus niet voldoende is? Als ik het nederlandse advies lees dan staat er dat als je janssen hebt (1 maal) en je haalt de booster dat hij 7 dagen later weer geldig is in Frankrijk? Klopt dit nu wel of niet?? Ook heb ik de tousanticovid app gedwownload en mijn bewijzen er in gezet. Ik kreeg allemaal confetti over mijn scherm nu staat er een groene vink en activated. Is het dan ok?? ik snap er namelijk niets meer van..... Wie weet dit??
  • Lars zei:

    UPDATE: Het herstelbewijs voor gasten die corona hebben gehad blijft 6 maanden geldig zonder extra vaccinatie, aldus Disney en de Franse overheid. Daarna is vanaf 7 maanden een boosterprik nodig (vanaf 15 februari 2022 wordt dat vanaf 4 maanden na infectie).

    Tip: Wil je controleren of je vaccinatie of herstelbewijs goed is? Download dan de TousAntiCovid app en importeer je QR-code via: https://bonjour.tousanticovid.gouv.fr/en/



    Ik ben even helemaal verward, Ik heb janssen vaccinatie gehad in juni 2021 en januari 2022 de boosterprik. Nu begrijp ik dat dit dus niet voldoende is? Als ik het nederlandse advies lees dan staat er dat als je janssen hebt (1 maal) en je haalt de booster dat hij 7 dagen later weer geldig is in Frankrijk? Klopt dit nu wel of niet?? Ook heb ik de tousanticovid app gedwownload en mijn bewijzen er in gezet. Ik kreeg allemaal confetti over mijn scherm nu staat er een groene vink en activated. Is het dan ok?? ik snap er namelijk niets meer van..... Wie weet dit??
    Ik ben tweede week januari gehad en ook gevaccineerd met Jansen in April. In November mijn booster gehad. Ik kwam zonder problemen binnen... Het enige is dat het nu iets veranderd is/lijkt, maar lijkt me heel
    raar dat je een tweede prik moet hebben en dan een booster. Het 'voordeel ' was juist dat je maar 1 prik nodig hebt en het ook niet mogelijk was om een tweede prik te halen, volgens mij ook niet in Frankrijk.
  • Lars zei:

    UPDATE: Het herstelbewijs voor gasten die corona hebben gehad blijft 6 maanden geldig zonder extra vaccinatie, aldus Disney en de Franse overheid. Daarna is vanaf 7 maanden een boosterprik nodig (vanaf 15 februari 2022 wordt dat vanaf 4 maanden na infectie).

    Tip: Wil je controleren of je vaccinatie of herstelbewijs goed is? Download dan de TousAntiCovid app en importeer je QR-code via: https://bonjour.tousanticovid.gouv.fr/en/



    Ik ben even helemaal verward, Ik heb janssen vaccinatie gehad in juni 2021 en januari 2022 de boosterprik. Nu begrijp ik dat dit dus niet voldoende is? Als ik het nederlandse advies lees dan staat er dat als je janssen hebt (1 maal) en je haalt de booster dat hij 7 dagen later weer geldig is in Frankrijk? Klopt dit nu wel of niet?? Ook heb ik de tousanticovid app gedwownload en mijn bewijzen er in gezet. Ik kreeg allemaal confetti over mijn scherm nu staat er een groene vink en activated. Is het dan ok?? ik snap er namelijk niets meer van..... Wie weet dit??
    Ik ben tweede week januari gehad en ook gevaccineerd met Jansen in April. In November mijn booster gehad. Ik kwam zonder problemen binnen... Het enige is dat het nu iets veranderd is/lijkt, maar lijkt me heel
    raar dat je een tweede prik moet hebben en dan een booster. Het 'voordeel ' was juist dat je maar 1 prik nodig hebt en het ook niet mogelijk was om een tweede prik te halen, volgens mij ook niet in Frankrijk.
    Dit staat op de site van het franse consulaat en volgens mij geldt dit dan ook voor toegang tot Disney.

    PERSONEN DIE HET JANSSENVACCIN HEBBEN GEHAD

    Sinds 15 december 2021 verliest de gezondheidspas van mensen die het Janssenvaccin zijn geldigheid, ongeacht de leeftijd van de houder, als toegangsbewijs voor activiteiten op gezondheidspasplichtige locaties (restaurants, cafés..) in Frankrijk, tenzij er binnen 2 maanden na die dosis een boostervaccin van het RNA-type is toegediend. De pas verliest zijn geldigheid als toegangsbewijs voor activiteiten maar blijft geldig voor internationale reizen. De houder kan dus nog steeds naar Frankrijk reizen, maar heeft geen toegang meer tot gezondheidspasplichtige locaties.

    Hij kan de geldigheid herstellen door het nemen van een RNA-boostervaccin dat na een wachttijd van 7 dagen weer leidt tot een geldige pas

    OF het negatieve resultaat tonen van een test die minder dan 24 uur voordien is afgenomen OF het herstelbewijs tonen, dus het positieve resultaat van een test die meer dan 11 dagen en minder dan 6 maanden voordien is afgenomen.
  • Lars zei:

    UPDATE: Het herstelbewijs voor gasten die corona hebben gehad blijft 6 maanden geldig zonder extra vaccinatie, aldus Disney en de Franse overheid. Daarna is vanaf 7 maanden een boosterprik nodig (vanaf 15 februari 2022 wordt dat vanaf 4 maanden na infectie).

    Tip: Wil je controleren of je vaccinatie of herstelbewijs goed is? Download dan de TousAntiCovid app en importeer je QR-code via: https://bonjour.tousanticovid.gouv.fr/en/



    Ik ben even helemaal verward, Ik heb janssen vaccinatie gehad in juni 2021 en januari 2022 de boosterprik. Nu begrijp ik dat dit dus niet voldoende is? Als ik het nederlandse advies lees dan staat er dat als je janssen hebt (1 maal) en je haalt de booster dat hij 7 dagen later weer geldig is in Frankrijk? Klopt dit nu wel of niet?? Ook heb ik de tousanticovid app gedwownload en mijn bewijzen er in gezet. Ik kreeg allemaal confetti over mijn scherm nu staat er een groene vink en activated. Is het dan ok?? ik snap er namelijk niets meer van..... Wie weet dit??
    Ik ben tweede week januari gehad en ook gevaccineerd met Jansen in April. In November mijn booster gehad. Ik kwam zonder problemen binnen... Het enige is dat het nu iets veranderd is/lijkt, maar lijkt me heel
    raar dat je een tweede prik moet hebben en dan een booster. Het 'voordeel ' was juist dat je maar 1 prik nodig hebt en het ook niet mogelijk was om een tweede prik te halen, volgens mij ook niet in Frankrijk.
    Dit staat op de site van het franse consulaat en volgens mij geldt dit dan ook voor toegang tot Disney.

    PERSONEN DIE HET JANSSENVACCIN HEBBEN GEHAD

    Sinds 15 december 2021 verliest de gezondheidspas van mensen die het Janssenvaccin zijn geldigheid, ongeacht de leeftijd van de houder, als toegangsbewijs voor activiteiten op gezondheidspasplichtige locaties (restaurants, cafés..) in Frankrijk, tenzij er binnen 2 maanden na die dosis een boostervaccin van het RNA-type is toegediend. De pas verliest zijn geldigheid als toegangsbewijs voor activiteiten maar blijft geldig voor internationale reizen. De houder kan dus nog steeds naar Frankrijk reizen, maar heeft geen toegang meer tot gezondheidspasplichtige locaties.

    Hij kan de geldigheid herstellen door het nemen van een RNA-boostervaccin dat na een wachttijd van 7 dagen weer leidt tot een geldige pas

    OF het negatieve resultaat tonen van een test die minder dan 24 uur voordien is afgenomen OF het herstelbewijs tonen, dus het positieve resultaat van een test die meer dan 11 dagen en minder dan 6 maanden voordien is afgenomen.

    Klopt dit heb ik gelezen dat dit op desbetreffende site staat, echter staat er op de disneysite:

    Voor gasten van 18 jaar en ouder:
    - 2 prikken (ook voor het Janssen-vaccin) plus een boostervaccin wanneer je tweede prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik
    - Een enkele prik plus 7 dagen voor gasten die COVID-19 hebben gehad plus een boosterprik wanneer je prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik

    Dus ik lees, 2 prikken OOK voor het janssen vaccin + een booster.
    2 dagen gelden stond er nog heel duidelijk 1 janssen vaccinatie + booster is dus NIET voldoende.
    Maar wij kennen in Nederland niet die tweede prik, alleen 1 janssen + booster...
  • Dit staat op de site van het franse consulaat en volgens mij geldt dit dan ook voor toegang tot Disney.

    PERSONEN DIE HET JANSSENVACCIN HEBBEN GEHAD

    Sinds 15 december 2021 verliest de gezondheidspas van mensen die het Janssenvaccin zijn geldigheid, ongeacht de leeftijd van de houder, als toegangsbewijs voor activiteiten op gezondheidspasplichtige locaties (restaurants, cafés..) in Frankrijk, tenzij er binnen 2 maanden na die dosis een boostervaccin van het RNA-type is toegediend. De pas verliest zijn geldigheid als toegangsbewijs voor activiteiten maar blijft geldig voor internationale reizen. De houder kan dus nog steeds naar Frankrijk reizen, maar heeft geen toegang meer tot gezondheidspasplichtige locaties.

    Hij kan de geldigheid herstellen door het nemen van een RNA-boostervaccin dat na een wachttijd van 7 dagen weer leidt tot een geldige pas

    OF het negatieve resultaat tonen van een test die minder dan 24 uur voordien is afgenomen OF het herstelbewijs tonen, dus het positieve resultaat van een test die meer dan 11 dagen en minder dan 6 maanden voordien is afgenomen.

    Die informatie is niet meer actueel en gaat over de pass sanitaire. Sinds gister is de pass vaccinal ingegaan met andere regels.
  • januari 2022 aangepast


    Klopt dit heb ik gelezen dat dit op desbetreffende site staat, echter staat er op de disneysite:

    Voor gasten van 18 jaar en ouder:
    - 2 prikken (ook voor het Janssen-vaccin) plus een boostervaccin wanneer je tweede prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik
    - Een enkele prik plus 7 dagen voor gasten die COVID-19 hebben gehad plus een boosterprik wanneer je prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik

    Dus ik lees, 2 prikken OOK voor het janssen vaccin + een booster.
    2 dagen gelden stond er nog heel duidelijk 1 janssen vaccinatie + booster is dus NIET voldoende.
    Maar wij kennen in Nederland niet die tweede prik, alleen 1 janssen + booster...

    Ik miste die regel ook al dat er heel duidelijk stond dat 1 Janssen vaccinatie + booster niet meer voldoende was! Heel vervelend geregeld dit allemaal. Hopelijk als spap zijn derde prik gaat halen in Maart (tweede in Duitsland gehaald) komt dat als geldig te staan in de app.
  • CarmenV zei:


    Klopt dit heb ik gelezen dat dit op desbetreffende site staat, echter staat er op de disneysite:

    Voor gasten van 18 jaar en ouder:
    - 2 prikken (ook voor het Janssen-vaccin) plus een boostervaccin wanneer je tweede prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik
    - Een enkele prik plus 7 dagen voor gasten die COVID-19 hebben gehad plus een boosterprik wanneer je prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik

    Dus ik lees, 2 prikken OOK voor het janssen vaccin + een booster.
    2 dagen gelden stond er nog heel duidelijk 1 janssen vaccinatie + booster is dus NIET voldoende.
    Maar wij kennen in Nederland niet die tweede prik, alleen 1 janssen + booster...

    Ik miste die regel ook al dat er heel duidelijk stond dat 1 Janssen vaccinatie + booster niet meer voldoende was! Heel vervelend geregeld dit allemaal. Hopelijk als spap zijn derde prik gaat halen in Maart (tweede in Duitsland gehaald) komt dat als geldig te staan in de app.

    Ik heb het in de franse app ingevoerd. Bij invoering van alleen mijn eerste jansen, krijg ik een rode melding en is het niet goed. Voer ik mijn booster erbij in dan wordt hij groen. Ik neem aan dat ik dus toch met 1 janssen + booster naar binnen mag. Het is iig erg onduidelijk hoe het allemaal gecommuniceerd wordt.
  • CarmenV zei:


    Klopt dit heb ik gelezen dat dit op desbetreffende site staat, echter staat er op de disneysite:

    Voor gasten van 18 jaar en ouder:
    - 2 prikken (ook voor het Janssen-vaccin) plus een boostervaccin wanneer je tweede prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik
    - Een enkele prik plus 7 dagen voor gasten die COVID-19 hebben gehad plus een boosterprik wanneer je prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik

    Dus ik lees, 2 prikken OOK voor het janssen vaccin + een booster.
    2 dagen gelden stond er nog heel duidelijk 1 janssen vaccinatie + booster is dus NIET voldoende.
    Maar wij kennen in Nederland niet die tweede prik, alleen 1 janssen + booster...

    Ik miste die regel ook al dat er heel duidelijk stond dat 1 Janssen vaccinatie + booster niet meer voldoende was! Heel vervelend geregeld dit allemaal. Hopelijk als spap zijn derde prik gaat halen in Maart (tweede in Duitsland gehaald) komt dat als geldig te staan in de app.

    Ik heb het in de franse app ingevoerd. Bij invoering van alleen mijn eerste jansen, krijg ik een rode melding en is het niet goed. Voer ik mijn booster erbij in dan wordt hij groen. Ik neem aan dat ik dus toch met 1 janssen + booster naar binnen mag. Het is iig erg onduidelijk hoe het allemaal gecommuniceerd wordt.
    Dat is het zeker. De frustratie is ook erg aanwezig hier in huis. Hopelijk horen we gauw van anderen of het lukt of niet!
  • Hoi allemaal,

    Het is inderdaad allemaal erg verwarrend, want de Franse app zegt dat het kan, maar de regels online (bij Disney) geven aan van niet. Ik heb inmiddels mijn contactpersoon in Parijs een bericht gestuurd voor meer definitieve informatie omtrent het Janssen-probleem. Zodra ik bericht krijg, laat ik dat hier weten.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel, Lars!
  • Hoi allemaal,

    Zojuist bericht terug gehad: Voor Janssen zijn 2 tot 3 prikken nodig naar gelang wanneer je het vaccinatiepaspoort wilt gebruiken: 1) de originele Janssen prik, 2) een tweede prik van een ander vaccin, 3) een booster vanaf 7 maanden na de tweede prik of vanaf 15 februari 2022 vanaf 4 maanden na de tweede prik. Het vinkje op het homescreen van de TousAntiCovid app gaat enkel over de activatie van de coronamelder.

    Groetjes,
    Lars
  • januari 2022 aangepast
    Dankjewel, Lars. Hoop dat ze dan de Disney site aanpassen, want de informatie is nu nog wat tegenstrijdig.

    Wat zijn de geaccepteerde vaccinatievereisten voor de passe vaccinal of de passe sanitaire?
    - 2 prikken (ook voor het Janssen-vaccin) plus een boostervaccin wanneer je tweede prik ouder is dan 7 maanden (4 maanden vanaf 15 februari 2022), plus 7 dagen na de laatste prik

    (zoals je dus te horen kreeg)

    Maar daaronder staat:

    Heb ik een boosterprik nodig voor een geldige passe vaccinal?
    Voor gasten gevaccineerd met het Janssen vaccin gelden in Frankrijk de volgende regels voor toegang:
    • Gasten die met Janssen zijn gevaccineerd, dienen vanaf 4 weken na vaccinatie een aanvullende prik te hebben gehad, gevolgd door een boosterprik vanaf 3 maanden na deze aanvullende prik. Een enkele prik met een enkele booster is dus niet voldoende.

    Tenzij ze bedoelen dat twee volle prikken wel tellen, maar alleen een booster niet.
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Zojuist bericht terug gehad: Voor Janssen zijn 2 tot 3 prikken nodig naar gelang wanneer je het vaccinatiepaspoort wilt gebruiken: 1) de originele Janssen prik, 2) een tweede prik van een ander vaccin, 3) een booster vanaf 7 maanden na de tweede prik of vanaf 15 februari 2022 vanaf 4 maanden na de tweede prik. Het vinkje op het homescreen van de TousAntiCovid app gaat enkel over de activatie van de coronamelder.

    Groetjes,
    Lars

    Hallo Lars,

    Ik vraag me af of het klopt wat je zegt dat het groene vinkje alleen de activatie van de coronamelder inhoud.
    Als ik bewust 1 vaccinatie invoer van vorig jaar jansen, dan blijft het scherm rood, geeft aan dat mijn vaccinatie verlopen is per eind december. Voer ik vervolgens de booster van januari in, dan wordt hij groen. Zelf denk ik dat het betekend dat je dus safe zit met 1vaccinatie (juni) en booster december..
  • Hallo Lars,

    Ik vraag me af of het klopt wat je zegt dat het groene vinkje alleen de activatie van de coronamelder inhoud.
    Als ik bewust 1 vaccinatie invoer van vorig jaar jansen, dan blijft het scherm rood, geeft aan dat mijn vaccinatie verlopen is per eind december. Voer ik vervolgens de booster van januari in, dan wordt hij groen. Zelf denk ik dat het betekend dat je dus safe zit met 1vaccinatie (juni) en booster december..

    Hmmm dat lijkt te suggereren dat het Franse paspoort dan toch geldig is met Janssen + booster. Ik ga mijn contactpersoon weer op de hoogte brengen en kijk wat Disney zelf zegt.
  • Lars zei:

    Hallo Lars,

    Ik vraag me af of het klopt wat je zegt dat het groene vinkje alleen de activatie van de coronamelder inhoud.
    Als ik bewust 1 vaccinatie invoer van vorig jaar jansen, dan blijft het scherm rood, geeft aan dat mijn vaccinatie verlopen is per eind december. Voer ik vervolgens de booster van januari in, dan wordt hij groen. Zelf denk ik dat het betekend dat je dus safe zit met 1vaccinatie (juni) en booster december..

    Hmmm dat lijkt te suggereren dat het Franse paspoort dan toch geldig is met Janssen + booster. Ik ga mijn contactpersoon weer op de hoogte brengen en kijk wat Disney zelf zegt.
    Hallo Lars,

    Ja het lijkt er inderdaad sterk op, het zou mooi zijn als dit klopt. Ik heb via facebook ook dezelfde vraag gesteld aan TousAntiCovid, en ze hebben me vanmiddag gevraagd even een screenshot te sturen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier ook even weten! Fijne avond gewenst.
  • Houd er ook rekening mee dat wij in Nederland alle derde (en tweede voor Janssen) prikken boosters noemen, maar dat veel 'boosters' eigenlijk tweede/derde vaccinaties zijn. Misschien dat Disney dat bedoelt met een booster alleen is niet genoeg, maar een tweede prik wel (tot die verlopen is).
  • Hmmm dat lijkt te suggereren dat het Franse paspoort dan toch geldig is met Janssen + booster. Ik ga mijn contactpersoon weer op de hoogte brengen en kijk wat Disney zelf zegt.

    Hallo Lars,

    Ja het lijkt er inderdaad sterk op, het zou mooi zijn als dit klopt. Ik heb via facebook ook dezelfde vraag gesteld aan TousAntiCovid, en ze hebben me vanmiddag gevraagd even een screenshot te sturen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Zodra ik antwoord heb laat ik het hier ook even weten! Fijne avond gewenst.

    Dat zou fijn zijn als je laat weten wat de klantenservice van TousAntiCovid zegt. Disney gaat ook navraag doen. Zodra ik meer weet, post ik het hier.
  • Bedankt voor de reacties. Dan gaan we er maar gewoon van uit dat het goed is en kunnen we dus boeken!
  • CarmenV zei:

    Besmetting telt ook, zou ook in je app te zien moeten zijn, dus zou geen probleem moeten zijn!

    Dit geldt alleen voor testen die door de GGD en andere testaanbieders in Nederland zijn gedaan, PCR testen uit het buitenland tellen niet
Log In of Registreer om te reageren.