Korting op jaarkaarten (vraag & aanbod)

11617192122105

Reacties

  • Hallo Disneylfans,
    Wij zijn van 25 februari tot 2 maart 2014 in Disneyland en kunnen nog veel mensen die een nieuwe jaarkaart willen kopen 10% korting geven in ruil voor stempels. Mocht je binnen die periode een jaarabonnement willen kopen stuur dan een pm of mailtje naar agencia-de-viagens@hotmail.com
    Hopelijk tot gauw,
    Hen


  • Hallo iedereen,
    Wie wil peterschap verlenen aan 2 personen voor een jaarkaart?
    Afhankelijk van treinen zullen we ofwel dinsdag 25 februari 2014 omstreeks 17u aankomen,
    ofwel 's ochtends vroeg op 26 februari 2014 en dit tot 27 februari 2014.
    Wie wil ons korting bezorgen? Wink
    Graag berichtje in PM en dan kunnen we zo verder afspreken!
    Groetjes,
    Johan

    pm gestuurd Laugh
    Bedankt Amanda! :-)
    Tot dan, zoals afgesproken!

  • Hallo iedereen,
    Wie wil peterschap verlenen aan 2 personen voor een jaarkaart?
    Afhankelijk van treinen zullen we ofwel dinsdag 25 februari 2014 omstreeks 17u aankomen,
    ofwel 's ochtends vroeg op 26 februari 2014 en dit tot 27 februari 2014.
    Wie wil ons korting bezorgen? Wink
    Graag berichtje in PM en dan kunnen we zo verder afspreken!
    Groetjes,
    Johan

    Bedankt voor de reacties Disneyfans,
    ik werd al gecontacteerd door Amanda08.
    dus voor de overige fans is het niet meer nodig om me nog te contacteren.
    Eerst is eerst, eerlijk is eerlijk! Smile
    Bedankt Amanda, en ... tot dan!
  • Dank je Johan! Tot Disney! :) )
  • Hallo,
    Wij gaan van 17 februari tot en met 19 februari 2014 naar Disney. Wij kunnen in totaal 12 mensen korting geven bij aankoop van een jaarpas. Bel 06-28206670.
    Zie je in Disney!
    Wil:
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan van zaterdag 22 februari tot en met maandag 24 februari naar Disney. Willen jullie een jaarkaart met 10% korting en wij een stempel neem dan even contact met ons op! Mijn e-mail is maris@w-tech.net
    Groetjes,
    Mariska
  • Bumi zei:


    Hallo!
    Wij zijn dit jaar van zondag 27 april tot en met vrijdag 2 mei in EuroDisney. Mocht je in die periode een jaarkaart willen aanschaffen, dan helpen wij je met heel veel plezier aan 10% korting, zodat wij nog de gelegenheid hebben onze kaarten te verlengen (deze lopen af op 5 mei, dus dat is dan net op de valreep)! Al kunnen we maar 1 kaart verlengen, dan zijn we al heel blij! We kunnen nog 9 personen korting geven Laugh!
    Mail naar bumi@hetnet.nl en dan kunnen we via de mail het een en ander verder afspreken!
    Groetjes,
    Jolanda

    Inmiddels kunnen we al 2 mensen blij maken met korting (en worden wij blij van de stempels)! We kunnen nog 7 keer korting geven! Wie o wie kunnen wij helpen!
    Nu is het de 1ste keer dat wij hopen te gaan verlengen: moeten de personen waar we korting aan geven nu eerst een gewone dagkaart kopen bij de kassa, dan spreken we vervolgens af in het park bij het registratiekantoor en wordt daar de boel geregeld (en voor de nieuwe jaarkaarthouders verrekend)?
  • Bumi zei:


    Inmiddels kunnen we al 2 mensen blij maken met korting (en worden wij blij van de stempels)! We kunnen nog 7 keer korting geven! Wie o wie kunnen wij helpen!
    Nu is het de 1ste keer dat wij hopen te gaan verlengen: moeten de personen waar we korting aan geven nu eerst een gewone dagkaart kopen bij de kassa, dan spreken we vervolgens af in het park bij het registratiekantoor en wordt daar de boel geregeld (en voor de nieuwe jaarkaarthouders verrekend)?

    Hoi Jolanda,
    Dat is correct. Om de korting te geven en de stempels te ontvangen dienen zowel de bestaande als de nieuwe jaarkaarthouders aanwezig te zijn bij Bureau Passeport Annuel. De nieuwe jaarkaarthouders kunnen het beste een dagkaart (géén meerdaagse tickets) aanschaffen bij de kassa en vervolgens met jullie bij het bureau afspreken om de korting en stempels te regelen. Succes!
    Om dit topic overzichtelijk te houden kun je verdere vragen omtrent jaarkaarten in de overige topics stellen. Op die manier blijft dit topic alleen voorbestemd voor het vragen en/of aanbieden van korting. Thanks!
    Groetjes,
    Lars
  • Hi! Wij zijn haard op zoek naar nog 1 stempel!! Dus als je een jaarkaart wilt aanschaften tussen 23 en 28 februari - geef mijn een seintje!
    Je zou mij heel blij kunnen makenLaughLaugh
  • Voor zij die graag genieten van de gekende korting op jaarpassen; indien u naar het park gaat tijdens een (Belgische) schoolvakantie (http://www.ond.vlaanderen.be/infolijn/faq/schoolvakanties/) of op een zaterdag, laat gerust iets weten. We spreken uur en plaats in het park af. Kom je ‘s ochtends, dan gaan we (als je wil) ontbijten in het Salon de Mickey.
    Hoe kan je me bereiken ?
    Via ludo.van.belle@telenet.be of +32 495 512921
    Tot . . .
  • Wij hebben sinds vorig jaar ook een jaarkaart. Nu hoorden we dat we een jaar gratis verlenging kunnen krijgen als we drie stempels verzamelen. Inmiddels hebben we op twee jaarkaarten al een stempel. We zijn dus op zoek naar nog vijf stempels. In de voorjaarsvakantie regio zuid zijn wij weer drie dagen in Disney (4, 5 en 6 maart 2014). Wie-o-wie wil ons helpen aan nog een stempel? Beloning: 10% korting op de aanschafprijs van de jaarkaart. Je kunt een PMetje sturen of mailen naar morriswolfs@live.nl. Alvast bedankt!
  • Er zijn weer plaatsen vrijgekomen omdat iemand afgezegd heeft. Wij zijn van 2 t/m 4 maart in Disneyland Paris en kunnen korting geven op de aanschaf van jaarpassen.
    Wie kunnen we blij maken met 10% korting? Dan kunnen jullie ons weer blij maken met stempeltjes!
    Graag een pm als we elkaar kunnen helpen!
  • Wie wil er een of meerdere jaarkaarten aanschaffen tussen 25 februari en 2 maart?? Wij zijn dan aanwezig en willen graag stempels sparen voor een verlenging! Dus als jij 10% korting wilt, kun je ons verblijden met stempels.
    Stuur s.v.p. een pm of anders een mailtje naar agencia-de-viagens@hotmail.com! Alvast heel hartelijk dank en hopelijk tot ziens in Disney!
    Hartelijke groet,
    Hen
  • Hallo iedereen ik ben op 8 maart in euro Disney. ik heb nog geen stempels en ik zou er graag 3 willen pogen bij elkaar te krijgen.
    wie o wie wil me daaraan helpen????
    uiteraard krijg je zelf ook korting als je een jaarkaart aanschaft,
    stuur me een berichtje als je op 8 maart in Disney bent en mij aan stempels kunt helpen.
    je mag ook emailen naar dianameulenberg@home.nl
    liefs Diana.
  • Hallo allen,
    Wij zijn op zaterdag 15 en zondag 16 maart weer in Disney.
    Wie o wie kan er nog 10% korting gebruiken?
    Wij willen graag 6 stempels bij elkaar sparen.... Dus we kunnen aan 6 mensen korting weggeven!
    Heb je interesse? Graag een PM hier op de site of een mail naar oowned@gmail.com
  • TIP TIP Voor de eerste dag, vóórdat je de Jaarkaarten koopt...kan je goedkoper de AUTO PARKEREN bij de Parkeer Garage
    van de "Disney VILLAGE" Hier betaal je per uur. Het is ook dicht bij de Hoofd ingang !!
    Wie wil 10% korting ...We zijn er op 03-04 en 05 maart aanwezig Smile
    j.freudenberg@xs4all.nl
    Veel plezier allemaal en Geniet !!!Laugh
  • Wij hebben nog 1 stempel nodig! En kunnen nog een heleboel extra mensen blij maken met korting op jaarkaarten.
    Wie o wie is er tussen 13 en 18 maart in Disneyland Parijs en wil een jaarkaart?
    Contact mij op banaantje@netfield.nl en we spreken af zodat ik jou de korting kan geven in ruil voor stempel(s).
    Cool
  • Hallo,
    Wij zijn op 30+31 maart en 1 april in Disney, wij kunnen nog 6 mensen aan 10% korting helpen.
    Graag horen we van U
    a.u.b. mailen naar alex.disney@ziggo.nl Smile
  • Hoi Disneyfans,
    Wij zijn in het weekend van 29 en 30 maart in Disney!
    Ook zijn wij daar in de meivakantie van 27 april t/m 7 mei.
    Wie o wie wil graag 10% korting op een jaarkaart??
    Wij sparen nog graag 6 stempels bij elkaar...
    Graag mailen naar: sandyderooij@quicknet.nl of bellen: 06 50278688
    Groetjes Sandy
  • Wij zijn van 26 februari tot 2 maart 2014 in Disney. Mocht je nog een jaarkaart willen kopen met korting kun je ons bereiken op telnr. +31 649720560. Stuur een sms, we zitten in het park en anders een hotel in de buurt, dus kunnen meestal snel komen. Hopelijk kunnen we je blijmaken met de korting en jij ons met stempels!
    Hartelijke Disney groeten,
    Hen
  • Hallo!
    Aanstaande woensdag 5 maart ga ik met mijn 2 kinderen en onze jaarkaarten naar Disneyland.
    Ik kan deze dag max. 14 personen de bring-a-friend korting geven of 10% korting geven voor een nieuwe jaarkaart
    Zijn er mensen die daar interesse in hebben?
    Je mag mij altijd een e-mail sturen naar a_lemstra@hotmail.com
    Groetjes Amber
  • 20% KORTIING (BIJ AANSCHAF VAN 3 JAARKAARTEN)
    Hallo Disney vrienden,
    Ik kan 20% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Ik ben zondag 11 mei in het Disneypark.
    Het enige wat ik nodig heb zijn de 3 stempels. Dus u moet 3 jaarkaarten aanschaffen.
    U kunt mij bereiken via de email:
    sebas.planet@hotmail.com
    Of via de tel:
    0681048178
    Vriendelijke groet,
    Sebas
  • 20% KORTIING (BIJ AANSCHAF VAN 3 JAARKAARTEN)
    Hallo Disney vrienden,
    Ik kan 20% korting geven bij aanschaf van een jaarkaart. Ik ben zondag 11 mei in het Disneypark.
    Het enige wat ik nodig heb zijn de 3 stempels. Dus u moet 3 jaarkaarten aanschaffen.
    U kunt mij bereiken via de email:
    sebas.planet@hotmail.com
    Of via de tel:
    0681048178
    Vriendelijke groet,
    Sebas
  • Disneyliefhebbers, woensdag 5 maart ben ik in het park. +32 495 512921.
    Groetjes !
    Ludo Van Belle
  • Hallo!
    Onze jaarkaarten verlopen op 5 mei aanstaande en we hebben dus nog maar heel even de kans Surprised om onze jaarkaarten gratis te kunnen verlengen! Wie o wie kan ons helpen?
    Wij zijn er van zondag 27 april tot en met vrijdag 2 mei! Mocht je in die periode een jaarkaart willen aanschaffen, dan helpen wij je met heel veel plezier aan 10% korting, zodat wij nog de gelegenheid hebben onze kaarten te verlengen! Al kunnen we maar 1 kaart verlengen, dan zijn we al heel blij! We kunnen nog 7 personen korting geven!
    Mail naar bumi@hetnet.nl en dan kunnen we via de mail het een en ander verder afspreken!
    Groetjes,
    Jolanda
  • hallo wie oooo wie wil er 10% korting op hun jaarkaarten. Wij zijn woensdag 5 en donderdag 6 maart in Disney en kunnen jullie dus korting geven.
    Laat het me weten en we kunnen afspreken
    Groetjes NathalieLaugh
    n.bierstekers@live.nl
  • Hoi hoi,
    Wij gaan 6 en 7 maart naar Disney. We kunnen 6 mensen korting geven.
    Mijn email: scar_lett_3@hotmail.com
    Groetjes Naomi
  • Wie gaat Jaarpassen kopen tussen 10 maart en 2 april en
    wil 10% korting? Wij helpen jullie
    graag je geld te besparen!
    Mail naar. j.freudenberg@XS4ALL.no Tussen 10 en maart en 02 april, 10% korting per jaarkaart!
  • Wij zijn op 6 en 7 april 2014 in Disneyland Parijs. We kunnen die dagen 10% korting geven op de aanschaf van jaarpassen.
    Ik hoor het graag via PM als we elkaar zo kunnen helpen! Laugh
Log In of Registreer om te reageren.