Jaarkaarten (algemene vragen)

1646567697082

Reacties

  • Kan iemand van me mede jaarpas houders iets bevestigen. Ik zag op een franse fan account op Instagram dat de jaarpas ingang van Disneyland park verplaatst is ivm met de verbouwing van het disney hotel in hoeverre klopt dit?
  • dotty03 zei:

    Vraagje. Ik hoor regelmatig dat annual pass leden een mail krijgen met acties. Ik ontvang deze niet. Ik heb zelf de magie plus. Gisteren in Disney mijn annual pass verlengd (loopt maart af). Voor de zekerheid mijn e-mail gecheckt en deze klopt. Maar alsnog krijg ik ook geen mail… iemand daar ook last van gehad en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel e-mails ontvang?

    Ik had een Dream vanaf 2012 tot 2020, en nooit geen enkele mail ontvangen. Elke keer als ik ging toch eens checken, want ging om een EAC, en adres was altijd correct, maar alsnog nooit mails gehad. Misschien 1 keer eens dat boekje per post, en post adres was ook gewoon altijd correct in hun bestand.
  • William zei:

    Kan iemand van me mede jaarpas houders iets bevestigen. Ik zag op een franse fan account op Instagram dat de jaarpas ingang van Disneyland park verplaatst is ivm met de verbouwing van het disney hotel in hoeverre klopt dit?

    Dat is correct. De nieuwe ingang staat met borden aangegeven en is momenteel te vinden aan de andere kant. Deze zal nog wel een paar keer de komende periode gaan wijzigen als werkzaamheden in en rondom het Disneyland Hotel vorderen. Volg de borden die in Fantasia Gardens staan.
  • Lars zei:

    William zei:

    Kan iemand van me mede jaarpas houders iets bevestigen. Ik zag op een franse fan account op Instagram dat de jaarpas ingang van Disneyland park verplaatst is ivm met de verbouwing van het disney hotel in hoeverre klopt dit?

    Dat is correct. De nieuwe ingang staat met borden aangegeven en is momenteel te vinden aan de andere kant. Deze zal nog wel een paar keer de komende periode gaan wijzigen als werkzaamheden in en rondom het Disneyland Hotel vorderen. Volg de borden die in Fantasia Gardens staan.
    en met de andere kant bedoel je de rechter kant van het hotel als je der voor staat?
  • Ja, de kant van de bagage storage!
  • En daar was ik weer. Morgen naar DLP om mijn abonnement op te halen. Ik weet dat ik bij de restaurants korting krijg, Wat ik niet duidelijk krijg is of dat allen voor de tafelbediening restaurants geld of ook voor de counterservice. Weet iemand dat of heeft ervaring?
  • MacgicB zei:

    En daar was ik weer. Morgen naar DLP om mijn abonnement op te halen. Ik weet dat ik bij de restaurants korting krijg, Wat ik niet duidelijk krijg is of dat allen voor de tafelbediening restaurants geld of ook voor de counterservice. Weet iemand dat of heeft ervaring?

    Gelukkig ook voor de counterservice. :D
  • MacgicB zei:

    En daar was ik weer. Morgen naar DLP om mijn abonnement op te halen. Ik weet dat ik bij de restaurants korting krijg, Wat ik niet duidelijk krijg is of dat allen voor de tafelbediening restaurants geld of ook voor de counterservice. Weet iemand dat of heeft ervaring?

    Gelukkig ook voor de counterservice. :D
    gelukkig idd ;-) bedankt voor het antwoord!
  • Werkt overal, behalve bij kraampjes! Je moet maar zo denken, je kunt hem altijd laten zien! Krijg je vanzelf te horen of hij geldig is of niet!
  • CarmenV zei:

    Werkt overal, behalve bij kraampjes! Je moet maar zo denken, je kunt hem altijd laten zien! Krijg je vanzelf te horen of hij geldig is of niet!

    je hebt helemaal gelijk: Nee heb je, ja kun je krijgen ;-)


  • Wij hebben 5/2 onze infinity pas opgehaald. Jij weet zeker waar de infinity vakken voor de parade en de avondshow is en dat wil je vast met me delen ;-)

    Wil

    Hugo zei:

    Die zijn voor de eerste opvoering van de dag, zo las ik op Twitter (DLPhelp).

    Wij rijden nu terug vanuit Disney
    Heerlijke dagen gehad.
    Misschien handig om toch even te laten weten, dat de reservering die je maakt voor de VIP plaatsten tijdens de parade, geldig zijn voor alle parades van die dag! Wij hebben gister 3 parades (ook de oud en nieuw parade) met die reservering kunnen kijken in het Infinity-vak. Echt top! Dus maak er gebruik van!
  • MacgicB zei:

    Wij hebben 5/2 onze infinity pas opgehaald. Jij weet zeker waar de infinity vakken voor de parade en de avondshow is en dat wil je vast met me delen ;-)

    Wil

    Hugo zei:

    Die zijn voor de eerste opvoering van de dag, zo las ik op Twitter (DLPhelp).

    Wij rijden nu terug vanuit Disney
    Heerlijke dagen gehad.
    Misschien handig om toch even te laten weten, dat de reservering die je maakt voor de VIP plaatsten tijdens de parade, geldig zijn voor alle parades van die dag! Wij hebben gister 3 parades (ook de oud en nieuw parade) met die reservering kunnen kijken in het Infinity-vak. Echt top! Dus maak er gebruik van!
    Ja natuurlijk wil ik dat hahaha!

    Het vak voor de parade is aan de rechterkant naast het kasteel waar dat grote podium is.

    En het vak voor Illuminations is helemaal vooraan bij het kasteel. De ingang voor het vak is aan de linkerkant (als je met je neus richting kasteel staat)
  • Super!

    MacgicB zei:

    Wij hebben 5/2 onze infinity pas opgehaald. Jij weet zeker waar de infinity vakken voor de parade en de avondshow is en dat wil je vast met me delen ;-)

    Wil

    Hugo zei:

    Die zijn voor de eerste opvoering van de dag, zo las ik op Twitter (DLPhelp).

    Wij rijden nu terug vanuit Disney
    Heerlijke dagen gehad.
    Misschien handig om toch even te laten weten, dat de reservering die je maakt voor de VIP plaatsten tijdens de parade, geldig zijn voor alle parades van die dag! Wij hebben gister 3 parades (ook de oud en nieuw parade) met die reservering kunnen kijken in het Infinity-vak. Echt top! Dus maak er gebruik van!
    Ja natuurlijk wil ik dat hahaha!

    Het vak voor de parade is aan de rechterkant naast het kasteel waar dat grote podium is.

    En het vak voor Illuminations is helemaal vooraan bij het kasteel. De ingang voor het vak is aan de linkerkant (als je met je neus richting kasteel staat)
  • Goedemiddag,

    Ik heb een aantal vragen, mogelijk dat iemand dit hier weet.
    - Weet iemand of er nog 'met een omweg' een jaarpas (Magic Plus) aangeschaft kan worden en opgestuurd kan worden naar huis (las dat dit tijdje geleden nog zou kunnen via de franse site).
    - Indien het niet kan om een jaarpas op te laten sturen. Kan ik dan alleen naar DLP om hier 4 jaarpassen aan te laten maken, of moet ieder persoon op wie de jaarpas komt aanwezig zijn? Ik wil namelijk in de meivakantie met gezin er heen en wil niet voor de verrassing komen te staan dat er geen dagen meer te reserveren zijn.
    - Reserveringen die je plaatst, gelden die voor beide parken? dus 1 reservering is toegang tot 2 parken?

    groet,

    robbert
  • Goedemiddag,

    Ik heb een aantal vragen, mogelijk dat iemand dit hier weet.
    - Weet iemand of er nog 'met een omweg' een jaarpas (Magic Plus) aangeschaft kan worden en opgestuurd kan worden naar huis (las dat dit tijdje geleden nog zou kunnen via de franse site).
    - Indien het niet kan om een jaarpas op te laten sturen. Kan ik dan alleen naar DLP om hier 4 jaarpassen aan te laten maken, of moet ieder persoon op wie de jaarpas komt aanwezig zijn? Ik wil namelijk in de meivakantie met gezin er heen en wil niet voor de verrassing komen te staan dat er geen dagen meer te reserveren zijn.
    - Reserveringen die je plaatst, gelden die voor beide parken? dus 1 reservering is toegang tot 2 parken?

    groet,

    robbert

    Hoi Robbert,

    Het aanschaffen van een jaarkaart per post voor internationale gasten wordt officieel niet ondersteunt door Disney, enkel voor inwoners van Frankrijk. Dit heeft te maken met eerdere problemen met de post. Je kunt het via de Franse website proberen, maar Disney is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van de jaarkaart met de post en het kan soms lang duren voordat je ze thuis ontvangt. Technisch gezien kan het dus, maar er zitten risico's aan.

    Iedere nieuwe jaarkaarthouder moet persoonlijk aanwezig zijn als je de jaarkaarten ter plaatse wilt aanschaffen. Dit in verband met de pasfoto en de identiteitscontrole.

    Reserveringen voor toegang zijn inderdaad voor beide parken.

    Tip: Als je de verplichte reservering voor toegang wilt omzeilen, boek dan een 'room only' verblijf in de Disney hotels. Gasten van de Disney hotels, ook als dit jaarkaarthouders zijn, krijgen namelijk gegarandeerd toegang tot de parken zonder extra reservering op vertoon van de Magic Pass + geldige jaarkaart (dit mag geen blockdag zijn).

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Goedemiddag,

    Ik heb een aantal vragen, mogelijk dat iemand dit hier weet.
    - Weet iemand of er nog 'met een omweg' een jaarpas (Magic Plus) aangeschaft kan worden en opgestuurd kan worden naar huis (las dat dit tijdje geleden nog zou kunnen via de franse site).
    - Indien het niet kan om een jaarpas op te laten sturen. Kan ik dan alleen naar DLP om hier 4 jaarpassen aan te laten maken, of moet ieder persoon op wie de jaarpas komt aanwezig zijn? Ik wil namelijk in de meivakantie met gezin er heen en wil niet voor de verrassing komen te staan dat er geen dagen meer te reserveren zijn.
    - Reserveringen die je plaatst, gelden die voor beide parken? dus 1 reservering is toegang tot 2 parken?

    groet,

    robbert

    Hoi Robbert,

    Het aanschaffen van een jaarkaart per post voor internationale gasten wordt officieel niet ondersteunt door Disney, enkel voor inwoners van Frankrijk. Dit heeft te maken met eerdere problemen met de post. Je kunt het via de Franse website proberen, maar Disney is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van de jaarkaart met de post en het kan soms lang duren voordat je ze thuis ontvangt. Technisch gezien kan het dus, maar er zitten risico's aan.

    Iedere nieuwe jaarkaarthouder moet persoonlijk aanwezig zijn als je de jaarkaarten ter plaatse wilt aanschaffen. Dit in verband met de pasfoto en de identiteitscontrole.

    Reserveringen voor toegang zijn inderdaad voor beide parken.

    Tip: Als je de verplichte reservering voor toegang wilt omzeilen, boek dan een 'room only' verblijf in de Disney hotels. Gasten van de Disney hotels, ook als dit jaarkaarthouders zijn, krijgen namelijk gegarandeerd toegang tot de parken zonder extra reservering op vertoon van de Magic Pass + geldige jaarkaart (dit mag geen blockdag zijn).

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt voor je snelle bericht en je tip!
    Ze maken de het aanmaken voor jaarkaarten wel erg moeilijk op deze wijze:)
  • Ik lees overal dat er een speciaal telefoonnummer is voor Infinity annual pas houders voor reserveringen. Ik heb alles afgezocht markante dat nummer voor NL nergens vinden. Iemand die het weet?
  • MacgicB zei:

    Ik lees overal dat er een speciaal telefoonnummer is voor Infinity annual pas houders voor reserveringen. Ik heb alles afgezocht markante dat nummer voor NL nergens vinden. Iemand die het weet?

    Er is geen nummer speciaal voor NL. Het gaat om een Frans nummer, maar volgens mij is dat sinds covid niet meer in gebruik en loopt alles nu via de reguliere Disney reserveringslijn.
  • Ik heb het nummer verschillende keren gebeld de laatste tijd, maar hoor van velen dat het de afgelopen dagen niet zo werkt. Heb het nog niet zelf geprobeerd. Nummer is in ieder geval: +33 1 60 30 60 84
  • CarmenV zei:

    Ik heb het nummer verschillende keren gebeld de laatste tijd, maar hoor van velen dat het de afgelopen dagen niet zo werkt. Heb het nog niet zelf geprobeerd. Nummer is in ieder geval: +33 1 60 30 60 84

    Ik ga het een keer proberen - dankjewel!
  • februari 2022 aangepast
    Nou de korting op de room-only stelt idd niet zo veel voor ook al krijg je de maximale korting van 35%. Met speciale korting bij Booking ben je net zo duur uit en hoef je niet aan te betalen.
  • Ik heb zelfs al meegemaakt dat het goedkoper is om voor mijn vader een pakket te kopen, en ons ter plekke toe te voegen, in plaats van room only (pakket was serious goedkoper dan alleen room only, waar nog privilege tickets bij zouden komen) te boeken. En in dat geval was Booking zelfs vele malen duurder. Dus het is best even een gepuzzel om uit te vogelen wat nu het goedkoopste is, haha! Maar heb ook gehad dat room only met korting goedkoper was dan Booking, en andersom, dus ik bel wel altijd even om te checken. Plus, korting op Golden Forest kan niet, dus die boeken we sowieso via Booking.
  • Ik zie voorwaarden voor jaarkaarten allemaal lopen tot eind maart. Is de verwachting dat de prijs hierna stijgt? Bedoeling is om begin juni voor het eerst een jaarkaart aan te schaffen met het gezin.
  • Ik zie voorwaarden voor jaarkaarten allemaal lopen tot eind maart. Is de verwachting dat de prijs hierna stijgt? Bedoeling is om begin juni voor het eerst een jaarkaart aan te schaffen met het gezin.

    Ja, dat is de verwachting, net als in de Amerikaanse resorts. Details zijn echter nog niet bekend.
  • Als ik het reserveringssysteem wil omzeilen met mijn jaarpas, kan ik een boeking doen in een Disneyhotel, toch? Dan heb je automatisch ook toegang tot het park, begreep ik. Kan ik deze hotelboeking dan ook via booking.com of expedia doen? Of moet dit dan weer via Disney zelf? Ik weet dat ik via Disney ook wel weer korting kan krijgen, maar heb al gemerkt dat dit niet altijd veel voordeliger hoeft te zijn.
  • Als ik het reserveringssysteem wil omzeilen met mijn jaarpas, kan ik een boeking doen in een Disneyhotel, toch? Dan heb je automatisch ook toegang tot het park, begreep ik. Kan ik deze hotelboeking dan ook via booking.com of expedia doen? Of moet dit dan weer via Disney zelf? Ik weet dat ik via Disney ook wel weer korting kan krijgen, maar heb al gemerkt dat dit niet altijd veel voordeliger hoeft te zijn.

    Het maakt niet uit waar je boekt. Alle gasten van de Disney hotels krijgen gegarandeerd toegang. Bekijk alle aanbiedingen voor 'room only' in accommodaties in en rondom Disneyland Paris via de Jaarkaarten pagina onder het kopje 'Aanbiedingen hotels': https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Hi,

    Klopt het dat je vanaf 14 maart naar Disney kan ZONDER een coronapas of bewijs dat je gevaccineerd bent? Dat het alleen zal gelden voor verzorgingstehuizen?

    Groetjes
  • Hi,

    Klopt het dat je vanaf 14 maart naar Disney kan ZONDER een coronapas of bewijs dat je gevaccineerd bent? Dat het alleen zal gelden voor verzorgingstehuizen?

    Groetjes

    Daar ziet het wel naar uit, maar voorlopig is dit nog niet door Disney bevestigd en onder welke voorwaarden precies. Komende week krijgen we daar meer informatie over.

    Groetjes,
    Lars
  • Kan niet wachten!
    Disney Illuminations is er ook weer? Is de stars on parade er ook in de middag?
    Sorry ben laatste tijden afwezig geweest
  • Kan niet wachten!
    Disney Illuminations is er ook weer? Is de stars on parade er ook in de middag?
    Sorry ben laatste tijden afwezig geweest

    Ja, vrijwel alles is weer terug. Mickey and the Magician is het laatste reguliere entertainment dat vanaf 23 april 2022 terugkeert. De rest is weer allemaal te zien. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/disney-stars-on-parade-illuminations-in-disneyland-paris
Log In of Registreer om te reageren.