Jaarkaart maandelijks betalen

2»

Reacties

  • Sara zei:

    Hey Lars,

    Ben eergisteren langs Bureau Passport Annuel geweest en zij hebben het mysterie opgelost :smile:
    Als je wilt upgraden, moet je het verschil tussen beide passen in 1 keer betalen, en dan blijft je maandelijkse afschrijving gewoon zoals het altijd al was.

    Groetjes,
    Sara

    Hoi Sara,

    Kijk aan, dat is mooi! Dank voor de feedback. Nu weten we precies hoe de procedure in elkaar steekt.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi! Ik heb zelf twee weken geleden geupgraded naar een Infinty. Inderdaad verschil tussen de passen bijbetalen en je maandelijkse bedrag blijft gelijk. Nu ga ik 22 december met mijn zusje, zij wil ook een Infinity aanschaffen met maandelijkse betaling. Kan ik gewoon een dagkaart voor haar kopen en dat bij BPA regelen? En welke documenten moet ze dan overleggen? Ik heb het zelf alleen nog maar online gedaan met de verlenging, dus ben benieuwd of het ook zo kan en zo ja, wat er dan meegenomen moet worden! Alvast bedankt!
  • Hoi @RebeccaFernhout ,

    Je kunt het beste een toegangsticket op voorhand online aanschaffen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Hiermee krijgt je zus direct toegang tot het Disneyland Park om vervolgens de dagkaart bij Bureau Passeport Annuel te upgraden naar een jaarkaart, al dan niet met maandelijkse betaling. Zo hoef je niet ter plaatse twee keer in de rij te staan (kassa + BPA). Hiervoor is alleen een identiteitsbewijs en bankpas met IBAN nummer nodig.

    Groetjes,
    Lars
  • Welk papier en wat moet ik allemaal verder meesturen.
  • Ik wil 2 passen kopen met aanbetaling van 60 euro, maar in winkelmandje geef hij geen keuze, wat doe ik verkeerd?
  • Hoi @Veth65 ,

    Jaarkaarten aanschaffen met maandelijkse betaling kan alleen via de Franse website van Disney. Ben je het Frans niet machtig, kies dan voor de alternatieve optie: schaf eerst losse dagkaarten online aan die geldig zijn op de eerste dag dat jullie in Disney zijn en vervolgens upgrade je deze naar een jaarkaart met maandelijkse betaling bij Bureau Passeport Annuel. Bestel de E-tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi!
    Wij hebben 3 magic plus kaarten en 1 infinity die gaan vervallen in april.Onze eerste verlenging.Nu gaan we komend weekend nog eens een keer maar daarna gaat het niet meer lukken voor ze vervallen en we zitten nét in de twee maand om te verlengen om de 4 maanden extra te krijgen dus gaan dit weekend verlengen :-) Ik ga gewoon naar het BPA gaan maar ga wel vragen om ze nu per maand te betalen ipv in 1 keer...Heeft iemand enig idee of je dan al nu direkt begint te betalen?Of gaat dat pas in vanaf de vorige kaarten vervallen?
    Groetjes, Brenda
  • Hoi @hugedisneyfan ,

    De incasso gaat pas lopen op het moment dat de nieuwe jaarkaart ingaat. Je zult wel de €60 aanbetaling per jaarkaart moeten betalen ten tijde van de verlenging.

    Groetjes,
    Lars
  • Super @Lars ,
    Dankjewel voor je antwoord!
    Groetjes,Brenda
  • Hoi!
    Wij hebben 20 februari onze magic plus passen verlengd bij BPA. Verlening gaat in per 19 april en dan natuurlijk voor 16 maanden. Nu hoefden we daar geen aanbetaling te doen en is er 10 maart voor het eerst ruim €80,- geïncasseerd (3 passen). Is het normaal dat eerste incasso al ingaat als oude pas eigenlijk dus nog geldig is?
    Groetjes Debbie
  • Hoi Debbie,

    dat was bij ons inderdaad ook zo. Ik denk dat de systemen bij DLP gewoon meteen beginnen te werken zodra een gespreide betaling ingevoerd is.
  • Hoi hoi
    Wij hebben gisteren jaarkaart gekocht met maandelijkse betaling.
    Hoe lang duurd het dan dat je ze binnen hebt ?
    En vanaf wanneer kan ik reserveren en hoe zit het nou als we voor onze 2 Kids privilege kaarten willen kopen ,hoe werkt dat nou.

    We hebben 28 febr een verblijf geboekt bij centerparcs dus zou het leuk zijn als we ergens in die week naar disney kunnen.

    Groetjes angela
  • Ik had met 7 dagen de kaarten binnen, wel even de machtiging afgeven/opsturen. Vanaf het moment dat je goedkeuring krijgt kan je meteen reserveren. Dit was bij mij op dezelfde dag van binnenkomst.
  • Ik had met 7 dagen de kaarten binnen, wel even de machtiging afgeven/opsturen. Vanaf het moment dat je goedkeuring krijgt kan je meteen reserveren. Dit was bij mij op dezelfde dag van binnenkomst.

    Hoi Dank je voor het reageren.
    Gisteren ook de machtiging opgestuurd.

    Hoe kom ik het makkelijkst op de reservering site want ik word nu via de mail naar een Franse site gestuurd maar dat moet toch makkelijker kunnen gaan

    Groetjes angela
  • Wanneer je de pasjes binnenkrijgt kan je deze toevoegen aan de disneyland parijs app. Hierbij kan je heel eenvoudig de dagen boeken.
  • februari 2022 aangepast
    Hoi hoi
    Ik heb nog even een vraag.
    We hebben jaarkaarten met mnd betaling aangeschaft op 7 febr.

    Nu zie ik dat bij het aflever adres wel mijn straatnaam staat maar niet ons huis nr.
    Nu ben ik bang dat de jaarkaarten zo niet aan zullen komen.
    Ik probeer al 2 dagen te bellen naar disney maar heb wachttijden van 2,5 uur en ook al meegemaakt dat ik er na 2 uur wachten uit gegooit word

    Hoe kom ik nou het beste in contact met disney zodat ik kan navragen of ze mijn huisnr willen aanpassen of nakijken.

    Alvast bedankt
  • angela zei:

    Hoi hoi
    Ik heb nog even een vraag.
    We hebben jaarkaarten met mnd betaling aangeschaft op 7 febr.

    Nu zie ik dat bij het aflever adres wel mijn straatnaam staat maar niet ons huis nr.
    Nu ben ik bang dat de jaarkaarten zo niet aan zullen komen.
    Ik probeer al 2 dagen te bellen naar disney maar heb wachttijden van 2,5 uur en ook al meegemaakt dat ik er na 2 uur wachten uit gegooit word

    Hoe kom ik nou het beste in contact met disney zodat ik kan navragen of ze mijn huisnr willen aanpassen of nakijken.

    Alvast bedankt

    Dan kun je het beste contact opnemen met het online help team via deze officiële social media kanalen: Facebook: https://www.facebook.com/DisneylandParisNL of Twitter: https://twitter.com/DisneylandNL. Zij kunnen dit voor je nakijken.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    angela zei:

    Hoi hoi
    Ik heb nog even een vraag.
    We hebben jaarkaarten met mnd betaling aangeschaft op 7 febr.

    Nu zie ik dat bij het aflever adres wel mijn straatnaam staat maar niet ons huis nr.
    Nu ben ik bang dat de jaarkaarten zo niet aan zullen komen.
    Ik probeer al 2 dagen te bellen naar disney maar heb wachttijden van 2,5 uur en ook al meegemaakt dat ik er na 2 uur wachten uit gegooit word

    Hoe kom ik nou het beste in contact met disney zodat ik kan navragen of ze mijn huisnr willen aanpassen of nakijken.

    Alvast bedankt

    Dan kun je het beste contact opnemen met het online help team via deze officiële social media kanalen: Facebook: https://www.facebook.com/DisneylandParisNL of Twitter: https://twitter.com/DisneylandNL. Zij kunnen dit voor je nakijken.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel ,ga ik doen

    Groetjes angela
  • Goede morgen

    Inmiddels ben ik weer 2 dagen verder en nog steeds geen contact kunnen krijgen met dlp .
    Ik heb meerdere berichten verstuurd via Facebook maar daar word gewoon niet op gereageerd .
    Ook weer meerdere keren gebeld maar kom er niet doorheen.
    Is er eventueel nog een andere manier op disney te bereiken om navraag te doen over het huis nr wat ontbreekt op het afleveradres voor de jaarkaarten.

    Groetjes angela
  • angela zei:

    Goede morgen

    Inmiddels ben ik weer 2 dagen verder en nog steeds geen contact kunnen krijgen met dlp .
    Ik heb meerdere berichten verstuurd via Facebook maar daar word gewoon niet op gereageerd .
    Ook weer meerdere keren gebeld maar kom er niet doorheen.
    Is er eventueel nog een andere manier op disney te bereiken om navraag te doen over het huis nr wat ontbreekt op het afleveradres voor de jaarkaarten.

    Groetjes angela

    Even update, ik heb eindelijk iemand gesproken en het is geregeld ??
  • Hoi hoi!
    Ik betaal mijn jaarkaarten maandelijks via domiciliëring maar ik ben van bank aan het veranderen ..weet iemand of ik mijn nieuwe bankrekeningnummer kan doorgeven ergens om de domiciliëring aan te passen of kan dat enkel aan de loketten voor jaarkaarthouders van de studio's?
    Alvast bedankt!!
  • Hoi hoi!
    Ik betaal mijn jaarkaarten maandelijks via domiciliëring maar ik ben van bank aan het veranderen ..weet iemand of ik mijn nieuwe bankrekeningnummer kan doorgeven ergens om de domiciliëring aan te passen of kan dat enkel aan de loketten voor jaarkaarthouders van de studio's?
    Alvast bedankt!!

    Hoi hugedisneyfan,

    Neem in dat geval even contact op met de afdeling automatische incasso van BPA door een mail (in het Frans of Engels) te sturen naar: paiementmensuel@passeportannuel.fr
Log In of Registreer om te reageren.