Tegels met namen voor de ingang

mei 2012 aangepast in Algemeen
hallo,
ik heb een vraag, kennen jullie toevallig de tegels die voor het disneyland hotel liggen?
op deze staan namen gegraveerd van gasten.ik weet dat je die kon/kan kopen en ze zelf laten graveren daar. weet iemand of dat nog steeds mogelijk is ?
groetjes JudithSmile

Reacties


  • hallo,
    ik heb een vraag, kennen jullie toevallig de tegels die voor het disneyland hotel liggen?
    op deze staan namen gegraveerd van gasten.ik weet dat je die kon/kan kopen en ze zelf laten graveren daar. weet iemand of dat nog steeds mogelijk is ?
    groetjes JudithSmile

    Hoi Judith,
    De tegels in Fantasia Gardens bij het Disneyland Park zijn bedoelt voor aandeelhouders en leden van de Shareholders Club. In de beginjaren was het mogelijk om hier je naam in gegradeerd te krijgen als je voldoende aandelen in je bezit had. Toen er geen plek meer was voor extra tegels, is Disney gestopt met het aanbieden van deze mogelijkheid.
    Groetjes,
    Lars
  • Kleine aanvulling: de straatsteen grafeer optie kon je jaren geleden ook als gewone bezoeker kopen, dit hebben wij toen ook gedaan en bij elk bezoek gaan weer even kijken naar 'ons stukje dlp' :-)
  • Hey Lars (of anderen),
    we zijn zojuist terug van een aantal dagen Disney. Echt geweldig!
    Nu vroeg ik me het volgende af: bij de ingang van het park liggen stenen met namen van mensen. Kan je deze stenen gewoon kopen? Of zijn deze stenen voor "speciale" mensen gereserveerd?
    groetjes,
    angel485

  • Hey Lars (of anderen),
    we zijn zojuist terug van een aantal dagen Disney. Echt geweldig!
    Nu vroeg ik me het volgende af: bij de ingang van het park liggen stenen met namen van mensen. Kan je deze stenen gewoon kopen? Of zijn deze stenen voor "speciale" mensen gereserveerd?
    groetjes,
    angel485

    Hoi angel485,
    Ik heb het topic samengevoegd met het reeds bestaande topic over deze tegels. Zie de reacties hierboven voor meer informatie. Het is niet meer mogelijk om een eigen tegel te krijgen. Dit was jaren geleden voorbestemd aan leden van de Shareholders Club, maar vanwege plaatsgebrek is Disney gestopt met deze 'service'. Veel plezier in Disneyland!
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.