Tickets afhalen

februari 2014 aangepast in Hotels & Accommodatie
Beste lars,
waar kan ik in het newport bay club hotel mijn tickets voor de disney parken halen voor het incheken.
alvast bedankt.

Reacties

  • laurens zei:


    Beste lars,
    waar kan ik in het newport bay club hotel mijn tickets voor de disney parken halen voor het incheken.
    alvast bedankt.

    Hoi Laurens,
    De toegangstickets voor de Disney parken, die bij het arrangement zitten, kun je bij de incheckbalie van het hotel afhalen. Inchecken kan 24 uur per dag. De kamers zijn normaal gesproken vanaf 15:00 uur gereed, maar inchecken kan op ieder moment. Check je eerder in, dan haal je de pasjes voor de kamers later op ('s avonds bij terugkomst uit de parken bijvoorbeeld).
    Groetjes,
    Lars
  • Beste Lars,
    Nou ben ik al een paar jaar niet meer geweest , maar ik kan mij herinneren dat je bij aankomst naar een dagobert duck locket moest en je daar in ieder geval je kaartjes op kon halen. en pas 's avonds (of na 15:00 uur) de sleutel kon ophalen op davy crocket
  • Rebecca zei:


    Beste Lars,
    Nou ben ik al een paar jaar niet meer geweest , maar ik kan mij herinneren dat je bij aankomst naar een dagobert duck locket moest en je daar in ieder geval je kaartjes op kon halen. en pas 's avonds (of na 15:00 uur) de sleutel kon ophalen op davy crocket

    Hoi Rebecca,
    De sleutel van de kamer kan in de meeste gevallen inderdaad pas vanaf 15:00 uur worden afgehaald, maar de tickets zijn gewoon al eerder beschikbaar. Inchecken kan gewoon direct bij aankomst in alle Disney hotels. Hier krijg je de tickets (of een verwijzing naar een loket waar ze afgehaald kunnen worden) en kun je direct de parken in. Bij terugkomst in het hotel, nadat de parken zijn gesloten, kan de sleutel van de kamer afgehaald worden.
    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.