Aanbiedingen 2023 voor Walt Disney World

Enig idee wanneer 2023 aanbiedingen beschikbaar worden? Ik heb al op de site gekeken voor UK en Ireland en daar is het al mogelijk om voor 2023 te boeken. Wanneer worden de goede deals verwacht, want nu is het enkel tickets 14 dagen voor prijs 7 dagen 1 nachtje gratis, Magic Maker gratis en korting op Genie + ... geen gift card
Daarbij nog een vraag, stel ik doe een boeking, en later komt dinning plan terug en eventueel free dining kan dit dan nog worden aangepast?

Reacties

  • Enig idee wanneer 2023 aanbiedingen beschikbaar worden? Ik heb al op de site gekeken voor UK en Ireland en daar is het al mogelijk om voor 2023 te boeken. Wanneer worden de goede deals verwacht, want nu is het enkel tickets 14 dagen voor prijs 7 dagen 1 nachtje gratis, Magic Maker gratis en korting op Genie + ... geen gift card
    Daarbij nog een vraag, stel ik doe een boeking, en later komt dinning plan terug en eventueel free dining kan dit dan nog worden aangepast?

    Hoj Lieve,

    Als het goed is komt de 2023 aanbieding voor Walt Disney World in maart of april beschikbaar. Reserveringen zijn wel al open, maar zonder acties, dus alleen rack rate prijzen. Zodra wij meer informatie krijgen, dan maken we een aparte actie pagina aan met alle details en boekingsmogelijkheden.

    Als Dining Plan weer terugkeert, kan dit uiteraard aan iedere boeking worden toegevoegd. Wat de voorwaarden zullen zijn voor een 'aanpassing' naar een andere aanbieding is nu nog niet bekend. Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden voor acties in 2023.

    Groetjes,
    Lars
  • Super bedankt... ik volg het op de voet op... we gaan onze trip een jaartje vervroegen... door gezondheidsproblemen van mijn man wordt 2024 niet meer haalbaar zelf 2023 is een gok maar we hopen dat het toch nog lukt...
  • Hoi allemaal,

    Boekingen voor Walt Disney World in 2023 zijn nu open met de 7 dagen gratis actie (14 dagen toegang voor de prijs van 7 dagen + gratis Memory Maker) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-korting

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars, weet jij of het er naar uitziet dat er acties bij gaan komen zoals de giftcard? Of is daar nog niets over bekend?

    Hoop stiekem natuurlijk op een diningplan ?
  • -jose- zei:

    Hoi Lars, weet jij of het er naar uitziet dat er acties bij gaan komen zoals de giftcard? Of is daar nog niets over bekend?

    Hoop stiekem natuurlijk op een diningplan ?

    Als het goed is komt daar dit voorjaar meer informatie over of dergelijke aanbiedingen beschikbaar komen en zo ja, voor welke aankomsten. Voor nu is de 7 dagen gratis actie beschikbaar.
  • Alweer een stuk duurder dan dit jaar.
  • Die actie loopt eigenlijk heel het jaar voor Europa die 7 dagen gratis... nu nog minder dan vorig jaar toen was er nog een dining credit...
  • Die actie loopt eigenlijk heel het jaar voor Europa die 7 dagen gratis... nu nog minder dan vorig jaar toen was er nog een dining credit...

    Normaal komen er in april nieuwe - extra - aanbiedingen. We hebben echter nog niets van Disney vernomen. Zodra we meer weten, maken we dat uiteraard bekend in dit topic en via de aanbiedingen pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world
  • Hoi! Ik ben helemaal nieuw hier. Volgend jaar willen wij richting Florida gaan om de parken te bezoeken. Nu alvast aan het oriënteren :) Hoor graag wat tips.. We willen in de zomervakantie of is de meivakantie beter? Villa huren in kissemee of een hotel bij Disney en profiteren van de extra's die je daar hebt? Zijn die extra's echt nuttig of valt het wel mee? Komen er ook regelmatig aanbiedingen van de disneyhotels daar in combinatie met de pretparken?
  • Hoi! Ik ben helemaal nieuw hier. Volgend jaar willen wij richting Florida gaan om de parken te bezoeken. Nu alvast aan het oriënteren :) Hoor graag wat tips.. We willen in de zomervakantie of is de meivakantie beter? Villa huren in kissemee of een hotel bij Disney en profiteren van de extra's die je daar hebt? Zijn die extra's echt nuttig of valt het wel mee? Komen er ook regelmatig aanbiedingen van de disneyhotels daar in combinatie met de pretparken?

    Hoi danielle,

    Een goede start voor een reis naar Walt Disney World is onze Verblijf pagina met drukte kalender en informatie en tips over de duur en hotels: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/praktische-informatie-florida/verblijf-florida. Qua weer en drukte zou ik zeggen meivakantie, al is de beste tip om schoolvakanties in de VS te vermijden.

    De voordelen van een Disney hotel: thema, ligging, gratis vervoer met bus, boot, gondola of monorail naar alle parken, resorts en Disney Springs, Early Entry met dagelijks 30 minuten eerder naar binnen in alle parken, korting op Disney Genie+ (vervanging van FastPass), als eerste Lightning Lane reserveringen maken, restaurant reserveringen voor direct 10 dagen van het verblijf, aanbiedingen met tot 7 dagen gratis entree én gratis Memory Maker t.w.v. $199.

    Bekijk alle actuele aanbiedingen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world

    Groetjes,
    Lars
  • Hallo allemaal,

    De nieuwe Free Dining aanbieding zal vanaf 26 mei 2022 voor alle internationale gasten beschikbaar zijn via deze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit

    Groetjes,
    Lars
  • BREAKING: De Free Dining aanbieding voor Walt Disney World is nu online beschikbaar met GRATIS Disney Dining Credits + 7 dagen GRATIS entree + $200 Giftcard via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit
  • augustus 2022 aangepast
    Foutje
  • Opgelet! De nieuwe 2023 Top Deal voor Walt Disney World is nu beschikbaar met tot 4 nachten & 7 dagen gratis + gratis Memory Maker bij een verblijf in de Disney hotels via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree
  • Ik zie nu mooie actie,Maar je kan maar boeken tot vertrek op 31 december.
    Maar hoe moet je zeg maar boeken tot vertrek in de 1e week van januari?
    Want nu als je boekt voor een bepaalde datum krjjg je een kadobon
  • Ik zie nu mooie actie,Maar je kan maar boeken tot vertrek op 31 december.
    Maar hoe moet je zeg maar boeken tot vertrek in de 1e week van januari?
    Want nu als je boekt voor een bepaalde datum krjjg je een kadobon

    Je bedoelt voor januari 2024? Die boekingen zijn nog niet open. Je kunt nu reserveren voor een verblijf dat uiterlijk eindigt op 31 december 2023 via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree
  • Wanneer gaat de 2024 boekingen open?
  • Wanneer gaat de 2024 boekingen open?

    Als ik het goed zeg is dit volgens mij meestal ergens in maart of april.
  • Wanneer gaat de 2024 boekingen open?

    Zoals jose hierboven ook al aangeeft gaan boekingen voor het volgende jaar in het voorjaar open, dus voor aankomsten in 2024 gaan deze in het voorjaar van 2023 open.
  • Ik zag op diverse fb berichten dat disney weer op een nieuwemanier de diningplan gaat starten.
    Geld dat als we hier boeken met de nieuwe actie dat we die ook meteen krijgen bij onze boekingen?
  • Ik zag op diverse fb berichten dat disney weer op een nieuwemanier de diningplan gaat starten.
    Geld dat als we hier boeken met de nieuwe actie dat we die ook meteen krijgen bij onze boekingen?

    Dat is een exclusieve Amerikaanse aanbieding met $750 Dining Credit. Echter, de huidige Europese aanbieding met 4 nachten gratis + 7 dagen gratis en gratis Memory Maker is een betere deal. In de VS betaal je voor het verblijf zelf en de tickets namelijk de volle prijs.
  • januari 2023 aangepast
    Lars zei:

    Ik zag op diverse fb berichten dat disney weer op een nieuwemanier de diningplan gaat starten.
    Geld dat als we hier boeken met de nieuwe actie dat we die ook meteen krijgen bij onze boekingen?

    Dat is een exclusieve Amerikaanse aanbieding met $750 Dining Credit. Echter, de huidige Europese aanbieding met 4 nachten gratis + 7 dagen gratis en gratis Memory Maker is een betere deal. In de VS betaal je voor het verblijf zelf en de tickets namelijk de volle prijs.
    Inderdaad, wij hebben zelf onze reserving, gemaakt eind september, om laten zetten naar de nieuwe aanbieding. Het scheelt een paar honderd euro in vergelijking met de dining+shop credit.
  • Hi allemaal,
    Eind dit jaar is het zover: ons eerste bezoek aan Walt Disney World. Nu willen we gebruikmaken van de aanbieding 7 dagen + 7 dagen gratis inclusief waterparken en Memory Maker. Deze aanbieding kunnen wij als Nederlanders dus gewoon gebruiken? Althans daar lijkt het op wanneer ik hier lees. Groetjes Munckin!
  • Munckin zei:

    Hi allemaal,
    Eind dit jaar is het zover: ons eerste bezoek aan Walt Disney World. Nu willen we gebruikmaken van de aanbieding 7 dagen + 7 dagen gratis inclusief waterparken en Memory Maker. Deze aanbieding kunnen wij als Nederlanders dus gewoon gebruiken? Althans daar lijkt het op wanneer ik hier lees. Groetjes Munckin!

    Dat klopt. Wij als DiscoverTheMagic.nl werken samen met The Walt Disney Travel Company uit Ierland voor de beste Walt Disney World aanbieding voor alle Europese gasten. Via onze links ontvangen we commissie van Disney om deze grote website en community in de lucht te houden. Wat leuk dat jullie naar Disney World willen gaan. Boek eenvoudig je verblijf online via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree. Wij zijn zelf afgelopen oktober 14 dagen in WDW geweest met dezelfde aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Munckin zei:

    Hi allemaal,
    Eind dit jaar is het zover: ons eerste bezoek aan Walt Disney World. Nu willen we gebruikmaken van de aanbieding 7 dagen + 7 dagen gratis inclusief waterparken en Memory Maker. Deze aanbieding kunnen wij als Nederlanders dus gewoon gebruiken? Althans daar lijkt het op wanneer ik hier lees. Groetjes Munckin!

    Dat klopt. Wij als DiscoverTheMagic.nl werken samen met The Walt Disney Travel Company uit Ierland voor de beste Walt Disney World aanbieding voor alle Europese gasten. Via onze links ontvangen we commissie van Disney om deze grote website en community in de lucht te houden. Wat leuk dat jullie naar Disney World willen gaan. Boek eenvoudig je verblijf online via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-nachten-gratis-entree. Wij zijn zelf afgelopen oktober 14 dagen in WDW geweest met dezelfde aanbieding.

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel voor de uitleg Lars en wat fijn dat deze aanbieding voor ons mogelijk is. Echt top! We kijken er ontzettend naar uit!
    Groetjes, Munckin

  • Hoi allemaal,

    Er is weer een nieuwe tijdelijke ticket deal beschikbaar met het 14-dagen Disney Magic ticket voor de prijs van 7 dagen + $50 Disney Giftcard + gratis Memory Maker (t.w.v. $199) via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.