My Disney Experience account / app

2»

Reacties

  • Hoi @remcomorsch ,

    Klopt inderdaad. De mogelijkheid om MagicBands op voorhand te bestellen is (momenteel) alleen mogelijk voor inwoners uit de VS. Internationale gasten kunnen hun MagicBands ter plaatse aanschaffen. Dit kan ook bij de merchandise winkels van alle hotels, in de parken en in Disney Springs.

    Groetjes,
    Lars
  • Apart, wij hebben er vorige week wel besteld met korting, en in mde staat dat we ze in resort kunnen afhalen.
  • Apart, wij hebben er vorige week wel besteld met korting, en in mde staat dat we ze in resort kunnen afhalen.

    Dat zou mooi zijn! Voorheen kon dat niet. Hoe heb je ze precies besteld? Waar kunnen anderen deze optie vinden in MDE?
  • Ik kreeg wel een link via de chatfunctie, ze heeft niet gevraagd waar ik vandaan kwam. Heb ze direct besteld. En in mijn MDE staat toch wel dat we van Nederland zijn.
    Geld is gewoon van mijn rekening af, en na een paar dagen waren bands gelinkt in MDE.
    Ga na de berichten hier wel de bevestigingen en screenshots van bands printen. Mochten er daar problemen zijn, kan ik laten zien dat ze goedgekeurd en betaald zijn.
  • Ik kreeg wel een link via de chatfunctie, ze heeft niet gevraagd waar ik vandaan kwam. Heb ze direct besteld. En in mijn MDE staat toch wel dat we van Nederland zijn.
    Geld is gewoon van mijn rekening af, en na een paar dagen waren bands gelinkt in MDE.
    Ga na de berichten hier wel de bevestigingen en screenshots van bands printen. Mochten er daar problemen zijn, kan ik laten zien dat ze goedgekeurd en betaald zijn.

    Waar kon je die dan bestellen? Was dat via MDE zelf of shopDisney? Naar welke pagina werd je gestuurd via die link uit de chat?
  • Via de link kwam ik op MDE, en daar kon ik bestellen.
    Eerst werd ik ook steeds via MDE naar de disneyshop gestuurd.
    Kan link nirt kopieren want dan kom ik in mijn account uit.
    Ze hebben na bestelling gezien dat we niet uit USA komen omdat er bij staat dat de bands in resort kunnen ophalen. En binnen USA sturen ze deze op.
    Toen ik de link kreeg dacht ik gelijk bestellen nu het kan, ook al gaan we pas in 2022 ?
  • Goed om te horen, @boogschutter ! Voor de rest is dus het advies: be even contact op met de Disney klantenservice voor een link om de MagicBands op voorhand te bestellen of schaf ze ter plaatse aan in het hotel, de parken of Disney Springs.
  • Ik had hetzelfde probleem, na 14 dagen konden we nog niet inloggen. Van Walt Disney Travel UK kregen we geen duidelijkheid. Een telefoontje naar WDW heeft toen wel geholpen, we kregen telefonisch het Confirmation Number verstrekt en toen lukte het wel op in te loggen. Het Confirmation Number was heel anders dan het 'REFERENCE' nummer op de boekingsbevestiging en stond verder ook nergens.

    Hey hey, wij boekten laatst ook, een package deal... Is de 'Booking Confirmation number' dan niet het nr dat je moet koppelen?
    Groetjes
  • Hoi allemaal,

    Binnenkort krijgt de My Disney Experience app er een broertje bij in de vorm van de nieuwe Disney Genie app. Met deze app kun je automatisch gegenereerde of persoonlijke touring plans / schema's maken rondom je favoriete attracties of belevenissen. Een beetje vergelijkbaar met de app van Touring Plans. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/genie-app-walt-disney-world-tips-planning-korte-wachttijden

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi allemaal,

    Binnenkort krijgt de My Disney Experience app er een broertje bij in de vorm van de nieuwe Disney Genie app. Met deze app kun je automatisch gegenereerde of persoonlijke touring plans / schema's maken rondom je favoriete attracties of belevenissen. Een beetje vergelijkbaar met de app van Touring Plans. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/genie-app-walt-disney-world-tips-planning-korte-wachttijden

    Groetjes,
    Lars

    Ben benieuwd naar deze app.
  • Ik had hetzelfde probleem, na 14 dagen konden we nog niet inloggen. Van Walt Disney Travel UK kregen we geen duidelijkheid. Een telefoontje naar WDW heeft toen wel geholpen, we kregen telefonisch het Confirmation Number verstrekt en toen lukte het wel op in te loggen. Het Confirmation Number was heel anders dan het 'REFERENCE' nummer op de boekingsbevestiging en stond verder ook nergens.

    Hey hey, wij boekten laatst ook, een package deal... Is de 'Booking Confirmation number' dan niet het nr dat je moet koppelen?
    Groetjes
    </blockquote
  • Beste mensen

    Wie kan mij verder helpen om mijnpakket te koppellen aan mijn disney accound.
    Ik heb email contact gehad maar zij zeggen dat zij niet kunnen helpen via de email.
    Nu heb ik zeg maar 2x2 weken los geboekt waarvan disney dus 2 weken al in mijn accound heeft gezet.
    Zij zeggen dat ik mijn reserverings nummer moet gebruiken maar ik zie enkel in de document die ik heb een factuur nummer maar geen reserverings nummer.Want die heb je nodig om jou resort te koppellen.
    Bellen heeft geen zin want ik heb afgelopen weekend 2x 1 uur in de wacht gestaan en dat kost je klauwen met geld.

    Gr

    Hm van ellinkhuizen
  • Als je in de ochtend meteen belt nadat de lijnen openen wacht je maximaal een kwartier. Misschien een tip
  • Bellen is geen optie.
    Want je betaald je blauw aan het wachten.
    En ik ben ook de taal niet machtig.
    Vindt het erg raar dat ze maar 1 boeking wel hebben geactieveert en de ander niet.
  • Beste mensen

    Wie kan mij verder helpen om mijnpakket te koppellen aan mijn disney accound.
    Ik heb email contact gehad maar zij zeggen dat zij niet kunnen helpen via de email.
    Nu heb ik zeg maar 2x2 weken los geboekt waarvan disney dus 2 weken al in mijn accound heeft gezet.
    Zij zeggen dat ik mijn reserverings nummer moet gebruiken maar ik zie enkel in de document die ik heb een factuur nummer maar geen reserverings nummer.Want die heb je nodig om jou resort te koppellen.
    Bellen heeft geen zin want ik heb afgelopen weekend 2x 1 uur in de wacht gestaan en dat kost je klauwen met geld.

    Gr

    Hm van ellinkhuizen

    Het boekingsnummer uit je bevestigingsmail zou moeten werken. Wij hebben een tijdje geleden ook geboekt (voor oktober 2022) en konden het arrangement direct koppelen op basis van het boekingsnummer en de naam van de hoofdboeker. Mocht het niet lukken, dan kun je ook mailen naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit ook voor je bekijken als je niet wilt bellen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Beste mensen

    Wie kan mij verder helpen om mijnpakket te koppellen aan mijn disney accound.
    Ik heb email contact gehad maar zij zeggen dat zij niet kunnen helpen via de email.
    Nu heb ik zeg maar 2x2 weken los geboekt waarvan disney dus 2 weken al in mijn accound heeft gezet.
    Zij zeggen dat ik mijn reserverings nummer moet gebruiken maar ik zie enkel in de document die ik heb een factuur nummer maar geen reserverings nummer.Want die heb je nodig om jou resort te koppellen.
    Bellen heeft geen zin want ik heb afgelopen weekend 2x 1 uur in de wacht gestaan en dat kost je klauwen met geld.

    Gr

    Hm van ellinkhuizen

    Het boekingsnummer uit je bevestigingsmail zou moeten werken. Wij hebben een tijdje geleden ook geboekt (voor oktober 2022) en konden het arrangement direct koppelen op basis van het boekingsnummer en de naam van de hoofdboeker. Mocht het niet lukken, dan kun je ook mailen naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit ook voor je bekijken als je niet wilt bellen.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars

    Ik stuur je vandaag even een pm hierover
  • Lars zei:

    Beste mensen

    Wie kan mij verder helpen om mijnpakket te koppellen aan mijn disney accound.
    Ik heb email contact gehad maar zij zeggen dat zij niet kunnen helpen via de email.
    Nu heb ik zeg maar 2x2 weken los geboekt waarvan disney dus 2 weken al in mijn accound heeft gezet.
    Zij zeggen dat ik mijn reserverings nummer moet gebruiken maar ik zie enkel in de document die ik heb een factuur nummer maar geen reserverings nummer.Want die heb je nodig om jou resort te koppellen.
    Bellen heeft geen zin want ik heb afgelopen weekend 2x 1 uur in de wacht gestaan en dat kost je klauwen met geld.

    Gr

    Hm van ellinkhuizen

    Het boekingsnummer uit je bevestigingsmail zou moeten werken. Wij hebben een tijdje geleden ook geboekt (voor oktober 2022) en konden het arrangement direct koppelen op basis van het boekingsnummer en de naam van de hoofdboeker. Mocht het niet lukken, dan kun je ook mailen naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit ook voor je bekijken als je niet wilt bellen.

    Groetjes,
    Lars
    Hoi Lars

    Ik stuur je vandaag even een pm hierover
    Zal ik later op de dag doen

  • Mijn Disney Experience app heeft iets vreemds. Op 1 dag na, zie ik bij alle dagen wel de reservering voor "Disney World", maar is niet zichtbaar welk park dit betreft.

    Dus op 7 November is gewoon Hollywood Studios zichtbaar en zou ik reserveringen kunnen maken als het 60 dagen voor toegang was. Bij alle overige dagen voor en na 7 november kan dit dus niet.

    Weet iemand de oplossing?
  • erx zei:

    Mijn Disney Experience app heeft iets vreemds. Op 1 dag na, zie ik bij alle dagen wel de reservering voor "Disney World", maar is niet zichtbaar welk park dit betreft.

    Dus op 7 November is gewoon Hollywood Studios zichtbaar en zou ik reserveringen kunnen maken als het 60 dagen voor toegang was. Bij alle overige dagen voor en na 7 november kan dit dus niet.

    Weet iemand de oplossing?

    Hoi erx,

    Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Gaat dit om reserveringen maken voor park toegang of voor restaurants? Voor park toegang kan dat namelijk direct via de MDE website nadat je geboekt hebt voor alle aankomsten in 2022 en 2023. Restaurant reserveringen kunnen vanaf 60 dagen vóór aankomst worden gemaakt via de MDE app.

    Park reserveringen zijn te maken of te wijzigen via de My Disney Experience website (niet de app). Via de app tik je op het '+' icoontje onderin en tik je vervolgens op 'Make or Modify Park Reservations'. Je wordt dan doorgestuurd naar de MDE website.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.