Met baby naar Disneyland paris

Mijn excuses als dit al een topic was maar heeft iemand ervaring met een bezoek aan disney met kleine baby. Onze dochter was al 1 jaar toen we de eerste keer geweest zijn. Ze is nu 5 en wil natuurlijk zoveel mogelijk attracties doen, maar ik weet niet waar baby in draagzak of dergelijke mee mag. Ik heb ze wel al gezien in pirates, waarvan ik dacht dat dat niet zou toegestaan zijn. Ik veronderstel dat chasey trein, le comte du fee, it's a small world, Pinocchio en sneeuwwitje geen probleem zijn maar wat met de andere zoals dumbo, peter pan, vliegende tapijtjes, remy,...

Reacties

  • Ik durf niet met zekerheid te zeggen waar ze in mogen, alleen dat ze waar ze wel in mogen op schoot moeten zitten. In een draagzak oid mogen ze nooit mee, ze moeten ook altijd naar voren kijken. Mijn kinderen vonden toen ze 1,5 waren Remy overigens verschrikkelijk eng. Toen kreeg ik van de medewerker op mn kop omdat mn kind andersom op schoot zat, maar ik kreeg haar met geen mogelijkheid meer naar voren gekeerd :D Staat op de website bij de andere attracties geen minimale lengte?
  • Hey, bedankt voor de info. De min lengte is van toepassing op het feit dat ze zelfstandig in de attracties kunnen, al of niet met begeleiding. Ik had de vraag ook rechtstreeks aan disney gesteld en ik kreeg te horen dat babys onder de 6 maand in alle attracties mogen waar zwangere vrouwen zijn toegelaten, op de school of in een draagzak. Ik vind het een beetje sterk en ik heb nogal verkeerde info gekregen via disney mail. Ik heb wel al zeker een baby in draagzak gezien in pirates en in chasey trein, maar dit laatste was beetje drama want die vrouw was alleen met dochtertje van 3-4j en baby in draagzak en toen zij de medewerker dat er maar 2 personen in 1 stoeltje mocht en dus peuter moest alleen in stoeltje ervoor, dat vond ik compleet onverantwoord en de mama blijkbaar ook want die stapte gewoon uit. Rare werking soms daar in disney y?
Log In of Registreer om te reageren.