Disney PhotoPass / PhotoPass+

17891012

Reacties

  • William zei:

    ik heb gisteren 24 oktober me jaarkaart verlengt en upgrade gedaan na een infinity en daar krijg je een PhotoPass+ bij maar toen ik daar na vroeg in the world of disney verwees de castmember me door naar die art gallery klopt dat en kan ik hem dan de 21ste december als ik weer ga dan daar ophalen?

    Zoals @CarmenV ook al aangeeft, kan PhotoPass+ voor Infinity jaarkaarthouders worden afgehaald bij alle PhotoPass servicepunten (waaronder attracties en Flora's Unique Boutique). En waarschijnlijk dus ook de Art Gallery.
  • Lars zei:

    Veth65 zei:

    Ik ben in bezit van magic plus jaarkaart is mogelijk om de photopass online te kopen ? Wat is de link daarvoor?

    Nee, dat gaat niet. PhotoPass met jaarkaartkorting kan alleen ter plaatse worden aangeschaft. Online is alleen het reguliere pakket te koop als onderdeel van een arrangement.
    Ter plaatse , waar kan ik dan terecht ? Wat zijn de kosten ? Heb ik recht op korting ?
  • Veth65 zei:

    Ter plaatse , waar kan ik dan terecht ? Wat zijn de kosten ? Heb ik recht op korting ?

    Het PhotoPass+ pakket is verkrijgbaar bij alle attracties met dit systeem (fotobalie) of bij Flora's Unique Boutique in het Disneyland Park. Voor Magic Plus kaarthouders is dit pakket voor €59 te koop (normaal €75).
  • Hallo allemaal,
    Wij gaan volgende week een paar dagen naar Disneyland Parijs. We zijn voornemens om een fotopas te kopen, maar vraag mij af of dit een beetje de moeite is. We gaan don/vrij/zat. Kan iemand inschatten of er dan veel fotoplekken zijn? En zijn er veel attracties met foto-moment? En staan die ook aan? ? In de Efteling hadden we het in september gedaan maar toen stonden er aantal niet aan ivm corona. Desondanks vond ik het wel de moeite, echter kostte die de helft vd prijs in Disney.
    Groetjes Liz
  • LizK zei:

    Hallo allemaal,
    Wij gaan volgende week een paar dagen naar Disneyland Parijs. We zijn voornemens om een fotopas te kopen, maar vraag mij af of dit een beetje de moeite is. We gaan don/vrij/zat. Kan iemand inschatten of er dan veel fotoplekken zijn? En zijn er veel attracties met foto-moment? En staan die ook aan? ? In de Efteling hadden we het in september gedaan maar toen stonden er aantal niet aan ivm corona. Desondanks vond ik het wel de moeite, echter kostte die de helft vd prijs in Disney.
    Groetjes Liz

    Hoi Liz,

    Wij nemen altijd de PhotoPass bij een meerdaags verblijf. Erg handig bij meet & greets met figuren, de speciale Magic Shots in beide parken en beschikbaar bij alle attracties met fotosysteem. Bekijk alle locaties: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hier een vraag van een newby ;)
    Ik ga met een groep van 5 naar Disney en verblijf in een Davy Crocket huisje. Nu kunnen we een Photopass + bij bestellen voor 75,- in totaal voor 5 personen.
    Dit lijkt me zo ongelooflijk goedkoop. Klopt dit wel? Is dit omdat je in een disney verblijf zit?

    Ik lees dat je een photopass+ pakket in het park kan kopen en dat dit 74,- is voor 3 pasjes. Betekent dat het dan voor 3 personen is of nog steeds voor één persoon?

    Wie kan me deze twee vragen uitleggen? ?
  • Nadine zei:

    Hier een vraag van een newby ;)
    Ik ga met een groep van 5 naar Disney en verblijf in een Davy Crocket huisje. Nu kunnen we een Photopass + bij bestellen voor 75,- in totaal voor 5 personen.
    Dit lijkt me zo ongelooflijk goedkoop. Klopt dit wel? Is dit omdat je in een disney verblijf zit?

    Ik lees dat je een photopass+ pakket in het park kan kopen en dat dit 74,- is voor 3 pasjes. Betekent dat het dan voor 3 personen is of nog steeds voor één persoon?

    Wie kan me deze twee vragen uitleggen? ?

    Hoi Nadine,

    PhotoPass+ als onderdeel van een arrangement in de Disney hotels bestaat uit één pasje, maar iedereen mag dit onderling gebruiken om maximale foto's te scoren. Je betaald dus dezelfde prijs voor alle reisgenoten samen.

    Groetjes,
    Lars
  • maart 2022 aangepast
    Dus als je gaat splitsen is deze aanbieding niet heel handig?!
    Is het dan niet beter om toch in de winkel een pakket te kopen voor 74,- met direct 3 pasjes? Dan kun je wel splitsen toch?
  • Nadine zei:

    Dus als je gaat splitsen is deze aanbieding niet heel handig?!
    Is het dan niet beter om toch in de winkel een pakket te kopen voor 74,- met direct 3 pasjes? Dan kun je wel splitsen toch?

    Met het pakket in de parken kun je inderdaad splitsen.
  • Maar de photopass die je vooraf bestelt bij je reservering haal je toch ook af in de winkel dus dat zou geen verschil moeten maken? Drie jaar geleden kregen we toen 2 of 3 pasjes, vorig jaar heb ik hetzelfde besteld en in een winkel afgehaald en kreeg ik maar één pasje. Ik heb ook geen pakketten met meerdere pasjes meer gezien in de winkels. En ik dacht ook dat photopassen vooraf bestellen juist goedkoper was dan ter plaatse kopen, maar wellicht is dat achterhaald.

    Maar waar ik eigenlijk voor kwam, is er ergens een overzicht te vinden met welke magic shots er (kunnen) zijn?
    Ik klaag niet snel, maar we hebben vorig jaar op de eerste dag letterlijk geen enkele fotograaf gezien, en bij twee attracties was de fotoshop ook dicht. Van dag 1 heb ik 1 matige attractie-foto... Op dag 2 (van 2) heb ik ze gelukkig wel ergens gezien, dus hebben we in ieder geval een paar foto's kunnen maken, maar dat waren dure foto's :D Hopelijk dit jaar meer succes!
  • koei zei:

    Maar de photopass die je vooraf bestelt bij je reservering haal je toch ook af in de winkel dus dat zou geen verschil moeten maken? Drie jaar geleden kregen we toen 2 of 3 pasjes, vorig jaar heb ik hetzelfde besteld en in een winkel afgehaald en kreeg ik maar één pasje. Ik heb ook geen pakketten met meerdere pasjes meer gezien in de winkels. En ik dacht ook dat photopassen vooraf bestellen juist goedkoper was dan ter plaatse kopen, maar wellicht is dat achterhaald.

    Maar waar ik eigenlijk voor kwam, is er ergens een overzicht te vinden met welke magic shots er (kunnen) zijn?
    Ik klaag niet snel, maar we hebben vorig jaar op de eerste dag letterlijk geen enkele fotograaf gezien, en bij twee attracties was de fotoshop ook dicht. Van dag 1 heb ik 1 matige attractie-foto... Op dag 2 (van 2) heb ik ze gelukkig wel ergens gezien, dus hebben we in ieder geval een paar foto's kunnen maken, maar dat waren dure foto's :D Hopelijk dit jaar meer succes!

    Nee, de PhotoPass+ als onderdeel van een arrangement ontvang je tijdens het inchecken. Alleen losse pakketten zijn verkrijgbaar in de parken. Eerlijk gezegd hebben wij zelf al heel lang geen los pakket meer aangeschaft, alleen als onderdeel van een verblijf en dat is altijd één pasje. Of ze in de winkels nog de pakketten met 3 pasjes verkopen is ons niet bekend. Disney heeft daar geen wijziging over bekend gemaakt.

    De locaties van de Magic Shots staan in de Disneyland Paris app via de plattegrond en dan het icoontje voor de Disney figuren. Je krijgt dan de reguliere meet & greets te zien en de Magic Shots.

    Groetjes,
    Lars
  • De Magic Shots staan zo slecht aangegeven. Er staan er geloof ik nu 2 in de app, maar er zijn er meer dan dat, en voor geen enkele heb je tijden. Ik heb gehoord dat je bij City Hall om een overzicht van de dag kunt vragen, maar ik heb het daar nog nooit rustig genoeg gezien dat ik dacht dat dat het waard zou zijn, haha!
  • Lars zei:

    koei zei:

    Maar de photopass die je vooraf bestelt bij je reservering haal je toch ook af in de winkel dus dat zou geen verschil moeten maken? Drie jaar geleden kregen we toen 2 of 3 pasjes, vorig jaar heb ik hetzelfde besteld en in een winkel afgehaald en kreeg ik maar één pasje. Ik heb ook geen pakketten met meerdere pasjes meer gezien in de winkels. En ik dacht ook dat photopassen vooraf bestellen juist goedkoper was dan ter plaatse kopen, maar wellicht is dat achterhaald.

    Maar waar ik eigenlijk voor kwam, is er ergens een overzicht te vinden met welke magic shots er (kunnen) zijn?
    Ik klaag niet snel, maar we hebben vorig jaar op de eerste dag letterlijk geen enkele fotograaf gezien, en bij twee attracties was de fotoshop ook dicht. Van dag 1 heb ik 1 matige attractie-foto... Op dag 2 (van 2) heb ik ze gelukkig wel ergens gezien, dus hebben we in ieder geval een paar foto's kunnen maken, maar dat waren dure foto's :D Hopelijk dit jaar meer succes!

    Nee, de PhotoPass+ als onderdeel van een arrangement ontvang je tijdens het inchecken. Alleen losse pakketten zijn verkrijgbaar in de parken. Eerlijk gezegd hebben wij zelf al heel lang geen los pakket meer aangeschaft, alleen als onderdeel van een verblijf en dat is altijd één pasje. Of ze in de winkels nog de pakketten met 3 pasjes verkopen is ons niet bekend. Disney heeft daar geen wijziging over bekend gemaakt.

    De locaties van de Magic Shots staan in de Disneyland Paris app via de plattegrond en dan het icoontje voor de Disney figuren. Je krijgt dan de reguliere meet & greets te zien en de Magic Shots.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb drie jaar geleden én afgelopen zomer de photopassen bij de boeking al besteld (niet als onderdeel van een arrangement want die zijn er volgens mij voor Parijs nooit, maar altijd direct bij de boeking ook gereserveerd, via Disney zelf), en beide keren heb ik een voucher gekregen die ik bij een van de winkels waar ze photopassen verkopen moest inwisselen. Het eerste jaar kregen we toen een pakketje met meerdere pasjes, afgelopen jaar zat er maar één pasje in. Wellicht ligt het eraan waar/hoe je geboekt hebt?

    De locaties van de magic shots had ik al in de app gevonden, maar die zijn niet up to date helaas. Daar staan altijd dezelfde twee shots in (ook om deze tijd nog), en mijn ervaring vorig jaar was dat ze er sowieso nooit de gehele dag staan, en dat er veel meer verschillende magic shots zijn (alleen weet je dus niet waar en wanneer, wat het nogal lastig maakt...). Uiteindelijk hebben we toen na vier keer geen succes de laatste dag 'The Child' kunnen vinden bijvoorbeeld, terwijl ik van te voren had opgezocht waar deze zou zijn. Maar momenteel lees ik wat berichten over nieuwe shots, vandaar dat ik wel benieuwd ben waar.

    City Hall is inderdaad elke dag afgeladen. Maar mochten de shows heel druk zijn gaan we daar proberen kaartjes te reserveren, dus dan kan ik er gelijk naar vragen, goede tip!
  • koei zei:

    Lars zei:

    koei zei:

    Maar de photopass die je vooraf bestelt bij je reservering haal je toch ook af in de winkel dus dat zou geen verschil moeten maken? Drie jaar geleden kregen we toen 2 of 3 pasjes, vorig jaar heb ik hetzelfde besteld en in een winkel afgehaald en kreeg ik maar één pasje. Ik heb ook geen pakketten met meerdere pasjes meer gezien in de winkels. En ik dacht ook dat photopassen vooraf bestellen juist goedkoper was dan ter plaatse kopen, maar wellicht is dat achterhaald.

    Maar waar ik eigenlijk voor kwam, is er ergens een overzicht te vinden met welke magic shots er (kunnen) zijn?
    Ik klaag niet snel, maar we hebben vorig jaar op de eerste dag letterlijk geen enkele fotograaf gezien, en bij twee attracties was de fotoshop ook dicht. Van dag 1 heb ik 1 matige attractie-foto... Op dag 2 (van 2) heb ik ze gelukkig wel ergens gezien, dus hebben we in ieder geval een paar foto's kunnen maken, maar dat waren dure foto's :D Hopelijk dit jaar meer succes!

    Nee, de PhotoPass+ als onderdeel van een arrangement ontvang je tijdens het inchecken. Alleen losse pakketten zijn verkrijgbaar in de parken. Eerlijk gezegd hebben wij zelf al heel lang geen los pakket meer aangeschaft, alleen als onderdeel van een verblijf en dat is altijd één pasje. Of ze in de winkels nog de pakketten met 3 pasjes verkopen is ons niet bekend. Disney heeft daar geen wijziging over bekend gemaakt.

    De locaties van de Magic Shots staan in de Disneyland Paris app via de plattegrond en dan het icoontje voor de Disney figuren. Je krijgt dan de reguliere meet & greets te zien en de Magic Shots.

    Groetjes,
    Lars
    Ik heb drie jaar geleden én afgelopen zomer de photopassen bij de boeking al besteld (niet als onderdeel van een arrangement want die zijn er volgens mij voor Parijs nooit, maar altijd direct bij de boeking ook gereserveerd, via Disney zelf), en beide keren heb ik een voucher gekregen die ik bij een van de winkels waar ze photopassen verkopen moest inwisselen. Het eerste jaar kregen we toen een pakketje met meerdere pasjes, afgelopen jaar zat er maar één pasje in. Wellicht ligt het eraan waar/hoe je geboekt hebt?

    De locaties van de magic shots had ik al in de app gevonden, maar die zijn niet up to date helaas. Daar staan altijd dezelfde twee shots in (ook om deze tijd nog), en mijn ervaring vorig jaar was dat ze er sowieso nooit de gehele dag staan, en dat er veel meer verschillende magic shots zijn (alleen weet je dus niet waar en wanneer, wat het nogal lastig maakt...). Uiteindelijk hebben we toen na vier keer geen succes de laatste dag 'The Child' kunnen vinden bijvoorbeeld, terwijl ik van te voren had opgezocht waar deze zou zijn. Maar momenteel lees ik wat berichten over nieuwe shots, vandaar dat ik wel benieuwd ben waar.

    City Hall is inderdaad elke dag afgeladen. Maar mochten de shows heel druk zijn gaan we daar proberen kaartjes te reserveren, dus dan kan ik er gelijk naar vragen, goede tip!
    Wij hebben vorig jaar aan de fotograaf bij zo’n Magic shot gevraagd waar de andere waren. En hij liet ons toen een briefje zien met alle locaties erop. Dus misschien kan je dat ook nog proberen
  • koei zei:

    Ik heb drie jaar geleden én afgelopen zomer de photopassen bij de boeking al besteld (niet als onderdeel van een arrangement want die zijn er volgens mij voor Parijs nooit, maar altijd direct bij de boeking ook gereserveerd, via Disney zelf), en beide keren heb ik een voucher gekregen die ik bij een van de winkels waar ze photopassen verkopen moest inwisselen. Het eerste jaar kregen we toen een pakketje met meerdere pasjes, afgelopen jaar zat er maar één pasje in. Wellicht ligt het eraan waar/hoe je geboekt hebt?

    ...

    Sinds het afgelopen kerstseizoen krijg je de PhotoPass+ als onderdeel van een arrangement tijdens het inchecken en niet meer in voucher vorm. Wij zijn in december geweest en ontvingen de kaart direct in het hotel.
  • Ah, dat verklaart het, dan hebben ze dat relatief recent veranderd. Wel fijn, want vorig jaar heeft het me een kwartier gekost om die bon in te wisselen in een winkel omdat iemand voor me de halve winkel leeg kocht :D

    Bedankt voor de tip van het vragen naar het kaartje Martine! Mijn ouders hadden een keer een fotograaf op het grote plein die idd zei dat ze die middag Tinkerbell er in zouden shoppen, maar vragen of ze zo'n overzichtje hebben is wel slim! En een stuk sneller dan bij City Hall waarschijnlijk!
  • Hallo,
    Weet iemand of het mogelijk is om een photopass (die bij mijn Infinity jaarpas hoort) uit te lenen aan familie? Zij gaan gewoon met een gekochte ticket naar het park.
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Robine
  • Robine zei:

    Hallo,
    Weet iemand of het mogelijk is om een photopass (die bij mijn Infinity jaarpas hoort) uit te lenen aan familie? Zij gaan gewoon met een gekochte ticket naar het park.
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Robine

    Voor zover wij weten kan dat aangezien de PhotoPass niet op naam staat.
  • Robine zei:

    Hallo,
    Weet iemand of het mogelijk is om een photopass (die bij mijn Infinity jaarpas hoort) uit te lenen aan familie? Zij gaan gewoon met een gekochte ticket naar het park.
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Robine

    Wij hebben twee jaar geleden gewoon die van mijn schoonzusje kunnen gebruiken die op dat moment een jaarkaart had. Volgens mij stond er wel iets op dat het een speciale photopass was die bij een jaarkaart hoort en was het verschil met een reguliere photopass dus wel zichtbaar, maar er heeft nooit iemand een vraag over gesteld en we hebben hem probleemloos kunnen gebruiken, zelfs bij het in het hotel laten terugzoeken van een foto die niet goed opgeslagen was.
  • koei zei:

    Robine zei:

    Hallo,
    Weet iemand of het mogelijk is om een photopass (die bij mijn Infinity jaarpas hoort) uit te lenen aan familie? Zij gaan gewoon met een gekochte ticket naar het park.
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Robine

    Wij hebben twee jaar geleden gewoon die van mijn schoonzusje kunnen gebruiken die op dat moment een jaarkaart had. Volgens mij stond er wel iets op dat het een speciale photopass was die bij een jaarkaart hoort en was het verschil met een reguliere photopass dus wel zichtbaar, maar er heeft nooit iemand een vraag over gesteld en we hebben hem probleemloos kunnen gebruiken, zelfs bij het in het hotel laten terugzoeken van een foto die niet goed opgeslagen was.
    koei zei:

    Robine zei:

    Hallo,
    Weet iemand of het mogelijk is om een photopass (die bij mijn Infinity jaarpas hoort) uit te lenen aan familie? Zij gaan gewoon met een gekochte ticket naar het park.
    Alvast bedankt voor de reactie.
    Robine

    Wij hebben twee jaar geleden gewoon die van mijn schoonzusje kunnen gebruiken die op dat moment een jaarkaart had. Volgens mij stond er wel iets op dat het een speciale photopass was die bij een jaarkaart hoort en was het verschil met een reguliere photopass dus wel zichtbaar, maar er heeft nooit iemand een vraag over gesteld en we hebben hem probleemloos kunnen gebruiken, zelfs bij het in het hotel laten terugzoeken van een foto die niet goed opgeslagen was.
    Oh super....heel erg bedankt voor de reacties!
  • Hoe werkt een photopass precies ? Ik heb een magic plus en wil in juli er 1 aanschaffen. We gaan naar Disney omdat mijn moeder 65 wordt en ik vindt het wel mooi om dan veel van die magic shots te doen en een mooie fotoboek te maken. Maar waar kan ik een photopass aanschaffen en hoe werkt het? Alles via een QR code ? Moet je je dan ergens aanmelden of een account aanmaken ?
  • dotty03 zei:

    Hoe werkt een photopass precies ? Ik heb een magic plus en wil in juli er 1 aanschaffen. We gaan naar Disney omdat mijn moeder 65 wordt en ik vindt het wel mooi om dan veel van die magic shots te doen en een mooie fotoboek te maken. Maar waar kan ik een photopass aanschaffen en hoe werkt het? Alles via een QR code ? Moet je je dan ergens aanmelden of een account aanmaken ?

    Hoi dotty03,

    Magic Shots (en alle overige foto's) zijn beschikbaar via het PhotoPass+ pakket. Je betaald een vaste prijs voor onbeperkt digitale foto's. Je schaft dit pakket aan in de parken of op voorhand als onderdeel van een arrangement in de Disney hotels. Je krijgt dan een fysieke pas (vergelijkbaar met de Magic Pass) die je bij alle fotopunten (fotografen of attracties met fotosysteem) kunt laten scannen. De foto's worden dan toegevoegd. Vervolgens maak je een gratis account aan via de PhotoPass website van Disneyland Paris en link je de kaart. Daarna kun je ze in hoge kwaliteit downloaden en gebruiken om fotoboeken te maken.

    Lees alles over PhotoPass en PhotoPass+ hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    dotty03 zei:

    Hoe werkt een photopass precies ? Ik heb een magic plus en wil in juli er 1 aanschaffen. We gaan naar Disney omdat mijn moeder 65 wordt en ik vindt het wel mooi om dan veel van die magic shots te doen en een mooie fotoboek te maken. Maar waar kan ik een photopass aanschaffen en hoe werkt het? Alles via een QR code ? Moet je je dan ergens aanmelden of een account aanmaken ?

    Hoi dotty03,

    Magic Shots (en alle overige foto's) zijn beschikbaar via het PhotoPass+ pakket. Je betaald een vaste prijs voor onbeperkt digitale foto's. Je schaft dit pakket aan in de parken of op voorhand als onderdeel van een arrangement in de Disney hotels. Je krijgt dan een fysieke pas (vergelijkbaar met de Magic Pass) die je bij alle fotopunten (fotografen of attracties met fotosysteem) kunt laten scannen. De foto's worden dan toegevoegd. Vervolgens maak je een gratis account aan via de PhotoPass website van Disneyland Paris en link je de kaart. Daarna kun je ze in hoge kwaliteit downloaden en gebruiken om fotoboeken te maken.

    Lees alles over PhotoPass en PhotoPass+ hier: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/diensten-services-paris/disney-photopass-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Super dank je wel !
  • Wij zijn net terug van Disney. We kregen toch ook deze keer weer een voucher in het hotel die we in een winkel om konden wisselen voor één pas. Vooraf je Photopass reserveren heeft dus vrijwel geen meerwaarde, bewust pas ter plaatse kopen ook niet.

    De hoeveelheid magicshots is wel enorm afgenomen. We zijn 5 dagen geweest, en eigenlijk waren er in die vijf dagen maar 2 verschillende magicshots aanwezig. Eén met ballonnen voor de verjaardag, en één met confetti blazen. Beide voor Plaza Gardens (en die met ballonnen in de ochtend ook voor het kasteel). En op Starwarsday hadden ze ook die van Baby Yoda nog een keer, maar die is er normaal niet. Ik heb aan de fotografen gevraagd of er nog meer/andere magic shots waren toen we er waren, maar elke keer werd aangegeven dat dit het was voor vandaag.

    Bij de Disneyfiguren waren er wel weer vaker echte fotografen aanwezig dan in corona-tijd, maar daarentegen waren er wel minder figuren. Kortom, je moet zelf even bekijken of zo'n pas het geld waard is. Wij waren nu met de hele familie dus hebben het er dik uit gehaald, maar met alleen ons gezin was het waarschijnlijk niet de moeite waard geweest aangezien wij niet in de rij gaan staan voor Disney-figuren.
  • Hoi!Wij hebben magic plus jaarpassen en een photopass,maar die is intussen vervallen. Nu ga ik morgen naar disney tot zaterdag (de parken enkel met toegangspas donderdag en vrijdag) en ik zou graag morgen de photopass al opnieuw aanschaffen via mijn magic plus kaart.Gaat dat ook in Disney village in een winkel?
    Groetjes, Brenda
  • Hoi!Wij hebben magic plus jaarpassen en een photopass,maar die is intussen vervallen. Nu ga ik morgen naar disney tot zaterdag (de parken enkel met toegangspas donderdag en vrijdag) en ik zou graag morgen de photopass al opnieuw aanschaffen via mijn magic plus kaart.Gaat dat ook in Disney village in een winkel?
    Groetjes, Brenda

    Volgens mij kan dat ook bij World of Disney in Disney Village.
  • Lars zei:

    Hoi!Wij hebben magic plus jaarpassen en een photopass,maar die is intussen vervallen. Nu ga ik morgen naar disney tot zaterdag (de parken enkel met toegangspas donderdag en vrijdag) en ik zou graag morgen de photopass al opnieuw aanschaffen via mijn magic plus kaart.Gaat dat ook in Disney village in een winkel?
    Groetjes, Brenda

    Volgens mij kan dat ook bij World of Disney in Disney Village.
    En anders in het winkeltje in New Port Bay hotel als ik mij niet vergis.
  • Oké super,bedankt voor jullie antwoord!??
  • Goedemiddag. Ik heb even een vraag. Ik heb vorig jaar juli via mijn magic plus kaart een photopass gehaald. Deze is een jaar geldig. Nu begrijp jk dat wanneer je deze los aanschaf, dat deze maar 10 dagen geldig is. Klopt dit ? Want dat is echt wel vreemd. Waarom is daar een verschil in ?
  • dotty03 zei:

    Goedemiddag. Ik heb even een vraag. Ik heb vorig jaar juli via mijn magic plus kaart een photopass gehaald. Deze is een jaar geldig. Nu begrijp jk dat wanneer je deze los aanschaf, dat deze maar 10 dagen geldig is. Klopt dit ? Want dat is echt wel vreemd. Waarom is daar een verschil in ?

    Een normale photopass is 10 dagen geldig, omdat er vrijwel niemand langer dan 10 dagen naar DLP gaat. Als je een photopass bij je jaarpas aanschaft, is ie een jaar geldig, omdat je vaker teruggaat. Het is een perk van de jaarpas.
Log In of Registreer om te reageren.