Tips voor restaurants (vegetarisch / veganistisch optie)

Iemand nog een leuke restaurant tip voor volwassenen? Mag in het park maar ook in Villiga zijn

Reacties


  • Iemand nog een leuke restaurant tip voor volwassenen? Mag in het park maar ook in Villiga zijn

    Hoi Sandra,
    Mijn persoonlijke favoriet voor een goed restaurant met tafelbediening in Disney Village is The Steakhouse. Verder is ook Annette's Diner erg leuk vanwege het jaren '50 decor en rolschaatsende bediening. Je krijgt hier echte authentieke Amerikaanse burgers. Lekkerder dan die bij McDonald's! King Ludwig's Castle is een mooie locatie met een leuke sfeer, maar het eten is kwalitatief iets minder dan bij The Steakhouse. Nog altijd goed hoor en daardoor goedkoper, maar The Steakhouse heeft een betere kaart (vergelijkbaar met Silver Spur in Disneyland Park).
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo iedereen,
    Heeft iemand ook tips voor vegetarisch eten in Disneyland? Ik kan het wel opzoeken in de lijst van restaurants, maar misschien dat iemand echt een aanbeveling heeft? Tot nu toe hebben we niet veel meer geprobeerd dan de pasta bij Earl of Sandwich, omdat als we 's avonds wilde eten, bijna alle restaurants in het park al gesloten waren.
  • Wij vertrekken over 3 weken en hebben al meerdere malen meegemaakt dat we moesten zoeken(en uren wachten) voor een plaatsje in een restaurant nu is mijn vraag kunnen we op voorhand al reserveren?
    Grtjs isa
  • isa zei:


    Wij vertrekken over 3 weken en hebben al meerdere malen meegemaakt dat we moesten zoeken(en uren wachten) voor een plaatsje in een restaurant nu is mijn vraag kunnen we op voorhand al reserveren?
    Grtjs isa

    Hoi Isa,
    Dat is zeker mogelijk en wordt ook aanbevolen. Restaurants met tafelbediening of buffetservice in de hotels, Disney Village, Disneyland Park en Walt Disney Studios Park kunnen worden gereserveerd door de restaurant reserveringslijn van Disney te bellen op 0033 (0)1 60 30 40 50. Frans- en Engelstalige medewerkers zitten aan de lijn om al je reserveringen te noteren.
    Groetjes,
    Lars
  • Wij zijn zot van The Plaza Gardens op de hoek van Main street,all you can eat buffet dus voor elk wat wils,hoeveel je ook wil maar best vooraf reserveren!
  • Zou je per mail kunnen reserveren in de restaurants?
  • isa zei:


    Zou je per mail kunnen reserveren in de restaurants?

    Hoi Isa,
    Het is helaas niet mogelijk om per mail te reserveren voor een restaurant in Disneyland Parijs. Een reservering maken is op voorhand alleen mogelijk door te bellen naar de restaurant reserveringslijn (0033 (0)1 60 30 40 50) of in het resort bij alle Disney hotels, City Hall (Disneyland Park), Studio Services (Walt Disney Studios Park) en bij het restaurant zelf.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt Lars!!nog een klein vraagje kun je via dat teler ook bij planet Hollywood reserveren(omdat dit dacht ik niet van Disney is)
    Alvast bedankt!!
  • isa zei:


    Bedankt Lars!!nog een klein vraagje kun je via dat teler ook bij planet Hollywood reserveren(omdat dit dacht ik niet van Disney is)
    Alvast bedankt!!

    Hoi Isa,
    Graag gedaan! Nee, het is via de restaurant reserveringslijn niet mogelijk om een reservering te maken in een restaurant dat niet door Disney wordt gerund. Voor Planet Hollywood in Disney Village kun je bellen naar: 0033 (0)1 60 43 78 27.
    Groetjes,
    Lars
  • Misschien een kleine toevoeging, wij zijn net terug van een weekendje Disney en probeerden zaterdag zowel bij Annette's Diner als bij Planet Hollywood te reserveren, en in beide restaurants werd ons verteld dat ze dat niet doen, reserveringen... Dus 's avonds de minste lange rij uitgekozen, dat was het Rainforest Cafe, en dat is ons ontzettend goed bevallen! Heel leuke sfeer, lekker eten, lekkere wijn Wink en héél vriendelijke bediening! We gingen al supervaak naar Disneyland maar nog nooit in Rainforest Cafe gegeten, maar daar komt vanaf nu verandering in! :)
  • maart 2015 aangepast
    Hoi Lars,
    Mijn excuses als ik deze topic niet juist geplaatst heb naar had even een vraag. Ik heb 2 weken geleden een maagverkleining gehad en nu heb ik al een paar keer contact gehad met Disney om te vragen of er in de restaurants rekening kan worden gehouden d.m.v korting of als kindermenu iets te bestellen. Nu werd mij geadviseerd de restaurant reserveringslijn te bellen. Dit heb ik gedaan en daar werd mij verteld dat ze met dit soort "gevallen" nog nooit te maken hebben gehad?! En ze het dus niet weten. Weet jij misschien wat de mogelijkheden kunnen zijn? Als we gaan is het 15 weken na de operatie en kan ik misschien net een kwart van een maaltijd eten. Omdat we 5 dagen gaan hoop ik dat ik ergens korting kan krijgen of wel onder een kindermenu iets kan bestellen anders is het veel weg gegooid geld. Ook heb ik een pasje waarop staat dat ik de operatie heb gehad. Heb gehoord dat ik een dan ook nog een franse doktersverklaring moet hebben? Heb jij enig idee? Of misschien een idee wat ik het beste kan doen? Sorry voor het lange verhaal.
    Groetjes shireen
  • Shireen zei:


    Hoi Lars,
    Mijn excuses als ik deze topic niet juist geplaatst heb naar had even een vraag. Ik heb 2 weken geleden een maagverkleining gehad en nu heb ik al een paar keer contact gehad met Disney om te vragen of er in de restaurants rekening kan worden gehouden d.m.v korting of als kindermenu iets te bestellen. Nu werd mij geadviseerd de restaurant reserveringslijn te bellen. Dit heb ik gedaan en daar werd mij verteld dat ze met dit soort "gevallen" nog nooit te maken hebben gehad?! En ze het dus niet weten. Weet jij misschien wat de mogelijkheden kunnen zijn? Als we gaan is het 15 weken na de operatie en kan ik misschien net een kwart van een maaltijd eten. Omdat we 5 dagen gaan hoop ik dat ik ergens korting kan krijgen of wel onder een kindermenu iets kan bestellen anders is het veel weg gegooid geld. Ook heb ik een pasje waarop staat dat ik de operatie heb gehad. Heb gehoord dat ik een dan ook nog een franse doktersverklaring moet hebben? Heb jij enig idee? Of misschien een idee wat ik het beste kan doen? Sorry voor het lange verhaal.
    Groetjes shireen

    Hoi Shireen,
    Helaas ben ik niet bekend met hoe er om wordt gegaan met deze 'beperking', maar ik neem aan dat, als je aan kunt tonen dat je een maagverkleining hebt gehad (door middel van dat pasje), het geen probleem moet zijn om een kindermenu te bestellen. Vreemd dat de reserveringslijn hier geen ervaring mee blijkt te hebben. Bij binnenkomst in het restaurant direct kenbaar maken dat je geen volledige maaltijd kunt eten.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    Bedankt voor je reactie! Ik ga het zien tegen de tijd wat ik met mijn pasje kan bereiken. Neem aan dat ik niet de 1e ben na zo'n operatie die in Disney komt :) dus als er iemand anders met een gastric bypass al in Disney is geweest hoor ik graag de ervaringen. Bedankt nogmaals Lars
    Groetjes Shireen
  • Hoi Shireen,
    Jammer dat ze je niet verder kunnen helpen aan de telefoon. Maar misschien heb je iets aan deze tip. Bij de meeste restaurants en sowieso bij de counter service restaurants kun je ook losse gerechtjes bestellen. Ik vind het overzicht van de menu's per restaurant op www.dlpguide.com erg fijn. Heel veel plezier tijdens jullie verblijf en hopelijk lukt het om alles goed te regelen.
  • Bedankt RogerM ik zal daar zeker eens kijken! Dank je het duurt nog even hoor, juli pas maar dat plezier komt vast goed :)
  • Hoi,
    Waar kun je in disneyland/studio's / village betaalbaar en lekker eten?
    Wij gaan volgende week en ook op eerste kerstdag wellicht heeft ook iemand een tip om tijdens de kerstdagen ergens op het park te dineren?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Melissa

  • Hoi,
    Waar kun je in disneyland/studio's / village betaalbaar en lekker eten?
    Wij gaan volgende week en ook op eerste kerstdag wellicht heeft ook iemand een tip om tijdens de kerstdagen ergens op het park te dineren?
    Alvast bedankt!
    Groetjes Melissa
    Hoi Melissa,
    De buffetrestaurants in de parken bieden doorgaans de beste prijs/kwaliteit-verhouding. Denk hierbij aan Plaza Gardens (Main Street; internationale keuken), Agrabah Café (Adventureland; oosterse keuken) en Restaurant des Stars (Backlot - Walt Disney Studios Park; internationale keuken). In Disney Village zijn Rainforest Café en Annette's Diner aan te bevelen (geen reservering mogelijk). Tijdens de kerstdagen kun je romantisch dineren bij Walt's Restaurant (Main Street) en Blue Lagoon Restaurant (Adventureland). Reserveren tijdens drukke periodes wordt aanbevolen, zeker met de kerstdagen.
    Groetjes,
    Lars
  • HoinLars,
    Bedankt voor de tips!
    Groetjes Melissa
  • Hallo,
    Wie is er al eens bij The steakhouse of Silver spur steakhouse gaan
    Eten ? Graag meningen nog aan het twijfelen welke het wordt
    Waar is beter ?
    Alvast bedankt :)

  • Hallo,
    Wie is er al eens bij The steakhouse of Silver spur steakhouse gaan
    Eten ? Graag meningen nog aan het twijfelen welke het wordt
    Waar is beter ?
    Alvast bedankt :)
    Hoi Antoneex3,
    Ik heb in beide restaurants meerdere malen gegeten en beide keren was het eten van goede kwaliteit. Voor de sfeer zou ik echter kiezen voor Silver Spur Steakhouse. Dit restaurant is mooier aangekleed dan The Steakhouse maar op beide locaties kun je goed eten.
    Groetjes,
    Lars
  • Komende zomer ga ik weer een paar dagen naar Disneyland Parijs, deze keer voor het eerst als veganist. Vegetarisch eten ging altijd prima, maar wie heeft er ervaring met veganistisch eten in DLP? Is dit mogelijk en zo ja: welke restaurants hebben een vegan optie? We verblijven in Hotel New York.
  • dribbel zei:

    Komende zomer ga ik weer een paar dagen naar Disneyland Parijs, deze keer voor het eerst als veganist. Vegetarisch eten ging altijd prima, maar wie heeft er ervaring met veganistisch eten in DLP? Is dit mogelijk en zo ja: welke restaurants hebben een vegan optie? We verblijven in Hotel New York.

    Hoi dribbel,

    Goede vraag! Daar durf ik je geen antwoord op te geven. Ik weet dat er in diverse restaurants vegetarische gerechten worden geserveerd, maar veganistische gerechten zijn mij niet bekend. Disney heeft een speciale gids met informatie over voedsel allergieën beschikbaar gesteld, maar daar valt 'veganistisch' niet echt onder. Wellicht heb je hier toch wat aan. Download de gids hier: http://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/gasten-met-beperkingen-paris.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.