CE Multi-Avantages en andere aanbieders

1246712

Reacties

  • Wij hebben ons vandaag aangemeld bij CE en gaan zodra de betaling verwerkt is twee volwassen en één kinderkaart bestellen. We hebben dus ruimte voor één extra kinderkaart (bestellen zal waarschijnlijk volgende week gebeuren, dan moeten ze nog ontvangen worden). Versturen zal gebeuren vanuit Nederland. Dus wie nog (hopelijk) ca. 2 weken kan wachten en zich als eerste meldt kan onze extra kaart overnemen!
  • Hugo zei:


    Wij hebben ons vandaag aangemeld bij CE en gaan zodra de betaling verwerkt is twee volwassen en één kinderkaart bestellen. We hebben dus ruimte voor één extra kinderkaart (bestellen zal waarschijnlijk volgende week gebeuren, dan moeten ze nog ontvangen worden). Versturen zal gebeuren vanuit Nederland. Dus wie nog (hopelijk) ca. 2 weken kan wachten en zich als eerste meldt kan onze extra kaart overnemen!

    Hugo,,
    Ik wil via jou dan graag 1 kinderkaart bestellen. Ik heb nog tijd genoeg, want we gaan pas in mei naar Disneyland. Ik veronderstel dat de kaarten die je via CE besteld tot die datum ook nog ingewisseld kunnen worden. Je kan me altijd via een pm of mail bereiken om de betaling te regelen.
  • sarahm zei:


    Hugo zei:


    Wij hebben ons vandaag aangemeld bij CE en gaan zodra de betaling verwerkt is twee volwassen en één kinderkaart bestellen. We hebben dus ruimte voor één extra kinderkaart (bestellen zal waarschijnlijk volgende week gebeuren, dan moeten ze nog ontvangen worden). Versturen zal gebeuren vanuit Nederland. Dus wie nog (hopelijk) ca. 2 weken kan wachten en zich als eerste meldt kan onze extra kaart overnemen!

    Hugo,,
    Ik wil via jou dan graag 1 kinderkaart bestellen. Ik heb nog tijd genoeg, want we gaan pas in mei naar Disneyland. Ik veronderstel dat de kaarten die je via CE besteld tot die datum ook nog ingewisseld kunnen worden. Je kan me altijd via een pm of mail bereiken om de betaling te regelen.
    Jammer.
    Ik heb deze al in maart nodig
  • ilsuh zei:


    Als ik 2 Dreampassen en 2 Kinderpassen wil bestellen voor juli 2014 wat voor mailtje moet ik dan van te voren sturen, ik heb nog geen account bij CE.

    Je kan ze ook gewoon via de site bestellen hoor, moet je niet speciaal een mailtje voor sturen
  • In principe heb ik de kaart al aan Sarah toegezegd. Maar als er nog iemand anders is die tussen maart en mei een kaart kan bijbestellen wil ik graag overleggen om te kijken of wij iets voor Sky kunnen betekenen en iemand anders dan de kaart voor Sarah kan regelen. Dan hebben we twee mensen blij gemaakt!
  • Hugo zei:


    In principe heb ik de kaart al aan Sarah toegezegd. Maar als er nog iemand anders is die tussen maart en mei een kaart kan bijbestellen wil ik graag overleggen om te kijken of wij iets voor Sky kunnen betekenen en iemand anders dan de kaart voor Sarah kan regelen. Dan hebben we twee mensen blij gemaakt!

    Dat is het probleem: meestal duurt het een maand of 2 voor je iemand vind die er eentje kan bijbestellen en die tijd heb ik niet.
    Vind het alleen jammer dat Sarah mij niet de eerste keuze liet, vermits mijn zoekertje hier al een tijdje staat en ze me zelfs nog genaamd heeft in haar oproepje.
  • Sky zei:


    Hugo zei:


    In principe heb ik de kaart al aan Sarah toegezegd. Maar als er nog iemand anders is die tussen maart en mei een kaart kan bijbestellen wil ik graag overleggen om te kijken of wij iets voor Sky kunnen betekenen en iemand anders dan de kaart voor Sarah kan regelen. Dan hebben we twee mensen blij gemaakt!

    Dat is het probleem: meestal duurt het een maand of 2 voor je iemand vind die er eentje kan bijbestellen en die tijd heb ik niet.
    Vind het alleen jammer dat Sarah mij niet de eerste keuze liet, vermits mijn zoekertje hier al een tijdje staat en ze me zelfs nog genaamd heeft in haar oproepje.
    Kimberly,
    Omdat jouw oproep er al een tijdje op dit forum stond, veronderstelde ik dat iemand jou al aan een kaart had geholpen. Daarom dat ik onmiddellijk op Hugo zijn aanbod ben ingegaan.
    Ik hoop wel dat we nog iemand vinden die kaarten gaat bestellen bij CE zodat we allebei geholpen zijn. Ik heb natuurlijk nog wel 4 maanden de tijd, maar ik heb wel liever dat het nu al in orde is.
  • sarahm zei:


    Sky zei:


    Hugo zei:


    In principe heb ik de kaart al aan Sarah toegezegd. Maar als er nog iemand anders is die tussen maart en mei een kaart kan bijbestellen wil ik graag overleggen om te kijken of wij iets voor Sky kunnen betekenen en iemand anders dan de kaart voor Sarah kan regelen. Dan hebben we twee mensen blij gemaakt!

    Dat is het probleem: meestal duurt het een maand of 2 voor je iemand vind die er eentje kan bijbestellen en die tijd heb ik niet.
    Vind het alleen jammer dat Sarah mij niet de eerste keuze liet, vermits mijn zoekertje hier al een tijdje staat en ze me zelfs nog genaamd heeft in haar oproepje.
    Kimberly,
    Omdat jouw oproep er al een tijdje op dit forum stond, veronderstelde ik dat iemand jou al aan een kaart had geholpen. Daarom dat ik onmiddellijk op Hugo zijn aanbod ben ingegaan.
    Ik hoop wel dat we nog iemand vinden die kaarten gaat bestellen bij CE zodat we allebei geholpen zijn. Ik heb natuurlijk nog wel 4 maanden de tijd, maar ik heb wel liever dat het nu al in orde is.
    Je gaf me de tijd niet om te reageren
  • Sorry voor men misschien kort antwoord, ben gewoon teleurgesteld
  • Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

  • Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

    Heel fijn dat jij ook nog een extra kinderkaart wil bestellen. Dan zijn we allebei verder geholpen.
    Wij gaan 11 mei pas naar Disneyland, dus als jij de kaart begin april besteld is dat voor mij nog op tijd. Dus dan zal ik mijn kaart via jou bestellen en kan Sky haar kaart via Hugo bestellen. Ik stuur je een pm.
    Groetjes,
    Sarah
  • sarahm zei:



    Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

    Heel fijn dat jij ook nog een extra kinderkaart wil bestellen. Dan zijn we allebei verder geholpen.
    Wij gaan 11 mei pas naar Disneyland, dus als jij de kaart begin april besteld is dat voor mij nog op tijd. Dus dan zal ik mijn kaart via jou bestellen en kan Sky haar kaart via Hugo bestellen. Ik stuur je een pm.
    Groetjes,
    Sarah
    Dat is fantastisch :) *stuiterd rond in haar keuken* Kiss
  • Even een vraagje ivm het inwisselen van de vouchers voor de kinderkaart. Is het mogelijk om enkel een voucher voor een kinderkaart in te wisselen voor een jaarpaspoort? Dus zonder een bijbehorend volwassen voucher?
  • sarahm zei:


    Even een vraagje ivm het inwisselen van de vouchers voor de kinderkaart. Is het mogelijk om enkel een voucher voor een kinderkaart in te wisselen voor een jaarpaspoort? Dus zonder een bijbehorend volwassen voucher?

    Ja, dat is geen probleem hoor, weet ik uit ervaring

  • Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

    Hoi, had je de kaartjes aangetekend laten versturen voor 47 euro?
    Groetjes
    Hugo
  • Hugo zei:



    Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

    Hoi, had je de kaartjes aangetekend laten versturen voor 47 euro?
    Groetjes
    Hugo
    Nee hoor, bij het bestelscherm kies je bij 'selectionnez votre mode d'expedition' voor 'lettre recommandee' =aangetekend verzenden en dat kost 6,90. Bij ons werd het netjes door de pakketdienst van postnl afgegeven en moesten we idd tekenen voor ontvangst.
  • Hoi,
    Wij zijn voornemens om met zijn 3en (2 volwassen en kind van 2) 31 maart voor 3 dagen naar Disney te gaan, Nu had ik via google een formulier gevonden en uitgeprint om jaarkaarten aan te vragen. Tot iemand me wees op de optie van CE mutliavantages.
    Nu willen we de goedkoopste jaarkaart (Francilien) en zie ik die op een pagina van de CE website wel vermeld staan (http://www.ce-multiavantages.com/404/passeports-annuels-promos.html) en op de ander (http://www.ce-multiavantages.com/697/passeports-annuels.html).
    Wat is hierin het verschil en kan ik de kaart nu wel aanschaffen via de website? Anders ga ik namelijk voor de papieren optie :)
    En wat is hierin handig om te zien ivm onze zoon? Hij wordt in augustus 3, moet ik dan voor hem meteen een jaarkaart kopen (volgens mij €35 via de 1e link) en dan pas na augustus activeren?
    Ik hoor graag wat de beste optie is :)
  • MarjanH zei:


    Hoi,
    Wij zijn voornemens om met zijn 3en (2 volwassen en kind van 2) 31 maart voor 3 dagen naar Disney te gaan, Nu had ik via google een formulier gevonden en uitgeprint om jaarkaarten aan te vragen. Tot iemand me wees op de optie van CE mutliavantages.
    Nu willen we de goedkoopste jaarkaart (Francilien) en zie ik die op een pagina van de CE website wel vermeld staan (http://www.ce-multiavantages.com/404/passeports-annuels-promos.html) en op de ander (http://www.ce-multiavantages.com/697/passeports-annuels.html).
    Wat is hierin het verschil en kan ik de kaart nu wel aanschaffen via de website? Anders ga ik namelijk voor de papieren optie :)
    En wat is hierin handig om te zien ivm onze zoon? Hij wordt in augustus 3, moet ik dan voor hem meteen een jaarkaart kopen (volgens mij €35 via de 1e link) en dan pas na augustus activeren?
    Ik hoor graag wat de beste optie is :)

    Hoi MarjanH,
    Bij aankoop van jaarkaarten via CE MultiAvantages ontvang je vouchers die je vervolgens in Disney zelf moet omwisselen voor de definitieve jaarkaarten. De Francilien heeft echter de beperking dat deze de twee dagen ná aanschaf niet geldig is. Als jullie dus 3 dagen willen gaan en de voucher op de eerste dag omzetten, dan mogen jullie de tweede en derde dag niet naar binnen. De Francilien is voornamelijk bedoelt voor de lokale Franse bevolking die even een dagje op en neer kunnen. Voor internationale gasten worden de Fantasy en Dream jaarkaarten aanbevolen.
    Zodra jullie zoon 3 jaar wordt, heeft hij een geldig toegangsbewijs nodig in de vorm van een normaal ticket of een jaarkaart. Ik ben echter niet bekend met de periode waarin je de vouchers om moet zetten naar een definitieve jaarkaart. Wellicht dat andere forumleden die ervaring hebben met CE MultiAvantages hier antwoord op kunnen geven.
    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de informatie. Ik heb me inmiddels geregistreerd op de website van CEM. En betaald met creditcard, dus kan ik dan ook meteen de (Fantasy)kaarten bestellen?
    13.20 uur - Het is gelukt. Ik heb de 2 kaarten besteld
  • Hoi,
    ik heb me afgelopen woensdag geregistreerd op de site van ce-multiavantages.
    Weet iemand wanneer ik de codes krijg zodat ik jaarkaarten lan bestellen?
    Stom, ik heb het bedrag van 20 euro overgemaakt via internetbankieren en dus niet met m'n creditcard.
    Welke passen heb jij aangeschaft Marian?
    Ik wil graag diie van 129,= (Fanatsy) aanschaffen, maar nu zie ik inderdaad ook de Fantasypassen van 143,=.
    Wat is dan het verschil?
  • Lars zei:


    MarjanH zei:


    Hoi,
    Wij zijn voornemens om met zijn 3en (2 volwassen en kind van 2) 31 maart voor 3 dagen naar Disney te gaan, Nu had ik via google een formulier gevonden en uitgeprint om jaarkaarten aan te vragen. Tot iemand me wees op de optie van CE mutliavantages.
    Nu willen we de goedkoopste jaarkaart (Francilien) en zie ik die op een pagina van de CE website wel vermeld staan (http://www.ce-multiavantages.com/404/passeports-annuels-promos.html) en op de ander (http://www.ce-multiavantages.com/697/passeports-annuels.html).
    Wat is hierin het verschil en kan ik de kaart nu wel aanschaffen via de website? Anders ga ik namelijk voor de papieren optie :)
    En wat is hierin handig om te zien ivm onze zoon? Hij wordt in augustus 3, moet ik dan voor hem meteen een jaarkaart kopen (volgens mij €35 via de 1e link) en dan pas na augustus activeren?
    Ik hoor graag wat de beste optie is :)

    Hoi MarjanH,
    Bij aankoop van jaarkaarten via CE MultiAvantages ontvang je vouchers die je vervolgens in Disney zelf moet omwisselen voor de definitieve jaarkaarten. De Francilien heeft echter de beperking dat deze de twee dagen ná aanschaf niet geldig is. Als jullie dus 3 dagen willen gaan en de voucher op de eerste dag omzetten, dan mogen jullie de tweede en derde dag niet naar binnen. De Francilien is voornamelijk bedoelt voor de lokale Franse bevolking die even een dagje op en neer kunnen. Voor internationale gasten worden de Fantasy en Dream jaarkaarten aanbevolen.
    Zodra jullie zoon 3 jaar wordt, heeft hij een geldig toegangsbewijs nodig in de vorm van een normaal ticket of een jaarkaart. Ik ben echter niet bekend met de periode waarin je de vouchers om moet zetten naar een definitieve jaarkaart. Wellicht dat andere forumleden die ervaring hebben met CE MultiAvantages hier antwoord op kunnen geven.
    Groetjes,
    Lars
    De vouchers zijn, aldus Alice van CE, zes maanden geldig.

  • Hoi,
    ik heb me afgelopen woensdag geregistreerd op de site van ce-multiavantages.
    Weet iemand wanneer ik de codes krijg zodat ik jaarkaarten lan bestellen?
    Stom, ik heb het bedrag van 20 euro overgemaakt via internetbankieren en dus niet met m'n creditcard.
    Welke passen heb jij aangeschaft Marian?
    Ik wil graag diie van 129,= (Fanatsy) aanschaffen, maar nu zie ik inderdaad ook de Fantasypassen van 143,=.
    Wat is dan het verschil?

    Bij ons duurde het drie dagen voor het account geactiveerd werd en we konden inloggen.
    Op deze pagina (http://www.ce-multiavantages.com/404/passeports-annuels-promos.html) zie ik maar drie kaarten. Dat zijn volgens mij de laagste prijzen die CE aanbiedt. Daar zou ik dus bestellen Laugh
  • Hugo zei:


    De vouchers zijn, aldus Alice van CE, zes maanden geldig.

    Kijk eens aan, 6 maanden geldig dus. Dank voor de informatie, Hugo!
    Groetjes,
    Lars
  • Als je een voucher hebt voor een dreampas, kun je dan op de eerste
    dag al gratis parkeren of is dat dan nog betaald.
    Groetjes,
    Ilse
  • ilsuh zei:


    Als je een voucher hebt voor een dreampas, kun je dan op de eerste
    dag al gratis parkeren of is dat dan nog betaald.
    Groetjes,
    Ilse

    Hoi Ilse,
    Nee, alleen met de definitieve jaarkaart is het mogelijk om gratis te parkeren op de grote parkeerplaats van Disney. De voucher is enkel een tegoedbon voor de jaarkaart. De kosten van het parkeren op de dag van aanschaf kunnen niet worden verrekend met de prijs van de jaarkaart.
    Groetjes,
    Lars
  • Ook wij willen jaarkaarten, maar op de site van CE Multii Avantages staat sinds een tijdje dat je op het franse grondgebied moet wonen.
    Nu hebben wij ons vorige week toch maar aangemeld en 20€ betaald in de hoop dat het nog zou lukken om kaarten te bestellen (wij wonen in België).
    Het aanmelden ging vlot , alsook de betaling met bankkaart. Binnen enkele seconden kregen wij een mail met onze login en paswoord.
    Het aanloggen ging niet direct , omdat er bij stond dat we 12 uur moesten wachten op activatie van ons account.
    De volgende dag ging het aanloggen nog steeds niet. Toen zag ik dat het login dat zij mij gestuurd hadden gewoon mijn e-mail was en niet het loginwoord was dat ik zelf opgegeven had. Dit even veranderd en alles liep vlot.
    Toen hebben we zondag avond kaarten besteld, in de hoop dat ook dat ging lukken, en wonderwel kregen we ook hiervan binnen enkele seconden een bevestiging. Nu was het wachten op de aankomst van onze kaarten. Ik had hier gelezen dat dat ongeveer 9 dagen zou duren. Echter 3 dagen later waren de kaarten er al; Dus Euro-Disney here we come.Cool
  • Evi zei:


    Ook wij willen jaarkaarten, maar op de site van CE Multii Avantages staat sinds een tijdje dat je op het franse grondgebied moet wonen.
    Nu hebben wij ons vorige week toch maar aangemeld en 20€ betaald in de hoop dat het nog zou lukken om kaarten te bestellen (wij wonen in België).
    Het aanmelden ging vlot , alsook de betaling met bankkaart. Binnen enkele seconden kregen wij een mail met onze login en paswoord.
    Het aanloggen ging niet direct , omdat er bij stond dat we 12 uur moesten wachten op activatie van ons account.
    De volgende dag ging het aanloggen nog steeds niet. Toen zag ik dat het login dat zij mij gestuurd hadden gewoon mijn e-mail was en niet het loginwoord was dat ik zelf opgegeven had. Dit even veranderd en alles liep vlot.
    Toen hebben we zondag avond kaarten besteld, in de hoop dat ook dat ging lukken, en wonderwel kregen we ook hiervan binnen enkele seconden een bevestiging. Nu was het wachten op de aankomst van onze kaarten. Ik had hier gelezen dat dat ongeveer 9 dagen zou duren. Echter 3 dagen later waren de kaarten er al; Dus Euro-Disney here we come.Cool

    mag ik vragen tot welke datum deze jaarkaarten ingeleverd kunnen worden die je ontvangen hebt Evi? Want helaas is dat niet van de website van multiavantages af te halen...
  • Onze kaarten zijn geldig tot 02/08/2014.
    Je hebt dus 6 maanden tijd om ze in te ruilen.
  • Ik ben eens beginnen grasduinen in dit topic, en schrik van de voordelen bij die CE Avantages!!
    Wij gaan dit weekend naar Disney, met vrienden, we zijn van plan om via de bring a friend actie te gaan, maar nu zie ik op de CE website, dat je een ticket kan aanschaffen, 41€ voor een weekend, en de kinderen gratis. Dit zou nog voordeliger uitkomen dan de bring a friend, maar het zou voor nu zaterdag zijn. Heeft het zin dat ik deze aankoop, of krijg ik ze nooit meer op tijd?
    Van 30/04 tot en met 02/05 zijn we ook in Disneyland, met m'n schoonbroer en schoonzus. Zij willen een jaarpas aanschaffen, en dat waren we ook van plan voor ons zoontje. Maar nu zie ik dat we heel goedkoop dreampasses kunnen kopen via CE, waarbij onze zoon z'n kaart heel wat goedkoper is. Maar hoe lang loopt zo'n actie ongeveer? Onze huidige fantasy vervalt pas begin november 2014, dus we zouden de vouchers in mei moeten bestellen als we 6 maand tijd hebben om ze in te ruilen, zodat we pas op het einde van onze fantasy de vouchers inwisselen voor de dream jaarkaarten. Dus om in ons voordeel te zijn, zou de actie toch zeker tot april/mei moeten lopen... Of waar kan ik deze info vinden?
    Sorry voor m'n vele vragen!!
  • Weet iemand, wat er gebeurd, als je nu een voucher koopt- bij bijv. CE-multiavantages- en de prijzen van de jaarkaart gaan in die tussentijd omhoog ? a.Prijsverhoging bijbetalen, b. voucher wordt "ongeldig", c. je kan de voucher gewoon omruilen voor een jaarkaart. d......anders.?
    Ik wil nl. vouchers kopen voor meivakantie, maar hoor - van Lars - dat de prijzen wellicht omhoog gaan..........................
    Wie o wie ??????????????????????? Salutation, Fred
    ConfusedLaughFrown
Log In of Registreer om te reageren.