Jaarkaarten (algemene vragen)

1676870727382

Reacties

  • Is het mogelijk/nodig om voor privilege tickets toegang te reserveren?

    Reserveren is noodzakelijk… je kan niet meer zomaar naar Disney helaas.
  • Lars zei:

    clautje zei:

    Ben in lichte paniek.
    Heb de duurste abonnement genomen omdat daar ook de kennel voor onze hond hier bij zat.
    Maar kan dit niet meer terug vinden. Als ook de mogelijkheid om met de camper te overnachten voor 10€
    Zijn deze twee opties komen te vervallen?

    Hoi clautje,

    De kennel is inderdaad niet meer inclusief voor alle nieuwe jaarkaarten die vanaf 31 maart 2022 zijn aangeschaft. Dit is nu betaald. Parkeren met de camper is nog wel mogelijk maar kost nu €15.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je voor de info
    We hebben de kaarten al twee weken geleden besteld (en betaald)
    Dus theoretisch zouden we dus nog wel van de kennel gebruik mogen maken .
    Maarrrr dat zal wel een gevecht worden met de kennelmedewerkers dus laten we maar rekening houden met nee.
    Ben wel blij dat de camper nog kan, ook al wordt dit 15 euro.
    We gaan het zien over 2 weken
  • dotty03 zei:

    Is het mogelijk/nodig om voor privilege tickets toegang te reserveren?

    Reserveren is noodzakelijk… je kan niet meer zomaar naar Disney helaas.
    Bedankt voor je informatie.
    Ik heb ondertussen gevonden dat de privilege/bring a friend kaarten online verkocht worden via het jaarkaarten platform.
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris (onder Privilege / Bring a Friend tickets)
  • dotty03 zei:

    Is het mogelijk/nodig om voor privilege tickets toegang te reserveren?

    Reserveren is noodzakelijk… je kan niet meer zomaar naar Disney helaas.
    Bedankt voor je informatie.
    Ik heb ondertussen gevonden dat de privilege/bring a friend kaarten online verkocht worden via het jaarkaarten platform.
    https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris (onder Privilege / Bring a Friend tickets)
    Klopt maar alsnog moet je reserveren…. Je kan ze online aanschaffen, reserveren en dan op de dag zelf de tickets ophalen.
  • Kan de e-voucher ook ingeruild worden bij Bureau Passeport Annuel (tegenover de Royal Castle Stage).
    Ik zie namelijk dat deze eerder opent dan Bureau Passeport Annuel aan de balies van Disney Studios park.

    Op dit moment niet aangezien BPA in het Disneyland Park gesloten is. De kantoren van Bureau Passeport Annuel zijn alleen open bij de kassa's van het Walt Disney Studios Park.
  • dotty03 zei:


    Klopt maar alsnog moet je reserveren…. Je kan ze online aanschaffen, reserveren en dan op de dag zelf de tickets ophalen.

    Ik denk dat @MauRiEEZZZ bedoelt of er nog een aparte reservering voor toegang noodzakelijk is bij de aanschaf van Privilege Tickets en dat is niet nodig aangezien de tickets sowieso al op datum gekocht moeten worden. Alleen ongedateerde tickets en jaarkaarthouders moeten aparte reserveringen voor toegang maken.
  • Lars zei:


    Op dit moment niet aangezien BPA in het Disneyland Park gesloten is. De kantoren van Bureau Passeport Annuel zijn alleen open bij de kassa's van het Walt Disney Studios Park.

    Bedankt Lars,
    Klopt het dan dat de jaarkaarten alleen tussen 12:00 en 17:00 verkregen kunnen worden? (openingstijden van deze balies) Of is dit nu dan anders geregeld vanwege sluiting BPA?

    En de eerste dag is het dus ook wellicht niet mogelijk de bring a friend te gebruiken?

  • Lars zei:


    Ik denk dat @MauRiEEZZZ bedoelt of er nog een aparte reservering voor toegang noodzakelijk is bij de aanschaf van Privilege Tickets en dat is niet nodig aangezien de tickets sowieso al op datum gekocht moeten worden. Alleen ongedateerde tickets en jaarkaarthouders moeten aparte reserveringen voor toegang maken.

    Klopt inderdaad bedankt voor de verduidelijking
  • Bedankt Lars,
    Klopt het dan dat de jaarkaarten alleen tussen 12:00 en 17:00 verkregen kunnen worden? (openingstijden van deze balies) Of is dit nu dan anders geregeld vanwege sluiting BPA?

    En de eerste dag is het dus ook wellicht niet mogelijk de bring a friend te gebruiken?

    Graag gedaan. Voor zover ons nu bekend kunnen nieuwe jaarkaarten tussen 12:00 en 17:00 uur afgehaald worden. Privilege Tickets zouden ook bij reguliere kassa's beschikbaar moeten zijn, want anders kunnen de vrienden of familieleden niet direct vanaf opening mee naar binnen.
  • april 2022 aangepast
    Even ter verduidelijking mijn heleverhaal en de antwoorden die ik heb.

    Ik koop nu een Disney Jaarkaart (Magic plus) online.
    Ik heb de jaarkaart toegevoegd tijdens het reserveren van mijn eerste bezoek (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-reserveer-toegang-nl)
    Ik wil de eerste dag iemand meenemen via het Privilege ticket Bring af friend voordeel). Dit ticket reserveer je via de pass-annuel website (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl)

    Dit kan helaas nog niet indien de jaarkaart nog niet is geactiveerd/opgehaald.
    Dit kan ik dus pas doen op de dag zelf. Het is niet zeker of er voldoende beschikbaarheid is op de dag zelf.
    Volgens de klantenservice:
    "Dat ligt helemaal aan de beschikbaarheid, als ze dan nog beschikbaar zijn kan dit nog, maar als ze vol gereserveerd zijn niet. Mochten ze niet meer beschikbaar zijn kan je op de dag zelf wel een 1-dag/2 Parken ticket aanschaffen met 20% korting aan de kassa's van het Walt Disney Studios Park. Voor deze tickets heb je geen reservering nodig."
  • Dat is correct, @MauRiEEZZZ . De voordelen van een jaarkaart (zoals het aanschaffen van Privilege Tickets) gaat pas in als je de definitieve jaarkaart in ontvangst hebt genomen.
  • Wij gaan in mei van maandag tot maandag naar Disneyland. Win hebben een jaarkaart. Nou komen mijn kinderen van vrijdag tot maandag. Ik heb de dagen maandag, dinsdag en vrijdag alvast gereserveerd zodat we er zeker van zijn dst als de kinderen komen wij binnen kunnen. . Als ik de maandag in het park ben, kan ik dan een reservering maken voor de woensdag? Of kan ik alleen een dag kiezen die na de vrijdag valt? Ik hoop dat het begrijpelijk is wat ik bedoel?
  • Oma67 zei:

    Wij gaan in mei van maandag tot maandag naar Disneyland. Win hebben een jaarkaart. Nou komen mijn kinderen van vrijdag tot maandag. Ik heb de dagen maandag, dinsdag en vrijdag alvast gereserveerd zodat we er zeker van zijn dst als de kinderen komen wij binnen kunnen. . Als ik de maandag in het park ben, kan ik dan een reservering maken voor de woensdag? Of kan ik alleen een dag kiezen die na de vrijdag valt? Ik hoop dat het begrijpelijk is wat ik bedoel?

    Hoi Oma67,

    Nadat de eerste dag is verlopen kun je een nieuwe reservering maken voor een willekeurige dag. Het maakt dus niet uit op welke dag dit is. Uiteraard op basis van beschikbaarheid. De reservering kan online worden gemaakt via de Disney Park Pass (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world) of ter plaatse bij een loket van Guest Relations.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Oma67 zei:

    Wij gaan in mei van maandag tot maandag naar Disneyland. Win hebben een jaarkaart. Nou komen mijn kinderen van vrijdag tot maandag. Ik heb de dagen maandag, dinsdag en vrijdag alvast gereserveerd zodat we er zeker van zijn dst als de kinderen komen wij binnen kunnen. . Als ik de maandag in het park ben, kan ik dan een reservering maken voor de woensdag? Of kan ik alleen een dag kiezen die na de vrijdag valt? Ik hoop dat het begrijpelijk is wat ik bedoel?

    Hoi Oma67,

    Nadat de eerste dag is verlopen kun je een nieuwe reservering maken voor een willekeurige dag. Het maakt dus niet uit op welke dag dit is. Uiteraard op basis van beschikbaarheid. De reservering kan online worden gemaakt via de Disney Park Pass (https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world) of ter plaatse bij een loket van Guest Relations.

    Groetjes,
    Lars
    Dank je wel voor je antwoord.
  • Lars zei:

    mcjas zei:

    Dankjewel.
    Helaas is er schijnbaar iets fout gegaan met het reserveren voor 12 april, ik heb een foto van het scherm gemaakt toen ik de reservering gemaakt heb, maar nooit een bevestiging mail gekregen, en ook de reservering lijn kan niks terug vinden??

    Oh nee, dat is wel heel vervelend. Kunnen ze niets voor je betekenen?
    Nee helaas niet, zijn nu maar een paar dagen eerder geweest, was ook leuk. Jammer van de 12de, is niet anders.
    wat betreft een een ingang voor infinity magic plus, die is er nog steeds, alleen niet meer aan de zijkant maar in het midden, netjes aangegeven
  • mcjas zei:

    Lars zei:

    mcjas zei:

    Dankjewel.
    Helaas is er schijnbaar iets fout gegaan met het reserveren voor 12 april, ik heb een foto van het scherm gemaakt toen ik de reservering gemaakt heb, maar nooit een bevestiging mail gekregen, en ook de reservering lijn kan niks terug vinden??

    Oh nee, dat is wel heel vervelend. Kunnen ze niets voor je betekenen?
    Nee helaas niet, zijn nu maar een paar dagen eerder geweest, was ook leuk. Jammer van de 12de, is niet anders.
    wat betreft een een ingang voor infinity magic plus, die is er nog steeds, alleen niet meer aan de zijkant maar in het midden, netjes aangegeven
    Mogen de mensen met een privileged ticket hier mee ?
  • dotty03 zei:

    mcjas zei:

    Lars zei:

    mcjas zei:

    Dankjewel.
    Helaas is er schijnbaar iets fout gegaan met het reserveren voor 12 april, ik heb een foto van het scherm gemaakt toen ik de reservering gemaakt heb, maar nooit een bevestiging mail gekregen, en ook de reservering lijn kan niks terug vinden??

    Oh nee, dat is wel heel vervelend. Kunnen ze niets voor je betekenen?
    Nee helaas niet, zijn nu maar een paar dagen eerder geweest, was ook leuk. Jammer van de 12de, is niet anders.
    wat betreft een een ingang voor infinity magic plus, die is er nog steeds, alleen niet meer aan de zijkant maar in het midden, netjes aangegeven
    Mogen de mensen met een privileged ticket hier mee ?
    Ja dat mag, zolang de AP houder erbij is, voor zover ik weet
  • Hoi,

    Wij gaan jaarkaarten kopen en zitten dus met hetzelfde dilemma als zovelen, je kan maar 1 dag reserveren.
    Er wordt hier geschreven dat je in de disney hotels (ook de partner hotels) gegarandeerd toegang krijgt als je daar zou boeken.
    Ik heb navraag gedaan bij Disney en daar melden ze dat het alleen de disney hotels zelf zijn die gegarandeerd toegang bieden...
    Iemand ervaring dat ze dag 2 of 3 bv niet binnen mochten, niet konden reserveren ?

  • Afgelopen december heb ik precies hetzelfde dillema gehad.
    wij hebben niet de allergoedkoopste oplossing gekozen, maar wel een manier om gegarandeerd aanwezig te zijn.

    we hebben toen 3 losse dagkaarten gekocht op datum (vrijdag, zaterdag en zondag). Dit geldt meteen als reservering voor die dag. Dus we hadden gegarandeerd toegang.
    Deze dagen hebben wij overnacht in een partner hotel (los geboekt, zonder tickets).

    vrijdag hebben we alleen disney park gehad (geen hopper ticket).
    Zaterdag hopper ticket, maar dit dagticket wordt op mindering gebracht bij het aanschaffen van de jaarkaart. hierbij werd ons gevraagd of we meerdere dagen willen gaan. Omdat er ruimte was, hebben we voor zondag een reservering laten maken op de jaarpas.

    Dan zaten wij dus met een ongebruikt dag ticket voor de zondag. Dit hebben we besproken met de cast member. de cast member vertelde ons dat we deze vraag naar de guest relations moesten mailen. Na het mailen, kregen we vrij snel een reactie. Even later kregen we een nieuwe mail om bankgegevens aan te leveren. Na enige tijd (maand of 2) kregen wij geld terug gestort van dit ongebruikte dag ticket op zondag.

  • Hoi,

    Wij gaan jaarkaarten kopen en zitten dus met hetzelfde dilemma als zovelen, je kan maar 1 dag reserveren.
    Er wordt hier geschreven dat je in de disney hotels (ook de partner hotels) gegarandeerd toegang krijgt als je daar zou boeken.
    Ik heb navraag gedaan bij Disney en daar melden ze dat het alleen de disney hotels zelf zijn die gegarandeerd toegang bieden...
    Iemand ervaring dat ze dag 2 of 3 bv niet binnen mochten, niet konden reserveren ?

    Alleen gasten van de Disney hotels krijgen gegarandeerd toegang tot de parken, niet de partner hotels. Dat is nooit geweest, dus ben benieuwd wie dat gezegd zou hebben? In alle gevallen wat wij hebben gehoord was het geen probleem voor cast members om toegang te reserveren voor dag 2 en 3 na het omwisselen van de E-voucher voor de definitieve jaarkaart.
  • Het enige partner hotel wat 2 dagen toegang geeft tot het park is Villages Nature zolang je via Disney geboekt hebt. Verder is het alleen de Disney hotels zelf die toegang garanderen.
  • CarmenV zei:

    Het enige partner hotel wat 2 dagen toegang geeft tot het park is Villages Nature zolang je via Disney geboekt hebt. Verder is het alleen de Disney hotels zelf die toegang garanderen.

    Vandaag via messenger van Disneyland te horen gekregen dat je niet hoeft te reserveren als je logeert in villages Nature, ook als je via centerparcs hebt geboekt. Het polsbandje dat je bij aankomst krijgt geeft toegang tot Disneyland samen met een in ons geval jaarabonnement.
  • Moet je online een jaarkaart aanschaffen of is dat ook mogelijk aan de kassa?

    Ik lees dat BPA in het park gesloten is.

    Groet Wietske
  • Wietske zei:

    Moet je online een jaarkaart aanschaffen of is dat ook mogelijk aan de kassa?

    Ik lees dat BPA in het park gesloten is.

    Groet Wietske

    Aan de kassa worden geen tickets of jaarkaarten meer verkocht, tenzij je in het bezit bent van een dagkaart die je wilt upgraden. Bestel de jaarkaarten online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Of bestel dagkaarten om te upgraden naar jaarkaarten online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Wietske zei:

    Moet je online een jaarkaart aanschaffen of is dat ook mogelijk aan de kassa?

    Ik lees dat BPA in het park gesloten is.

    Groet Wietske

    Aan de kassa worden geen tickets of jaarkaarten meer verkocht, tenzij je in het bezit bent van een dagkaart die je wilt upgraden. Bestel de jaarkaarten online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris. Of bestel dagkaarten om te upgraden naar jaarkaarten online via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris.

    Groetjes,
    Lars
    Wanneer je online aanschaft, zijn deze omwissel tickets snel beschikbaar?
  • Wietske zei:

    Wanneer je online aanschaft, zijn deze omwissel tickets snel beschikbaar?

    Je ontvangt de E-tickets na betaling direct per mail. Controleer hiervoor ook je map met ongewenste berichten. In sommige gevallen komen ze in de spam folder terecht.
  • Hi!
    Ik vroeg mij af of infinity kaart houders gratis buggy’s / rolstoelen kunnen lenen? Ik zie online verschillende antwoorden..
    dank voor je reactie!
  • Lars zei:

    Wietske zei:

    Wanneer je online aanschaft, zijn deze omwissel tickets snel beschikbaar?

    Je ontvangt de E-tickets na betaling direct per mail. Controleer hiervoor ook je map met ongewenste berichten. In sommige gevallen komen ze in de spam folder terecht.
    Lars, Dank je wel voor je info. Inmiddels jaarkaarten gekocht. Kaarten in de mail ontvangen.

    Groet Wietske
  • Alyssab zei:

    Hi!
    Ik vroeg mij af of infinity kaart houders gratis buggy’s / rolstoelen kunnen lenen? Ik zie online verschillende antwoorden..
    dank voor je reactie!

    Dat voordeel is eruit gehaald. Gratis huren van buggy's of rolstoelen is niet meer mogelijk.

    Groetjes,
    Lars
  • Even ter verduidelijking mijn heleverhaal en de antwoorden die ik heb.

    Ik koop nu een Disney Jaarkaart (Magic plus) online.
    Ik heb de jaarkaart toegevoegd tijdens het reserveren van mijn eerste bezoek (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-reserveer-toegang-nl)
    Ik wil de eerste dag iemand meenemen via het Privilege ticket Bring af friend voordeel). Dit ticket reserveer je via de pass-annuel website (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl)

    Dit kan helaas nog niet indien de jaarkaart nog niet is geactiveerd/opgehaald.
    Dit kan ik dus pas doen op de dag zelf. Het is niet zeker of er voldoende beschikbaarheid is op de dag zelf.
    Volgens de klantenservice:
    "Dat ligt helemaal aan de beschikbaarheid, als ze dan nog beschikbaar zijn kan dit nog, maar als ze vol gereserveerd zijn niet. Mochten ze niet meer beschikbaar zijn kan je op de dag zelf wel een 1-dag/2 Parken ticket aanschaffen met 20% korting aan de kassa's van het Walt Disney Studios Park. Voor deze tickets heb je geen reservering nodig."

    Eerste dag dat je abonnement is omgewisseld kan je geen privilege tickets kopen. Alleen tickets met 20% korting. De dag na het ontvangen van je kaart kan je namelijk pas inloggen op de site om een reservering te maken om de privilege tickets te kopen. Privilege tickets kan je sowieso niet op de dag zelf reserveren, altijd minimaal 1 dag van tevoren. Houd er ook rekening mee dat je voor het omwisselen van je tijdelijke pas zo maar 2,5 uur kwijt bent en voor het ophalen van de privilege tickets ook 45 minuten tot een uur.
Log In of Registreer om te reageren.