Disney's Davy Crockett Ranch

oktober 2019 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hallo allemaal, kan iemand mij iets meer vertellen over de keukeninventaris van de Davey Crocket ranche? Ik lees dat er nauwelijks pannen zijn?Embarassed
«134567

Reacties

  • Hoi,
    Het is voor mij wel al 4 jaar geleden dat ik er was, maar er waren 2 pitten om op te koken. De pannen en inventaris waren toen niet echt uitgebreid, maar we konden ons er prima mee redden. We hebben toen wel simpel gegeten (macaronie of chicken tonight of zoiets).
    Ik hoop dat wat aan deze info hebt
    groeten
    Rebeca
  • Ik ben net terug uit disney, wat ik hierboven schreef klopt nog steeds
  • Ik ben 15jaar geleden reeds naar de Davy Crockett Ranch geweest.... Mijn herinnering van toen ( als relatief jong kind) is, dat deze hutten vrij primitief en toen nogal vuil waren....Onpraktisch voor meerdere volwassen koppels. De vorige jaren sliepen we steeds in Newport Bay. Nu we bij wijze van uitzondering vorig jaar een huisje hebben gehuurd in de Efteling en dit extreem goed was meegevallen, had ik graag geweten of deze in Disney al beter zijn... + Ik heb gezien dat er 3 soorten zijn... Wat is het verschil tussen gewoon, premium en premium plus (budget voor verblijf maakt -in beperkte mate- toch niet uit) We zijn met 2 koppels waarvan 1 koppel met 2 kinderen (jonger dan 7) (ik zou zelf op de site kijken, maar bij het klikken op "meer info" krijg ik steeds een foutmelding.
    Thx
  • Ik ben eind februari geweest. Het zijn simpele huren. Idd nog steeds krap. Vies was niet mijn ervaring. IK Vind het voldoende voor die paar dagen, zoveel ben ik toch niet in het huisje. Het ontbijt vond ik echt tegenvallen, dat raad ik ook echt af.
  • Thx voor de reply.... Ik heb ondertussen wel al vernomen dat de premium plus beter zou zijn.... Ik weet niet of je reeds andere hotels hebt aangedaan, is het ontbijt niet vergelijkbaar in elk hotel? (Heb in de loop der jaren David Krockett, Santa Fee, Chayenne en Newport Bay gedaan, en tot zover ik mij kan herinneren waren deze vroeger allemaal gelijkaardig....)
  • Premium is idd beter, heb ik ook gehoord. Ze zijn veel nieuwer dus ziet het er in geval beter uit. Het ontbijt zat voorheen bij de prijs in, toen was het ook en stuk beter. Gingen ze ook niet de jammetjes uittellen, nu krijg je alles precies afgemeten en het stokbrood vond ik behoorlijk hard. Jaren geleden wel in santa fe geweest, het ontbijt daar vond ik wel wat beter (als ik het me goed herinner), toen had je ook de mogelijkheid om in het park (in de buurt van pinoccio) je ontbijt te eten.
  • weet iemand hoe laat de trading post (winkel) op de davy crockett ranch open gaat?
    we hebben vernomen dat je daar ook gewoon los stokbrood enzo kunt kopen.
    groetjes familie Vliem
  • Is er ook iemand bekend met de openingstijden van de supermarkt op davey crockett. En dan met name in de ochtend i.v.m broodjes halen voor het ontbijt?
    Of misschien heeft iemand een andere tip om vroeg te kunnen onbijten om op tijd is het park te zijn tijdens de magic hours?
    Alvast bedankt!..
  • Hoi Lars,
    Ik had even een vraag. Wij gaan in de zomer 5 dagen naar Disney. Nu hebben we gekeken voor Hotel Cheyenne of Davy Crockett Ranch. Nu zag ik bij prijsopgave van Davy Crckett Ranch dat vanaf 1 april de blokhutten veranderen (van naam denk ik). Weet jij hier toevallig iets vanaf? En wat dat eventueel voor veranderingen dan zijn?
    Alvast bedankt, groetjes Shireen
  • Shireen zei:


    Hoi Lars,
    Ik had even een vraag. Wij gaan in de zomer 5 dagen naar Disney. Nu hebben we gekeken voor Hotel Cheyenne of Davy Crockett Ranch. Nu zag ik bij prijsopgave van Davy Crckett Ranch dat vanaf 1 april de blokhutten veranderen (van naam denk ik). Weet jij hier toevallig iets vanaf? En wat dat eventueel voor veranderingen dan zijn?
    Alvast bedankt, groetjes Shireen

    Hoi Shireen,
    De namen van de verschillende typen blokhutten gaan inderdaad veranderen. Daarnaast zal de huidige Standaard blokhut worden vervangen door de 'Trapper' variant (momenteel Premium). De huidige Premium blokhutten worden 'Pioneer' blokhutten (momenteel Premium Plus). Vanaf 1 april 2015 zullen deze wijzigingen worden doorgevoerd. Of er verder nog wijzigingen in service en faciliteiten zullen plaatsvinden, is momenteel niet bekend. Begin 2016 gaat het zwembad en restaurant dicht voor een grote renovatie. Gasten van Davy Crockett kunnen dan gebruik maken van dergelijke faciliteiten in andere Disney hotels.
    Groetjes,
    Lars
  • Super dank je wel!
  • Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres rechtstreeks van Davy Crockett? Als wij in Santa Fe boeken, bel ik altijd iets ervoor of mail ik om te horen of we een kamer krijgen niet te ver van de hoofdvoorzieningen, omdat mijn man moeilijk te been is. Daarom zou ik willen horen of dit ook mogelijk is bij Davy Crockett, om te horen of onze blokhut niet te ver van de hoofdvoorzieningen afgelegen is.

  • Weet er iemand een telefoonnummer of mailadres rechtstreeks van Davy Crockett? Als wij in Santa Fe boeken, bel ik altijd iets ervoor of mail ik om te horen of we een kamer krijgen niet te ver van de hoofdvoorzieningen, omdat mijn man moeilijk te been is. Daarom zou ik willen horen of dit ook mogelijk is bij Davy Crockett, om te horen of onze blokhut niet te ver van de hoofdvoorzieningen afgelegen is.

    Hoi vdbemdsa,
    Disney's Davy Crockett Ranch is te bereiken via het telefoonnummer: +33 1 60 45 69 00. Het is tevens mogelijk om de Disney reserveringslijn te bellen en deze wens toe te laten voegen aan de boeking.
    Groetjes en alvast veel plezier,
    Lars
  • dank u Lars
  • hooi medeforummers..
    Hoe ziet het ontbijt er tegenwoordig uit in Davy crockett ranch..
    Ik en mijn zusje gaan in September heen..
    Maar de laatste keer dat wij hier geweest zijn is ruim 10 jaar terug.
    En we konden ons nou niet echt herrineren wat het nu was..
    Wij krijgen overigens het ontbijt erbij, we betalen er niks extra voor..
  • Hoi Myriam,
    het ontbijt is helaas minder uitgebreid dan 10 jaar geleden, zelfs minder uitgebreid dan 5 jaar geleden. Je krijgt stokbrood, croissants, beleg in kleine verpakkingen (pasta, jam e.d.) en thee/koffie en/of kleine drinkpakjes melk of jus d'orange (of een literpak melk als je met meerdere personen bent).
    Let op: als het niet druk is op jouw "laantje" kan het zijn dat je voor je ontbijt naar een ander afhaalpunt wordt verwezen. Houd daar dus rekening mee als je lopend je ontbijt gaat halen.
  • hoi Hugo..
    Dank je wel.. hebben we in ieder geval een idee..
    Mocht het niet bevallen kunnen we altijd naar de hyper marche in val d'europe
    Dan nog een vraagje, wij gaan waarschijnlijk een dagje eerder heen en boeken een goedkope overnachting.
    Aangezien wij het niet gewend zijn zo lang te rijden en in een vreemd land..
    Maar als wij dan in de ochtend zeg half 10 van aankomstdag dat we gaan inchecken bij davy crocket..
    Dan krijgen wij toch al wel gelijk de toegangstickets voor het park?
    En alle andere dingen die bij het arrangement zitten
    Groetjes Myriam
  • Ja, dat klopt. Op de dag van aankomst kun je 's ochtends al alle papieren ophalen bij de receptie van Davy Crockett, inclusief de toegangskaarten en het kaartje om gratis te kunnen parkeren op de parkeerplaats bij het park.
  • Vraagje: kun je bij Davy Crockett ook broodjes kopen in de supermarkt? Wij hebben zonder ontbijt geboekt maar zouden wel graag broodjes eten 's ochtends.
    Bedankt alvast!
  • Hoi,
    Ik weet dat je er stokbrood kan halen en verschillende soorten drinken..
    Maar het zijn werkelijk hoofdprijzen..
    Een goedkopere manier en met meer keus, is in val d'europe supermarkt, of een bakkertje zoeken..
  • Hoi Myriam,
    Bedankt voor je antwoord. Heb idd al vernomen dat de prijzen erg hoog zijn, dus een bezoekje aan de supermarkt in Val d'Europe zal zeker geen overbodige luxe zijn!
  • We verblijven volgende week voor het eerst in de Davy Crocket. Nu had mijn vrouw ergens horen waaien dat we moeten bijbetalen voor de eindschoonmaak ofwel zelf de blokhut kuisen. Klopt dit? Of is dit maar een gerucht.
  • Hoi Deef,
    ik neem aan dat jullie de reissom al betaald hebben? Dan hoef je vast niet meer "bij te betalen". Ik kan me niet meer herinneren of het een optie is om zelf schoon te maken maar als je bij het afhalen van de reispapieren even vraagt of de eindschoonmaak is inbegrepen, dan weet je meteen waar je aan toe bent. Alvast veel plezier!
  • Hoi,
    Ik wil binnenkort gaan boeken voor Davy crockett, weet iemand of ze al aan het renoveren zijn anders boek ik liever een ander hotel.
    Het zou gaan rond 15 november dit jaar voor een week.
    Alvast bedankt.

  • Hoi,
    Ik wil binnenkort gaan boeken voor Davy crockett, weet iemand of ze al aan het renoveren zijn anders boek ik liever een ander hotel.
    Het zou gaan rond 15 november dit jaar voor een week.
    Alvast bedankt.
    Hoi guppy1982,
    Volgens de laatste informatie zijn de geplande werkzaamheden tot nader orde uitgesteld. Alle blokhutten zijn recent al opgeknapt, dus bij eventuele werkzaamheden zullen alleen de openbare gebouwen (receptie, restaurant, bar, zwembad) tijdelijk worden gesloten of verplaatst. Zodra er meer informatie door Disney bekend wordt gemaakt, zullen wij dit aanpassen.
    Groetjes,
    Lars
  • Hoi Lars,
    bedankt voor de info.
    Weet je toevallig of dat er nu iets in de steigers staat bij Davy?
    Zag namelijk op tripadvisor een foto van een gebouw dat in de steigers stond.

  • Hoi Lars,
    bedankt voor de info.
    Weet je toevallig of dat er nu iets in de steigers staat bij Davy?
    Zag namelijk op tripadvisor een foto van een gebouw dat in de steigers stond.
    Graag gedaan, guppy1982. Er vinden op dit moment voorbereidende werkzaamheden plaats aan het gebouw van de receptie. Op het park zelf zijn er geen steigers; alle blokhutten zijn beschikbaar.
    Groetjes,
    Lars
  • hoi Lars,
    zie tot mijn schik op je site staan dat ze in maart 2016 aan het renoveren zullen zijn. Ik heb gisteren geboekt en nog gevraagd of wij gebruik konden maken van het zwembad. Er werd niets gezegd over renovatie of dat het zwembad dat dicht is. Juist hierom hebben wij voor deze lokatie gekozen. Hoe kan ik er achter komen of ze wel of niet gaan verbouwen in deze periode?
    groeten,
    esther

  • hoi Lars,
    zie tot mijn schik op je site staan dat ze in maart 2016 aan het renoveren zullen zijn. Ik heb gisteren geboekt en nog gevraagd of wij gebruik konden maken van het zwembad. Er werd niets gezegd over renovatie of dat het zwembad dat dicht is. Juist hierom hebben wij voor deze lokatie gekozen. Hoe kan ik er achter komen of ze wel of niet gaan verbouwen in deze periode?
    groeten,
    esther
    Geen zorgen, Esther. Dit onderhoudsproject is tot nader order uitgesteld. Momenteel staat er alleen onderhoud gepland aan het zwembad van 18 t/m 29 januari 2016.
    Groetjes,
    Lars
  • fijn om te horen, dat we er waarschijnlijk geen last van hebben.
    Weet iemand toevallig of je tussentijds schone handdoeken krijgt of kan regelen.
    We zijn er 5 nachten, schoon houden van bungalow doen we zelf wel, maar een paar schone handdoeken zou wel fijn zijn.
    groeten,
    esther
Log In of Registreer om te reageren.