Restaurant tips

2»

Reacties

  • Hoi @CarmenV ,

    Als je kunt aantonen dat je moeder een gastric bypass heeft gehad, dan moet het geen probleem zijn om als volwassene een kindermenu te bestellen. Normaal kan dat namelijk niet. Bespreek dit met de cast member aan de deur van het restaurant.

    Groetjes,
    Lars
  • Moet je reserveren voor alle restaurants? Bijv ook voor een diner of rainforest? Ivm Corona?
  • Hoi @Lynn1985 ,

    Nee, voor "walk in" restaurants zoals Annette's Diner en Rainforest Cafe hoef én kun je niet eens reserveren. Gewoon aansluiten in de rij. Voor de overige restaurants met buffet service en tafelbediening wordt het wel aanbevolen op voorhand te reserveren.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi @CarmenV ,

    Als je kunt aantonen dat je moeder een gastric bypass heeft gehad, dan moet het geen probleem zijn om als volwassene een kindermenu te bestellen. Normaal kan dat namelijk niet. Bespreek dit met de cast member aan de deur van het restaurant.

    Groetjes,
    Lars

    Super! Ze heeft een pasje, dus hopelijk is dat genoeg, we gaan het proberen!
  • Hoi allen,

    Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag neer moet zetten… Maar heeft iemand een idee of ze ergens in het resort de mickey wafels nog verkopen?

  • Hoi allen,

    Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag neer moet zetten… Maar heeft iemand een idee of ze ergens in het resort de mickey wafels nog verkopen?

    De Mickey wafels worden bij diverse snacks locaties verkocht, onder andere op Main Street bij The Ice Cream Company. Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/mickey-wafels-toppings-smaken-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Ik ga in november naar Disney en wil misschien in agrabah café lopend buffet gaan eten. Iemand hier ervaring mee ?
  • dotty03 zei:

    Ik ga in november naar Disney en wil misschien in agrabah café lopend buffet gaan eten. Iemand hier ervaring mee ?

    Wij gaan vaker bij Agrabah eten en voor ons één van de favorieten, maar dit is wel een specifieke keuken. Veelal gericht op oosterse gerechten. Als je lastige eters in je reisgezelschap hebt, dan adviseren wij te kijken naar Plaza Gardens of PYM Kitchen. Bekijk foto's en video's van alle populaire buffetten: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/rondleiding-populaire-buffetrestaurants-disneyland-paris
Log In of Registreer om te reageren.