Dream Castle

november 2021 aangepast in Hotels & Accommodatie
Hi!
Wie is er onlangs naar Cream castle in disney Parijs geweest.?
Wat zijn jullie ervaringen in o.a.
- kamers
- shuttlebus
- loopafstand
- ontbijt buffet
- avondeten
- personeel
- shoppingservice => ik heb gelezen dat zij net als de disney hotels een shopping service hebben, waarbij je alle aankopen in het park kan laten leveren bij dit hotel.

Ik hoor het graag en alvast bedankt

Reacties

  • dotty03 zei:

    Hi!
    Wie is er onlangs naar Cream castle in disney Parijs geweest.?
    Wat zijn jullie ervaringen in o.a.
    - kamers
    - shuttlebus
    - loopafstand
    - ontbijt buffet
    - avondeten
    - personeel
    - shoppingservice => ik heb gelezen dat zij net als de disney hotels een shopping service hebben, waarbij je alle aankopen in het park kan laten leveren bij dit hotel.

    Ik hoor het graag en alvast bedankt

    Ik bedoe dus dream castle
  • Hoi,

    Wij verblijven momenteel in het dream castle hotel (vandaag aangekomen).

    Het hotel, gangen en onze kamer ziet er erg netjes uit. Ruime kamers (family room). Daarover erg tevreden.

    De shuttlebus vertrekt elke 20 minuten. Het is niet zo goed te lopen van en naar het park. Ik schat nog 1 km tot 1.5 km verder dan santa fe. Maar er is geen goed pad/ weg voor voetgangers.

    Bij de receptie zijn we vriendelijk onthaald en goed te woord gestaan. (In het engels, mijn frans is echt slecht).

    Ontbijt kom ik nog op terug, dat kan ik morgen pas beoordelen.

    Van het avondeten en de shopping service maken wij geen gebruik.
  • Hoi,

    Wij verblijven momenteel in het dream castle hotel (vandaag aangekomen).

    Het hotel, gangen en onze kamer ziet er erg netjes uit. Ruime kamers (family room). Daarover erg tevreden.

    De shuttlebus vertrekt elke 20 minuten. Het is niet zo goed te lopen van en naar het park. Ik schat nog 1 km tot 1.5 km verder dan santa fe. Maar er is geen goed pad/ weg voor voetgangers.

    Bij de receptie zijn we vriendelijk onthaald en goed te woord gestaan. (In het engels, mijn frans is echt slecht).

    Ontbijt kom ik nog op terug, dat kan ik morgen pas beoordelen.

    Van het avondeten en de shopping service maken wij geen gebruik.

    Super dank je wel! Ik hoor nog van het ontbijt. Kan je me aangeven hoe druk de shuttel bus is ?
  • Het ontbijt kan niet tippen aan ontbijt in newport bay club.

    Maar het is uitgebreid genoeg. Voor zowel de kinderen als volwassenen. Wij waren er op tijd 7.30 uur en het was rustig.

    Ontbijt smaakte erg goed.

    De shuttlebus van 8.30 zat erg vol. Prop vol om precies te zijn.
    In corona tijd geen pretje, maar iedereen draagt er wel strikt een mondkapje om beetje geruststellend gevoel te geven.
  • Dank je wel voor de informatie …. Heel veel plezier verder !
  • Het ontbijt kan niet tippen aan ontbijt in newport bay club.

    Maar het is uitgebreid genoeg. Voor zowel de kinderen als volwassenen. Wij waren er op tijd 7.30 uur en het was rustig.

    Ontbijt smaakte erg goed.

    De shuttlebus van 8.30 zat erg vol. Prop vol om precies te zijn.
    In corona tijd geen pretje, maar iedereen draagt er wel strikt een mondkapje om beetje geruststellend gevoel te geven.

    Ik heb nog wel ff een vraag mbt controle COVID pas. Hoe vaak doen ze dat in het hotel? Toen ik in september naar adagio ging werd er niet1 keer gecontroleerd maar ik hoor nu dat er elke dag wordt gecontroleerd?
  • Bij dreamcastle werden wij alleen gescand (corona check app) bij het inchecken.

    Hierna gewoon in en uit het hotel kunnen lopen de rest van ons verblijf.

    Wel blijft ook bij de ingang van het plein waar de village en park ingang samen komen, ook een controle op covid. En direct erna de metaal detectie poortjes.
    Maar dit gaat erg vlot.
    Dus ook daar maar 1x per dag (mits je op disney terein blijft)
  • Bij dreamcastle werden wij alleen gescand (corona check app) bij het inchecken.

    Hierna gewoon in en uit het hotel kunnen lopen de rest van ons verblijf.

    Wel blijft ook bij de ingang van het plein waar de village en park ingang samen komen, ook een controle op covid. En direct erna de metaal detectie poortjes.
    Maar dit gaat erg vlot.
    Dus ook daar maar 1x per dag (mits je op disney terein blijft)

    Ok super dank je wel !
  • Sinds enige tijd is dream castle bezig met een grote renovatie.
    Zo is momenteel de hal afgesloten met schermen. Ook zijn ze bezig de kamers te renoveren.

    Laatst verbleven wij in dream castle en hadden het geluk al in een gerenoveerde kamer te mogen overnachten.

    Later vandaag zal ik een foto posten van de nieuwe kamer.

    Het hotel is en blijft gewoon toegangkelijk.
  • Hoi,

    Kort vraagje, Dream Castle en de andere hotels zoals magic circus, B&B en Campanille, moet je hier ook parkeerkosten per dag betalen?

    Wij zijn terug van Radisson Blu en moesten 20EUR per dag betalen aan parkeerkosten (voorheen was dat gratis).
  • Van Dream castle, weet ik zeker dat je daar geen parkeer kosten betaald.

    Wanneer wij naar DLP gaan, is dit onze eerste keuze voor een hotel.
    Wij zetten altijd de auto op parkeerplaats en nemen dan de bus
    de eerste vertrekt om ongeveer 8:10 uur bij DC.
  • Bij Campanile is parkeren ook gratis! (Of was in ieder geval nog zo een paar maanden terug)
Log In of Registreer om te reageren.