Maaltijdopties (halfpension / volpension)

11112131416

Reacties

  • Lars zei:

    Hallo,
    Ik heb een vraag over Plaza Gardens,
    Is dit restaurant momenteel alleen ala carte?, dus dat je één starter, één hoofdgerecht en één nagerecht kiest?
    Of is het All You Can Eat, Table Served?

    Hoi Stefan,

    Alle buffetrestaurants in het resort, waaronder Plaza Gardens, zijn sinds 20 oktober weer teruggekeerd naar de bekende all-you-can-eat formule (zelf service). Lees meer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/buffetservice-all-you-can-eat-keert-terug-disneyland-paris

    Groetjes,
    Lars
    Nice dankjewel.
    Aanvullend hierop.. Kun je met een Plus maaltijd voucher nog ergens meer eten dan alleen in je Hotel?
    Aantal jaar terug kregen wij dit bij een verblijf in Santa Fe aangeboden, toen mochten we in Plaza Gardens eten.
    Maar kan dit nog steeds?
  • Nice dankjewel.
    Aanvullend hierop.. Kun je met een Plus maaltijd voucher nog ergens meer eten dan alleen in je Hotel?
    Aantal jaar terug kregen wij dit bij een verblijf in Santa Fe aangeboden, toen mochten we in Plaza Gardens eten.
    Maar kan dit nog steeds?

    Graag gedaan. Met de Plus vouchers kun je momenteel in alle geopende restaurants terecht (parken, hotels en Disney Village). Plaza Gardens is een Standaard locatie, dus daar kun je sowieso terecht met een Plus voucher. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.
  • Lars zei:

    Nice dankjewel.
    Aanvullend hierop.. Kun je met een Plus maaltijd voucher nog ergens meer eten dan alleen in je Hotel?
    Aantal jaar terug kregen wij dit bij een verblijf in Santa Fe aangeboden, toen mochten we in Plaza Gardens eten.
    Maar kan dit nog steeds?

    Graag gedaan. Met de Plus vouchers kun je momenteel in alle geopende restaurants terecht (parken, hotels en Disney Village). Plaza Gardens is een Standaard locatie, dus daar kun je sowieso terecht met een Plus voucher. Bekijk alle deelnemende restaurants per maaltijdoptie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.
    Dankjewel,
    Any suggestions welke restaurants lekker/leuk zijn voor volwassenen?
    In ons gezelschap is iemand met een visallergie, anders had ik graag bij Captain Jack gegeten.

  • Dankjewel,
    Any suggestions welke restaurants lekker/leuk zijn voor volwassenen?
    In ons gezelschap is iemand met een visallergie, anders had ik graag bij Captain Jack gegeten.

    Graag gedaan. Bij Captain Jack's zijn ook non-vis gerechten te krijgen, maar wellicht is Silver Spur Steakhouse in het Disneyland Park of Bistrot Chez Remy in het Walt Disney Studios Park een betere keuze.

    Wij dineren ook vaker bij The Steakhouse in Disney Village of bij één van de buffetrestaurants van Sequoia Lodge of Newport Bay Club.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel weer :)

    Nog een vraag.
    Wat mag je nemen met de Plus voucher bij bijvoorbeeld Remy of Silver Spur Steakhouse.
    Hier staat op de menukaart het 'Plus' logotje bij het voorgerecht en hoofdgerecht. Waarde als je in t Restaurant betaald 32 en 30 euro. en daaronder staat ook een optie met een dessert erbij voor 40 en 42 euro.


    Maar als ik dan kijk bij bijvoorbeeld Captain Jack, staat het gehele menu (voor, hoofd, dessert) voor 42 euro, ook met het plus logo erbij, of the steakhouse in village (voor, hoofd, dessert) voor 40 euro.

    is een plus voucher altijd drie gangen? of is dat per restaurant verschillend?
  • Dankjewel weer :)

    Nog een vraag.
    Wat mag je nemen met de Plus voucher bij bijvoorbeeld Remy of Silver Spur Steakhouse.
    Hier staat op de menukaart het 'Plus' logotje bij het voorgerecht en hoofdgerecht. Waarde als je in t Restaurant betaald 32 en 30 euro. en daaronder staat ook een optie met een dessert erbij voor 40 en 42 euro.


    Maar als ik dan kijk bij bijvoorbeeld Captain Jack, staat het gehele menu (voor, hoofd, dessert) voor 42 euro, ook met het plus logo erbij, of the steakhouse in village (voor, hoofd, dessert) voor 40 euro.

    is een plus voucher altijd drie gangen? of is dat per restaurant verschillend?

    Dit is altijd 3-gangen (met uitzondering van buffetrestaurants uiteraard waar je onbeperkt kunt eten). Je hoeft natuurlijk niet alle 3 de gangen te bestellen, maar dat wordt wel aanbevolen om het maximale uit de vouchers te halen.

    Groetjes,
    Lars
  • Hoi,
    is Downtown Restaurant in Hotel New York (Marvel) een heel populair restaurant?
    Ik probeer deze te reserveren, maar er zijn steeds geen data beschikbaar voor als wij gaan in januari.
    Welke datum ik ook selecteer, geeft steeds geen beschikbaarheid.

    Ook bijvoorbeeld als ik vandaag zoek, gewoon om te proberen, op een willekeurige datum in de eerste week van februari heeft geen beschikbaarheid. (je kunt immers 2 maanden vooruit reserveren),
  • Hoi,
    is Downtown Restaurant in Hotel New York (Marvel) een heel populair restaurant?
    Ik probeer deze te reserveren, maar er zijn steeds geen data beschikbaar voor als wij gaan in januari.
    Welke datum ik ook selecteer, geeft steeds geen beschikbaarheid.

    Ook bijvoorbeeld als ik vandaag zoek, gewoon om te proberen, op een willekeurige datum in de eerste week van februari heeft geen beschikbaarheid. (je kunt immers 2 maanden vooruit reserveren),

    Hoi Stefan,

    De restaurants in het Marvel hotel zijn momenteel alleen voor gasten van het hotel zelf te reserveren (via de restaurant reserveringslijn). De mogelijkheid om via de app te reserveren is uitgeschakeld.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hoi,
    is Downtown Restaurant in Hotel New York (Marvel) een heel populair restaurant?
    Ik probeer deze te reserveren, maar er zijn steeds geen data beschikbaar voor als wij gaan in januari.
    Welke datum ik ook selecteer, geeft steeds geen beschikbaarheid.

    Ook bijvoorbeeld als ik vandaag zoek, gewoon om te proberen, op een willekeurige datum in de eerste week van februari heeft geen beschikbaarheid. (je kunt immers 2 maanden vooruit reserveren),

    Hoi Stefan,

    De restaurants in het Marvel hotel zijn momenteel alleen voor gasten van het hotel zelf te reserveren (via de restaurant reserveringslijn). De mogelijkheid om via de app te reserveren is uitgeschakeld.

    Groetjes,
    Lars
    Ah vandaar,
    Ik heb een reservering via OAD gemaakt, kan ik daar nu al naar toe bellen? Ik heb nog geen reisbescheiden ed. gekregen.
    Of kan ik ook bij het inchecken reserveren. Als ik dan de aanname kan doen dat het alleen voor gasten van het hotel zelf bedoeld is, zal het ook wel niet 'vol' zitten..
  • Ah vandaar,
    Ik heb een reservering via OAD gemaakt, kan ik daar nu al naar toe bellen? Ik heb nog geen reisbescheiden ed. gekregen.
    Of kan ik ook bij het inchecken reserveren. Als ik dan de aanname kan doen dat het alleen voor gasten van het hotel zelf bedoeld is, zal het ook wel niet 'vol' zitten..

    Geen idee hoe dat zit als je via een andere partij hebt geboekt, aangezien je dan geen Disney boekingsnummer hebt. Ik zou je willen adviseren om even de restaurant reserveringslijn te bellen en te vragen wat de mogelijkheden zijn. Meer informatie & telefoonnummer: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/restaurant-reserveringen-paris
  • Ik verblijf offsite en heb vorige week gebeld met de restaurant reserveringslijn en een reservering gemaakt voor Downtown Restaurant eind December. Zat al wel goed vol, enige optie was nog 22:15. Het restaurant is enorm populair, en blijkbaar vrij klein, en de paar tafels die via de app beschikbaar worden gesteld (ik ken mensen die via de app hebben gereserveerd) zijn gelijk weg. Ik zou zoals Lars zegt gewoon bellen en vragen wat er kan!
  • CarmenV zei:

    Ik verblijf offsite en heb vorige week gebeld met de restaurant reserveringslijn en een reservering gemaakt voor Downtown Restaurant eind December. Zat al wel goed vol, enige optie was nog 22:15. Het restaurant is enorm populair, en blijkbaar vrij klein, en de paar tafels die via de app beschikbaar worden gesteld (ik ken mensen die via de app hebben gereserveerd) zijn gelijk weg. Ik zou zoals Lars zegt gewoon bellen en vragen wat er kan!

    Dankjewel, (en Lars ook natuurlijk)
    Even gebeld en een reservering geplaatst om 19.45 :)
  • Yay! Geniet ervan! Ik kijk in ieder geval enorm uit naar onze reservering, hehe!
  • Hallo,
    We gaan in maart naar disney en verblijven in het Hotel van Sequoia Lodge, Nu is mijn vraag moet ik voor het ontbijt ook van te voren reserveren.of kun je dit aangeven bij het inchecken. We hebben de maaltijdopties standaard.
    Groet Patrick.
  • Hallo,
    We gaan in maart naar disney en verblijven in het Hotel van Sequoia Lodge, Nu is mijn vraag moet ik voor het ontbijt ook van te voren reserveren.of kun je dit aangeven bij het inchecken. We hebben de maaltijdopties standaard.
    Groet Patrick.

    Hoi Patrick,

    Er hoeft niet gereserveerd te worden voor het ontbijt. Dit is inclusief als je een willekeurige maaltijdoptie boekt. In het hotel kun je op een willekeurig tijdstip tussen 07:00 en 11:00 uur gaan ontbijten op vertoon van je Magic Pass.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij verblijven in disneyland parijs van 6 tem 7 januari. Nu probeer ik al een week om maaltijdopties toe te voegen (halfpension). Telefonisch heb ik het na 2 uur ononderbroken aan de lijn te hangen opgegeven. Via messenger heb ik wel antwoord gekregen, maar hier schrijven de medewerkers dat ik het via mijn my disney account zelf kan toevoegen. Als ik me inlog bij disneyland parijs, zie ik de boeking staan. Ik kan ze 'beheren' maar bij 'maaltijdopties' staat vermeld 'geen maaltijdoptie' en hier kan ik niets toevoegen. Zie ik iets over het hoofd? Groetjes, Evy
  • evy82 zei:

    Wij verblijven in disneyland parijs van 6 tem 7 januari. Nu probeer ik al een week om maaltijdopties toe te voegen (halfpension). Telefonisch heb ik het na 2 uur ononderbroken aan de lijn te hangen opgegeven. Via messenger heb ik wel antwoord gekregen, maar hier schrijven de medewerkers dat ik het via mijn my disney account zelf kan toevoegen. Als ik me inlog bij disneyland parijs, zie ik de boeking staan. Ik kan ze 'beheren' maar bij 'maaltijdopties' staat vermeld 'geen maaltijdoptie' en hier kan ik niets toevoegen. Zie ik iets over het hoofd? Groetjes, Evy

    Hoi Evy,

    Vreemd. Toevoegen via My Disneyland gaat inderdaad (nog) niet, dat kan alleen telefonisch of via social media / messenger. Als je klikt op extra's toevoegen, dan staat er dat je moet bellen, dus vreemd dat ze zeggen dat dit online moet. Als je het callcenter niet aan de lijn krijgt, stuur ze dan nogmaals een bericht en vraag wat de mogelijkheden zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Ik heb een vraag, ik heb halfpension geboekt. Ik lees als je over het bedrag heen gaat, dat je moet bij betalen. Alleen kan ik nergens vinden, wat de waarde is van de voucher. En hoe het verder werkt. Is mijn eerste keer Disneyland.
  • Ik heb een vraag, ik heb halfpension geboekt. Ik lees als je over het bedrag heen gaat, dat je moet bij betalen. Alleen kan ik nergens vinden, wat de waarde is van de voucher. En hoe het verder werkt. Is mijn eerste keer Disneyland.

    Hoi Tamara02,

    De waarde is afhankelijk van welk type maaltijdoptie je hebt genomen. Waar wil je dineren en met welke vouchers?

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Ik heb een vraag, ik heb halfpension geboekt. Ik lees als je over het bedrag heen gaat, dat je moet bij betalen. Alleen kan ik nergens vinden, wat de waarde is van de voucher. En hoe het verder werkt. Is mijn eerste keer Disneyland.

    Hoi Tamara02,

    De waarde is afhankelijk van welk type maaltijdoptie je hebt genomen. Waar wil je dineren en met welke vouchers?

    Groetjes,
    Lars
    We hebben geboekt bij Santa Fe. Doen vooral buffet restaurants. Hebben verder nog gereserveerd bij steakhouse en downtown restaurant.
  • We hebben geboekt bij Santa Fe. Doen vooral buffet restaurants. Hebben verder nog gereserveerd bij steakhouse en downtown restaurant.

    Dat zijn uitstekende keuzes, Tamara. Veel plezier en smakelijk!
  • Hallo Lars,

    Ik heb het “nieuwe” halfpension geboekt voor in augustus.
    Halfpension is geldig voor vele buffet maar ook table sevice restaurants die €42,- kostten maar ook Manhattan restaurant wat €49,- kost.
    Weet jij wat we bij moeten betalen als we bij Auberge de Cendrillon (€79,-) gaan eten?

    Groetjes Kim
  • Voor welke disney kan je dit bestellen?
    Want de disney diningplan wordt nog niet aangeboden/verkocht
  • Kon ik gewoon bij de boeking van hotel + tickets als extra optie nemen. DLP
    De “nieuwe” half pension en vol pension worden sinds eind maart verkocht
  • Kon ik gewoon bij de boeking van hotel + tickets als extra optie nemen. DLP
    De “nieuwe” half pension en vol pension worden sinds eind maart verkocht

    Zet de volgende keer even bij dat het om disney parijs gaat.
    Want disney heeft meer parken over de wereld
  • Hallo Lars,

    Ik heb het “nieuwe” halfpension geboekt voor in augustus.
    Halfpension is geldig voor vele buffet maar ook table sevice restaurants die €42,- kostten maar ook Manhattan restaurant wat €49,- kost.
    Weet jij wat we bij moeten betalen als we bij Auberge de Cendrillon (€79,-) gaan eten?

    Groetjes Kim

    Hoi Kim,

    De exacte bedragen weet ik helaas niet, maar de waarde van de vouchers voor betaling in restaurants die niet onder dezelfde categorie vallen (zoals maaltijden met figuren met enkel de Plus maaltijdoptie en niet de Plus Extra) ligt, als ik het goed heb, rond de €38. De rest moet je dan bijbetalen. De exacte waardes kun je bij Disney zelf opvragen (door te bellen of door hen een privébericht via social media te sturen).

    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen Lars,

    Als je halfpension neemt of volpensioen neemt, mag je nu alle restaurants kiezen of is het nog steeds een lijst?
    Mag je het ontbijt dan ook in een ander hotel nemen of verplicht om in je eigen hotel te nemen?

    Ik heb wel 15% korting op de maaltijden maar ik denk dat een halfpension nog goedkoper uitkomt.

    groetjes

    Mieke
  • mieke zei:

    Goedemorgen Lars,

    Als je halfpension neemt of volpensioen neemt, mag je nu alle restaurants kiezen of is het nog steeds een lijst?
    Mag je het ontbijt dan ook in een ander hotel nemen of verplicht om in je eigen hotel te nemen?

    Ik heb wel 15% korting op de maaltijden maar ik denk dat een halfpension nog goedkoper uitkomt.

    groetjes

    Mieke

    Vanaf 31 maat 2022 zijn de nieuwe maaltijdopties (ongeacht type) geldig in alle restaurants (met uitzondering van maaltijden met Disney figuren, tenzij je Plus Extra neemt). Het ontbijt kan alleen in het hotel waarin je verblijft. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Goedemorgen Lars,

    Als je halfpension neemt of volpensioen neemt, mag je nu alle restaurants kiezen of is het nog steeds een lijst?
    Mag je het ontbijt dan ook in een ander hotel nemen of verplicht om in je eigen hotel te nemen?

    Ik heb wel 15% korting op de maaltijden maar ik denk dat een halfpension nog goedkoper uitkomt.

    groetjes

    Mieke

    Vanaf 31 maat 2022 zijn de nieuwe maaltijdopties (ongeacht type) geldig in alle restaurants (met uitzondering van maaltijden met Disney figuren, tenzij je Plus Extra neemt). Het ontbijt kan alleen in het hotel waarin je verblijft. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris

    Groetjes,
    Lars
    Bedankt Lars.

    Als ik verplicht ben om het ontbijt in hotel te nemen zal ik wel los betalen.
    Ik zag uiteindelijk dat de prijs van halfpension en de prijzen van de maaltijden -15% korting shareholders op hetzelfde neerkomen.
    Moet je reserveren als je in ander hotel wil gaan ontbijten?
  • mieke zei:

    Bedankt Lars.

    Als ik verplicht ben om het ontbijt in hotel te nemen zal ik wel los betalen.
    Ik zag uiteindelijk dat de prijs van halfpension en de prijzen van de maaltijden -15% korting shareholders op hetzelfde neerkomen.
    Moet je reserveren als je in ander hotel wil gaan ontbijten?

    Het is niet mogelijk om in een ander hotel te ontbijten als je daar niet verblijft. Voorheen werden niet-gasten op basis van beschikbaarheid toegelaten als je los betaalde, maar dat is niet meer mogelijk.
Log In of Registreer om te reageren.