Familie kamer / studio

Wij willen in oktober naar Disneyland, voorkeur Seqoia Lodge.
Nu gaat dit jaar voor het eerst ook de vriend van onze dochter mee, dus totaal met 4 personen.
Zijn er familie kamers waardoor we niet zo'n beetje naast elkaar liggen of kom je dan echt uit op davy cricket ranch of in een hotel buiten Disney?
Ik zie online geen keuze voor familie kamers of bv voorbeeld foto's.

2 kamers zou fijn zijn maar dat scheelt echt veel geld.

Ik heb online al gezocht maar wie weet heeft iemand hier een top idee.
We blijven het liefst in de Disney magie.

Reacties

  • Kawaii zei:

    Wij willen in oktober naar Disneyland, voorkeur Seqoia Lodge.
    Nu gaat dit jaar voor het eerst ook de vriend van onze dochter mee, dus totaal met 4 personen.
    Zijn er familie kamers waardoor we niet zo'n beetje naast elkaar liggen of kom je dan echt uit op davy cricket ranch of in een hotel buiten Disney?
    Ik zie online geen keuze voor familie kamers of bv voorbeeld foto's.

    2 kamers zou fijn zijn maar dat scheelt echt veel geld.

    Ik heb online al gezocht maar wie weet heeft iemand hier een top idee.
    We blijven het liefst in de Disney magie.

    Yepp, dat is dan precies waar je op uitkomt! Suites hebben vaak ook aparte kamers, maar denk dat je dan alsnog goedkoper uit bent met twee kamers, haha!
  • Kawaii zei:

    Wij willen in oktober naar Disneyland, voorkeur Seqoia Lodge.
    Nu gaat dit jaar voor het eerst ook de vriend van onze dochter mee, dus totaal met 4 personen.
    Zijn er familie kamers waardoor we niet zo'n beetje naast elkaar liggen of kom je dan echt uit op davy cricket ranch of in een hotel buiten Disney?
    Ik zie online geen keuze voor familie kamers of bv voorbeeld foto's.

    2 kamers zou fijn zijn maar dat scheelt echt veel geld.

    Ik heb online al gezocht maar wie weet heeft iemand hier een top idee.
    We blijven het liefst in de Disney magie.

    Hoi Kawaii,

    Familiekamers in de Disney hotels zijn allemaal in één ruimte, dus als je meerdere (slaap)kamers wilt, dan blijven alleen de dure suites over of de blokhutten van Disney's Davy Crockett Ranch via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris.

    Tip 1: De appartementen en cottages van Center Parcs Resort Villages Nature bieden ook ruimte aan meerdere aparte slaapkamers: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/hotels-accommodatie-paris/villages-nature-paris. Eigen vervoer is noodzakelijk (geen shuttlebussen).

    Tip: Voor grotere groepen zijn er ook studio's en appartementen beschikbaar bij Staycity: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/aparthotel-staycity-marne-la-vallee-disneyland-paris. Er rijden shuttlebussen van en naar de parken.

    Groetjes,
    Lars
  • Wij hadden een paar jaar geleden een kamer in Newport bay club op het einde van de gang. Je kwam binnen in een hal en dan had je links (door een deur) een woonkamer met een bureau en 2 sofabedden. En rechts (opnieuw gescheiden door een deur) een kamer met bureau, badkamer en 2 dubbele bedden.
    Dit lijkt te beantwoorden aan wat jullie zoeken. Wij kregen deze kamer toegewezen ook al hadden we 1 standaard kamer geboekt. Misschien eens horen bij Disney of je dit apart kan boeken?
  • mei 2022 aangepast
    Bedankt voor jullie tips.

    Die in newport bay zou echt een super optie zijn.
    Daar ga ik eens even over bellen.
    Is er ook een punt waar ik het in een chat of mail kan vragen? Zou dat in het Nederlands kunnen?

    In nood is het niet anders maar vind zo dichtbij elkaar in 1 ruimte met een kersverse en eerste puber schoonzoon best een dingetje hahahah
  • Kawaii zei:

    Wij willen in oktober naar Disneyland, voorkeur Seqoia Lodge.
    Nu gaat dit jaar voor het eerst ook de vriend van onze dochter mee, dus totaal met 4 personen.
    Zijn er familie kamers waardoor we niet zo'n beetje naast elkaar liggen of kom je dan echt uit op davy cricket ranch of in een hotel buiten Disney?
    Ik zie online geen keuze voor familie kamers of bv voorbeeld foto's.

    2 kamers zou fijn zijn maar dat scheelt echt veel geld.

    Ik heb online al gezocht maar wie weet heeft iemand hier een top idee.
    We blijven het liefst in de Disney magie.

    Omdat ik lid ben bij Interval, kan ik last minutes (getaways) kopen bij Mariott, dit zijn 6 persoons huisjes met 2 slaapkamers, een grote keuken en een woonkamer, maar wel met hotel faccaliteiten, room service etc. Het is geen Disney hotel, maar wel een van de luxe resorts in de omgeving. Ze zijn altijd voor 8 dagen en ik kan ze ongeveer dan voor de helft van de normale prijs aanbieden. Tegen betaling kan je wel de shuttlebus nemen. Nadeel is wel dat ik niet van te voren weet of wanneer of voor welke periodes er aanbiedingen zijn, maar mocht je geinteresseerd zijn dan hoor ik het wel

    https://www.marriott.com/en-us/hotels/pardp-marriotts-village-dile-de-france/overview/?scid=c4b2ff46-6615-4ec8-ad30-b7932580c30b&gclid=Cj0KCQjw1N2TBhCOARIsAGVHQc6UVNgk2QJU33c038Tids-Cfs0F1VC8VSv_gAqrMIslEqZ7juw85GsaAiQpEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
  • Ik vermoed dat de kamer op het einde van de gang die we hadden wel een upgrade was die we gekregen hebben (hoewel dit bij checkin niet vermeld werd). Want ik kan me niet inbeelden dat een standaard kamer er zo zou uitzien.
    Maar het lijkt met wel het vragen waard.
Log In of Registreer om te reageren.