Ultimate/Magic Tickets

2»

Reacties

  • Lars zei:

    Hoi @Wendy1993 ,

    Ja, dat kan. Je kunt de Ultimate Tickets via https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida na aanschaf koppelen aan je My Disney Experience account waar ook je 'losse' verblijf in een Disney hotel aan gelinkt is. Hierdoor krijg je vanaf 60 dagen toegang tot FastPass+ en mag je vanaf 180 dagen vóór aankomst direct voor 10 dagen restaurants reserveren.

    De Magic Band ontvang je alleen bij een compleet arrangement, dus die zul je zelf moeten aanschaffen aangezien je nu alles los reserveert. Je ontvangt wel de gratis Key to the World Card na het omwisselen van de voucher voor de Ultimate Tickets op de eerste dag ter plaatse.

    Groetjes,
    Lars

    Super! Heel erg bedankt voor het snelle antwoord!

  • Hallo!

    Wij hebben ons verblijf voor de zomer van 2022 geboekt via de actie waarbij je het 14-day-ultimate ticket krijgt voor de prijs van 7 dagen. Ons hoofdverblijf bestaat ook uit 14 dagen maar we plannen ook enkele dagen rust in aan het zwembad, die dagen zullen we dus geen ticket gebruiken. Nu vraag ik me af of we onze tickets nog kunnen gebruiken na onze 14 dagen of vervallen de tickets op de laatste dag van ons origineel verblijf?

    Iemand hier enige ervaring mee?

    Groetjes Nastjenka
  • Hallo!

    Wij hebben ons verblijf voor de zomer van 2022 geboekt via de actie waarbij je het 14-day-ultimate ticket krijgt voor de prijs van 7 dagen. Ons hoofdverblijf bestaat ook uit 14 dagen maar we plannen ook enkele dagen rust in aan het zwembad, die dagen zullen we dus geen ticket gebruiken. Nu vraag ik me af of we onze tickets nog kunnen gebruiken na onze 14 dagen of vervallen de tickets op de laatste dag van ons origineel verblijf?

    Iemand hier enige ervaring mee?

    Groetjes Nastjenka

    Hoi Nastjenka,

    De Ultimate Tickets van 14 dagen zijn vanaf het eerste gebruik ook echt 14 dagen geldig. De nieuwe Magic Tickets met vaste startdatum hebben een langere geldigheidsduur (15 dagen voor het 7 dagen ticket en 18 dagen voor het 14 dagen ticket). Daar heb je dus meer speling mee. In jullie geval zou dat een goede oplossing kunnen zijn.

    Groetjes,
    Lars
  • Dankjewel Lars, ik vermoed dat we dan moeten bellen met disney om de tickets te laten aanpassen?
  • Dankjewel Lars, ik vermoed dat we dan moeten bellen met disney om de tickets te laten aanpassen?

    Ja, dat klopt inderdaad. Onder vermelding van je boekingsnummer.
  • Hallo allen,

    Wij gaan met het gezin in augustus een paar dagen naar WDW en nu is het qua prijs aantrekkelijker om de 14-day toegang te kopen via disney ierland. Alleen hebben we dan nog zeker 8/9 dagen over op die tickets is het mogelijk om deze te verkopen aan iemand anders?
  • R23S zei:

    Hallo allen,

    Wij gaan met het gezin in augustus een paar dagen naar WDW en nu is het qua prijs aantrekkelijker om de 14-day toegang te kopen via disney ierland. Alleen hebben we dan nog zeker 8/9 dagen over op die tickets is het mogelijk om deze te verkopen aan iemand anders?

    Hoi R23S,

    Nee, deze tickets zijn persoonlijk en gekoppeld aan je naam en My Disney Experience account. Het omzetten naar een andere persoon nadat ze deels gebruikt zijn is niet meer mogelijk. Bestel de Magic Tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    R23S zei:

    Hallo allen,

    Wij gaan met het gezin in augustus een paar dagen naar WDW en nu is het qua prijs aantrekkelijker om de 14-day toegang te kopen via disney ierland. Alleen hebben we dan nog zeker 8/9 dagen over op die tickets is het mogelijk om deze te verkopen aan iemand anders?

    Hoi R23S,

    Nee, deze tickets zijn persoonlijk en gekoppeld aan je naam en My Disney Experience account. Het omzetten naar een andere persoon nadat ze deels gebruikt zijn is niet meer mogelijk. Bestel de Magic Tickets eenvoudig online via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree

    Groetjes,
    Lars
    Oke dat is helder dan. Iemand een tip voor beste optie qua tickets voor 2/3 dagen bezoek aan WDW met hopper en genie+ en 1 dag waterpark in augustus.

    Ik heb zelf al zitten kijken bij undercovertourist. en 3 dagen ticket + 1 dag waterpark is bijna zelfde prijs als de 7/14 dagen magic ticket.
  • R23S zei:

    Oke dat is helder dan. Iemand een tip voor beste optie qua tickets voor 2/3 dagen bezoek aan WDW met hopper en genie+ en 1 dag waterpark in augustus.

    Ik heb zelf al zitten kijken bij undercovertourist. en 3 dagen ticket + 1 dag waterpark is bijna zelfde prijs als de 7/14 dagen magic ticket.

    Dan zou ik sowieso de 7/14 Magic Tickets aanschaffen, aangezien je daar ook gratis Memory Maker (t.w.v. $199) bij krijgt. Daarnaast ben je flexibel aangezien je binnen een periode van 18 dagen de mogelijkheid hebt om de maximaal 14 dagen toegang zelf in te delen. Wil je bijvoorbeeld niet achter elkaar naar Disney, maar met wat dagen er tussen, dan kan dat ook.
  • Nieuw: Bij ieder Disney 14-dagen Magic ticket voor de prijs van 7 dagen ontvang je nu tevens een $50 Disney Giftcard voor bepaalde aankomsten in 2022. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/7-dagen-gratis-gift-card-walt-disney-world-magic-ticket
  • Goedemorgen, kleine vraag. als ik alleen tickets koop, krijg ik die dan ook meteen per mail toegezonden, of moet ik die ter plaatse nog afhalen? indien t dat laatste is, krijg ik dan geen problemen met mijn nl legitimatie, en hoe kan ik dan vooraf al parkreserveringen maken? alvast bedankt voor de reactie!
  • Goedemorgen, kleine vraag. als ik alleen tickets koop, krijg ik die dan ook meteen per mail toegezonden, of moet ik die ter plaatse nog afhalen? indien t dat laatste is, krijg ik dan geen problemen met mijn nl legitimatie, en hoe kan ik dan vooraf al parkreserveringen maken? alvast bedankt voor de reactie!

    Hoi Mennhage,

    Je ontvangt het E-ticketnummer direct per mail zodat deze gekoppeld kan worden aan My Disney Experience om o.a. park en restaurant reserveringen te maken. Je hoeft het ticket niet af te halen.

    Meer informatie & aanbieding met 7 dagen gratis toegang + gratis Memory Maker + $50 Disney Giftcard voor bepaalde aankomsten: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Voor tickets van 1 tot 7 dagen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Goedemorgen, kleine vraag. als ik alleen tickets koop, krijg ik die dan ook meteen per mail toegezonden, of moet ik die ter plaatse nog afhalen? indien t dat laatste is, krijg ik dan geen problemen met mijn nl legitimatie, en hoe kan ik dan vooraf al parkreserveringen maken? alvast bedankt voor de reactie!

    Hoi Mennhage,

    Je ontvangt het E-ticketnummer direct per mail zodat deze gekoppeld kan worden aan My Disney Experience om o.a. park en restaurant reserveringen te maken. Je hoeft het ticket niet af te halen.

    Meer informatie & aanbieding met 7 dagen gratis toegang + gratis Memory Maker + $50 Disney Giftcard voor bepaalde aankomsten: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Voor tickets van 1 tot 7 dagen: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida

    Groetjes,
    Lars
    hallo Lars,
    Dank voor je snelle reactie, ik zou dan voor dat ticketpakket met memorymaker en giftcard willen gaan indd (dus zonder hotel)
    Geldt dat dan ook voor de mamorymaker en de giftcard (dat ze gemaild worden)? of dienen die wel afgehaald te worden?
  • hallo Lars,
    Dank voor je snelle reactie, ik zou dan voor dat ticketpakket met memorymaker en giftcard willen gaan indd (dus zonder hotel)
    Geldt dat dan ook voor de mamorymaker en de giftcard (dat ze gemaild worden)? of dienen die wel afgehaald te worden?

    Hi Mennhage,

    Memory Maker wordt automatisch actief vanaf het moment dat de eerste foto wordt gelinkt aan je My Disney Experience account waar het Magic Ticket aan gekoppeld is. De giftcard ontvang je als code via de mail of ter plaatse als giftcard waarbij je deze moet ophalen bij World of Disney in Disney Springs; dat ligt er even aan. Uitleg ontvang je nadat de reservering is gemaakt en je de boekingsbevestiging hebt ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    hallo Lars,
    Dank voor je snelle reactie, ik zou dan voor dat ticketpakket met memorymaker en giftcard willen gaan indd (dus zonder hotel)
    Geldt dat dan ook voor de mamorymaker en de giftcard (dat ze gemaild worden)? of dienen die wel afgehaald te worden?

    Hi Mennhage,

    Memory Maker wordt automatisch actief vanaf het moment dat de eerste foto wordt gelinkt aan je My Disney Experience account waar het Magic Ticket aan gekoppeld is. De giftcard ontvang je als code via de mail of ter plaatse als giftcard waarbij je deze moet ophalen bij World of Disney in Disney Springs; dat ligt er even aan. Uitleg ontvang je nadat de reservering is gemaakt en je de boekingsbevestiging hebt ontvangen.

    Groetjes,
    Lars
    Top Lars, bedankt voor de hulp!
  • Ik wil een 14-Day magic ticket kopen voor 29 november 2022. Nu zie ik staan dat je deze kan bestellen tot 31 augustus voor 7=14 maar dat deze tickets geldig zijn voor aankomsten tot 20 oktober. Nu heb ik deze aanbieding gepakt en ingegeven voor 29 november 2022 en krijg onderstaande. Ik zou denken dat ze dus geldig zijn van vanaf 29 nov tot 16 dec. Kan iemand mij uitleggen hoe het zit voordat ik kaarten koop die niet geldig zijn of we een hoop geld uitgeven voor niets.

    You've got a magical trip coming up! Review the summary, then continue to book your holiday.

    Disney® Tickets

    14-Day Magic Ticket

    2 x Ages 10+

    Valid any 14 days from 29th Nov 2022 - 16th Dec 2022.

    To enter one of the parks, both a valid ticket and a date-specific theme park reservation via the Disney Park Pass system are required. Learn More

    Disney® Magical Extras

    Disney Magical Extras
    •Personalised Holiday Planning Emails
    •Memory Maker
    •15% off at shopDisney.co.uk
    •Personalised letter from Mickey Mouse





    Your Holiday Price

    €1,170.00EURs
  • Caatje zei:

    Ik wil een 14-Day magic ticket kopen voor 29 november 2022. Nu zie ik staan dat je deze kan bestellen tot 31 augustus voor 7=14 maar dat deze tickets geldig zijn voor aankomsten tot 20 oktober. Nu heb ik deze aanbieding gepakt en ingegeven voor 29 november 2022 en krijg onderstaande. Ik zou denken dat ze dus geldig zijn van vanaf 29 nov tot 16 dec. Kan iemand mij uitleggen hoe het zit voordat ik kaarten koop die niet geldig zijn of we een hoop geld uitgeven voor niets.

    Hoi Caatje,

    Dat is inderdaad wat verwarrend, maar de aanbieding 7=14 is geldig voor alle aankomsten in 2022 en 2023, dus ook na 20 oktober via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-ticket-gratis-entree. Die datum staat er nog foutief in vanwege een eerdere aanbieding waarbij je bij de Magic Tickets voor gebruik tot 20 oktober 2022 nog een extra $50 giftcard kreeg. Die actie is echter niet meer beschikbaar, maar Disney heeft die melding nog niet weg gehaald.

    Groetjes,
    Lars
  • Na 2 jaar willen we nu het weer kan in augustus weer naar Florida. Eerder geweest en dan de tickets besteld bij Attractionstickets. Geloof een keer bij de Ierse en keer de Engelse site. Nu aan het kijken en via de Duitstalige site zijn 2 tickets 60 euro duurder. Heb de Engelse ponden naar euros omgerekend dus dat kan het niet zijn. Is dit een bekend iets dat de prijzen zo verschillen of mis ik iets?
  • Ria zei:

    Na 2 jaar willen we nu het weer kan in augustus weer naar Florida. Eerder geweest en dan de tickets besteld bij Attractionstickets. Geloof een keer bij de Ierse en keer de Engelse site. Nu aan het kijken en via de Duitstalige site zijn 2 tickets 60 euro duurder. Heb de Engelse ponden naar euros omgerekend dus dat kan het niet zijn. Is dit een bekend iets dat de prijzen zo verschillen of mis ik iets?

    Die prijzen worden bepaald door derde partijen, los van Disney. Wij als DiscoverTheMagic.nl verkopen alleen officiële Disney tickets via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/tickets-florida.
Log In of Registreer om te reageren.