Jaarkaarten (algemene vragen)

1686971737482

Reacties

  • rene65 zei:

    Even ter verduidelijking mijn heleverhaal en de antwoorden die ik heb.

    Ik koop nu een Disney Jaarkaart (Magic plus) online.
    Ik heb de jaarkaart toegevoegd tijdens het reserveren van mijn eerste bezoek (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-reserveer-toegang-nl)
    Ik wil de eerste dag iemand meenemen via het Privilege ticket Bring af friend voordeel). Dit ticket reserveer je via de pass-annuel website (https://www.discoverthemagic.nl/dlp-jaarkaarten-platform-nl)

    Dit kan helaas nog niet indien de jaarkaart nog niet is geactiveerd/opgehaald.
    Dit kan ik dus pas doen op de dag zelf. Het is niet zeker of er voldoende beschikbaarheid is op de dag zelf.
    Volgens de klantenservice:
    "Dat ligt helemaal aan de beschikbaarheid, als ze dan nog beschikbaar zijn kan dit nog, maar als ze vol gereserveerd zijn niet. Mochten ze niet meer beschikbaar zijn kan je op de dag zelf wel een 1-dag/2 Parken ticket aanschaffen met 20% korting aan de kassa's van het Walt Disney Studios Park. Voor deze tickets heb je geen reservering nodig."

    Eerste dag dat je abonnement is omgewisseld kan je geen privilege tickets kopen. Alleen tickets met 20% korting. De dag na het ontvangen van je kaart kan je namelijk pas inloggen op de site om een reservering te maken om de privilege tickets te kopen. Privilege tickets kan je sowieso niet op de dag zelf reserveren, altijd minimaal 1 dag van tevoren. Houd er ook rekening mee dat je voor het omwisselen van je tijdelijke pas zo maar 2,5 uur kwijt bent en voor het ophalen van de privilege tickets ook 45 minuten tot een uur.
    Privilege tickets kun je dus pas ophalen op de 3de dag nadat je je abonnement hebt omgewisseld (2de dag reserveren, 3de dag ophalen)
  • Na verschillende zaken over dit onderwerp gelezen te hebben vraag ik mij af wat je allemaal bij je moet hebben terwijl je de jaarpas ophaalt. Uiteraard je ID of paspoort, maar wat nog meer? Las iets over een losse pasfoto, moet dit ook aanwezig zijn? Ik neem aan dat je een nieuwere pasfoto mag meenemen dan op je paspoort staat?
    Ik hoor het graag! :)
  • Bij ons werd destijds een foto ter plekke genomen met een webcam.
    Dan praat ik over december 2021
  • Munckin zei:

    Na verschillende zaken over dit onderwerp gelezen te hebben vraag ik mij af wat je allemaal bij je moet hebben terwijl je de jaarpas ophaalt. Uiteraard je ID of paspoort, maar wat nog meer? Las iets over een losse pasfoto, moet dit ook aanwezig zijn? Ik neem aan dat je een nieuwere pasfoto mag meenemen dan op je paspoort staat?
    Ik hoor het graag! :)

    Hoi Munckin,

    Alleen identiteitsbewijs is voldoende. Een pasfoto wordt ter plaatse gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Munckin zei:

    Na verschillende zaken over dit onderwerp gelezen te hebben vraag ik mij af wat je allemaal bij je moet hebben terwijl je de jaarpas ophaalt. Uiteraard je ID of paspoort, maar wat nog meer? Las iets over een losse pasfoto, moet dit ook aanwezig zijn? Ik neem aan dat je een nieuwere pasfoto mag meenemen dan op je paspoort staat?
    Ik hoor het graag! :)

    Hoi Munckin,

    Alleen identiteitsbewijs is voldoende. Een pasfoto wordt ter plaatse gemaakt.

    Groetjes,
    Lars
    Hallo Goofy_82 en Lars, bedankt voor jullie antwoord! Dan ben ik helemaal voorbereid voor volgende week!!

    Groetjes, Munckin
  • Wij zijn op het moment voor 8 dagen in Villages Nature. En natuurlijk ook 8 dagen disneyland. Wij hebben een magic plus jaarkaart. Als je via je telefoon al incheckt bij Villages nature krijg je via ee mail een QR code. Deze kun je laten zien bij de ingang van het park en dan hoef je niet meer vooraf toegang te reserveren. Geeft ook recht op gratis parkeren en magical hours. Maar bij ons zit dat al in het abbonement.
  • Een paar vraagjes. Ik had vroeger jaarkaarten. Toen kon je op blokdagen toch binnen als je in een Disney hotel sliep. Is dat nog zo? En vroeger kreeg je korting op de 5de kaart. Is dat nog zo? Hopelijk weet iemand hier een antwoord op. Bedankt alleszins ?
  • Een paar vraagjes. Ik had vroeger jaarkaarten. Toen kon je op blokdagen toch binnen als je in een Disney hotel sliep. Is dat nog zo? En vroeger kreeg je korting op de 5de kaart. Is dat nog zo? Hopelijk weet iemand hier een antwoord op. Bedankt alleszins ?

    Voor beiden: nee. Blockdagen zijn nu echt blockdagen, ook als je verblijft in een Disney hotel. Er is geen familie korting meer. Alleen bij verlenging ontvang je 15% korting.
  • Lars zei:

    Een paar vraagjes. Ik had vroeger jaarkaarten. Toen kon je op blokdagen toch binnen als je in een Disney hotel sliep. Is dat nog zo? En vroeger kreeg je korting op de 5de kaart. Is dat nog zo? Hopelijk weet iemand hier een antwoord op. Bedankt alleszins ?

    Voor beiden: nee. Blockdagen zijn nu echt blockdagen, ook als je verblijft in een Disney hotel. Er is geen familie korting meer. Alleen bij verlenging ontvang je 15% korting.
    Bedankt voor je reactie! We zijn met 5en welke jaarkaart zou je dan aanraden nu de Discovery geen optie is en de duurste wat te duur is als.je hem 5 keer moet kopen ?
  • Bedankt voor je reactie! We zijn met 5en welke jaarkaart zou je dan aanraden nu de Discovery geen optie is en de duurste wat te duur is als.je hem 5 keer moet kopen ?

    In principe raden wij internationale gasten aan om te kijken naar Magic Flex of Magic Plus waarbij de blockdagen leidend zijn. Als tweede kijk je naar Extra Magic Time. Is dat niet belangrijk en zijn de blockdagen van Magic Flex prima, kies dan voor die jaarkaart.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Een paar vraagjes. Ik had vroeger jaarkaarten. Toen kon je op blokdagen toch binnen als je in een Disney hotel sliep. Is dat nog zo? En vroeger kreeg je korting op de 5de kaart. Is dat nog zo? Hopelijk weet iemand hier een antwoord op. Bedankt alleszins ?

    Voor beiden: nee. Blockdagen zijn nu echt blockdagen, ook als je verblijft in een Disney hotel. Er is geen familie korting meer. Alleen bij verlenging ontvang je 15% korting.
    Bedankt voor je reactie! We zijn met 5en welke jaarkaart zou je dan aanraden nu de Discovery geen optie is en de duurste wat te duur is als.je hem 5 keer moet kopen ?
    Wat ook heel veel mensen doen is 1x een Infinity en dan de rest een goedkopere kaart, zodat je toch de Infinity perks hebt (hogere kortingen en dergelijke) zonder dat iedereen aan zo'n dure kaart hoeft.
  • Goedemorgen,

    Wij gaan 3 t/m 5 juni naar DLP, zowel mijn broer als ik moeten dan de jaarkaarten verlengen. Is dit nu mogelijk?

    Groetjes,
    Demy
  • Wij zijn nu in het park. Voor onze kleinzoon van 3 ook een magic plus card gekocht, is nu in 3 dagen nog niet 1 keer zijn kaart gecontroleerd. We wilde het risico niet nemen maar kindjes in buggy's kunnen gewoon binnen. Hij is in februari 3 geworden. Een kaart kost toch gauw 300 euro.
  • Goedemorgen,

    Wij gaan 3 t/m 5 juni naar DLP, zowel mijn broer als ik moeten dan de jaarkaarten verlengen. Is dit nu mogelijk?

    Groetjes,
    Demy

    Verlengen ter plaatse is inderdaad mogelijk bij loketten van Bureau Passeport Annuel.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi,

    Ik sta op het punt om twee infinity kaarten aan te schaffen. Ik vroeg mij alleen af hoe het zit als je wilt downgraden (indien de voordelen toch tegenvallen). Als je wilt upgraden, dan betaal je het verschil tussen de kaarten ongeacht de resterende tijd van je jaarkaart, maar ik zie nergens iets over een restitutie bij een downgrade.

    Hopelijk kan een van jullie mij verder helpen :)
  • Hi,

    Ik sta op het punt om twee infinity kaarten aan te schaffen. Ik vroeg mij alleen af hoe het zit als je wilt downgraden (indien de voordelen toch tegenvallen). Als je wilt upgraden, dan betaal je het verschil tussen de kaarten ongeacht de resterende tijd van je jaarkaart, maar ik zie nergens iets over een restitutie bij een downgrade.

    Hopelijk kan een van jullie mij verder helpen :)

    Downgraden binnen je abonnement is niet mogelijk, alleen upgraden. Bij een verlenging kun je wel kiezen voor een downgrade, maar dan zonder de korting.
  • Hoi, ik ben eruit. Aanstaande donderdag ga ik om 5 magic flex passen naar Disneyland. We gaan dus een dag op en af. Donderdag wordt druk het is Hemelvaart. Eat
  • Kan ik een ticket kopen en daar inwisselen of is dat riskant?
  • Kan ik een ticket kopen en daar inwisselen of is dat riskant?

    Het wordt aanbevolen om voor iedereen op voorhand online een gedateerde dagkaart te kopen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze kun je vervolgens upgraden naar een jaarkaart waarbij ook de reservering voor toegang wordt overgenomen en je gegarandeerd de parken in kunt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Kan ik een ticket kopen en daar inwisselen of is dat riskant?

    Het wordt aanbevolen om voor iedereen op voorhand online een gedateerde dagkaart te kopen via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Deze kun je vervolgens upgraden naar een jaarkaart waarbij ook de reservering voor toegang wordt overgenomen en je gegarandeerd de parken in kunt.

    Groetjes,
    Lars
    En is er een risico dat ze dit weigeren? Om het geld van het ticket af te trekken van de jaarpas. Ik had ooit problemen aan de kassa met een ticket van de dag ervoor. En kan ik dan ook bij het bureau terecht in het Disney park?
  • Donderdag is normaal ook een blokdag daarmee
  • En is er een risico dat ze dit weigeren? Om het geld van het ticket af te trekken van de jaarpas. Ik had ooit problemen aan de kassa met een ticket van de dag ervoor. En kan ik dan ook bij het bureau terecht in het Disney park?

    Met een ticket dat geldig is op de dag dat je wilt upgraden naar een jaarkaart is er geen probleem. Alleen met tickets die geldig zijn op andere dagen doen ze moeilijk. BPA in het Disneyland Park is gesloten. De loketten van BPA bij de ingang van het Walt Disney Studios Park zijn de enige manier om een jaarkaart aan te schaffen.

    Donderdag is normaal ook een blokdag daarmee

    Dat is een goede vraag. Je wilt namelijk een jaarkaart aanschaffen op een dag dat deze geblokkeerd is. Geen idee of dat mogelijk is.
  • Lars zei:

    En is er een risico dat ze dit weigeren? Om het geld van het ticket af te trekken van de jaarpas. Ik had ooit problemen aan de kassa met een ticket van de dag ervoor. En kan ik dan ook bij het bureau terecht in het Disney park?

    Met een ticket dat geldig is op de dag dat je wilt upgraden naar een jaarkaart is er geen probleem. Alleen met tickets die geldig zijn op andere dagen doen ze moeilijk. BPA in het Disneyland Park is gesloten. De loketten van BPA bij de ingang van het Walt Disney Studios Park zijn de enige manier om een jaarkaart aan te schaffen.

    Donderdag is normaal ook een blokdag daarmee

    Dat is een goede vraag. Je wilt namelijk een jaarkaart aanschaffen op een dag dat deze geblokkeerd is. Geen idee of dat mogelijk is.
    Oei, maar als ik een duurdere jaarkaart koop is er geen probleem?
  • Oei, maar als ik een duurdere jaarkaart koop is er geen probleem?

    Dat is sowieso mogelijk. Kan best zo zijn dat je ook een jaarkaart op een blockdag kunt aanvragen, maar dan kun je uiteraard niet naar binnen (of je moet eerst met de tickets naar binnen en dan later die dag upgraden naar een jaarkaart). Durf dat alleen niet met zekerheid te zeggen of het aanschaffen ook mogelijk is op een blockdag.
  • Lars zei:

    Oei, maar als ik een duurdere jaarkaart koop is er geen probleem?

    Dat is sowieso mogelijk. Kan best zo zijn dat je ook een jaarkaart op een blockdag kunt aanvragen, maar dan kun je uiteraard niet naar binnen (of je moet eerst met de tickets naar binnen en dan later die dag upgraden naar een jaarkaart). Durf dat alleen niet met zekerheid te zeggen of het aanschaffen ook mogelijk is op een blockdag.
    Dus samengevat ik kan met een gerust hart tickets voor morgen kopen. Ik kan ze sowieso inwisselen voor een jaarkaart. Eventueel de goedkope maar na aanschaf kan ik niet terug naar binnen.
  • Dus samengevat ik kan met een gerust hart tickets voor morgen kopen. Ik kan ze sowieso inwisselen voor een jaarkaart. Eventueel de goedkope maar na aanschaf kan ik niet terug naar binnen.

    Ja, dat is correct.
  • Lars zei:

    Dus samengevat ik kan met een gerust hart tickets voor morgen kopen. Ik kan ze sowieso inwisselen voor een jaarkaart. Eventueel de goedkope maar na aanschaf kan ik niet terug naar binnen.

    Ja, dat is correct.
    En als ik per maand betaal. Kan dat ook met inwisselen van mijn ticket. Sorry van al de vragen
  • En als ik per maand betaal. Kan dat ook met inwisselen van mijn ticket. Sorry van al de vragen

    Ja, ook dat is mogelijk.
  • Lars zei:

    En als ik per maand betaal. Kan dat ook met inwisselen van mijn ticket. Sorry van al de vragen

    Ja, ook dat is mogelijk.
    Hoi, even een update. Ik had op voorhand dan geen tickets gekocht. Ben vandaag dus naar Disneyland gegaan, helaas was het 2u40 min aanschuiven maar daarna dus mijn 5 magic flex abonnementen gekocht en van die lieve datum mochten we het park binnen al hadden we niet gereserveerd en was het eigenlijk een blockdag

  • Hoi, even een update. Ik had op voorhand dan geen tickets gekocht. Ben vandaag dus naar Disneyland gegaan, helaas was het 2u40 min aanschuiven maar daarna dus mijn 5 magic flex abonnementen gekocht en van die lieve datum mochten we het park binnen al hadden we niet gereserveerd en was het eigenlijk een blockdag

    Goed om te horen, Jitske! Veel plezier met de jaarkaarten.

    Groetjes,
    Lars
Log In of Registreer om te reageren.