CE Multi-Avantages en andere aanbieders

1235712

Reacties


  • Weet iemand, wat er gebeurd, als je nu een voucher koopt- bij bijv. CE-multiavantages- en de prijzen van de jaarkaart gaan in die tussentijd omhoog ? a.Prijsverhoging bijbetalen, b. voucher wordt "ongeldig", c. je kan de voucher gewoon omruilen voor een jaarkaart. d......anders.?
    Ik wil nl. vouchers kopen voor meivakantie, maar hoor - van Lars - dat de prijzen wellicht omhoog gaan..........................
    Wie o wie ??????????????????????? Salutation, Fred
    ConfusedLaughFrown

    Hoi Fred,
    Eenmaal aangeschaft vouchers blijven hun originele prijs en voorwaarden behouden, ook al worden deze ingeleverd als de prijzen en voorwaarden inmiddels zijn aangepast. De duur van de jaarkaart gaat echter pas in op het moment dat de voucher van CE MultiAvantages is omgewisseld voor een definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel in Disneyland.
    Groetjes,
    Lars

  • Een paar weken geleden postte ik al over CE. Het is mij gelukt via de mail gewoon een inlognaam te krijgen en te bestellen. Ik heb de jaarkaarten, of beter gezegd de om te wisselen vouchers vorige week al binnen gekregen. Voor nu had ik zelf al 2 jaar en kinder kaarten nodig, maar in de zomervakantie gaat onze pleegdochter ook mee op vakantie en voor haar moet ik nogeen volwassenkaart bestellen. Ik kan dan een extra kinderkaart mee bestellen voor 1 van jullie. Ik ga deze de 1e week van april bestellen. Stuur maar even een pb dan mailen we de gegevens even!

    Nou, ik ben ook lid geworden, om de vouchers voor Fantasy-kaart te kopen ( 129 euro p.st volwassenen en 39 euro voor kind(bij aankoop volwassenenkaart ! ) ) Eerst wordt de jaarkaart verleden week 143 euro en vervolgens krijg ik een mailtje van CE-multiavantages, dat de aanbieding alleen geldt voor franse ingezetenen !?!?!. Wie o wie geeft mij raad/advies ? Want het begint me een beetje tegen te staan allemaal, maar ja.....de kids,he. Het lijkt wel een gunst, dat je daar naartoe mag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes, Fred
    ps. Weet heus wel, dat ik een zuinige Hollander ben, hahahaha en dat je moet betalen, als je iets wil........maar toch.................
  • MarjanH zei:


    Bedankt voor de informatie. Ik heb me inmiddels geregistreerd op de website van CEM. En betaald met creditcard, dus kan ik dan ook meteen de (Fantasy)kaarten bestellen?
    13.20 uur - Het is gelukt. Ik heb de 2 kaarten besteld

    Hoi Marjan !
    Heb je de kaarten al binnen ? En woon je in Nederland ?
    Heb nl. ergens gelezen, dat je frans ingezetene moet zijn, om te kunnen bestellen/kopen.
    Kun je me informeren ? Want ik wil nl. ook kopen.........................
    Fred
  • Lars zei:



    Weet iemand, wat er gebeurd, als je nu een voucher koopt- bij bijv. CE-multiavantages- en de prijzen van de jaarkaart gaan in die tussentijd omhoog ? a.Prijsverhoging bijbetalen, b. voucher wordt "ongeldig", c. je kan de voucher gewoon omruilen voor een jaarkaart. d......anders.?
    Ik wil nl. vouchers kopen voor meivakantie, maar hoor - van Lars - dat de prijzen wellicht omhoog gaan..........................
    Wie o wie ??????????????????????? Salutation, Fred
    ConfusedLaughFrown

    Hoi Fred,
    Eenmaal aangeschaft vouchers blijven hun originele prijs en voorwaarden behouden, ook al worden deze ingeleverd als de prijzen en voorwaarden inmiddels zijn aangepast. De duur van de jaarkaart gaat echter pas in op het moment dat de voucher van CE MultiAvantages is omgewisseld voor een definitieve jaarkaart bij Bureau Passeport Annuel in Disneyland.
    Groetjes,
    Lars
  • Ben ik weer...................................................
    Laatste nieuws : ik heb 2 mails van mevr. Dias ontvangen......één waarin staat, dat ze niet aan "niet fransen" mag verkopen en één, dat ze mijn inschrijfgeld heeft teruggestort.
    Lars, ik besef, dat jij ook de mensen niet kan adviseren, om iets te doen, dat twijfelachtig is, maar ja, we proberen toch allemaal, om zo min mogelijk geld uit te geven, want het leven- en disney - is al duur genoeg en waarom meer geld uitgeven, als t goedkoper kan ?
    Maar je kan wel je mening geven. Wat vindt jij nu van dit alles ? Marjan is ook nederlandse en heeft de vouchers wel en die heeft ze niet eens zo lang geleden gekocht !
    Zelf heb ik me er wel helemaal op ingesteld, om de vouchers te kopen en me zelfs bij de prijsverhoging van 129 naar 143 euro neergelegd ( het grote voordeel zit m natuurlijk in de kinderkaart van 39 euro ! )
    Heb zelfs mijn vakantie "verlengd", want ik wilde eerst een week gaan en dan 3 dagen disney kopen voor 139 euro p.p en 126 de kids, maar toen ik dat verhaal van multiavantages las, dacht ik " ik kan ook 2 1/2 week richting Parijs gaan en met die kaart(en) af en toe richting Disney en ben dan nog goedkoper uit ! (buiten nog de andere voordelen ! ) Snap je wat ik bedoel ? Wat moet ik nou 21/2 week in Parijs, als ik met 3 dagen Disney en 3 dagen Parijs al klaar ben ?
    Heel verhaal, maar ik hoop, dat jij nog wat opties voor me hebt en ook de andere "topic-lezers". Toch maar "gokken" op naam van mn vriendin. ?......Fransman laten kopen ?......Marktplaats ?..........Verder zoeken ?........Accepteren en toch maar 3dagen gaan.......169 euro uitgeven ( kun je voor 3 april eigenlijk nog aan kaarten voor 159 euro komen ?)........
    Goede raad is niet duur, toch ?????????????????????????
    Groetjes allen.................. Fred
    ps. Ik laat me er in ieder geval niet voor naturaliseren tot Fransman !!! hahahaha

  • Ben ik weer...................................................
    Laatste nieuws : ik heb 2 mails van mevr. Dias ontvangen......één waarin staat, dat ze niet aan "niet fransen" mag verkopen en één, dat ze mijn inschrijfgeld heeft teruggestort.
    Lars, ik besef, dat jij ook de mensen niet kan adviseren, om iets te doen, dat twijfelachtig is, maar ja, we proberen toch allemaal, om zo min mogelijk geld uit te geven, want het leven- en disney - is al duur genoeg en waarom meer geld uitgeven, als t goedkoper kan ?
    Maar je kan wel je mening geven. Wat vindt jij nu van dit alles ? Marjan is ook nederlandse en heeft de vouchers wel en die heeft ze niet eens zo lang geleden gekocht !
    Zelf heb ik me er wel helemaal op ingesteld, om de vouchers te kopen en me zelfs bij de prijsverhoging van 129 naar 143 euro neergelegd ( het grote voordeel zit m natuurlijk in de kinderkaart van 39 euro ! )
    Heb zelfs mijn vakantie "verlengd", want ik wilde eerst een week gaan en dan 3 dagen disney kopen voor 139 euro p.p en 126 de kids, maar toen ik dat verhaal van multiavantages las, dacht ik " ik kan ook 2 1/2 week richting Parijs gaan en met die kaart(en) af en toe richting Disney en ben dan nog goedkoper uit ! (buiten nog de andere voordelen ! ) Snap je wat ik bedoel ? Wat moet ik nou 21/2 week in Parijs, als ik met 3 dagen Disney en 3 dagen Parijs al klaar ben ?
    Heel verhaal, maar ik hoop, dat jij nog wat opties voor me hebt en ook de andere "topic-lezers". Toch maar "gokken" op naam van mn vriendin. ?......Fransman laten kopen ?......Marktplaats ?..........Verder zoeken ?........Accepteren en toch maar 3dagen gaan.......169 euro uitgeven ( kun je voor 3 april eigenlijk nog aan kaarten voor 159 euro komen ?)........
    Goede raad is niet duur, toch ?????????????????????????
    Groetjes allen.................. Fred
    ps. Ik laat me er in ieder geval niet voor naturaliseren tot Fransman !!! hahahaha

    Hoi Fred,
    Dit is zeker een vervelende situatie, maar CE MultiAvantages is in dit geval het aanspreekpunt. Zij bepalen het beleid, al denk ik dat ze van Disney te horen hebben gekregen dat dergelijke goedkope jaarkaarten/tickets alleen nog maar aan inwoners van Frankrijk verkocht mogen worden. Het is de afgelopen periode namelijk erg populair geworden om hier toegangsbewijzen voor Disneyland aan te schaffen.
    Als partner van Disney geven wij geen directe ondersteuning bij de aanschaf van toegangsbewijzen (tickets of jaarkaarten) die aangekocht zijn via een derde partij. Uiteraard nodig ik iedereen uit om op het forum andere mogelijkheden van aanschaf te bespreken, maar via de verkooppagina's van DiscoverTheMagic.nl richten wij ons alleen op producten van Disney zelf. Aanbieders als CE MultiAvantages vermelden wij daardoor ook niet op de Tickets en Jaarkaarten pagina's. Wij hebben geen contract met hun en kunnen daardoor ook geen ondersteuning geven.
    Persoonlijk heb ik geen ervaring met CE MultiAvantages (of een dergelijke andere derde partij), maar afgaande op de berichten van andere forumleden staan zij te boek als betrouwbaar. Het is immers een officiële partner van Disney. Recentelijk is er blijkbaar een wijziging doorgevoerd waardoor alleen inwoners van Frankrijk de mogelijkheid krijgen om toegangsbewijzen met korting aan te schaffen. Wellicht zouden ze dit duidelijker mogen vermelden inderdaad. Ik weet niet precies wanneer dit nieuwe beleid is ingevoerd, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken waardoor jij nu niet de mogelijkheid krijgt om ze te bestellen en andere forumleden een tijd geleden nog wel. Als je dit aangeeft, wat geven ze dan als reactie?
    Groetjes,
    Lars
  • Ikga er vanuit dat reeds aangeschafte jaarkaarten gewoon geldig blijven omdat ik ze al gekocht hebt?
  • MarjanH zei:


    Ikga er vanuit dat reeds aangeschafte jaarkaarten gewoon geldig blijven omdat ik ze al gekocht hebt?

    Ik heb net de 20 euro van CE-M teruggekregen, dus betrouwbaar zijn ze wel.
    Dus je kan er wel van uitgaan, dat je er net op tijd bij bent geweest en je kaarten gewoon geldig zijn.
    Groetjes, Fred
  • MarjanH zei:


    Ikga er vanuit dat reeds aangeschafte jaarkaarten gewoon geldig blijven omdat ik ze al gekocht hebt?

    Hoi Marjan,
    Normaal gesproken blijven reeds ontvangen vouchers en afgeronde bestellingen geldig, er is immers voor betaald. Voor de zekerheid zou ik toch willen adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van CE MultiAvantages en dit laten bevestigen.
    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:



    Ben ik weer...................................................
    Laatste nieuws : ik heb 2 mails van mevr. Dias ontvangen......één waarin staat, dat ze niet aan "niet fransen" mag verkopen en één, dat ze mijn inschrijfgeld heeft teruggestort.
    Lars, ik besef, dat jij ook de mensen niet kan adviseren, om iets te doen, dat twijfelachtig is, maar ja, we proberen toch allemaal, om zo min mogelijk geld uit te geven, want het leven- en disney - is al duur genoeg en waarom meer geld uitgeven, als t goedkoper kan ?
    Maar je kan wel je mening geven. Wat vindt jij nu van dit alles ? Marjan is ook nederlandse en heeft de vouchers wel en die heeft ze niet eens zo lang geleden gekocht !
    Zelf heb ik me er wel helemaal op ingesteld, om de vouchers te kopen en me zelfs bij de prijsverhoging van 129 naar 143 euro neergelegd ( het grote voordeel zit m natuurlijk in de kinderkaart van 39 euro ! )
    Heb zelfs mijn vakantie "verlengd", want ik wilde eerst een week gaan en dan 3 dagen disney kopen voor 139 euro p.p en 126 de kids, maar toen ik dat verhaal van multiavantages las, dacht ik " ik kan ook 2 1/2 week richting Parijs gaan en met die kaart(en) af en toe richting Disney en ben dan nog goedkoper uit ! (buiten nog de andere voordelen ! ) Snap je wat ik bedoel ? Wat moet ik nou 21/2 week in Parijs, als ik met 3 dagen Disney en 3 dagen Parijs al klaar ben ?
    Heel verhaal, maar ik hoop, dat jij nog wat opties voor me hebt en ook de andere "topic-lezers". Toch maar "gokken" op naam van mn vriendin. ?......Fransman laten kopen ?......Marktplaats ?..........Verder zoeken ?........Accepteren en toch maar 3dagen gaan.......169 euro uitgeven ( kun je voor 3 april eigenlijk nog aan kaarten voor 159 euro komen ?)........
    Goede raad is niet duur, toch ?????????????????????????
    Groetjes allen.................. Fred
    ps. Ik laat me er in ieder geval niet voor naturaliseren tot Fransman !!! hahahaha

    Hoi Fred,
    Dit is zeker een vervelende situatie, maar CE MultiAvantages is in dit geval het aanspreekpunt. Zij bepalen het beleid, al denk ik dat ze van Disney te horen hebben gekregen dat dergelijke goedkope jaarkaarten/tickets alleen nog maar aan inwoners van Frankrijk verkocht mogen worden. Het is de afgelopen periode namelijk erg populair geworden om hier toegangsbewijzen voor Disneyland aan te schaffen.
    Als partner van Disney geven wij geen directe ondersteuning bij de aanschaf van toegangsbewijzen (tickets of jaarkaarten) die aangekocht zijn via een derde partij. Uiteraard nodig ik iedereen uit om op het forum andere mogelijkheden van aanschaf te bespreken, maar via de verkooppagina's van DiscoverTheMagic.nl richten wij ons alleen op producten van Disney zelf. Aanbieders als CE MultiAvantages vermelden wij daardoor ook niet op de Tickets en Jaarkaarten pagina's. Wij hebben geen contract met hun en kunnen daardoor ook geen ondersteuning geven.
    Persoonlijk heb ik geen ervaring met CE MultiAvantages (of een dergelijke andere derde partij), maar afgaande op de berichten van andere forumleden staan zij te boek als betrouwbaar. Het is immers een officiële partner van Disney. Recentelijk is er blijkbaar een wijziging doorgevoerd waardoor alleen inwoners van Frankrijk de mogelijkheid krijgen om toegangsbewijzen met korting aan te schaffen. Wellicht zouden ze dit duidelijker mogen vermelden inderdaad. Ik weet niet precies wanneer dit nieuwe beleid is ingevoerd, maar dat heeft er waarschijnlijk mee te maken waardoor jij nu niet de mogelijkheid krijgt om ze te bestellen en andere forumleden een tijd geleden nog wel. Als je dit aangeeft, wat geven ze dan als reactie?
    Groetjes,
    Lars
    Rascisten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha
    Dank je voor je reactie Lars, maar............kan ik bij Discoverthemagic nu wel tot 3 april jaarkaarten kopen voor de "oude prijs " en hebben jullie evt. ook die kinderkaart ?
    Groetjes, Fred
  • Dan hebben wij nog geluk gehad als ik dit allemaal hoor.
    Wij hebben ons een 3 tal weken geleden aangemeld bij CE MultiAvantages en dat verliep vlot. Ook het bestellen van kaarten was geen probleem en deze zaten 3 dagen later al in de bus.
  • Evi zei:


    Dan hebben wij nog geluk gehad als ik dit allemaal hoor.
    Wij hebben ons een 3 tal weken geleden aangemeld bij CE MultiAvantages en dat verliep vlot. Ook het bestellen van kaarten was geen probleem en deze zaten 3 dagen later al in de bus.

    Zou het beleid per 1 maart aangepast zijn dan?
  • Dit is het antwoord op de vraag, waarom en per wanneer de regels zijn veranderd !
    ?C’est des directives de Disney ils ne veulent pas que l’on vende à l’étranger.
    Weet niet, of ik er nog mee doorga, of Disney bel/mail, maar Frans praten doe ik niet/heel slecht en mn mailtjes doe ik allemaal via vertalen.nu. Kun jij niet wat meer te weten komen, Lars ???
    Trouwens 4x 119 euro voor de Francilien is 476 euro en 3x143+ 39 is 468 euro ! (laat ik het parkeren en andere voordelen buiten beschouwing.
    Lars, heb ik dit goed berekend ? Heb nl. nog geen antwoord op mn vraag over de jaarkaarten vóór 2 april kopen en de eventuele kinderkaart.
    Hoor ik het nog ? Bij voorbaat dank en vriendelijke groet weer............................. Fred
    ps. Marjan, staat er iets op de vouchers, waaruit blijkt, dat je buitenlands bent, of zijn ze "universeel " ?

  • Dit is het antwoord op de vraag, waarom en per wanneer de regels zijn veranderd !
    ?C’est des directives de Disney ils ne veulent pas que l’on vende à l’étranger.
    Weet niet, of ik er nog mee doorga, of Disney bel/mail, maar Frans praten doe ik niet/heel slecht en mn mailtjes doe ik allemaal via vertalen.nu. Kun jij niet wat meer te weten komen, Lars ???
    Trouwens 4x 119 euro voor de Francilien is 476 euro en 3x143+ 39 is 468 euro ! (laat ik het parkeren en andere voordelen buiten beschouwing.
    Lars, heb ik dit goed berekend ? Heb nl. nog geen antwoord op mn vraag over de jaarkaarten vóór 2 april kopen en de eventuele kinderkaart.
    Hoor ik het nog ? Bij voorbaat dank en vriendelijke groet weer............................. Fred
    ps. Marjan, staat er iets op de vouchers, waaruit blijkt, dat je buitenlands bent, of zijn ze "universeel " ?

    Hoi Fred en Marjan,
    Zoals ik al dacht is deze wijziging in het beleid door Disney opgelegd, vanwege de grote populariteit onder internationale gasten. Als Evi de goedkope jaarkaarten 3 weken geleden wel nog kon aanvragen, dan zou het heel goed kunnen dat deze verandering per 1 maart 2014 is ingevoerd, Marjan. Afspraken tussen Disney en derde partijen, zoals CE MultiAvantages, zijn ons niet bekend. Hiervoor zul je bij het bedrijf zelf moeten zijn of Disney direct moeten mailen.
    Die berekening is juist, alleen vergelijk je hierbij de Francilien en de Fantasy. Ik geef zelf altijd het advies aan internationale gasten om te kiezen voor een Fantasy of Dream. De voordelen, aanbiedingen en acties van de Fantasy wegen absoluut op tegen de goedkopere prijs van de Francilien.
    Belgische bezoekers van DiscoverTheMagic.nl kunnen de Fantasy of Dream direct online bestellen via de Jaarkaarten pagina. Nederlandse bezoekers kunnen op voorhand jaarkaarten alleen aanvragen per post via het 'Bon de Commande' formulier. Een stappenplan met uitleg over de aanvraag per post staat eveneens op de Jaarkaarten pagina. Een aanvraag per post moet echter voor 3 april bij Disney binnen zijn, wil je profiteren van de huidige voorwaarden, dus zal deze uiterlijk deze week verzonden moeten worden. De exacte datum waarop de jaarkaarten in prijs worden verhoogd is nog niet helemaal duidelijk. Er zijn bronnen die zeggen vanaf 3 april, anderen pas vanaf 1 juli. Ik hoop hier snel duidelijkheid over te krijgen van Disney, maar de ervaring leert dat ze daar vrij laat mee zijn ieder jaar.
    Groetjes,
    Lars
  • Goedemorgen beste dlp fans,
    zijn er nog dlp fans die een jaarkaart aan gaan schaffen via ce-MU??
    Besteld u uw dreampas via hun site zend mij effe een mailtje mischien kun je een kinder dreampas er bij bestellen voor mij voor 39 euro
    ik ben benieuwd of er iemand is die mij kan helpen
    hoor graag van jullie,met vriendelijke groeten.Cool
  • Beste Yenal,
    Zoals je waarschijnlijk kunt lezen is zijn de jaarkaarten niet meer te bestellen. De kans is aanwezig dat je bestelling wordt geannuleerd omdat we niet in Frankrijk wonen.
    Groetjes, Marjan
    - Vraag aan Lars, mocht je de jaarkaarten naar een adres in Frankrijk laten versturen? En dan doorsturen naar NL, zou je dan gewoon aan de balie in Disney hem kunnen inruilen voor een jaarkaart?
  • MarjanH zei:


    Beste Yenal,
    Zoals je waarschijnlijk kunt lezen is zijn de jaarkaarten niet meer te bestellen. De kans is aanwezig dat je bestelling wordt geannuleerd omdat we niet in Frankrijk wonen.
    Groetjes, Marjan
    - Vraag aan Lars, mocht je de jaarkaarten naar een adres in Frankrijk laten versturen? En dan doorsturen naar NL, zou je dan gewoon aan de balie in Disney hem kunnen inruilen voor een jaarkaart?

    Hoi Marjan,
    Het is mij helaas niet bekend hoe Disney 'omgaat' met het inleveren van reeds betaalde vouchers als inwoner van een ander land dan Frankrijk (waarbij de vouchers zijn besteld nadat Disney het beleid heeft veranderd). De vouchers staan op naam en bij Bureau Passeport Annuel wordt het adres gecontroleerd. Gelet op de recente wijziging in het beleid van Disney betreffende goedkope jaarkaarten via CE MultiAvantages, zou ik niet durven zeggen of dat dan nog geaccepteerd wordt. Hiervoor zul je contact moeten opnemen met CE MultiAvantages zelf.
    Groetjes,
    Lars
  • Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse
  • ilsuh zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse

    Hoi Ilse !
    Zijn die vouchers in het Frans ? Of staat er de naam van CE multiavantages op ? Anders is er dan toch niemand die weet, hoe je eraan komt en zouden ze gewoon geldig moeten zijn ?........
    Groetjes, Fred
  • By the way.................misschien wel geruststellend voor betrokkenen.....................als je contact opneemt met CE-multiavantages geven ze meteen antwoord en lijken heel betrouwbaar......................... Wat ik natuurlijk wel begrijp, is dat degenen, die vouchers hebben het liefst hebben, dat ze gewoon ingewisseld kunnen worden i.p.v. geld terug en weer "helemaal opnieuw beginnen " .
    Maar ik sluit me wel aan bij Lars, als je wil weten waar je aan toe bent toch het beste even mevr. Dias een mailtje kan sturen.
    Groetjes, Fred
    Ps. Zouden Fransen wel 2e kaartje gratis kunnen kopen voor de Efteling ? hahahaha...of korting voor Rijksmuseum...........beter nog.... alle prijzen verhogen voor Franse toeristen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    ilsuh zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse

    Hoi Ilse !
    Zijn die vouchers in het Frans ? Of staat er de naam van CE multiavantages op ? Anders is er dan toch niemand die weet, hoe je eraan komt en zouden ze gewoon geldig moeten zijn ?........
    Groetjes, Fred
  • Ik heb CE inmiddels gemaild met de vraag of onze kaarten gewoon geldig blijven. Anders laat ik het geld terug storten en koop ik daar ter plekke wel jaarkaarten. We gaan over 2 weken al, dus te laat voor het opnieuw aanvragen van de jaarkaarten.
  • Toen wij onze vouchers in december kochten stond het net op de site, na wat heen en weer gemail is het toen nog wel gelukt. Voor degene die op korte termijn reeds gekochte vouchers in gaan leveren, denk ik nietdat het problemen zal geven. Wij hebben onze vouchers afgelopen week ingeleverd en dat was geen probleem. Ik blijf deze discussie nog wel even volgen, want we moeten nog een pas kopen voor onze pleegdochter die nu niet mee ging, maar in de zomer wel. Mocht hetvia ce niet lukken, gaan we dan gewoon voor de goedkoopste pas ter plaatse...
  • ilsuh zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse

    De al aangeschafte vouchers voor jaarkaarten zijn geldig. Heb dit antwoord gekregen van Mevr. Dias van CE Multiavantage.
    Groetjes,
    Ilse
  • Da,s goed nieuws voor iedereen, die vouchers heeft ! Zelf ben ik - weer eens, hahahaha - te laat ! ( zoals de bekende Disney indiaan Winnetou ook al zei................) Maar ja, ik zag t ook pas eind februari.................CryCryCry
    Bonjour, Fred
    ilsuh zei:


    ilsuh zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse

    De al aangeschafte vouchers voor jaarkaarten zijn geldig. Heb dit antwoord gekregen van Mevr. Dias van CE Multiavantage.
    Groetjes,
    Ilse
  • Hollander als ik ben zit ik me toch nog af te vragen, of ik t alsnog zou proberen...........................
    Wat ik me wel afvraag, is, waar ze nou die kinderkaart van 39 euro vandaan halen, want die is nergens terug te vinden en volgens Lars bestaan die niet eens voor kinderen boven dew 3 jaar................................................


    Da,s goed nieuws voor iedereen, die vouchers heeft ! Zelf ben ik - weer eens, hahahaha - te laat ! ( zoals de bekende Disney indiaan Winnetou ook al zei................) Maar ja, ik zag t ook pas eind februari.................CryCryCry
    Bonjour, Fred

    ilsuh zei:


    ilsuh zei:


    Hallo Lars,
    Ik heb in januari vouchers besteld bij CE Multiavantages en op de vouchers die ik heb ontvangen staat geen naam vermeld.
    Er staat wel een geldigheidsdatum op van het moment van aankoop tot het moment van inwisselen
    en of je een volwassenen dreampas hebt of een dreampas voor kinderen.
    Groetjes,
    Ilse

    De al aangeschafte vouchers voor jaarkaarten zijn geldig. Heb dit antwoord gekregen van Mevr. Dias van CE Multiavantage.
    Groetjes,
    Ilse
  • Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.
  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ik ben diegene geweest en heb mijn inschrijvingsgeld inderdaad teruggekregen, nadat Mevr. Dias mij had meegedeeld, dat deze aanbieding alleen voor inwoners van Frans grondgebied gold. Toen stond het nog niet op de site, maar nu inmiddels wel.
    Tres dommage.....!
    Bonjour, Fred
    ps. heb net een sprookje geschreven......................................................................
    Er waren eens een heleboel kabouters, die in een land woonden met veel kastelen....
    Op een dag hoorden ze echter, dat er in een bos ver weg een koning woonde in een supergroot mooi toverkasteel !
    Dat wilden ze wel eens zien !
    Er liepen echter een heleboel bewakers rond het kasteel, want de koning wilde natuurlijk niet, dat iedereen zomaar naar binnen liep.
    Hij liet de kabouters tol betalen, om over de loopbrug naar binnen te mogen.
    Maar in het bos woonde ook Robin Hood een goede kennis van de koning en die mocht met zijn vrienden door de achterdeur naar binnen !
    “Nou,” zei Robin Hood tegen de kabouters...”weet jullie wat ? Dan geven jullie mij de helft van t tolgeld , zijn jullie allemaal mijn vrienden en zorg ik , dat jullie binnenkomen !”......
    Dat was een goede regeling, maar op een dag hoorde de koning hiervan en liet door zijn raadgevers uitrekenen, dat dit hem heel veel tolgeld kostte......
    “Hó eens even ! ” zei toen de koning tegen Robin Hood “je mag dan wel een goede kennis zijn, maar je kan niet zomaar iedereen uitnodigen. Daar moet je mee stoppen en bovendien is mijn kasteel zo mooi, dat de kabouters toch wel van heinde en verre komen om t te zien ! “
    Weet je wat ? Vanaf nu mag je alleen kaboutervriendjes uit dit bos meenemen, maar van buiten dit bos moeten ze allemaal over de loopbrug ! “ “Wel mag je degenen, die je al hebt uitgenodigd nog meenemen, maar daarna niet meer. “
    De koning had gelijk........ze kwamen evengoed wel kijken, dus daar eindigde het verhaal....
    …...maar misschien ook wel niet, want er was een kabouter bij, die dacht “als ik nou aan Robin Hood vraag, of de koning toch ook aan de kabouters in het hele land zou kunnen denken en Robin Hood zijn gang weer te laten gaan, of eventueel een andere gunstige regeling te bedenken ?!?”
    Hoop, dat dit sprookje nog niet is afgelopen en laat dit dan nog horen......................
  • Het sprookje krijgt naar mijn gevoel vast nog een staartje...
  • MarjanH zei:


    Ik heb CE inmiddels gemaild met de vraag of onze kaarten gewoon geldig blijven. Anders laat ik het geld terug storten en koop ik daar ter plekke wel jaarkaarten. We gaan over 2 weken al, dus te laat voor het opnieuw aanvragen van de jaarkaarten.

    Hey Marjan !
    Zou je ons een plezier willen doen en vertellen hoe t gegaan is , als je terugbent ?
    Veel plezier in ieder geval.....................en doe je wodka in een plastic fles !!! hahahaha
    Fred
  • ilsuh zei:


    Op de website van CEM kun je in combinatie met een jaarkaart voor volwassenen een kinderkaart bestellen voor 39 euro.
    Zie onderstaande link:
    http://www.ce-multiavantages.com/produit/986/passeport-promotionnel-annuel-disneyland-paris-dream-enfant.html?id=404
    Iemand die in maart zich had aangemeld en 20 euro had betaald heeft het teruggestort gekregen, dus ben ik bang
    dat het niet meer mogelijk is voor ons nederlanders.

    Ja, maar wat ik dus niet begrijp, is, dat CEM dat toch ook ergens vandaan moet halen/kopen !?!?
    Misschien, dat ze deals met Mr. Disney maken, want je moet voor reductie op je jaarkaart - bij aanschaf van meer dan 4 kaarten - ook eigenlijk op 1 adres wonen en dat doet CEM ook inderdaad en hebben ze een manier gevonden, dat ze geen ID of foto,s hoeven in te leveren, maar wel vouchers krijgen.....................wie weet ?!?
    Fred
Log In of Registreer om te reageren.