Jaarkaarten (algemene vragen)

1697072747577

Reacties

• misschien is de vraag al gesteld maar lees ik er overheen.. ik krijg steeds een mail dat ik mijn jaarkaart 'moet' verlengen, nu wil ik dit graag online doen (mijn kaart is geldig tot 7 juni a.s.) maar kan iemand mij vertellen hoe/waar ik dit kan vinden op de site en of dit dan ook mogelijk is met een maandelijkse betaling? alvast bedankt. gr. Nicole
  • Nicole zei:

misschien is de vraag al gesteld maar lees ik er overheen.. ik krijg steeds een mail dat ik mijn jaarkaart 'moet' verlengen, nu wil ik dit graag online doen (mijn kaart is geldig tot 7 juni a.s.) maar kan iemand mij vertellen hoe/waar ik dit kan vinden op de site en of dit dan ook mogelijk is met een maandelijkse betaling? alvast bedankt. gr. Nicole

Je kunt momenteel alleen maar ter plekke verlengen, dit kan niet online.
  • mei 2022 aangepast
    Volgende week zondag reizen we af naar Disney Land om onze voorlopige jaarpassen in de wisselen op maandag.(incl. reservering)

Nu hoor ik steeds dat dit in wisselen bij de meest rechtse kassa bij de studio's moet. Kan ik (mochten we op tijd zijn, rond 16:00 uur) zondag daar de jaarkaart al definitief maken zonder reservering.
    Dit zodat we maandag zo het park in kunnen, en bij Davy crocket kunnen aanmelden in de ochtend. (slapen 1e nacht in extern hotel) En we op maandag geen lange wachtrij hoeven te trotseren, die schijnen op het moment niet leuk te zijn zo lang.....

Gr Freddy
  • Volgende week zondag reizen we af naar Disney Land om onze voorlopige jaarpassen in de wisselen op maandag.(incl. reservering)

Nu hoor ik steeds dat dit in wisselen bij de meest rechtse kassa bij de studio's moet. Kan ik (mochten we op tijd zijn, rond 16:00 uur) zondag daar de jaarkaart al definitief maken zonder reservering.
    Dit zodat we maandag zo het park in kunnen, en bij Davy crocket kunnen aanmelden in de ochtend. (slapen 1e nacht in extern hotel) En we op maandag geen lange wachtrij hoeven te trotseren, die schijnen op het moment niet leuk te zijn zo lang.....

Gr Freddy

Dan zul je de reservering voor toegang in principe moeten wijzigen naar zondag. Of ze het ook accepteren met een reservering op maandag terwijl je zondag al omwisselt, is ons niet bekend helaas.

Groetjes,
    Lars
  • juni 2022 aangepast
    Lars zei:

Volgende week zondag reizen we af naar Disney Land om onze voorlopige jaarpassen in de wisselen op maandag.(incl. reservering)

Gr Freddy

Dan zul je de reservering voor toegang in principe moeten wijzigen naar zondag. Of ze het ook accepteren met een reservering op maandag terwijl je zondag al omwisselt, is ons niet bekend helaas.

Groetjes,
    Lars
    Hallo Lars, we hebben het gewoon geprobeerd, hier onze ervaring: zondag zijn wij om 10:45 het parkeer terrein opgereden. Omdat we vooraf betaalde vouchers hadden mochten we gelijk infinity parkeren gebruiken, toen naar de kassa’s hier was alles open. Helaas tijdens de wachttijd van 20 minuten zijn de passen aangemaakt. Omdat het de eerste dag was mochten we gelijk naar binnen zonder reserveren. Bij de qr controle werd dit werderom bevestigd door de CM omdat het de eerste dag was (datum op jaarpas) mochten we sowieso door. Vandaag met qr erin en morgen Davy crocket

Gr Freddy
  • Hallo Lars, we hebben het gewoon geprobeerd, hier onze ervaring: zondag zijn wij om 10:45 het parkeer terrein opgereden. Omdat we vooraf betaalde vouchers hadden mochten we gelijk infinity parkeren gebruiken, toen naar de kassa’s hier was alles open. Helaas tijdens de wachttijd van 20 minuten zijn de passen aangemaakt. Omdat het de eerste dag was mochten we gelijk naar binnen zonder reserveren. Bij de qr controle werd dit werderom bevestigd door de CM omdat het de eerste dag was (datum op jaarpas) mochten we sowieso door. Vandaag met qr erin en morgen Davy crocket

Gr Freddy

Dank voor de feedback, Freddy! Fijn dat het uiteindelijk allemaal gelukt is én het eenvoudiger blijkt.
  • Wij overwegen weer jaarpassen aan te schaffen, maar ik kan nergens vinden of je nog korting krijgt voor je 5e gezinslid. Daar staat me iets van bij, dat dat 'vroeger' zo was.
  • Hugo zei:

Je kunt inderdaad de 6e je jaarkaart al verlengen.
    Of je dan ook naar binnen mag weet ik niet. Ik lees tweets dat mensen zonder reservering met jaarkaart naar binnen mogen als er nog capaciteit is (lees: als niet alle dagkaarten zijn verkocht), maar of dat beleid is weet ik niet. Ik denk zelf eerder toeval of geluk.

Toen wij er waren
    KristaW zei:

Wij overwegen weer jaarpassen aan te schaffen, maar ik kan nergens vinden of je nog korting krijgt voor je 5e gezinslid. Daar staat me iets van bij, dat dat 'vroeger' zo was.

er is geen korting meer voor gezinnen van 5 of meer

groetjes
  • Wij hebben 10 december onze definitieve magic plus jaarabonnement gehaald in Disneyland. Nu overwegen wij om straks te gaan verlengen. In Oktober gaan wij weer naar Disneyland 8 Oktober is onze laaste dag in het park. Ik las dat je 2 maanden voor het abonnement afloopt kunt verlengen, maar dat zou 10 Oktober zijn en dan zijn wij weer thuis. Weet iemand of het toch zou kunnen op de 8ste? Zo nee, kan ik vanuit Nederland ook verlengen? Heeft verlengen überhaupt nog voordelen?
    Alvast bedankt.
  • Oma67 zei:

Wij hebben 10 december onze definitieve magic plus jaarabonnement gehaald in Disneyland. Nu overwegen wij om straks te gaan verlengen. In Oktober gaan wij weer naar Disneyland 8 Oktober is onze laaste dag in het park. Ik las dat je 2 maanden voor het abonnement afloopt kunt verlengen, maar dat zou 10 Oktober zijn en dan zijn wij weer thuis. Weet iemand of het toch zou kunnen op de 8ste? Zo nee, kan ik vanuit Nederland ook verlengen? Heeft verlengen überhaupt nog voordelen?
    Alvast bedankt.

Momenteel kunnen verlengingen alleen ter plaatse worden geregeld en niet online, dus je kunt het beste navraag doen wat de gang van zaken is voor jou als internationale gast aangezien je net 2 dagen 'te vroeg' naar huis gaat. Cast members kunnen je aangeven wat de procedure is in jouw specifieke geval.
  • Lars zei:

Oma67 zei:

Wij hebben 10 december onze definitieve magic plus jaarabonnement gehaald in Disneyland. Nu overwegen wij om straks te gaan verlengen. In Oktober gaan wij weer naar Disneyland 8 Oktober is onze laaste dag in het park. Ik las dat je 2 maanden voor het abonnement afloopt kunt verlengen, maar dat zou 10 Oktober zijn en dan zijn wij weer thuis. Weet iemand of het toch zou kunnen op de 8ste? Zo nee, kan ik vanuit Nederland ook verlengen? Heeft verlengen überhaupt nog voordelen?
    Alvast bedankt.

Momenteel kunnen verlengingen alleen ter plaatse worden geregeld en niet online, dus je kunt het beste navraag doen wat de gang van zaken is voor jou als internationale gast aangezien je net 2 dagen 'te vroeg' naar huis gaat. Cast members kunnen je aangeven wat de procedure is in jouw specifieke geval.
    Dank je, dat ga ik proberen dan, mochten we besluiten om te verlengen.
  • Klopt het dat je met de nieuwe infinity jaarpassen geen gratis bagage meer kunt stallen en geen rolstoel meer kunt lenen zonder bijbetaling?
  • steef zei:

Klopt het dat je met de nieuwe infinity jaarpassen geen gratis bagage meer kunt stallen en geen rolstoel meer kunt lenen zonder bijbetaling?

Dat klopt.
  • steef zei:

Klopt het dat je met de nieuwe infinity jaarpassen geen gratis bagage meer kunt stallen en geen rolstoel meer kunt lenen zonder bijbetaling?

Is momenteel nog mogelijk, maar ze kunnen elk moment beslissen ermee te stoppen omdat het niet meer in de voorwaarden staat.
  • CarmenV zei:

steef zei:

Is momenteel nog mogelijk, maar ze kunnen elk moment beslissen ermee te stoppen omdat het niet meer in de voorwaarden staat.
    Ik las op deze pagina onder "mijn voordelen" en het kopje "extra privileges":
    "Gratis uitlenen van buggy’s(14), bagagedepot(15), rolstoel(14) en kennel(16)"

Dus nog wel van toepassing lijkt mij.
  • Nog even iets anders...

Ik ga in augustus naar het park en ben van plan om zowel voor mijzelf als 3 gezinsleden alvast abonnementen te regelen. De rest van het gezin is bij de aanschaf echter niet aanwezig, de bedoeling is dat we de kaarten in de hefstvakantie pas gebruiken... kan dit dan wel? (incl 25% korting omdat 2 gezinslezen autisme hebben)... of moeten ze fysiek aanwezig zijn tijdens aanmak van de passen?
  • steef zei:

Nog even iets anders...

Ik ga in augustus naar het park en ben van plan om zowel voor mijzelf als 3 gezinsleden alvast abonnementen te regelen. De rest van het gezin is bij de aanschaf echter niet aanwezig, de bedoeling is dat we de kaarten in de hefstvakantie pas gebruiken... kan dit dan wel? (incl 25% korting omdat 2 gezinslezen autisme hebben)... of moeten ze fysiek aanwezig zijn tijdens aanmak van de passen?

Moeten fysiek aanwezig zijn voor zover ik weet, zeker als je de korting wilt krijgen wegens bewijs.
  • steef zei:

CarmenV zei:

steef zei:

Als je op de site van Disney zelf kijkt staat het nergens meer bij, en op de Franse site staat nog minder dan op de Nederlandse. De kleine lettertjes gaan maar tot 8 of 9 nu.
  • CarmenV zei:

steef zei:

CarmenV zei:

steef zei:

Als je op de site van Disney zelf kijkt staat het nergens meer bij, en op de Franse site staat nog minder dan op de Nederlandse. De kleine lettertjes gaan maar tot 8 of 9 nu.
    ja ik vind t ook verwarrend want dit komt van de site van disney zelf, maar dan moet je wat verder klikken... en idd, de bijhorende cijfers hebben geen toelichting. Misschien weet lars "formeel" wat meer.
  • steef zei:

ja ik vind t ook verwarrend want dit komt van de site van disney zelf, maar dan moet je wat verder klikken... en idd, de bijhorende cijfers hebben geen toelichting. Misschien weet lars "formeel" wat meer.

Formeel is het gratis gebruik van buggy's, bagagedepot, rolstoel en kennel alleen nog voor bepaalde jaarkaarten die vóór de huidige voorwaarden (ingegaan op 31 maart 2022) aangeschaft zijn. Voor de jaarkaarten daarna is dit niet meer van toepassing.
  • Op Facebook zag ik een bericht dat we weer online onze jaarkaarten kunnen verlengen en dat alle kaarten die vanaf oktober aflopen de houders een mail krijgen. Is al bekend hoe dit precies in zijn werk gaat? Krijg je dan een fysieke kaart opgestuurd?
  • dotty03 zei:

Op Facebook zag ik een bericht dat we weer online onze jaarkaarten kunnen verlengen en dat alle kaarten die vanaf oktober aflopen de houders een mail krijgen. Is al bekend hoe dit precies in zijn werk gaat? Krijg je dan een fysieke kaart opgestuurd?

Waar heb je dat precies gelezen, want officieel heeft Disney hier nog geen duidelijkheid over gegeven.
  • Hoi!
    Ik ben nieuw hier en van plan om samen met mijn gezin jaarkaarten aan te schaffen. Nu heb ik al veel gelezen maar nog twee vragen:
    1. We willen de magic flex, maar de magic plus klinkt ook fijn met extra magic hours. Als ik voor één persoon de magic plus neem kan ik dan met alle personen tijdens de extra magic hours naar binnen of moet je dan per persoon een magic plus jaarkaart hebben?
    2. Op de dag dat je de jaarkaart aanschaft, klopt het dan dat je gegarandeerd toegang hebt en dus niet hoeft te reserveren?

Groetjes!
  • Lars zei:

dotty03 zei:

Op Facebook zag ik een bericht dat we weer online onze jaarkaarten kunnen verlengen en dat alle kaarten die vanaf oktober aflopen de houders een mail krijgen. Is al bekend hoe dit precies in zijn werk gaat? Krijg je dan een fysieke kaart opgestuurd?

Waar heb je dat precies gelezen, want officieel heeft Disney hier nog geen duidelijkheid over gegeven.
    Lars zei:

dotty03 zei:

Ik vraag het even voor je na. Er zijn namelijk al mensen die een mail hebben ontvangen dat ze het kunnen verlengen. Online.
  • dotty03 zei:

Ik vraag het even voor je na. Er zijn namelijk al mensen die een mail hebben ontvangen dat ze het kunnen verlengen. Online.

Kijk aan, dat zou mooi zijn, want nu met enkel de optie ter plaatse is niet handig voor internationale bezoekers.
  • mgeul84 zei:

Hoi!
    Ik ben nieuw hier en van plan om samen met mijn gezin jaarkaarten aan te schaffen. Nu heb ik al veel gelezen maar nog twee vragen:
    1. We willen de magic flex, maar de magic plus klinkt ook fijn met extra magic hours. Als ik voor één persoon de magic plus neem kan ik dan met alle personen tijdens de extra magic hours naar binnen of moet je dan per persoon een magic plus jaarkaart hebben?
    2. Op de dag dat je de jaarkaart aanschaft, klopt het dan dat je gegarandeerd toegang hebt en dus niet hoeft te reserveren?

Groetjes!

Hoi mgeul84,

Welkom op ons forum! De antwoorden:

1) Iedereen die toegang wilt tot Extra Magic Time moet een Magic Plus of Infinity jaarkaart hebben, tenzij jullie in een Disney hotel verblijven. Dan hebben alle reisgenoten toegang tot EMT, ongeacht welke jaarkaart.
    2) Bij de aanschaf van een jaarkaart (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) ontvang je een E-voucher. Met deze voucher reserveer je toegang voor één dag en kun je naar binnen, ook als deze omgezet is naar een jaarkaart. De reservering voor toegang wordt dan omgezet naar de jaarkaart.

Let wel dat je pas 3 dagen kunt reserveren als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt, tenzij je in een Disney hotel overblijft. Alle gasten van de Disney hotels, óók jaarkaarthouders, krijgen gegarandeerd toegang tot de parken zonder extra reservering voor toegang.

Groetjes,
    Lars

• Hoi mgeul84,

Welkom op ons forum! De antwoorden:

1) Iedereen die toegang wilt tot Extra Magic Time moet een Magic Plus of Infinity jaarkaart hebben, tenzij jullie in een Disney hotel verblijven. Dan hebben alle reisgenoten toegang tot EMT, ongeacht welke jaarkaart.
    2) Bij de aanschaf van een jaarkaart (via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/jaarkaarten-paris) ontvang je een E-voucher. Met deze voucher reserveer je toegang voor één dag en kun je naar binnen, ook als deze omgezet is naar een jaarkaart. De reservering voor toegang wordt dan omgezet naar de jaarkaart.

Let wel dat je pas 3 dagen kunt reserveren als je de definitieve jaarkaart in je bezit hebt, tenzij je in een Disney hotel overblijft. Alle gasten van de Disney hotels, óók jaarkaarthouders, krijgen gegarandeerd toegang tot de parken zonder extra reservering voor toegang.

Groetjes,
    Lars

Hoi Lars,
    Bedankt voor het antwoord! Vraag 1 is duidelijk.
    Vraag 2 is van toepassing als we van tevoren online jaarkaarten kopen. Maar geldt dit ook als we de jaarkaarten bij Disneyland zelf halen? We willen dinsdag er naartoe en dan woensdag t/m vrijdag nog gaan. Woensdag is er echter geen reservering meer beschikbaar, en ik had ergens gelezen dat je op de dag dat je de jaarkaart aanmaakt je dus sowieso entree hebt. Dan kunnen we daar voor donderdag en vrijdag reserveren.

• mgeul84 zei:

Hoi Lars,
    Bedankt voor het antwoord! Vraag 1 is duidelijk.
    Vraag 2 is van toepassing als we van tevoren online jaarkaarten kopen. Maar geldt dit ook als we de jaarkaarten bij Disneyland zelf halen? We willen dinsdag er naartoe en dan woensdag t/m vrijdag nog gaan. Woensdag is er echter geen reservering meer beschikbaar, en ik had ergens gelezen dat je op de dag dat je de jaarkaart aanmaakt je dus sowieso entree hebt. Dan kunnen we daar voor donderdag en vrijdag reserveren.

Graag gedaan! Ter plaatse zijn geen tickets of jaarkaarten verkrijgbaar. Dat kan alleen online. Een optie voor een jaarkaart is wel door een gedateerd online ticket aan te schaffen via https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/tickets-paris. Vervolgens kan deze ter plaatse worden geüpgrade naar een jaarkaart met aftrek van de kosten van die dagkaart. Dat geeft ook gegarandeerd toegang die dag.
  • @Lars is dat sinds kort veranderd dan?? Wij hebben in juni nog een nieuwe jaarkaart kunnen aanschaffen bij de loketten bij de studios.
    @mgeul84 Op de dag dat we de jaarkaart kochten kregen we inderdaad gelijk toegang tot de parken zonder te hoeven reserveren. Ook kon de CM voor de dagen erna een reservering aanmaken, alleen op de 3de dag was er alleen nog plek op de wachtlijst, deze konden zij ook niet omzeilen.
  • mcjas zei:

@Lars is dat sinds kort veranderd dan?? Wij hebben in juni nog een nieuwe jaarkaart kunnen aanschaffen bij de loketten bij de studios.
    @mgeul84 Op de dag dat we de jaarkaart kochten kregen we inderdaad gelijk toegang tot de parken zonder te hoeven reserveren. Ook kon de CM voor de dagen erna een reservering aanmaken, alleen op de 3de dag was er alleen nog plek op de wachtlijst, deze konden zij ook niet omzeilen.

Volgens de officiële informatie is dat sinds de start van de Franse zomervakantie niet meer mogelijk. Het kan zijn dat ze hier ter plaatse nog een bepaalde tijd afwijken van deze regel omdat niet veel mensen dit weten.
Log In of Registreer om te reageren.