Voorbereiding bezoek Walt Disney World

18687899192121

Reacties

  • Over 4 weken doe ik ook die vlucht
    Dan weet ik meer

    Ben ook heel benieuwd! Wij nemen dezelfde vlucht volgend jaar :) .
  • Die tickets die je erbij neemt als je via die Ierse website boekt, daar staat bij:
    Included:
    Access to theme parks & water parks
    Visit multiple parks per day (after 2pm)

    Weet iemand of het hierbij mogelijk is om wel eerder dan 14:00 uur naar het waterpark te switchen of kun je daar dan ook pas na 14:00 uur in als je daar niet je volledige dag wilt besteden? Dus is bijvoorbeeld 8-12 Studio's, 13-15 Lagoon, 16-20 Magic Kingdom mogelijk?

    We hebben een Birnbaum's gids gekocht (geen aanrader, de 2022-editie is flink achterhaald al, dus wacht op de 2023-versie mocht je interesse hebben), maar daar wordt gesproken over meerdere soorten tickets waaronder een hopperticket en een hopper plus (oid) waarmee je ook naar de waterparken kan.
  • koei zei:

    Die tickets die je erbij neemt als je via die Ierse website boekt, daar staat bij:
    Included:
    Access to theme parks & water parks
    Visit multiple parks per day (after 2pm)

    Weet iemand of het hierbij mogelijk is om wel eerder dan 14:00 uur naar het waterpark te switchen of kun je daar dan ook pas na 14:00 uur in als je daar niet je volledige dag wilt besteden? Dus is bijvoorbeeld 8-12 Studio's, 13-15 Lagoon, 16-20 Magic Kingdom mogelijk?

    We hebben een Birnbaum's gids gekocht (geen aanrader, de 2022-editie is flink achterhaald al, dus wacht op de 2023-versie mocht je interesse hebben), maar daar wordt gesproken over meerdere soorten tickets waaronder een hopperticket en een hopper plus (oid) waarmee je ook naar de waterparken kan.

    Hoi koei,

    Ja, dat kan. Voor waterparken hoeft namelijk niet gereserveerd te worden, alleen de themaparken. De waterparken zijn vrij te bezoeken op ieder moment dat ze open zijn. De Disney Magic tickets (voorheen bekend als Ulimate Tickets) zijn park hopper plus tickets.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    koei zei:

    Die tickets die je erbij neemt als je via die Ierse website boekt, daar staat bij:
    Included:
    Access to theme parks & water parks
    Visit multiple parks per day (after 2pm)

    Weet iemand of het hierbij mogelijk is om wel eerder dan 14:00 uur naar het waterpark te switchen of kun je daar dan ook pas na 14:00 uur in als je daar niet je volledige dag wilt besteden? Dus is bijvoorbeeld 8-12 Studio's, 13-15 Lagoon, 16-20 Magic Kingdom mogelijk?

    We hebben een Birnbaum's gids gekocht (geen aanrader, de 2022-editie is flink achterhaald al, dus wacht op de 2023-versie mocht je interesse hebben), maar daar wordt gesproken over meerdere soorten tickets waaronder een hopperticket en een hopper plus (oid) waarmee je ook naar de waterparken kan.

    Hoi koei,

    Ja, dat kan. Voor waterparken hoeft namelijk niet gereserveerd te worden, alleen de themaparken. De waterparken zijn vrij te bezoeken op ieder moment dat ze open zijn. De Disney Magic tickets (voorheen bekend als Ulimate Tickets) zijn park hopper plus tickets.

    Groetjes,
    Lars
    Dat is fijn! Of we daaraan toe gaan komen zien we dan wel, maar dan hebben we in ieder geval de mogelijkheid!

    Wij hebben gisteren geboekt! Twee weken naar CBR (die opeens ook boekbaar was, waardoor we niet meer hoefden te twijfelen tussen Port Orleans of het veel duurdere maar veel kindvriendelijker en beter bereikbare Art of Animation resort. Nu zitten we voor minder geld in ons gewenste resort! (met 5 personen op één kamer waren andere verblijven geen optie). Prijs viel me sowieso enorm mee. 15 dagen WDW met 5 personen lijkt net zo duur te gaan worden als 5 dagen Disneyland Parijs in Art of Marvel-hotel met 10 personen, inclusief vervoer. In alle gevallen overigens standaard kamers.

    Alleen nog vliegtickets boeken nu, en een transfer. Hopelijk komen de directe vluchten (snel) beschikbaar.
  • Vandaag onze kaarten voor de christmasparty besteld voor in nov ?
  • Vandaag onze kaarten voor de christmasparty besteld voor in nov ?

    Gaaaaaf!!!!!! Lijkt me heel mooi. Zijn we helaas alweer thuis. Wij gaan eind oktober en hebben kaartjes voor de halloween party (MNSSHP)
  • Yes yes yes! Deze reis gaat zo ontiegelijk gaaf worden. Naast de reis naar DisneyWorld ook zojuist kaartjes gekocht voor dolphine swim @ discovery cove. Echt eens wens van me om 1 x in mijn leven te doen. Lijkt me een gave ervaring met het gezin. Ooooo kan niet wachten♥️
  • Welke event raden jullie aan om te kiezen?
    Halloween of de kerst?
    Want alle 2 is zeer kostbaar om te doen
  • Welke event raden jullie aan om te kiezen?
    Halloween of de kerst?
    Want alle 2 is zeer kostbaar om te doen

    Dat ligt er aan waar je de voorkeur qua thema aan geeft. Wij hebben beiden gedaan en vinden kerst leuker, maar dat is alleen omdat we méér met kerst hebben dan Halloween. Dat gezegd hebbende, de Not-So-Scaries zijn echt heel leuk dus met beide varianten maak je een goede keuze voor een fantastische avond.
  • Maarja alle 2 de events die kosten ruim $400 en dan nog tax erbij
  • Maarja alle 2 de events die kosten ruim $400 en dan nog tax erbij

    Ik bedoel ook niet dat je ze alle twee in één verblijf moet doen. Was meer dat het in principe niet uitmaakt welke variant je doet (Halloween of kerst). Beiden zijn hele leuke avonden, maar wij hebben meer met kerst. Dit jaar doen we overigens de Not-So-Scary avond aangezien we ik oktober gaan.
  • Lars zei:

    Maarja alle 2 de events die kosten ruim $400 en dan nog tax erbij

    Ik bedoel ook niet dat je ze alle twee in één verblijf moet doen. Was meer dat het in principe niet uitmaakt welke variant je doet (Halloween of kerst). Beiden zijn hele leuke avonden, maar wij hebben meer met kerst. Dit jaar doen we overigens de Not-So-Scary avond aangezien we ik oktober gaan.
    Neem je niks kwalijk hoor
  • Vandaag onze kaarten voor de christmasparty besteld voor in nov ?

    Gaaaaaf!!!!!! Lijkt me heel mooi. Zijn we helaas alweer thuis. Wij gaan eind oktober en hebben kaartjes voor de halloween party (MNSSHP)
    Dat is ook heel leuk
  • Hoe doen/deden jullie het nou met jullie telefoon.
    Neem je een extra bundel,zoals kpn deze aanbied.

    Doen jullie alles via de WiFi op WDW.

    Of bestellen jullie een usa simkaart.

    Wat is wijsheid
  • Hoe doen/deden jullie het nou met jullie telefoon.
    Neem je een extra bundel,zoals kpn deze aanbied.

    Doen jullie alles via de WiFi op WDW.

    Of bestellen jullie een usa simkaart.

    Wat is wijsheid

    Wij hebben zoveel mogelijk contact gemaakt met de wifi, werkte prima, op enkele afgelegen plekken na.
    1 van ons had een bundel genomen van kpn voor het geval dat.
  • Ik probeer online in te checken voor Disney maar ik slaag er niet in om mijn mobile nummer in te geven. Het formaat klopt niet. Ik heb al geprobeerd +32xxx xx xx xx of 0032 xxx xx xx xx. Wie kan me helpen?
  • stefaan zei:

    Ik probeer online in te checken voor Disney maar ik slaag er niet in om mijn mobile nummer in te geven. Het formaat klopt niet. Ik heb al geprobeerd +32xxx xx xx xx of 0032 xxx xx xx xx. Wie kan me helpen?

    Er worden alleen nummers uit de VS geaccepteerd, ik had hetzelfde probleem. Je kan het veld overslaan, berichten ontvang je als het goed is via je mailadres en MDE.
  • Hoe doen/deden jullie het nou met jullie telefoon.
    Neem je een extra bundel,zoals kpn deze aanbied.

    Doen jullie alles via de WiFi op WDW.

    Of bestellen jullie een usa simkaart.

    Wat is wijsheid

    Ik heb een tmobile usa bundel genomen. Waren toch wat plekken in WDW die geen wifi hadden of erg traag. En als je veel gebruik gaat maken van Lyft/Uber is het wel handig als er geen Wifi voor handen is. Ik heb in die 14 dagen dat ik in WDW totaal iets van 1,5 GB verbruikt.
  • Hoe doen/deden jullie het nou met jullie telefoon.
    Neem je een extra bundel,zoals kpn deze aanbied.

    Doen jullie alles via de WiFi op WDW.

    Of bestellen jullie een usa simkaart.

    Wat is wijsheid

    Via wifi van wdw
  • wie heeft er een link waar ik de kerst event kan kopen?
    Want er komen extra kaarten beschikbaar vanaf 7 juli
  • We willen volgend jaar eind october en dan begin november 14 dagen naar Disney World gaan, en aangezien de vroegboek aanbieding erg interessant is willen we dat gaan doen.

    Ik heb wel wat praktische vragen omtrent het boeken via de Ierse website. De eerste is dat ik niet kan inloggen daar, ik word steeds naar de UK website gestuurd en als ik dan inlog en terug naar IE ga ben ik niet ingelogd.

    De tweede is, kun je gewoon bellen vanuit NL? Het voelt een beetje als een workaround om via de referal naar die pagina te gaan aangezien je als de cookie verloopt er uit geschopt word naar UK.

    De derde is omtrent annuleren. Op de info pagina staat "Ontdek de prijzen met gratis annuleren" maar de tekst er onder heeft het over wijzigen, en Disney zelf heeft het ook over het wijzigen van data. Aangezien vliegen tegenwoordig nogal onzeker is, en de je voor zo ver vooruit nog geen tickets kunt boeken ben ik wat onzeker hoe ons risico dan precies is. De vorige keer zijn we via het reisbureau met een pakket reis gegaan naar een niet-Disney hotel dus was het allemaal aan de reisorganisatie, maar hoe zit het straks mocht de vlucht niet gaan?
    Ook zijn we de vorige keer met TUI rechtstreeks naar Sandford gevlogen, maar die lijkt helemaal geen vluchten meer naar Florida te doen?

  • wie heeft er een link waar ik de kerst event kan kopen?
    Want er komen extra kaarten beschikbaar vanaf 7 juli

    Internationaal kunnen tickets nog niet via de officiële weg worden aangeschaft, maar je kunt hiervoor een VPN gebruiken. Zo hebben wij ook de tickets voor de Not-So-Scary eerder kunnen aanschaffen. Download de Hola browser via: https://hola.org/. Selecteer 'US' als land en navigeer naar de Walt Disney World homepage. Vervolgens kun je via special events tickets de kaarten bestellen en linken aan MDE.
  • We willen volgend jaar eind october en dan begin november 14 dagen naar Disney World gaan, en aangezien de vroegboek aanbieding erg interessant is willen we dat gaan doen.

    Ik heb wel wat praktische vragen omtrent het boeken via de Ierse website. De eerste is dat ik niet kan inloggen daar, ik word steeds naar de UK website gestuurd en als ik dan inlog en terug naar IE ga ben ik niet ingelogd.

    De tweede is, kun je gewoon bellen vanuit NL? Het voelt een beetje als een workaround om via de referal naar die pagina te gaan aangezien je als de cookie verloopt er uit geschopt word naar UK.

    De derde is omtrent annuleren. Op de info pagina staat "Ontdek de prijzen met gratis annuleren" maar de tekst er onder heeft het over wijzigen, en Disney zelf heeft het ook over het wijzigen van data. Aangezien vliegen tegenwoordig nogal onzeker is, en de je voor zo ver vooruit nog geen tickets kunt boeken ben ik wat onzeker hoe ons risico dan precies is. De vorige keer zijn we via het reisbureau met een pakket reis gegaan naar een niet-Disney hotel dus was het allemaal aan de reisorganisatie, maar hoe zit het straks mocht de vlucht niet gaan?
    Ook zijn we de vorige keer met TUI rechtstreeks naar Sandford gevlogen, maar die lijkt helemaal geen vluchten meer naar Florida te doen?

    Hoi RavenLiquid,

    Wat leuk dat jullie van plan zijn volgend jaar naar WDW te gaan. De tekst met gratis annuleren moest inderdaad nog worden aangepast. Excuses voor de verwarring. Dit is nu gebeurt. Dank voor de feedback. Er kan gratis worden gewijzigd tot 7 dagen vóór aankomst via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world.

    Reserveren gaat als volgt: Boek eerst je verblijf zónder in te loggen op My Disney Experience via: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/verblijf-hotel-tickets-florida. Gebruik hiervoor hetzelfde mailadres als je account voor MDE. Nadat de boeking is voltooid, log je in en koppel je het reserveringsnummer aan je Disney account. Het verblijf verschijnt dan in de app. Zo doen wij het ook altijd. Wij gaan zelf komende oktober 14 dagen naar WDW.

    Vluchten boek je vervolgens (als de reserveringen voor jullie data open gaan) los waarbij je keuze hebt uit alle luchtvaartmaatschappijen en vliegvelden in plaats van de gelimiteerde opties via Disney zelf. Je moet zelf even kijken hoe je maatschappij omgaat met wijzingen of annuleringen. In de meeste gevallen kun je voor een duurder ticket kiezen dat volledig wordt terugbetaald of je kiest voor de voucher. Wij hebben zelf de voordeligere optie gekozen met voucher en vliegen met KLM/Delta.

    Groetjes,
    Lars
  • Bedankt voor de info!
    Waar het mij vooral om gaat is dat het dus niet meer mogelijk is om binnen die 7 dagen iets te wijzigen mocht de vlucht nog gecanceld worden of erg vertraagd. Ik ben aan het uitpluizen of de annuleringsverzekering er iets over zegt, en er is momenteel niet echt duidelijk of er rechtstreekse vluchten zelf te boeken zijn, maar dat zouden we als het goed is wel eerder dan 7 dagen van te voren moeten weten.

    En wat jammer dat inzicht in hotels en kosten niet zo geweldig is als in Parijs. Nu moet je alle datums aflopen :/

    Ik zag overigens op de pagina over vervoer en routebeschrijving ook nog staan dat parkeren bij de hotels gratis is. Helaas is dat ook al niet meer. Het is nu 15/20/25 dollar (dacht ik) per nacht afhankelijk van je hotel tier.
  • Bedankt voor de info!
    Waar het mij vooral om gaat is dat het dus niet meer mogelijk is om binnen die 7 dagen iets te wijzigen mocht de vlucht nog gecanceld worden of erg vertraagd. Ik ben aan het uitpluizen of de annuleringsverzekering er iets over zegt, en er is momenteel niet echt duidelijk of er rechtstreekse vluchten zelf te boeken zijn, maar dat zouden we als het goed is wel eerder dan 7 dagen van te voren moeten weten.

    En wat jammer dat inzicht in hotels en kosten niet zo geweldig is als in Parijs. Nu moet je alle datums aflopen :/

    Ik zag overigens op de pagina over vervoer en routebeschrijving ook nog staan dat parkeren bij de hotels gratis is. Helaas is dat ook al niet meer. Het is nu 15/20/25 dollar (dacht ik) per nacht afhankelijk van je hotel tier.

    Net als bij Disneyland Paris zijn de 7 dagen vóór aankomst niet inbegrepen in de flexibele boekingsvoorwaarden. Hiervoor heb je een annuleringsverzekering, maar controleer goed wat de verzekeraar in welke situatie wel of niet uitkeert. Rechtstreekse vluchten (met Delta) vanuit Schiphol starten vanaf eind oktober dit jaar met dagelijkse vluchten: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/nieuws/delta-air-lines-gaat-rechtstreeks-vliegen-schiphol-orlando. Voor jullie periode in oktober 2023 zijn echter nog geen vluchten, tijden of prijzen beschikbaar.
  • Hoi hoi, heeft er iemand ervaring met overstappen op Boston? Wij vliegen met KLM/Delta en hebben een overstaptijd van 2 uur. Komen aan in terminal E en moeten dan naar A. Met baggage? Hoe gaat het in zijn werk? Opnieuw naar wen incheck balie? Ben heel benieuwd… en is het te lopen van E naar A of is er transport? Hoop dat 2 uur genoeg is
  • Hoi hoi, heeft er iemand ervaring met overstappen op Boston? Wij vliegen met KLM/Delta en hebben een overstaptijd van 2 uur. Komen aan in terminal E en moeten dan naar A. Met baggage? Hoe gaat het in zijn werk? Opnieuw naar wen incheck balie? Ben heel benieuwd… en is het te lopen van E naar A of is er transport? Hoop dat 2 uur genoeg is

    Wij hebben geen ervaring met Boston, wel met Atlanta. Hebben doorgaans 1,5-2 uur overstaptijd en dat is ruim voldoende. Bagage gaat automatisch door (KLM/Delta), althans een paar jaar geleden nog.
  • Lars zei:

    wie heeft er een link waar ik de kerst event kan kopen?
    Want er komen extra kaarten beschikbaar vanaf 7 juli

    Internationaal kunnen tickets nog niet via de officiële weg worden aangeschaft, maar je kunt hiervoor een VPN gebruiken. Zo hebben wij ook de tickets voor de Not-So-Scary eerder kunnen aanschaffen. Download de Hola browser via: https://hola.org/. Selecteer 'US' als land en navigeer naar de Walt Disney World homepage. Vervolgens kun je via special events tickets de kaarten bestellen en linken aan MDE.
    Zou ik ook de magicband kunnen aanschaffen via deze browser?
    Zoja hoe wordt die dan naar mij toegestuurt naar mijn prive adres?
  • Lars zei:

    wie heeft er een link waar ik de kerst event kan kopen?
    Want er komen extra kaarten beschikbaar vanaf 7 juli

    Internationaal kunnen tickets nog niet via de officiële weg worden aangeschaft, maar je kunt hiervoor een VPN gebruiken. Zo hebben wij ook de tickets voor de Not-So-Scary eerder kunnen aanschaffen. Download de Hola browser via: https://hola.org/. Selecteer 'US' als land en navigeer naar de Walt Disney World homepage. Vervolgens kun je via special events tickets de kaarten bestellen en linken aan MDE.
    Zou ik ook de magicband kunnen aanschaffen via deze browser?
    Zoja hoe wordt die dan naar mij toegestuurt naar mijn prive adres?
    Dat kan zeker, ze verzenden alleen niet buiten Amerika. Je kan aangeven dat je het ophaalt bij de lobby van je hotel als je onsite zit.
  • wie heeft er een link waar ik de kerst event kan kopen?
    Want er komen extra kaarten beschikbaar vanaf 7 juli

    Ik heb die vorige week via vpn verbinding op amerikaanse site gekocht, ging niet via europese
Log In of Registreer om te reageren.