Privilege tickets

16791112

Reacties

  • Naomie zei:

    Weet iemand wanneer de privilege tickets voor maart worden geopend?
    Ik ga in het weekend van 26/27 maart naar Disneyland met mijn zus voor haar 40e verjaardag (we gaan niet voor de AP avond op de 25e). Ben bang dat de kaarten heel hard gaan zodra ze beschikbaar zijn vanwege de AP avond.

    groetjes Naomie

    Dat is helaas niet bekend, maar het zou binnenkort moeten zijn.
  • Lars zei:

    Naomie zei:

    Weet iemand wanneer de privilege tickets voor maart worden geopend?
    Ik ga in het weekend van 26/27 maart naar Disneyland met mijn zus voor haar 40e verjaardag (we gaan niet voor de AP avond op de 25e). Ben bang dat de kaarten heel hard gaan zodra ze beschikbaar zijn vanwege de AP avond.

    groetjes Naomie

    Dat is helaas niet bekend, maar het zou binnenkort moeten zijn.
    Dankjewel, ik wacht het even af.
    groetjes Naomie
  • Maart en April zijn nu blauw maar je kunt nog geen privilege tickets reserveren ? Ik moet een weekend hebben dus zit hem flink te knijpen!
  • Privilege tickets zijn beschikbaar!
  • Dankjewel! tickets gelukkig kunnen reserveren, super blij!
    groetjes Naomie
  • Wat een gedoe zeg.
    Wij (met jaarkart) willen in maart in een (nog te kiezen) dagje in een weekend naar disney + kinderen (zonder jaarkaart)..
    Nu lopen wij tegen het probleem aan dat voor bepaalde dagen de privilege tickets beschikbaar zijn, maar niet voor de reguliere jaarkaart. en andersom.

    Is er geen gemakkelijkere manier, om dit gecombineerd te boeken?
  • Wat een gedoe zeg.
    Wij (met jaarkart) willen in maart in een (nog te kiezen) dagje in een weekend naar disney + kinderen (zonder jaarkaart)..
    Nu lopen wij tegen het probleem aan dat voor bepaalde dagen de privilege tickets beschikbaar zijn, maar niet voor de reguliere jaarkaart. en andersom.

    Is er geen gemakkelijkere manier, om dit gecombineerd te boeken?

    Dat is helaas niet mogelijk. De enige manier om reservering voor toegang voor jaarkaarthouders zelf te omzeilen, is het boeken van een 'room only' verblijf in de Disney hotels. Vervolgens kunnen Privilege Tickets worden gekocht voor de mensen zonder jaarkaart (mits beschikbaar natuurlijk).
  • We hebben eindelijk een dag kunnen plannen voor zowel de jaarkaart, als privilege tickets.
    Nu gaan we as maandag. maar we zijn van plan om al zondag aan te komen en dan door oa de village te bezoeken.

    is het mogelijk dat we zondag al de privilege tickets gaan ophalen voor de dag erna (maandag)?
  • We hebben eindelijk een dag kunnen plannen voor zowel de jaarkaart, als privilege tickets.
    Nu gaan we as maandag. maar we zijn van plan om al zondag aan te komen en dan door oa de village te bezoeken.

    is het mogelijk dat we zondag al de privilege tickets gaan ophalen voor de dag erna (maandag)?

    Helaas kan dit alleen op de dag dat je gebruik maakt van de tickets… als je ze voor maandag heb geboekt kan je ze pas maandagochtend ophalen
  • dankjewel voor de snelle reactie.
  • Hoi hoi,een vraagje over het privilegeticket...ik zou er eentje willen kopen via mijn magic plus om samen met een vriendin een dagje Disney te doen...ik zie op de app dat je met het privilegeticket ook recht hebt op het magische uur omdat je met de jaarkaarthouder meegaat,maar waar juist moet je dat ticket ophalen?Want op voorhand gaat dat niet dacht ik he?Dus je moet daar wel voor aanschuiven aan de kassa?Dan is dat magische uur bijna voorbij en je hebt dat eigenlijk wel nodig,zeker als je er maar 1 dag bent om alles uit je dag te kunnen halen...s middags is het zo druk nu en door de fastpass weg te doen of enkel betalend te maken heb je ook minder kans je dag handig in te delen...dus zou eigenlijk handig zijn dat je gewoon zoals met je magic plus ineens binnen kan,mits toegangspas natuurlijk...
    Groetjes,Brenda
  • Hoi hoi,een vraagje over het privilegeticket...ik zou er eentje willen kopen via mijn magic plus om samen met een vriendin een dagje Disney te doen...ik zie op de app dat je met het privilegeticket ook recht hebt op het magische uur omdat je met de jaarkaarthouder meegaat,maar waar juist moet je dat ticket ophalen?Want op voorhand gaat dat niet dacht ik he?Dus je moet daar wel voor aanschuiven aan de kassa?Dan is dat magische uur bijna voorbij en je hebt dat eigenlijk wel nodig,zeker als je er maar 1 dag bent om alles uit je dag te kunnen halen...s middags is het zo druk nu en door de fastpass weg te doen of enkel betalend te maken heb je ook minder kans je dag handig in te delen...dus zou eigenlijk handig zijn dat je gewoon zoals met je magic plus ineens binnen kan,mits toegangspas natuurlijk...
    Groetjes,Brenda

    Dat gaat helaas niet. Het Privilege Ticket moet op de dag zelf bij de speciale kassa's voor jaarkaarthouders (meest rechter kassa's van het Walt Disney Studios Park) worden afgehaald en op drukke dagen sta je dan inderdaad lang in de rij.
  • Lars zei:

    Hoi hoi,een vraagje over het privilegeticket...ik zou er eentje willen kopen via mijn magic plus om samen met een vriendin een dagje Disney te doen...ik zie op de app dat je met het privilegeticket ook recht hebt op het magische uur omdat je met de jaarkaarthouder meegaat,maar waar juist moet je dat ticket ophalen?Want op voorhand gaat dat niet dacht ik he?Dus je moet daar wel voor aanschuiven aan de kassa?Dan is dat magische uur bijna voorbij en je hebt dat eigenlijk wel nodig,zeker als je er maar 1 dag bent om alles uit je dag te kunnen halen...s middags is het zo druk nu en door de fastpass weg te doen of enkel betalend te maken heb je ook minder kans je dag handig in te delen...dus zou eigenlijk handig zijn dat je gewoon zoals met je magic plus ineens binnen kan,mits toegangspas natuurlijk...
    Groetjes,Brenda

    Dat gaat helaas niet. Het Privilege Ticket moet op de dag zelf bij de speciale kassa's voor jaarkaarthouders (meest rechter kassa's van het Walt Disney Studios Park) worden afgehaald en op drukke dagen sta je dan inderdaad lang in de rij.
    Oei.. hoelaat gaan die kassa's open...?Dat slaat ook eigenlijk nergens op he.. recht hebben op het magische uur maar dan wel aan de kassa moeten wachten ...?

  • Oei.. hoelaat gaan die kassa's open...?Dat slaat ook eigenlijk nergens op he.. recht hebben op het magische uur maar dan wel aan de kassa moeten wachten ...?

    Om 8 uur gaan normaal de hekken open, en dan tussen dan en 8:15 gaan meestal de kassa's open in mijn ervaring. Als je er dan gelijk staat heb je kans nog wat uit je EMH te halen. Ik heb alleen maar de normale rij gebruikt tijdens covid, en toen duurde het maar 25 minuutjes en waren we om 8:45 binnen, maar het is nu helaas 'iets' drukker.

    En uiteraard is naar binnen mogen tijdens de EMH geen recht ;) Op rustige dagen in het laagseizoen zal het beter lukken dan in het hoogseizoen helaas.
  • CarmenV zei:


    Oei.. hoelaat gaan die kassa's open...?Dat slaat ook eigenlijk nergens op he.. recht hebben op het magische uur maar dan wel aan de kassa moeten wachten ...?

    Om 8 uur gaan normaal de hekken open, en dan tussen dan en 8:15 gaan meestal de kassa's open in mijn ervaring. Als je er dan gelijk staat heb je kans nog wat uit je EMH te halen. Ik heb alleen maar de normale rij gebruikt tijdens covid, en toen duurde het maar 25 minuutjes en waren we om 8:45 binnen, maar het is nu helaas 'iets' drukker.

    En uiteraard is naar binnen mogen tijdens de EMH geen recht ;) Op rustige dagen in het laagseizoen zal het beter lukken dan in het hoogseizoen helaas.
    Ik ben net twee dagen geweest en het is megadruk idd...je hebt dat magisch uur nodig om zoveel mogelijk te kunnen doen dat je wilt doen...en je hebt daar wel recht op he,daar heb je de magic plus voor,het zit mee in het abonnement en je betaald er meer dan genoeg voor.Plus dat ze op de Disney app zelf vermelden dat de gebruikers van het privilegeticket mee samen binnen mogen met de jaarpashouder voor het magisch uur...dus dat is zeker wel een recht...?
  • CarmenV zei:


    Oei.. hoelaat gaan die kassa's open...?Dat slaat ook eigenlijk nergens op he.. recht hebben op het magische uur maar dan wel aan de kassa moeten wachten ...?

    Om 8 uur gaan normaal de hekken open, en dan tussen dan en 8:15 gaan meestal de kassa's open in mijn ervaring. Als je er dan gelijk staat heb je kans nog wat uit je EMH te halen. Ik heb alleen maar de normale rij gebruikt tijdens covid, en toen duurde het maar 25 minuutjes en waren we om 8:45 binnen, maar het is nu helaas 'iets' drukker.

    En uiteraard is naar binnen mogen tijdens de EMH geen recht ;) Op rustige dagen in het laagseizoen zal het beter lukken dan in het hoogseizoen helaas.
    Ik ben net twee dagen geweest en het is megadruk idd...je hebt dat magisch uur nodig om zoveel mogelijk te kunnen doen dat je wilt doen...en je hebt daar wel recht op he,daar heb je de magic plus voor,het zit mee in het abonnement en je betaald er meer dan genoeg voor.Plus dat ze op de Disney app zelf vermelden dat de gebruikers van het privilegeticket mee samen binnen mogen met de jaarpashouder voor het magisch uur...dus dat is zeker wel een recht...?
    En met je pas kun je ook gewoon binnen geen probleem, het is pas dat als je de privilege tickets op wilt halen dat je tijd kwijt raakt. Maar nogmaals, mee naar binnen mogen is niet hetzelfde als een recht. Je kunt Disney niet aanklagen omdat je met je privilege ticket niet naar binnen hebt gekund in de EMH. Als je met je pas niet meer naar binnen mag terwijl je contract zegt van wel, is het een ander verhaal. Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar het woord 'recht' wordt zo makkelijk gebruikt! (Sorry, is een dingetje van mij, haha!)

    Maar het is ook niet te doen anders. Dan moeten ze om 6 uur 's ochtends de kassa's al opengooien en gaan mensen weer klagen over het lange wachten tot de parken opengaan (want sommigen hebben dan natuurlijk hun tickets om 6:05 al) en het vroeg daar moeten zijn om naar binnen te kunnen om 8:30. Plus, in Disney's ogen hebben wij als pashouders juist heel weinig betaald, en dat is af en toe wel te merken helaas.
  • Tot hoe laat is de kassa voor de privileged tickets open ?
  • dotty03 zei:

    Tot hoe laat is de kassa voor de privileged tickets open ?

    Volgens mij tot 17:00
  • CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Tot hoe laat is de kassa voor de privileged tickets open ?

    Volgens mij tot 17:00
    Oh dat zou wel fijn zijn. Ik ga over twee weken, maar om nou elke ochtend om voor achten daar te staan zie ik niet zo zitten.. aangezien het park tot laat open is, kunnen we vrij lang het park in. Hoef dat niet per definitie gelijk het eerste uur … ☺️
  • Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?
  • dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
  • CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
    Maar scannen ze het uberhaup? Want ik verwacht niet dat er ruimte vrij komt volgende week
  • dotty03 zei:

    CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
    Maar scannen ze het uberhaup? Want ik verwacht niet dat er ruimte vrij komt volgende week
    CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
    Ik had hetzelfde voor! Het is niet door het verplaatsen, maar de URL waar de afbeelding naar verwijst (en van ingeladen wordt) bestaat gewoon niet meer.
    Ze scannen de code gelukkig niet in, enkel het abonnement waaraan de privilege tickets zitten gekoppeld en achterhalen het zo. Dus is zeker geen probleem! Print gewoon de mail uit als bewijsje, maar als het goed is doen ze er niks mee.
  • cedric zei:

    dotty03 zei:

    CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
    Maar scannen ze het uberhaup? Want ik verwacht niet dat er ruimte vrij komt volgende week
    CarmenV zei:

    dotty03 zei:

    Vraagje. Ik heb voor volgende week voor 2 dagen privileged tickets geboekt en nu wil ik ze alvast gaan uitprinten, maar de barcode, die er volgens mij op moet staan, laad niet omdat de mail verplaatst is. Heb ik de barcode echt nodig of is een bevestiging van de mail voldoende?

    Daar ben ik ook nog steeds niet achter! Ik print ze tegenwoordig gelijk uit omdat na een tijdje de barcode gewoon verdwijnt (weet niet of het met verplaatsen te maken heeft? zou interessant zijn!), maar toen ik hem miste heb ik een nieuw privilege ticket gereserveerd de avond ervoor (was weer beschikbaar) en de andere gecancelled zodat het zeker goed zou gaan. Hoop dat iemand het ondertussen weet!
    Ik had hetzelfde voor! Het is niet door het verplaatsen, maar de URL waar de afbeelding naar verwijst (en van ingeladen wordt) bestaat gewoon niet meer.
    Ze scannen de code gelukkig niet in, enkel het abonnement waaraan de privilege tickets zitten gekoppeld en achterhalen het zo. Dus is zeker geen probleem! Print gewoon de mail uit als bewijsje, maar als het goed is doen ze er niks mee.
    Oh wat fijn! Dank je wel voor je reactie ..
  • Oh dat is fijn om te weten! (ik heb sindsdien niet echt zelf meer privilege tickets opgehaald dus of ze scanden of niet wist ik niet 100% zeker) Wat een opluchting!
  • Wij hebben jaarkaarten maar willen een vriendin meenemen en voor haar een toegangskaart met voordeel via onze jaarkaart verschaffen maar hoe doe je zo iets? Alvast bedankt voor de hulp
  • smerckx zei:

    Wij hebben jaarkaarten maar willen een vriendin meenemen en voor haar een toegangskaart met voordeel via onze jaarkaart verschaffen maar hoe doe je zo iets? Alvast bedankt voor de hulp

    Dit zijn de Privilege Tickets (Magic Plus en Infinity) en deze kunnen via het online jaarkaarten platform worden gereserveerd: https://pass-annuel.disneylandparis.com/connect.php?mk=fr. Vervolgens haal je de tickets met die reservering af bij een loket van Bureau Passeport Annuel naast het Studios Park op de dag zelf.
  • Lars zei:

    smerckx zei:

    Wij hebben jaarkaarten maar willen een vriendin meenemen en voor haar een toegangskaart met voordeel via onze jaarkaart verschaffen maar hoe doe je zo iets? Alvast bedankt voor de hulp

    Dit zijn de Privilege Tickets (Magic Plus en Infinity) en deze kunnen via het online jaarkaarten platform worden gereserveerd: https://pass-annuel.disneylandparis.com/connect.php?mk=fr. Vervolgens haal je de tickets met die reservering af bij een loket van Bureau Passeport Annuel naast het Studios Park op de dag zelf.
    Ok dankuwel
  • smerckx zei:

    Lars zei:

    smerckx zei:

    Wij hebben jaarkaarten maar willen een vriendin meenemen en voor haar een toegangskaart met voordeel via onze jaarkaart verschaffen maar hoe doe je zo iets? Alvast bedankt voor de hulp

    Dit zijn de Privilege Tickets (Magic Plus en Infinity) en deze kunnen via het online jaarkaarten platform worden gereserveerd: https://pass-annuel.disneylandparis.com/connect.php?mk=fr. Vervolgens haal je de tickets met die reservering af bij een loket van Bureau Passeport Annuel naast het Studios Park op de dag zelf.
    Ok dankuwel
    Nog een vraagje, kan je dit ook voor meerdere dagen doen zoals bij een jaarpas?
  • smerckx zei:

    Nog een vraagje, kan je dit ook voor meerdere dagen doen zoals bij een jaarpas?

    Ja, alleen zul je dagelijks in de rij moeten staan om de tickets af te halen. Alleen de tickets van die dag kun je afhalen.
Log In of Registreer om te reageren.