Toegang reserveren Disneyland Paris

16781012

Reacties

  • Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.
  • juli 2022 aangepast
    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
  • CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
  • juli 2022 aangepast

    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
    Wij gaan volgende week naar DLRP, en gaan daar jaarkaarten aanschaffen. Hoe werkt dat met die waiting list precies? Want zoals het er nu naar uitziet is er voor heel augstus geen plaats meer voor jaarkaart houders. Uiteraard kunnen we iedere dag 's ochtends ook checken, waarbij er meestal denk ik wel plaats is, als de dagkaarten niet volledig zijn uitverkocht,
  • BertM zei:

    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
    Wij gaan volgende week naar DLRP, en gaan daar jaarkaarten aanschaffen. Hoe werkt dat met die waiting list precies? Want zoals het er nu naar uitziet is er voor heel augstus geen plaats meer voor jaarkaart houders. Uiteraard kunnen we iedere dag 's ochtends ook checken, waarbij er meestal denk ik wel plaats is, als de dagkaarten niet volledig zijn uitverkocht,
    Die waiting list is een systeem dat als er op dat moment geen plekken meer beschikbaar zijn je in de wachtrij staat voor mensen die of toch niet gaan of als er meer plekken vrij komen zoals nu het geval werd met het weekend. Dus als je je jaarpas hebt en in de wachtrij gaat staan kom je waarschijnlijk wel helemaal achteraan in de wachtrij dus de kans is dan niet heel groot dat je dan toch nog een plekje hebt maar kan altijd wel. Ik heb best vaak gezien dat op de dag zelf in de ochtend de reserveringen toch toch weer groen werd en je dus kon reserveren maar zekerheid heb je helaas nooit.
  • BertM zei:

    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
    Wij gaan volgende week naar DLRP, en gaan daar jaarkaarten aanschaffen. Hoe werkt dat met die waiting list precies? Want zoals het er nu naar uitziet is er voor heel augstus geen plaats meer voor jaarkaart houders. Uiteraard kunnen we iedere dag 's ochtends ook checken, waarbij er meestal denk ik wel plaats is, als de dagkaarten niet volledig zijn uitverkocht,
    Die waiting list is een systeem dat als er op dat moment geen plekken meer beschikbaar zijn je in de wachtrij staat voor mensen die of toch niet gaan of als er meer plekken vrij komen zoals nu het geval werd met het weekend. Dus als je je jaarpas hebt en in de wachtrij gaat staan kom je waarschijnlijk wel helemaal achteraan in de wachtrij dus de kans is dan niet heel groot dat je dan toch nog een plekje hebt maar kan altijd wel. Ik heb best vaak gezien dat op de dag zelf in de ochtend de reserveringen toch toch weer groen werd en je dus kon reserveren maar zekerheid heb je helaas nooit.
    Het verandert ook steeds.....Vanochtend nog heel augustus grijs...nu iedere week het weekend 3 dagen groen. Volgens mij doen ze maar wat daar met die systemen, haha
  • BertM zei:

    BertM zei:

    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
    Wij gaan volgende week naar DLRP, en gaan daar jaarkaarten aanschaffen. Hoe werkt dat met die waiting list precies? Want zoals het er nu naar uitziet is er voor heel augstus geen plaats meer voor jaarkaart houders. Uiteraard kunnen we iedere dag 's ochtends ook checken, waarbij er meestal denk ik wel plaats is, als de dagkaarten niet volledig zijn uitverkocht,
    Die waiting list is een systeem dat als er op dat moment geen plekken meer beschikbaar zijn je in de wachtrij staat voor mensen die of toch niet gaan of als er meer plekken vrij komen zoals nu het geval werd met het weekend. Dus als je je jaarpas hebt en in de wachtrij gaat staan kom je waarschijnlijk wel helemaal achteraan in de wachtrij dus de kans is dan niet heel groot dat je dan toch nog een plekje hebt maar kan altijd wel. Ik heb best vaak gezien dat op de dag zelf in de ochtend de reserveringen toch toch weer groen werd en je dus kon reserveren maar zekerheid heb je helaas nooit.
    Het verandert ook steeds.....Vanochtend nog heel augustus grijs...nu iedere week het weekend 3 dagen groen. Volgens mij doen ze maar wat daar met die systemen, haha
    Ik denk dat het ook vooral te maken heeft met hoe de ticket sales zijn en hoeveel plekken ze daarvoor hebben omdat ze niet alle plekken aan jaarpas houders willen geven vanaf het begin maar dat het elke keer een beetje is.
  • Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een snek

    CarmenV zei:

    Ik ging net een waiting list request cancellen en toen stond er dat het maar voor 1 park was in plaats van 2 (wat er stond toen ik erop ging). Blijkbaar hebben al meer mensen dit gehad, en lijkt het op een sneaky manier om jaarpashouders maar één park in te laten kunnen.

    Ik denk dat het gewoon in het systeem zit of niet anders kan of een foutje is want ik had hetzelfde maar nu hij bevestigd is staat er dat het voor 2 parken is en je dus gewoon in 2 parken naar binnen kan. Want het woordje tussen de 2 park namen is veranderd van of naar en. Ook staat er boven beide parken.
    Oh dat is fijn om te weten, thanks!
  • Ben ik de enige die het belachelijk vind dat ik met mijn Magic Plus abonnement momenteel niet op de dagen kan reserveren die ik wil (let wel: geen blokdagen van Magic Plus) maar dat gedateerde en ongedateerde tickets gewoon wel gereserveerd en gekocht kunnen worden?

    Ook is het onmogelijk om privilege tickets te boeken voor die betreffende dagen, want die zijn uiteraard ook geblokkeerd voor reservering.

    We praten hier overigens niet over een drukke vakantie periode, of Halloween, maar gewoon een reguliere zaterdag buiten de vakanties van de meeste landen (NL, DU, FR, BE)

    Uiteraard kan je er wel om heen werken, door een hotelboeking te doen, of een los entreekaartje te kopen, maar dan geef ik geld uit wat ik eigenlijk niet uit wil geven.



  • Ik word zelf een beetje moe van deze discussie, om heel eerlijk te zijn. Ik weet wat ik heb aangeschaft en de risico's die daar aanhingen met het reserveringssysteem. Het reserveringssysteem gaat nergens heen, en alle huidige passen zijn aangegaan met de kennis van dit systeem. Disney kan niet oneindig veel pashouders het park in laten en mensen die de volle mep willen betalen buitensluiten. Om parken zo vol mogelijk te krijgen wordt er dichterbij de data vaak nog geschoven met beschikbaarheid. Ik had bijvoorbeeld last minute nog op 12 april kunnen gaan, en die stond al maandenlang op vol!

    Privilege tickets zijn gewoon op op je dagen, hoogst waarschijnlijk. Alleen een paar piekseizoen dagen waren tijdelijk geblokkeerd maar die zijn ondertussen ook vrijgegeven. Ik weet niet over welke data je het hebt, maar ben bang dat je gewoon simpelweg te laat bent. Weekenden zitten gewoon snel vol, vakantie of niet. Als je wilt wil ik wel checken wat ie bij mij zegt? Ik heb Infinity.
  • CarmenV zei:

    Ik word zelf een beetje moe van deze discussie, om heel eerlijk te zijn. Ik weet wat ik heb aangeschaft en de risico's die daar aanhingen met het reserveringssysteem. Het reserveringssysteem gaat nergens heen, en alle huidige passen zijn aangegaan met de kennis van dit systeem. Disney kan niet oneindig veel pashouders het park in laten en mensen die de volle mep willen betalen buitensluiten. Om parken zo vol mogelijk te krijgen wordt er dichterbij de data vaak nog geschoven met beschikbaarheid. Ik had bijvoorbeeld last minute nog op 12 april kunnen gaan, en die stond al maandenlang op vol!

    Privilege tickets zijn gewoon op op je dagen, hoogst waarschijnlijk. Alleen een paar piekseizoen dagen waren tijdelijk geblokkeerd maar die zijn ondertussen ook vrijgegeven. Ik weet niet over welke data je het hebt, maar ben bang dat je gewoon simpelweg te laat bent. Weekenden zitten gewoon snel vol, vakantie of niet. Als je wilt wil ik wel checken wat ie bij mij zegt? Ik heb Infinity.

    Ik begrijp heus wel dat je niet oneindig mensen binnen kunt laten, en ik begrijp ook wel dat je zo beter je personeelsbezetting etc kunt plannen, maar naar mijn idee wordt er nu wel erg makkelijk vastgehouden aan het reserveringssysteem, waar eigenlijk de trouwe klanten het onderspit delven. Maar nu kan je in september en oktober bijna geen enkel weekend een enkele dag boeken, wees dan eerlijk en breidt de blokdagen voor de abonnementhouders gewoon uit.

    Dan kun je zeggen dat je weet wat je hebt aangeschaft, maar zelfs met de kennis van toen, had ik niet verwacht dat ik zoveel tegen een volledig volgeboekt weekend aan zou lopen, ik plan een weekend nu eenmaal altijd niet 2 maanden van te voren

    Het gaat hier in dit geval om een specifiek weekend in oktober, waaronder zaterdag de 15e, maar eigenlijk maakt het niet zo uit, want op het laatste weekend van oktober na, zijn alle weekenddagen wachtlijst only.

    Het voelt gewoon oneerlijk dat iemand die de volle mep betaalt, wel gewoon zonder problemen naar het park kan.

    Voor vrijwel elke zaterdag in september en oktober zijn de privilege tickets ook niet meer beschikbaar voor mijn type abonnement (Magic Plus)

    Wat vermoedelijk ook meespeelt is dat veel mensen gewoon een berg reserveringen neerzetten, om ze op het laatste moment pas weer terug te trekken als ze toch niet gaan.




  • Serial zei:

    CarmenV zei:

    Ik word zelf een beetje moe van deze discussie, om heel eerlijk te zijn. Ik weet wat ik heb aangeschaft en de risico's die daar aanhingen met het reserveringssysteem. Het reserveringssysteem gaat nergens heen, en alle huidige passen zijn aangegaan met de kennis van dit systeem. Disney kan niet oneindig veel pashouders het park in laten en mensen die de volle mep willen betalen buitensluiten. Om parken zo vol mogelijk te krijgen wordt er dichterbij de data vaak nog geschoven met beschikbaarheid. Ik had bijvoorbeeld last minute nog op 12 april kunnen gaan, en die stond al maandenlang op vol!

    Privilege tickets zijn gewoon op op je dagen, hoogst waarschijnlijk. Alleen een paar piekseizoen dagen waren tijdelijk geblokkeerd maar die zijn ondertussen ook vrijgegeven. Ik weet niet over welke data je het hebt, maar ben bang dat je gewoon simpelweg te laat bent. Weekenden zitten gewoon snel vol, vakantie of niet. Als je wilt wil ik wel checken wat ie bij mij zegt? Ik heb Infinity.

    Wat vermoedelijk ook meespeelt is dat veel mensen gewoon een berg reserveringen neerzetten, om ze op het laatste moment pas weer terug te trekken als ze toch niet gaan.

    Dat laatste is precies waarom ze die maximum van 3 dagen hebben ingesteld, omdat dat precies is wat mensen deden. Zou van mij ook wel wat meer mogen hoor, minimaal 5, maar snap wel dat ze er een limiet op wilde hebben. En yep, dan gaan ze privilege tickets vastzetten zodat ze toch naar binnen kunnen. Al met al had je echt last minute de meeste kans om alsnog binnen te komen, en nu heb je de wachtlijst wat heel veel stress en checken wegneemt. Niks is perfect blijkt wel weer.

    Een jaarpas nu als je vastzit aan weekenden en vakanties is ook echt een ramp, en zou ik momenteel niemand aanraden, precies hierom. Ik snap dat het oneerlijk voelt, maar Disney wil geld verdienen, en dat doen ze nou eenmaal niet zoveel aan ons in vergelijking met de rest. is ook een reden waarom heel veel mensen niet meer verlengen. Ben benieuwd of er in oktober nog wat gaat veranderen.
  • september 2022 aangepast
    CarmenV zei:



    Een jaarpas nu als je vastzit aan weekenden en vakanties is ook echt een ramp, en zou ik momenteel niemand aanraden, precies hierom. Ik snap dat het oneerlijk voelt, maar Disney wil geld verdienen, en dat doen ze nou eenmaal niet zoveel aan ons in vergelijking met de rest. is ook een reden waarom heel veel mensen niet meer verlengen. Ben benieuwd of er in oktober nog wat gaat veranderen.

    Normaal zijn we mega flexibel, en vind ik een dag vrij nemen echt geen probleem, en lopen we hier niet tegenaan. maar op het moment dat je iemand vanwege z'n 30e verjaardag wil verrassen (die dan in Parijs is) is het wel jammer. Het voelt ergens ook niet goed om voor een dergelijke dag de volle mep te gaan betalen. (in de USA loopt er een class action rechtzaak over, en gedurende die rechtzaak heeft Disney daar de voorwaarden alvast aangepast, wat hier nog niet het geval is)

    Weet iemand overigens of je een dagkaart kunt gebruiken als korting op een verlenging van je abonnement? (naast de 15%) Zal wel niet maar toch ;)
  • september 2022 aangepast
    Serial zei:


    Weet iemand overigens of je een dagkaart kunt gebruiken als korting op een verlenging van je abonnement? (naast de 15%) Zal wel niet maar toch ;)

    Nee, dat is niet mogelijk. Alleen de 15% korting op de reguliere prijs wordt aangeboden bij een verlenging.
  • Serial zei:

    CarmenV zei:



    Een jaarpas nu als je vastzit aan weekenden en vakanties is ook echt een ramp, en zou ik momenteel niemand aanraden, precies hierom. Ik snap dat het oneerlijk voelt, maar Disney wil geld verdienen, en dat doen ze nou eenmaal niet zoveel aan ons in vergelijking met de rest. is ook een reden waarom heel veel mensen niet meer verlengen. Ben benieuwd of er in oktober nog wat gaat veranderen.

    Normaal zijn we mega flexibel, en vind ik een dag vrij nemen echt geen probleem, en lopen we hier niet tegenaan. maar op het moment dat je iemand vanwege z'n 30e verjaardag wil verrassen (die dan in Parijs is) is het wel jammer. Het voelt ergens ook niet goed om voor een dergelijke dag de volle mep te gaan betalen. (in de USA loopt er een class action rechtzaak over, en gedurende die rechtzaak heeft Disney daar de voorwaarden alvast aangepast, wat hier nog niet het geval is)

    Weet iemand overigens of je een dagkaart kunt gebruiken als korting op een verlenging van je abonnement? (naast de 15%) Zal wel niet maar toch ;)
    Dat is inderdaad heel erg zuur! Ik zou zelf ook niet de volle mep betalen hoor, en nog niet eens een privilege ticket. Heb daar simpelweg het geld ook niet voor, haha!

    Ben ook zeer benieuwd hoe het met die rechtszaak gaat aflopen, en of dat gevolgen zal hebben voor Parijs. Hier stond er wel duidelijk bij de aankoop dat het afhangt van beschikbaarheid, en de nieuwe Disneyland Resort passen hebben nog steeds een limiet op reserveringen en zelfs de hoogste pas heeft nog blokdagen. We zullen het zien!
  • Lars zei:

    Hoi @Veth65 ,

    Deze week lanceert Disneyland Paris het nieuwe reserveringssysteem voor toegang tot de parken. Dit is alleen van toepassing op bezoekers met losse tickets en jaarkaarthouders. Gasten met een compleet arrangement in de Disney hotels krijgen gegarandeerde toegang en hebben geen reservering nodig. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/nieuws/reservering-toegang-parken-disneyland-paris-disney-world

    Direct reserveren kan vanaf het moment dat het systeem live gaat via: https://www.discoverthemagic.nl/dlp-reserveer-toegang-nl (vanuit Nederland) of https://www.discoverthemagic.nl/dlp-reserveer-toegang-be (vanuit België).

    Groetjes,
    Lars

    In augustus toch maar weer eens een jaarkaart aangeschaft. Ook met het doel om in november met een groepje vrienden te gaan en ik ze dan goedkopere kaartjes kan bieden. Nu heb ik net de dag gereserveerd. Op mijn jaarkaart kom ik dan op een wachtlijst en de goedkopere kaartjes zijn gewoon al geregeld. Ook als ik gewoon een kaartje wil kopen (zonder jaarkaart, zonder korting) lukt dat op de door mij gekozen kaart.
    Vraagje: is het normaal dat je met je jaarkaart op een wachtlijst komt? Zo ja, wanneer weet ik dan of het wel of niet goedkomt? Heeft hier iemand al ervaring mee?
  • Ivon zei:



    In augustus toch maar weer eens een jaarkaart aangeschaft. Ook met het doel om in november met een groepje vrienden te gaan en ik ze dan goedkopere kaartjes kan bieden. Nu heb ik net de dag gereserveerd. Op mijn jaarkaart kom ik dan op een wachtlijst en de goedkopere kaartjes zijn gewoon al geregeld. Ook als ik gewoon een kaartje wil kopen (zonder jaarkaart, zonder korting) lukt dat op de door mij gekozen kaart.
    Vraagje: is het normaal dat je met je jaarkaart op een wachtlijst komt? Zo ja, wanneer weet ik dan of het wel of niet goedkomt? Heeft hier iemand al ervaring mee?

    Als er alleen wachtlijst beschikbaar is op de dag dat jij wilt gaan betekent het dat alle reserveringen voor die dag vol zitten. Als er iemand zijn reservering intrekt komen er weer plekken vrij. Voor zover ik het begrepen heb weet je pas op de dag zelf uiterlijk of je plek op de wachtlijst omgezet is in een reservering. Kan ook zijn dat dat eerder plaats vind als er een plekje vrij komt, maar dat is een gok die je moet nemen. Heel irritant, alleen te omzeilen door een Disney hotel te boeken voor die dag
  • mcjas zei:

    Ivon zei:



    In augustus toch maar weer eens een jaarkaart aangeschaft. Ook met het doel om in november met een groepje vrienden te gaan en ik ze dan goedkopere kaartjes kan bieden. Nu heb ik net de dag gereserveerd. Op mijn jaarkaart kom ik dan op een wachtlijst en de goedkopere kaartjes zijn gewoon al geregeld. Ook als ik gewoon een kaartje wil kopen (zonder jaarkaart, zonder korting) lukt dat op de door mij gekozen kaart.
    Vraagje: is het normaal dat je met je jaarkaart op een wachtlijst komt? Zo ja, wanneer weet ik dan of het wel of niet goedkomt? Heeft hier iemand al ervaring mee?

    Als er alleen wachtlijst beschikbaar is op de dag dat jij wilt gaan betekent het dat alle reserveringen voor die dag vol zitten. Als er iemand zijn reservering intrekt komen er weer plekken vrij. Voor zover ik het begrepen heb weet je pas op de dag zelf uiterlijk of je plek op de wachtlijst omgezet is in een reservering. Kan ook zijn dat dat eerder plaats vind als er een plekje vrij komt, maar dat is een gok die je moet nemen. Heel irritant, alleen te omzeilen door een Disney hotel te boeken voor die dag
    Dank voor je reactie; da's inderdaad heel irritant.
  • De wachtlijst is vervelend maar nu hoeven we niet meer constant te checken of er weer plaats is, wordt nu voor ons gedaan, dus dat scheelt weer.

    Wachtlijst gaat op first come, first served basis, dus hoe eerder je erop staat, hoe meer kans dat je een reservering krijgt!

    Stel, je wil 1 november gaan, en je krijgt geen mail, dan vervalt je wachtlijst registratie om middernacht. Tot 10 uur kunnen anderen hun reservering nog cancellen, maar om één van die plekken te bemachtigen moet je wel zelf de site in de gaten houden.

    Ik ga voor je duimen!
  • Momenteel heeft DLP overigens alle zaterdagen in december alvast als niet beschikbaar gemarkeerd, terwijl je deze nog niet eens kunt reserveren.

  • Serial zei:

    Momenteel heeft DLP overigens alle zaterdagen in december alvast als niet beschikbaar gemarkeerd, terwijl je deze nog niet eens kunt reserveren.

    Niet alle zaterdagen? En je kon gewoon reserveren? Kan al tot en met februari. Ben een beetje verward over wat je bedoeld?
  • CarmenV zei:

    Serial zei:

    Momenteel heeft DLP overigens alle zaterdagen in december alvast als niet beschikbaar gemarkeerd, terwijl je deze nog niet eens kunt reserveren.

    Niet alle zaterdagen? En je kon gewoon reserveren? Kan al tot en met februari. Ben een beetje verward over wat je bedoeld?
    Je kunt al veel verder weg reserveren inderdaad. Maar wel opvallend dat inderdaad alle zaterdagen in december al helemaal vol zitten. Terwijl dit geen blokdagen zijn. Het wordt je dus als pas houder haast onmogelijk gemaakt nog op dagen naar DLRP te gaan in het weekend. Ik vind het met alle respect maar misleidend wat ze allemaal doen en ben het ook eens met de kritiek hierboven. Ja, er staat dat je toegang hebt naar beschikbaarheid. Maar er is nergens transparantie hoe die beschikbaarheid precies bepaald wordt. Ze kunnen zelf steeds aan de knoppen draaien om die per dag te veranderen naar hun zin. Ik denk ook eerlijk gezegd dat als hier echte rechtszaken voor komen dat ze weleens in de problemen kunnen komen. Maar daar zullen niet veel mensen de moeite voor nemen en het verlies maar accepteren.
  • ik kan me heel goed voorstellen dat er een hele hoop mensen de weekenden in december al volgeboekt hebben eigenlijk, dus vind het niet zo vreemd dat die nu al vol zitten
  • mcjas zei:

    ik kan me heel goed voorstellen dat er een hele hoop mensen de weekenden in december al volgeboekt hebben eigenlijk, dus vind het niet zo vreemd dat die nu al vol zitten

    Precies dit. Ik heb ze ook groen gezien, dus het is niet alsof Disney het gelijk dichtgegooid heeft. Weekenden zitten nu eenmaal gigantisch snel vol, zeker de zaterdagen. En toch komt het vaak nog vrij de dag ervoor. Heb vorig jaar ook mijn december dagen geboekt zodra ik kon, en toen was er ook al wat weg en was ik blij dat wij doordeweeks gingen!

    Ben het er ook wel mee eens dat het shady is hoe ze de beschikbaarheid bepalen, omdat wij daar geen zicht op hebben, maar aangezien ze zeggen naar beschikbaarheid denk ik eigenlijk niet dat een rechtszaak heel veel zin zal hebben. Maar ben zeker benieuwd hoe dat in de USA gaat verlopen!
  • Één vraagje, op de site staat dat je moet reserveren als je een jaarkaart hebt of losse tickets ZONDER DATUM . Als je via disney een arrangement boekt in een partnerhotel, dan krijg je dus tickets met vaste datum want je boekt een arrangement, moet je dan nog apart reserveren? En nee het is niet zo simpel als disney hotel geen reservatie en partnerhotel wel reservatie want het gaat over met of zonder vaste datum. Ik was eens in disney toen mensen die in Dream castle verbleven toch geen reservering moest hebben dus ik vraag me af of het om bovenstaande situatie mss ging
  • Is er al iemand zonder reservering met hun magic plus abonnement of een ander abonnement naar binnen gekomen bij Disneyland met hun bewijs dat ze bij villages nature logeren terwijl ze deze via centerparcs hadden geboekt?
    Wij gaan 1 oktober naar villages nature geboekt via centerparcs. We gaan 7 dagen en hebben de eerste 3 dagen wel gereserveerd. In mei zijn wij 7 dagen binnengekomen zonder reservering door het laten zien van onze reservering dat wij in villages nature logeerde. Dit was toen ook geboekt via centerparcs.
  • Één vraagje, op de site staat dat je moet reserveren als je een jaarkaart hebt of losse tickets ZONDER DATUM . Als je via disney een arrangement boekt in een partnerhotel, dan krijg je dus tickets met vaste datum want je boekt een arrangement, moet je dan nog apart reserveren? En nee het is niet zo simpel als disney hotel geen reservatie en partnerhotel wel reservatie want het gaat over met of zonder vaste datum. Ik was eens in disney toen mensen die in Dream castle verbleven toch geen reservering moest hebben dus ik vraag me af of het om bovenstaande situatie mss ging

    Als je via Disney een pakket boekt met tickets, of het nou onsite is of een partnerhotel, hoef je niks meer te reserveren, dat zijn gedateerde tickets.
  • Dankjewel CarmenV!
  • Vraagje… wij gaan over 2 weken weer naar disney, deze data zijn geboekt. Nu willen we ook in december gaan, maar alle data zitten al vol in t weekend. Begrijpelijk met kerst… maar normale tickets zijn zoveel beschikbaar. Iemand een idee of er extra plekken vrijkomen?
  • Vraagje… wij gaan over 2 weken weer naar disney, deze data zijn geboekt. Nu willen we ook in december gaan, maar alle data zitten al vol in t weekend. Begrijpelijk met kerst… maar normale tickets zijn zoveel beschikbaar. Iemand een idee of er extra plekken vrijkomen?

    Dat is enkel last minute. De enige optie voor gegarandeerde toegang tot de parken op "volle dagen" is overnachtingen boeken in een Disney hotel.
Log In of Registreer om te reageren.