Disney's Halloween Party

Goedemorgen
Ik zag dat je al kaarten kan bestellen voor Disneys Halloween party in oktober. Wij hebben een Infinity jaarpas en ik vroeg me af of je daar korting mee krijgt en zoja, hoeveel?
Groetjes Martine

Reacties

  • Hoi @martinekerssens ,

    Dat kan. Magic Plus kaarthouders krijgen 10% korting en Infinity kaarthouders ontvangen 15% korting. Bel hiervoor met de Disney reserveringslijn of bestel ze ter plaatse aan de kassa (zolang de voorraad strekt).

    Meer informatie over Disney's Halloween Party in Disneyland Paris: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disneys-halloween-party-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Tickets voor Disney's Halloween Party op 29 & 31 oktober 2022 in het Disneyland Park zijn nu online beschikbaar via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/seizoenen-entertainment-paris/entertainment-paris/avondhappenings-paris/disneys-halloween-party-paris
  • Hoi,

    Als je enkel naar het halloween event wilt gaan ( dus vanaf 1800) , is het halloween ticket dan voldoende of alsnog een regulier dagticket nodig ?
  • Hoi,

    Als je enkel naar het halloween event wilt gaan ( dus vanaf 1800) , is het halloween ticket dan voldoende of alsnog een regulier dagticket nodig ?

    Ja, dat is voldoende. Gasten met een party ticket krijgen toegang tot het Disneyland Park vanaf 18:00 uur. De avond zelf start om 21:00 uur. In de tussentijd kun je gewoon van de attracties gebruikmaken.
  • Thanks Lars
  • Hoi mede-forummers ?,

    Ik heb net een vlogje bekeken van de Mickey’s Not So Scary Halloween Party in WDW. Is het in Disneyland Parijs een beetje vergelijkbaar? Dus met shows, parade, trick or treat (snoep), enz?
    Geen idee eigenlijk wat ik me er bij voor moet stellen, maar misschien dat jullie wel eens bij zo’n speciale avond geweest zijn. En vonden jullie het het geld waard?

    Alvast bedankt!
  • BEwdw zei:

    Hoi mede-forummers ?,

    Ik heb net een vlogje bekeken van de Mickey’s Not So Scary Halloween Party in WDW. Is het in Disneyland Parijs een beetje vergelijkbaar? Dus met shows, parade, trick or treat (snoep), enz?
    Geen idee eigenlijk wat ik me er bij voor moet stellen, maar misschien dat jullie wel eens bij zo’n speciale avond geweest zijn. En vonden jullie het het geld waard?

    Alvast bedankt!

    Voor zover ik weet is er geen Trick or Treat in Parijs, maar wel shows, parade, en karakters. Sommigen vinden het superleuk, anders vinden het veel te druk, chaotisch, en slecht georganiseerd en gaan nooit weer. Zijn ook video's te vinden op Youtube van DLP!
  • BEwdw zei:

    Hoi mede-forummers ?,

    Ik heb net een vlogje bekeken van de Mickey’s Not So Scary Halloween Party in WDW. Is het in Disneyland Parijs een beetje vergelijkbaar? Dus met shows, parade, trick or treat (snoep), enz?
    Geen idee eigenlijk wat ik me er bij voor moet stellen, maar misschien dat jullie wel eens bij zo’n speciale avond geweest zijn. En vonden jullie het het geld waard?

    Alvast bedankt!

    Disney's Halloween Party in Parijs is in feite Not-So-Scary Light zonder het vuurwerk en snoep. Verder vergelijkbaar, maar zoals CarmenV al aangeeft erg druk. Parijs is dan ook een stuk goedkoper dan de party's in WDW.
  • Bedankt voor jullie reacties! Het is nog niet uitverkocht, dus misschien valt de drukte mee ?! Nog maar even over denken…
  • BEwdw zei:

    Bedankt voor jullie reacties! Het is nog niet uitverkocht, dus misschien valt de drukte mee ?! Nog maar even over denken…

    Deze avond verkoopt ieder jaar uit als we in oktober zitten, dus verwacht drukte. In ieder geval op de 31e. De 29e zou op papier de 'rustigste' moeten zijn, op voorwaarde dat ook deze niet uitverkoopt.
Log In of Registreer om te reageren.