Maaltijdopties (halfpension / volpension)

1111213141517»

Reacties

  • Lars zei:

    mieke zei:

    Bedankt Lars.

    Als ik verplicht ben om het ontbijt in hotel te nemen zal ik wel los betalen.
    Ik zag uiteindelijk dat de prijs van halfpension en de prijzen van de maaltijden -15% korting shareholders op hetzelfde neerkomen.
    Moet je reserveren als je in ander hotel wil gaan ontbijten?

    Het is niet mogelijk om in een ander hotel te ontbijten als je daar niet verblijft. Voorheen werden niet-gasten op basis van beschikbaarheid toegelaten als je los betaalde, maar dat is niet meer mogelijk.
    Jammer om te horen.
    Krijg je op het ontbijt met de disney figuren ook de korting via shareholderskaart?
  • mieke zei:

    Jammer om te horen.
    Krijg je op het ontbijt met de disney figuren ook de korting via shareholderskaart?

    Ja, korting via een jaarkaart of als shareholder is mogelijk in alle restaurants, waaronder maaltijden met Disney figuren.
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Jammer om te horen.
    Krijg je op het ontbijt met de disney figuren ook de korting via shareholderskaart?

    Ja, korting via een jaarkaart of als shareholder is mogelijk in alle restaurants, waaronder maaltijden met Disney figuren.
    bedankt probeer dan daar te boeken voor ontbijt met de figuren ipv 's avonds met de figuren.
  • wij verblijven 8-9-10 juni in davey crockett ranch hebben toen der tijd met boeken niet kunnen kiezen voor ontbijt optie ivm corona. Is het mogelijk als we bij aankomst aangeven dat we als nog ontbijt willen gebruik in de optie van het iedere ochtend af te halen bij de receptie?
  • William zei:

    wij verblijven 8-9-10 juni in davey crockett ranch hebben toen der tijd met boeken niet kunnen kiezen voor ontbijt optie ivm corona. Is het mogelijk als we bij aankomst aangeven dat we als nog ontbijt willen gebruik in de optie van het iedere ochtend af te halen bij de receptie?

    Ja, dat is mogelijk. Geef dit aan tijdens het inchecken ter plaatse.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    mieke zei:

    Bedankt Lars.

    Als ik verplicht ben om het ontbijt in hotel te nemen zal ik wel los betalen.
    Ik zag uiteindelijk dat de prijs van halfpension en de prijzen van de maaltijden -15% korting shareholders op hetzelfde neerkomen.
    Moet je reserveren als je in ander hotel wil gaan ontbijten?

    Het is niet mogelijk om in een ander hotel te ontbijten als je daar niet verblijft. Voorheen werden niet-gasten op basis van beschikbaarheid toegelaten als je los betaalde, maar dat is niet meer mogelijk.
    Hi Lars,

    Is dat dan een nieuwe regel nu? Want wij zaten de laatste week van april in Santa Fe, en hebben 2 x ontbeten in Marvel New York.
    Groetjes martine
  • Hi Lars,

    Is dat dan een nieuwe regel nu? Want wij zaten de laatste week van april in Santa Fe, en hebben 2 x ontbeten in Marvel New York.
    Groetjes martine

    Dat is de officiële regel. Zoals wel vaker in Parijs, kunnen cast members daar een eigen draai aan geven, maar 'officieel' kan dat niet. Waarschijnlijk communiceren ze dat zo omdat er geen garantie is dat er plaats is om te ontbijten in een hotel waarin je niet verblijft en ze teleurstelling willen voorkomen.
  • Hoi, in oktober gaan we eindelijk weer naar Disney. We slapen in seqouialodge en half pension geboekt.
    Kan ik dan ook bv de nieuwe PYM kitchen reserveren als avond eten de halfpension kaart?
  • Kawaii zei:

    Hoi, in oktober gaan we eindelijk weer naar Disney. We slapen in seqouialodge en half pension geboekt.
    Kan ik dan ook bv de nieuwe PYM kitchen reserveren als avond eten de halfpension kaart?

    Ja, Pym Kitchen valt onder de maaltijdopties. Als buffetrestaurant valt alles onder de halfpension optie. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris
  • Wij gaan van 24 dec t/m 28 dec en hebben half pension. Voor 25 ™ 28e hebben we kunnen reserveren in restaurants maar de 24e kunnen we nog niet reserveren, ook niet telefonisch. Vanaf wanneer kan dit?
  • Wij gaan van 24 dec t/m 28 dec en hebben half pension. Voor 25 ™ 28e hebben we kunnen reserveren in restaurants maar de 24e kunnen we nog niet reserveren, ook niet telefonisch. Vanaf wanneer kan dit?

    Reserveringen voor restaurants op kerstavond en oudejaarsavond gaan na de start van de kerstseizoen open.
  • Lars zei:

    Wij gaan van 24 dec t/m 28 dec en hebben half pension. Voor 25 ™ 28e hebben we kunnen reserveren in restaurants maar de 24e kunnen we nog niet reserveren, ook niet telefonisch. Vanaf wanneer kan dit?

    Reserveringen voor restaurants op kerstavond en oudejaarsavond gaan na de start van de kerstseizoen open.
    Oké bedankt voor de snelle reactie! Dan hebben we nog even geduld :)

  • Hoi allemaal,

    Vanaf vandaag (29-11-2022) is het mogelijk om maaltijdopties (ontbijt, halfpension of volpension) toe te voegen aan alle verblijven, ook vanaf april 2023. Voor nieuwe arrangementen kan dat direct online tijdens de tweede fase van de boeking via: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/verblijf-hotel-tickets-paris. Voor bestaande arrangementen dient de Disney reserveringslijn gebeld te worden.

    Groetjes,
    Lars
  • Disneyland Paris heeft de prijzen in de restaurants recent verhoogd.
    Wij hebben de plusoptie half pension bijgeboekt voor mei 2023. Kan ik daarmee in de restaurants nog steeds de maaltijd met 3 gangen en een frisdrank of een buffet en een frisdrank krijgen zonder bijbetaling? Of moet er dan bijbetaald gaan worden?
  • Disneyland Paris heeft de prijzen in de restaurants recent verhoogd.
    Wij hebben de plusoptie half pension bijgeboekt voor mei 2023. Kan ik daarmee in de restaurants nog steeds de maaltijd met 3 gangen en een frisdrank of een buffet en een frisdrank krijgen zonder bijbetaling? Of moet er dan bijbetaald gaan worden?

    Als je een meal plan geboekt hebt, hoef je niet bij te betalen.
  • Hi, wij hebben voor ons aankomende verblijf (2 nachten in Hotel New York - Art of Marvel, 17-19 Januari) halfpension bijgeboekt en nu vraag ik me af of het uitmaakt welke dagen van je verblijf je gebruik maakt van het halfpension? We hebben namelijk reserveringen op de eerste en de derde dag bij een AYCE buffet en de 2de dag is nog open. Kunnen we het halfpension dus inzetten voor deze 2 diners en de 2de dag bijvoorbeeld quick service los betalen om er zo het meeste uit te halen?

    dankjewel alvast!
  • Hi, wij hebben voor ons aankomende verblijf (2 nachten in Hotel New York - Art of Marvel, 17-19 Januari) halfpension bijgeboekt en nu vraag ik me af of het uitmaakt welke dagen van je verblijf je gebruik maakt van het halfpension? We hebben namelijk reserveringen op de eerste en de derde dag bij een AYCE buffet en de 2de dag is nog open. Kunnen we het halfpension dus inzetten voor deze 2 diners en de 2de dag bijvoorbeeld quick service los betalen om er zo het meeste uit te halen?

    dankjewel alvast!

    Jazeker. Dat is geen probleem. De maaltijd credits zijn tijdens het hele verblijf geldig en kunnen op een willekeurige dag worden ingezet.
  • Hi!

    Volgend jaar ga ik voor het eerst sinds dik 25 jaar weer naar Disney, en nog wel tijdens de kerstperiode!
    Nu ben ik graag voorbereid en heb ik besloten om voor vol pension te gaan. Maar wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen de Standaard en de Plus optie? Want als ik de 2 opties naast elkaar bekijk, dan zie ik als enige verschil dat je met de Plus variant, op de laatste dag in een restaurant kunt eten ipv bij een counter. Is dat dan ook het enige verschil? (en natuurlijk de prijs ;-))
  • Isthea zei:

    Hi!

    Volgend jaar ga ik voor het eerst sinds dik 25 jaar weer naar Disney, en nog wel tijdens de kerstperiode!
    Nu ben ik graag voorbereid en heb ik besloten om voor vol pension te gaan. Maar wat is eigenlijk het wezenlijke verschil tussen de Standaard en de Plus optie? Want als ik de 2 opties naast elkaar bekijk, dan zie ik als enige verschil dat je met de Plus variant, op de laatste dag in een restaurant kunt eten ipv bij een counter. Is dat dan ook het enige verschil? (en natuurlijk de prijs ;-))

    Hoi Isthea,

    Het verschil tussen Standaard, Plus en Premium ligt eraan in welk Disney hotel je verblijft. Bij Davy Crockett, Santa Fe en Cheyenne kun je minimaal Standaard kiezen. Bij Sequoia Lodge, Newport Bay en New York kun je minimaal Plus kiezen en voor het Disneyland Hotel kun je alleen Premium kiezen. Je kunt altijd een 'hogere' variant nemen. Stel, je verblijf in Santa Fe, dan kun je ook de Plus variant nemen en dineren in de restaurants van Sequoia, Newport en New York. Het is dus gekoppeld aan je 'hotelcategorie'.

    De mogelijkheid om de laatste dag ook nog in een tafel- of buffetservice restaurant te eten is alleen bij volpension beschikbaar, niet met halfpension. Meer informatie: https://www.discoverthemagic.nl/disneyland-paris/praktische-informatie-paris/halfpension-volpension-paris.

    Groetjes,
    Lars
  • Hi, weet niet zo goed waar deze vraag hoort. Ik ga in februari samen met mijn beste vriendin naar Disney en hebben half pensioen. Echter vertrekt onze trein al om 11.45. Wij willen dan graag lunch meenemen, welke restaurants doen aan meenemen? Of zal ik moeten vragen of wij het mogen meenemen?
  • Hi, weet niet zo goed waar deze vraag hoort. Ik ga in februari samen met mijn beste vriendin naar Disney en hebben half pensioen. Echter vertrekt onze trein al om 11.45. Wij willen dan graag lunch meenemen, welke restaurants doen aan meenemen? Of zal ik moeten vragen of wij het mogen meenemen?

    Goede vraag. In principe zijn er geen take-away restaurants die vallen onder de maaltijdopties, maar de meeste kans heb je bij counterservice restaurants. Wellicht moet je zelf een tas/zak meenemen om het eten in te vervoeren, want normaal serveren ze de gerechten alleen op een dienblad.
  • Ik weet dat je bij Bella Notte take away kunt halen en dan komt het in een papieren tas!
  • De vraag zal al wel eens vaker gesteld zijn maar vind het zo 123 niet terug.

    Ik heb voor ons komende verblijf 2 nachten NPB met clubkamer. Ik heb volpension plus bijgeboekt.

    Kan ik met volpension ook 2x per dag een buffet doen, of zit er onderscheid tussen lunchbonnen en dinerbonnen?

    Dus stel voor:
    1ste dag - diner in hotel
    2e dag - lunch Captain Jacks
    Avondeten in PYM
    3e dag - lunch Plaza Gardens
    Diner in Steakhouse

    Kan dit?
  • De vraag zal al wel eens vaker gesteld zijn maar vind het zo 123 niet terug.

    Ik heb voor ons komende verblijf 2 nachten NPB met clubkamer. Ik heb volpension plus bijgeboekt.

    Kan ik met volpension ook 2x per dag een buffet doen, of zit er onderscheid tussen lunchbonnen en dinerbonnen?

    Dus stel voor:
    1ste dag - diner in hotel
    2e dag - lunch Captain Jacks
    Avondeten in PYM
    3e dag - lunch Plaza Gardens
    Diner in Steakhouse

    Kan dit?

    Jazeker kan dat. Je mag zelf bepalen bij welke restaurant je de lunch en het diner doet. Dat mogen ook allemaal buffet restaurants zijn op dezelfde dag. Er wordt geen onderscheid gemaakt.
Log In of Registreer om te reageren.