Betaald maar geen bevestiging

Hallo,

Vandaag heb ik een arrangement geboekt naar Disneyworld Orlando. Op het moment van betaling sloeg hij vast. Nu is het dus wel betaald maar tot op heden geen bevestiging.
Hen gister denk ik wel 40 keer gebeld met Disney holidays uk, maar steeds een te lange wachtrij en dan gooien ze hem op.
Heeft iemand tips, of moet ik blijven proberen te bellen?

Groetjes Maaike

Reacties

  • Hallo,

    Vandaag heb ik een arrangement geboekt naar Disneyworld Orlando. Op het moment van betaling sloeg hij vast. Nu is het dus wel betaald maar tot op heden geen bevestiging.
    Hen gister denk ik wel 40 keer gebeld met Disney holidays uk, maar steeds een te lange wachtrij en dan gooien ze hem op.
    Heeft iemand tips, of moet ik blijven proberen te bellen?

    Groetjes Maaike

    Hoi Maaike28,

    Check je map met ongewenste berichten. In sommige gevallen komt de bevestiging daarin terecht (in de spam map via je webmail of via de spam map van je mailprogramma/app). Heb je de mail na 24 uur nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van The Walt Disney Travel Company door te bellen naar +44 20 3666 9911 of mail naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit nakijken en eventueel opnieuw sturen.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    Hallo,

    Vandaag heb ik een arrangement geboekt naar Disneyworld Orlando. Op het moment van betaling sloeg hij vast. Nu is het dus wel betaald maar tot op heden geen bevestiging.
    Hen gister denk ik wel 40 keer gebeld met Disney holidays uk, maar steeds een te lange wachtrij en dan gooien ze hem op.
    Heeft iemand tips, of moet ik blijven proberen te bellen?

    Groetjes Maaike

    Hoi Maaike28,

    Check je map met ongewenste berichten. In sommige gevallen komt de bevestiging daarin terecht (in de spam map via je webmail of via de spam map van je mailprogramma/app). Heb je de mail na 24 uur nog niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice van The Walt Disney Travel Company door te bellen naar +44 20 3666 9911 of mail naar disneytraveluk@disneyonline.com. Zij kunnen dit nakijken en eventueel opnieuw sturen.

    Groetjes,
    Lars
    Dankjewel Lars, vandaag na enkele keren bellen gelukt!
    Nog 1 vraag, hoe kan ik de magicband op voorhand bestellen? Ik kan het niet vinden in de mde app..
  • Dankjewel Lars, vandaag na enkele keren bellen gelukt!
    Nog 1 vraag, hoe kan ik de magicband op voorhand bestellen? Ik kan het niet vinden in de mde app..

    Graag gedaan en fijn om te horen dat het gelukt is. Via een VPN (Hola Browser) kun je ze als internationale gast bestellen, anders ter plaatse in de winkel van je hotel, in Disney Springs en alle parken.
Log In of Registreer om te reageren.