Hotels Disney World Orlando

september 2022 aangepast in Algemeen
Hallo Lars,
Ik wil samen met mijn zoon volgend jaar oktober/ november naar Orlando.
Ik zou graag de All stars music hotel willen boeken maar die geeft aan dat het niet te boeken is van 28 oktober t/m 14 november.
Is dit hotel al volgeboekt voor die periode of moet dit nog komen.
Ik zou heel graag bij Be Our Guest willen eten, kan je die al reserveren voordat je je hotel en tickets al hebt geboekt, en hoelang van te voren kan je dit restaurant reserveren
Ik ben 4 jaar geleden ook geweest en het was onwijs gaaf.
De partner hotels zoals B resort en Spa vlakbij Dianey Springs. die kan ik ook nog niet boeken, heb jij enig idee wanneer dit te reserveren is voor oktober 2023

Met vriendelijke groet
Astrid de Groot

Reacties

  • Hoi Astrid,

    Wij mogen ook weer gaan 2023, WDW is zo geweldig! Met de huidige actie zou ik gaan voor een moderate resort. Restaurants kun je pas 60 dagen voor aankomst boeken nu wellicht dat dit weer aangepast wordt naar 180 dagen zoals heet vroeger was. Be our Guest is wel veranderd alleen nog table service geen counter service lunch meer. Het Pop Century is ook een aanrader ivm de skyliner. Veel voorpret gewenst!
  • Hier ook een grote fan van POP. In april geweest en was echt aangenaam verrast. De skyliner is super handig vanuit POP.
  • Oke top. Dank je wel. Ga ik toch maar snel boeken.
    Mvg, Astrid
  • Wij hadden toen wij gingen boeken ook dat ons voorkeurhotel niet beschikbaar was. We hebben nog even gewacht omdat we twijfelden welk hotel we dan wilden nemen en toen we een paar weken later weer keken was hij opeens wel beschikbaar. Ik gok dat sommige hotels dus pas later beschikbaar komen ofzo? Het was bij ons overigens niet puur vanwege de datum (dat het vol was en dat er een boeking vrijgekomen was bedoel ik dus), hij was die hele maand en verder nog niet boekbaar toen. Dat ging overigens om CBR en 11,5e maand van te voren boeken lukte toen niet. 10,5e maand van te voren wel.
  • assie67 zei:

    Hallo Lars,
    Ik wil samen met mijn zoon volgend jaar oktober/ november naar Orlando.
    Ik zou graag de All stars music hotel willen boeken maar die geeft aan dat het niet te boeken is van 28 oktober t/m 14 november.
    Is dit hotel al volgeboekt voor die periode of moet dit nog komen.
    Ik zou heel graag bij Be Our Guest willen eten, kan je die al reserveren voordat je je hotel en tickets al hebt geboekt, en hoelang van te voren kan je dit restaurant reserveren
    Ik ben 4 jaar geleden ook geweest en het was onwijs gaaf.
    De partner hotels zoals B resort en Spa vlakbij Dianey Springs. die kan ik ook nog niet boeken, heb jij enig idee wanneer dit te reserveren is voor oktober 2023

    Met vriendelijke groet
    Astrid de Groot

    Hoi Astrid,

    Wat leuk dat jullie naar WDW willen gaan met de Free Dining aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit). Met de huidige flexibele boekingsvoorwaarden kun je gratis wijzigen tot 7 dagen vóór aankomst, dus mocht je favoriete hotel later alsnog beschikbaar komen, dan kun je daar altijd naar toe wijzigen. Ons advies voor de Value Resorts is: Disney's Pop Century Resort. Dit zijn dezelfde vernieuwde kamers als de All-Stars, maar je hebt toegang tot de Disney Skyliner zoals @TiggerSA ook al aangeeft. Wij gaan zelf vanaf 1 oktober aanstaande naar WDW in Pop.

    Groetjes,
    Lars
  • Kan je vanaf alle 3 de pop hotels met de skyliner
  • assie67 zei:

    Kan je vanaf alle 3 de pop hotels met de skyliner

    Pop Century is een apart resort en staat los van de All-Star resorts. Die hebben geen Skyliner.
  • Lars zei:

    assie67 zei:

    Hallo Lars,
    Ik wil samen met mijn zoon volgend jaar oktober/ november naar Orlando.
    Ik zou graag de All stars music hotel willen boeken maar die geeft aan dat het niet te boeken is van 28 oktober t/m 14 november.
    Is dit hotel al volgeboekt voor die periode of moet dit nog komen.
    Ik zou heel graag bij Be Our Guest willen eten, kan je die al reserveren voordat je je hotel en tickets al hebt geboekt, en hoelang van te voren kan je dit restaurant reserveren
    Ik ben 4 jaar geleden ook geweest en het was onwijs gaaf.
    De partner hotels zoals B resort en Spa vlakbij Dianey Springs. die kan ik ook nog niet boeken, heb jij enig idee wanneer dit te reserveren is voor oktober 2023

    Met vriendelijke groet
    Astrid de Groot

    Hoi Astrid,

    Wat leuk dat jullie naar WDW willen gaan met de Free Dining aanbieding (https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit). Met de huidige flexibele boekingsvoorwaarden kun je gratis wijzigen tot 7 dagen vóór aankomst, dus mocht je favoriete hotel later alsnog beschikbaar komen, dan kun je daar altijd naar toe wijzigen. Ons advies voor de Value Resorts is: Disney's Pop Century Resort. Dit zijn dezelfde vernieuwde kamers als de All-Stars, maar je hebt toegang tot de Disney Skyliner zoals @TiggerSA ook al aangeeft. Wij gaan zelf vanaf 1 oktober aanstaande naar WDW in Pop.

    Groetjes,
    Lars
    Goedemorgen Lars,

    We zijn ook aan het kijken naar een boeking begin mei, het is een (hopelijk) rustigere periode en wie weet is Tron dan geopend.

    We zijn een beetje in de war met de dining credit, in de kleine letters staat dat het geldig is voor boekingen gemaakt in de UK en Ierland, maar bij het invullen van de adres gegevens kan je wel NL selecteren. Hoe gaat Disney hiermee om ? Als je dan Europa (English) kiest dan is de dining credit aanbieding niet zichtbaar.

    We vragen het ook omdat de flexibele omboekingsvoorwaarden interessant zijn en we willen graag zeker zijn dat ze ook voor ons gelden.
  • MiraPie zei:


    Goedemorgen Lars,

    We zijn ook aan het kijken naar een boeking begin mei, het is een (hopelijk) rustigere periode en wie weet is Tron dan geopend.

    We zijn een beetje in de war met de dining credit, in de kleine letters staat dat het geldig is voor boekingen gemaakt in de UK en Ierland, maar bij het invullen van de adres gegevens kan je wel NL selecteren. Hoe gaat Disney hiermee om ? Als je dan Europa (English) kiest dan is de dining credit aanbieding niet zichtbaar.

    We vragen het ook omdat de flexibele omboekingsvoorwaarden interessant zijn en we willen graag zeker zijn dat ze ook voor ons gelden.

    Hoi MiraPie,

    Wij werken samen met The Walt Disney Travel Company uit Ierland en mogen daardoor hun acties ook aanbieden voor Nederlanders en Belgen. Gebruik hiervoor de links op onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Velen zijn je reeds voorgegaan (check de ervaringen elders op het forum) en ook wijzelf zelf gaan aanstaand weekend voor 14 dagen naar WDW met dezelfde aanbieding. De flexibele boekingsvoorwaarden gelden voor iedereen die via bovenstaande pagina boekt.

    Groetjes,
    Lars
  • Lars zei:

    MiraPie zei:


    Goedemorgen Lars,

    We zijn ook aan het kijken naar een boeking begin mei, het is een (hopelijk) rustigere periode en wie weet is Tron dan geopend.

    We zijn een beetje in de war met de dining credit, in de kleine letters staat dat het geldig is voor boekingen gemaakt in de UK en Ierland, maar bij het invullen van de adres gegevens kan je wel NL selecteren. Hoe gaat Disney hiermee om ? Als je dan Europa (English) kiest dan is de dining credit aanbieding niet zichtbaar.

    We vragen het ook omdat de flexibele omboekingsvoorwaarden interessant zijn en we willen graag zeker zijn dat ze ook voor ons gelden.

    Hoi MiraPie,

    Wij werken samen met The Walt Disney Travel Company uit Ierland en mogen daardoor hun acties ook aanbieden voor Nederlanders en Belgen. Gebruik hiervoor de links op onze actie pagina: https://www.discoverthemagic.nl/walt-disney-world/aanbiedingen-walt-disney-world/aanbieding-disneyworld-gratis-disney-dining-credit. Velen zijn je reeds voorgegaan (check de ervaringen elders op het forum) en ook wijzelf zelf gaan aanstaand weekend voor 14 dagen naar WDW met dezelfde aanbieding. De flexibele boekingsvoorwaarden gelden voor iedereen die via bovenstaande pagina boekt.

    Groetjes,
    Lars
    Hi Lars,

    Dank je wel voor de bevestiging, dan zullen we morgen via de referal link onze hotel+tickets boeken.

    Groetjes,
    MiraPie
  • MiraPie zei:

    Hi Lars,

    Dank je wel voor de bevestiging, dan zullen we morgen via de referal link onze hotel+tickets boeken.

    Groetjes,
    MiraPie

    Graag gedaan en dank, MiraPie. Alvast veel plezier met de voorpret.
  • september 2022 aangepast
    Lars zei:

    MiraPie zei:

    Hi Lars,

    Dank je wel voor de bevestiging, dan zullen we morgen via de referal link onze hotel+tickets boeken.

    Groetjes,
    MiraPie

    Graag gedaan en dank, MiraPie. Alvast veel plezier met de voorpret.
    De boeking is zonet gemaakt - alles kon al gelinkt worden aan MyExperience en de App werkt ook al. Dat ging verrassend vlot allemaal. Nu 5 maanden wachten voor de restaurants ;).

    Heeft het zin om het contact nummer te bellen met eventuele kamervoorkeuren (weg van het bouwgeweld aan de linkerzijde van het hotel) of het doorgeven van speciale geledenheden ?
  • MiraPie zei:

    Lars zei:

    MiraPie zei:

    Hi Lars,

    Dank je wel voor de bevestiging, dan zullen we morgen via de referal link onze hotel+tickets boeken.

    Groetjes,
    MiraPie

    Graag gedaan en dank, MiraPie. Alvast veel plezier met de voorpret.
    De boeking is zonet gemaakt - alles kon al gelinkt worden aan MyExperience en de App werkt ook al. Dat ging verrassend vlot allemaal. Nu 5 maanden wachten voor de restaurants ;).

    Heeft het zin om het contact nummer te bellen met eventuele kamervoorkeuren (weg van het bouwgeweld aan de linkerzijde van het hotel) of het doorgeven van speciale geledenheden ?
    Super! Leuk dat jullie geboekt hebben. Kamer voorkeuren of speciale gelegenheden kunnen vanaf 30 dagen vóór aankomst telefonisch worden doorgegeven, maar dat is geen garantie dat je ze ook daadwerkelijk gehonoreerd worden. Tijdens het online inchecken via de MDE app kan ook een kamervoorkeur worden ingevuld, maar dat is vrij beperkt.
Log In of Registreer om te reageren.